PDA

Volledige versie bekijken : Dvps en hun nationaliteit

deket
12 februari 2020, 18:54
Hopelijk zal Oekraïne onmiddellijk tot de EU toegelaten worden. Vele deketmeiden leven in dat land die dan de saunaclubs gaan bevolken. Maar kan al voorspellen dat verschillende van deze mooie meiden aan de klanten zullen vertellen dat ze van de Baltische staten komen
Dvps liegen regelmatig over hun nationaliteit, niet alleen daarover, maar dit terzijde
Een dvp die bv beweert Turks te zijn komt meestal uit Bulgarije
Een dvp die bv beweert Spaans te zijn komt meestal uit Roemenië
Een dvp die bv beweert Italiaans te zijn komt.meestal ook uit Roemenië
Een dvp die bv beweert uit Macedonië te komen,is meestal Albanees.
Vaak hebben ze in die landen hun eerste stappen in dat werk gezet en kennen ze dus wel een basiskennis van bv Spaans en Italiaans

Partycrasher
12 februari 2020, 19:08
Chinese DVP's zeggen allemaal dat ze uit Taiwan, uit Zuid-Korea, of uit Japan komen. Ze zijn allemaal bang dat klanten ze anders zullen weigeren vanwege het AIDS- Corona-virus.

Westermient
12 februari 2020, 19:36
Zijn ze creatief met hun nationaliteit vanwege hun privacy? Of omdat hun land van herkomst een minder goede reputatie heeft?
Marokkaanse dames willen ook wel eens vermelden dat ze uit Spanje komen

Partycrasher
12 februari 2020, 19:51
Zijn ze creatief met hun nationaliteit vanwege hun privacy? Of omdat hun land van herkomst een minder goede reputatie heeft?

Meestal om in een omgeving met veel DVP's uit hetzelfde land of dezelfde landen, 'origineel' te zijn.

Ik droom elke dag van de dag dat er 100 Nederlandse meisjes bij YinYang werken, en dat er een paar zeggen dat ze uit Roemenië of Bulgarije komen.

JonnyFontane
12 februari 2020, 20:03
Ik droom elke dag van de dag dat er 100 Nederlandse meisjes bij YinYang werken, en dat er een paar zeggen dat ze uit Roemenië of Bulgarije komen.

Dromen zijn bedrog...
De kans dat er 100 Nederlandse meisjes bij YY zijn is nog kleiner dan dat jij ooit verstand krijgt...

rob45
12 februari 2020, 20:10
Dromen zijn bedrog...
De kans dat er 100 Nederlandse meisjes bij YY zijn is nog kleiner dan dat jij ooit verstand krijgt...Haha.. Dan is er nog hoop .. [emoji846]

WA
12 februari 2020, 21:51
Tja, de nationaliteit van een dvp......
Voor sommigen super belangrijk, want ze menen er een hoop uit af te kunnen leiden. Beter is om een dvp als mens te waarderen en niet als een product met een "made in XXXXX" labeltje. Maar ja, krijg dat maar eens voor elkaar. De meeste hoerenjagers leven in hun eigen alternatieve realiteit.

rob45
12 februari 2020, 22:39
Tja, de nationaliteit van een dvp......
Voor sommigen super belangrijk, want ze menen er een hoop uit af te kunnen leiden. Beter is om een dvp als mens te waarderen en niet als een product met een "made in XXXXX" labeltje. Maar ja, krijg dat maar eens voor elkaar. De meeste hoerenjagers leven in hun eigen alternatieve realiteit.

Made in China > Coronavirus/mondkapsex
Made in Polen > Goede service
Made in italie > sex met temperament
Made in Oekraïne > hele mooie vrouwen
Made in Thailand > hele goede service met een goede massage
Made in Engeland > swallow en een beetje gekke sex
Made in NL > vrouwen die veel lullen maar wel veel aktie
Made in frankrijk > mooi en snel en in voor veel dingen.
Made in Russia stevige sex met goede service en meestal zeer goede sex.
Made in Nigeria > beestachtig goede sex met veel atletisch standjes

Ach, en de rest zoeken we nog wel uit...

deket
12 februari 2020, 23:24
Noord Afrikaans meiden,zeker Marokkaanse geven zich idd ook vaak uit als Spaanse, was ik al vergeten
De mens vind ik vanzelfsprzkend ook meer belangrijk dan de nationaliteit,maar vind het alleen een opmerkelijk fenomeen
En de beweegreden lijkt me zowel het imago van het land als bijzonder willen overkomen. Commerciële motieven dus,zoals zo vaak
Btw ,de beste dvps die ik ooit bezocht bleken een Algerijnse en Poolse.
De 1ste in club Dennehof te Mol,lang geleden,de 2de in een privé te Antwerpen

Giodude
13 februari 2020, 01:55
Made in China > Coronavirus/mondkapsex
Made in Polen > Goede service
Made in italie > sex met temperament
Made in Oekraïne > hele mooie vrouwen
Made in Thailand > hele goede service met een goede massage
Made in Engeland > swallow en een beetje gekke sex
Made in NL > vrouwen die veel lullen maar wel veel aktie
Made in frankrijk > mooi en snel en in voor veel dingen.
Made in Russia stevige sex met goede service en meestal zeer goede sex.
Made in Nigeria > beestachtig goede sex met veel atletisch standjes

Ach, en de rest zoeken we nog wel uit...

Volgens mij is je uitzoeken wat betreft Zuid-Koreaanse dames een langdurige kwestie ;)

Mr Pussy
14 februari 2020, 02:47
Noord Afrikaans meiden,zeker Marokkaanse geven zich idd ook vaak uit als Spaanse, was ik al vergeten
...
En de beweegreden lijkt me zowel het imago van het land als bijzonder willen overkomen. Commerciële motieven dus,zoals zo vaak

Soms ook het negatieve imago van het land. In de meeste landen in Afrika denkt men heel negatief over Nigerianen, daarom zeggen Nigerianen vaak dat ze uit Ghana komen. Wat uitgeven als Spaans betreft: ik merk dat veel Oost-Europese dvps graag naar telenovelas (Zuid-Amerikaanse soaps) kijken en zo Spaans leren verstaan en spreken. En aannemen dat beren hun accent toch niet thuis kunnen brengen. :-) In het noorden van Marokko rond Tanger maar ook bv rond Chefchaouen spreken veel mensen naast Arabisch en Frans ook Spaans en zie je Spaans ook terug op straat, naar het zuiden wordt dat minder.

rob45
14 februari 2020, 10:02
Volgens mij is je uitzoeken wat betreft Zuid-Koreaanse dames een langdurige kwestie ;)Haha...goed opgemerkt ! [emoji106]

deket
14 februari 2020, 11:38
Nu ik het terug herinner. Die Algerijnse uit Club Dennehof deed zich voor als Italiaanse. En in La Reserve te Zundert werkte ook in de jaren 90 een bekende Marokkaanse die zich Spaans voordeed. Is dus van alle tijden,lang voor het concept van de saunaclubs bestond

mentholbear
21 februari 2020, 10:27
3 ijsberen zitten in een saunaclub.
Zien ze een nieuwe DVP.

De 1e ijsbeer stapt er op af en vraagt of ze Italiaans is. Ja, antwoord ze en vraagt em mee naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.

De 2e ijsbeer stapt er op af en vraagt of ze Spaans is. Ja, antwoord ze en vraagt em mee naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.

De 3e ijsbeer stapt er op af en vraagt of ze Frans is. Ja, antwoord ze en vraagt em mee naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.

:rolleyes:

schoolmeester
21 februari 2020, 11:07
Als ze alle drie na een kwartiertje al weer terug zijn is ze waarschijnlijk Roemeens.....

Groet, schoolmeester.

HellaHolla
21 februari 2020, 12:28
Als ze alle drie na een kwartiertje al weer terug zijn is ze waarschijnlijk Roemeens.....

Groet, schoolmeester.

Onzin. Het hele "nationaliteiten verhaal" is eigenlijk onzin. Lekker alles over één kam scheren.

Ik geloof niet dat de dames in Oekraine nu allemaal op de bank zitten te wachten tot ze bij de EU mogen en legaal mogen werken in Duitsland. De DVP's die hun uiterlijk goed mee hebben zoeken hun heil wel in o.a. Dubai of Moskou. Of ze vestigen zich in Kiev waar menig westerling ze ook weten te vinden. Die gaan echt niet naar een saunaclub in NRW. Als ze ooit al bij de EU komen krijgen we de C en D garnituur qua look & feel vrees ik.

Ik denk dat het vooral bij jezelf begint. Je gedrag en houding bepalen al een groot deel van de feestvreugde. Afwerkers zul je altijd blijven houden. Maar dames die er niks van kunnen heb je buiten de pay6 ook genoeg.

Nationaliteit zegt helemaal niks over een mens. De wil en inzet om er iets van te maken is niet aan een bepaalde afkomst gebonden.

mentholbear
21 februari 2020, 12:55

Groet, schoolmeester.

Onzin. Het hele "nationaliteiten verhaal" is eigenlijk onzin. Lekker alles over één kam scheren.

Nationaliteit zegt helemaal niks over een mens. De wil en inzet om er iets van te maken is niet aan een bepaalde afkomst gebonden.

Schoolmeester snapt de onderliggende grap.

En natuurlijk doe je uitschieters tekort als je ze allemaal over 1 kam scheert. Maar mijn ervaring op zoveel vlakken is dat bepaalde groepen, afkomst, etc weldegelijk tot een zekere mate van invloed zijn op een persoon. Ik ben best bereid open te staan voor iemand, maar ik hou er wel rekening mee.

Wentelt Eefje
21 februari 2020, 17:10
Zo gaan bij mij de nekharen overeind staan bij Bulgaarse dames en hebben Roemeense een streepje voor, ook op Duitse en Poolse. Dat ligt niet aan de respectieve nationaliteiten van de dames, maar aan het feit dat ik bij Roemeentjes kennelijk zelden tot nooit een "Griff ins Klo" weet te doen. Verklaring -> geen