PDA

Volledige versie bekijken : Diana (Ciara (Roemeense)



mentholbear
17 februari 2020, 02:31
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif




Ciara (Roemeense)
Leeftijd:22-25 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:Blond - grijsachtigHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:
Extra info:Heb alleen Engels met d'r gesproken, maar wellicht dat ze meer talen kan.

mentholbear
17 februari 2020, 02:35
Oh jee, net als een vak op school waar je niet goed in was, heb ik ook hier een hekel aan dit onderdeel: paspoortje opzetten met een geheugen als een zeef :redface:

Volgende keer ga Ik gewoon maar foto's van de meiden maken.

Of toch maar niet :behead:

Dus corrigeer me maar waar het van toepassing is.

Dat gezegd te hebben, even willen aangeven een heerlijk kamertje met dit engeltje gehad die alles braafjes doet, maar wat ze doet ook goed weet te doen :liebesschild:

mentholbear
7 maart 2020, 01:06
Ik blijk een gigantische geheugen als een zeef te hebben, want zeer waarschijnlijk hadden we al intiem kennis met elkaar gemaakt. Toegegeven, het was ook wel een hele tijd geleden: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?761-Samya-Algemeen&p=592864#post592864

Maar de kamer details in mijn dagboekje lieten weinig ruimte voor twijfel over.

ksie
10 juli 2020, 22:02
vanaf 9 juli tijdelijk aanwezig in SS (waarschijnlijk totdat Samya weer open gaat), nu onder de naam Diana. De haarkleur is gewijzigd in grijsachtig. Wel een goede sessie mee gehad.

mentholbear
11 juli 2020, 03:39
vanaf 9 juli tijdelijk aanwezig in SS (waarschijnlijk totdat Samya weer open gaat), nu onder de naam Diana. De haarkleur is gewijzigd in grijsachtig. Wel een goede sessie mee gehad.

Bedankt voor de headsup ook wat betreft haar kleur. Ik zou d'r waarschijnlijk niet eens herkend hebben als ze voor me stond. Maar ik zal op grijsachtig letten. Moet ze alleen de komende week niet weer van kleur veranderd zijn :rolleyes:

MrCoconut
19 juli 2020, 11:32
MB moet denk ik echt een cursus cupmaten gaan volgen[emoji6]. Want deze lieve meid heeft hele kleine borsten, A-cupje.
Een echte GND met een lief klein mondje, zachte stem en lekkere strakke poes. Niet verwonderlijk met haar petite postuur.
Ze heeft platinablond haar met donkere highlights.
Ondanks dat ze al 4 jaar in deze business zit, vind ik haar TZ ondermaats. Denk eerder onkunde dan onwil.
Ow, had ik al verteld dat ze echt hartstikke lief is [emoji51]

mentholbear
19 juli 2020, 11:44
MB moet denk ik echt een cursus cupmaten gaan volgen[emoji6]. Want deze lieve meid heeft hele kleine borsten, A-cupje.


Mijn kennis reikt niet verder dan grote borsten h kleine borsten :redface:

Maar nu ik weet dat ze A cup heeft, hoop ik ze volgende week es in m'n handen te houden voor een referentiekader :roll:

vrije jongen
19 juli 2020, 12:45
Ze zit steeds op die bank die in een ronding loopt, naast de bijzonder noodzakelijke DJ tafel.

pret
28 juli 2020, 06:56
Deze meid is puur GFE en een pret aanrader.

Na de kamergang dacht ik dit is echt iets voor VJ en gezien zijn post hier kent hij haar al dus. :biggrin:

mentholbear
28 juli 2020, 21:54
Deze meid is puur GFE en een pret aanrader.

Na de kamergang dacht ik dit is echt iets voor VJ en gezien zijn post hier kent hij haar al dus. :biggrin:

Ben ik je nou eindelijk es een keer voor :biggrin:

mentholbear
31 juli 2020, 00:39
Gisteren een heerlijk kamertje gehad met Diana.

LIKE_BLOND_THAI
5 augustus 2020, 12:56
Maandag 27 juli 2020

’s Avonds werd het toch iets frisser als de zon onder is, dus maar zoals velen toch in de bar vertoeven ondanks de mondkapjesplicht. Zag een blonde dame al diverse keren voorbijlopen vandaag dus ik weet hoe mooi ze eruitziet zonder mondkapje. Je gelooft het niet, maar dit is 3e Roemeense Diana die ik tegenkom en gezien haar kenmerken in haar blonde haar met grijze plukjes, wist ik al snel dat zij mijn dag zal afsluiten in SS. Het is een heel lief timide meisje, maar weet dat de recensies lovend waren dus na wat drinken moest ik haar vragen of ze op kamer wou. We kregen een kamer op -1 zonder ramen, maar gelukkig was het niet benauwd meer en was het wel te doen. Hier ook geen gekke dingen gedaan, rustig zoenen in het begin maar na standje 69 zijn we in de 42” minuut overgestapt naar missio en hebben we zoenend in missio stand het uur volgemaakt. Netjes afgerekend, gezoend en daarna gedoucht voordat ik naar huis ging. Ook deze 3e Diana vroeg geen extra tijd en betalen voor extra’s.

mentholbear
11 augustus 2020, 17:01
Gisteren tijdens een geweldige kamer elkaar verwend.

pret
11 augustus 2020, 17:04
Hoe heeft dat verwennerij plaats gevonden?

mentholbear
11 augustus 2020, 17:29
Met de Mentholspecialiteit ;)

pret
11 augustus 2020, 17:33
Met de Mentholspecialiteit ;)

Euro’s betalen wij allen. Bedoelde meer verwennerij van haar kant. :biggrin:

mentholbear
11 augustus 2020, 17:39
Euro’s betalen wij allen. Bedoelde meer verwennerij van haar kant. :biggrin:

Oh zeg dat dan meteen. Met seks :baeh:

mentholbear
16 augustus 2020, 23:03
Eergisteren weer genoten van een geweldige kamergang met deze lieve meid. En haar verwend met de Mentholspecialiteit. Je weet wel, knuffels enzo :baeh:

wizard0
18 augustus 2020, 18:26
Eergisteren weer genoten van een geweldige kamergang met deze lieve meid. En haar verwend met de Mentholspecialiteit. Je weet wel, knuffels enzo :baeh:Ze is echt top

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

wizard0
20 augustus 2020, 17:48
Oh jee, net als een vak op school waar je niet goed in was, heb ik ook hier een hekel aan dit onderdeel: paspoortje opzetten met een geheugen als een zeef :redface:

Volgende keer ga Ik gewoon maar foto's van de meiden maken.

Of toch maar niet :behead:

Dus corrigeer me maar waar het van toepassing is.

Dat gezegd te hebben, even willen aangeven een heerlijk kamertje met dit engeltje gehad die alles braafjes doet, maar wat ze doet ook goed weet te doen :liebesschild:Als ik er een mee zou willen pakken nor huis... [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

mentholbear
20 augustus 2020, 23:18
Als ik er een mee zou willen pakken nor huis... [emoji16]


Weet je dat wel heel zeker? Ik bedoel, zo is een puppy van vrienden best leuk en schattig. Lekker speels enzo. Maar als je er 1 mee naar huis neemt is het een ander verhaal. Schoenen en stoelpoten die je afgekluifd terug vind, het hele huis en je kleding zitten onder de haren, elke dag al dat gezeik en alle shit die je moet opruimen... Klinkt bekend? ;)

WA
21 augustus 2020, 02:53
Bang dat ze je voor een ander laat staan Menthol?

mentholbear
21 augustus 2020, 16:52
Bang dat ze je voor een ander laat staan Menthol?

Nee hoor, genoeg schattige puppies die er in SS rondkwispelen. Bovendien ben ik zo sociaal om m'n speeltjes met anderen te delen. Zo lang ze maar schoon terug komen ;)
Zo geef ik met pannenkoeken best de dames wat ruimte om iemand die speciaal gekomen is voor haar, z'n pleziertje te gunnen.

Maar ik dacht de tovenaar even te waarschuwen dat in SS (en P6 in z'n algemeenl) het wel de lusten is, maar niet de lasten... :rolleyes:

wizard0
9 september 2020, 16:38
Deze nog gezien? Ik kom morgen voor haar en lulu piepen [emoji23]

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk

mentholbear
9 september 2020, 19:20
Gisteren wel. Maar of zij of ik waren helaas telkens net bezet.

Lulu ken ik niet.

satanic surfer
20 september 2020, 15:35
==> de retour au Samya

beer67
14 februari 2021, 09:49
diana is een echte lieve schat van een meid top gfe en ook veel plezier mee beleefd net alleen sexueel een echte aanrader

wizard0
14 februari 2021, 09:52
Idd topdame. Super cute.

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk

ksie
2 oktober 2021, 14:34
Gisteren weer een goed uur doorgemaakt met Ciara (in 2020 Diana in SS). Ze heeft nog steeds een goede uitstraling en haar service is ook nog steeds goed. Jammer dat Samya wat verder rijden is anders zou ik haar zeker vaker bezoeken.

Herr Fick
2 oktober 2021, 16:17
Gisteren weer een goed uur doorgemaakt met Ciara (in 2020 Diana in SS). Ze heeft nog steeds een goede uitstraling en haar service is ook nog steeds goed. Jammer dat Samya wat verder rijden is anders zou ik haar zeker vaker bezoeken.

Ja, leuke dame. Ik heb haar vorig jaar bij SS bekamerd. Wel veel tattoos. Ze is met haar tijd mee:rolleyes:

ksie
2 oktober 2021, 18:40
Ciara heeft een tattoo aan de binnenzijde van haar pols maar ik kan me niet indenken dat deze dame meer tottoos heeft.

Herr Fick
2 oktober 2021, 19:14
Ciara heeft een tattoo aan de binnenzijde van haar pols maar ik kan me niet indenken dat deze dame meer tottoos heeft.

Misschien heb ik een andere deerne genaamd Diana in SS kortstondig liefgehad:redface:

jansenroy
2 oktober 2021, 20:53
Misschien heb ik een andere deerne genaamd Diana in SS kortstondig liefgehad:redface:

Er liep in het verleden zeker 1 andere Diana rond, vriendin van Alex die achter de bar stond. Geblondeerd haar, silli's en behoorlijk getatoeëerd.

ksie
2 oktober 2021, 21:30
Ciara heeft een b-cupje en zeker geen sili's

Herr Fick
3 oktober 2021, 12:41
Er liep in het verleden zeker 1 andere Diana rond, vriendin van Alex die achter de bar stond. Geblondeerd haar, silli's en behoorlijk getatoeëerd.

Mijn Diana is/was donkerharig.

... en Diana is zonnebankbruin met aardig wat tekeningetjes en opschriften. Cleo komt van Globe bij Zurich en Diana van een club bij Wenen. Beide dames spreken dus Duits ...

Er zijn veel Diana's in het Berenbos. Soms zie door de Diana's het bos niet meer:rolleyes:

vrije jongen
3 oktober 2021, 13:54
Wel typisch dat een draadje over Ciara zo vervuild raakt omdat ze in een jaren durende carrière een paar weken in die matige club in Limburg heeft gezeten.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Herr Fick
6 oktober 2021, 06:54
Wel typisch dat een draadje over Ciara zo vervuild raakt omdat ze in een jaren durende carrière een paar weken in die matige club in Limburg heeft gezeten.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Mijn Diana in Limboland was behoorlijk "on-matig". ;)

vrije jongen
6 oktober 2021, 21:09
Moet je leren lezen. Ik schreef niets over Diana/Ciara.

Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

Herr Fick
7 oktober 2021, 11:18
Moet je leren lezen...

Bedankt voor de tip.

HenryIII
18 oktober 2021, 09:58
Gisteren werkte ze in de bar. Vreemd ?

vanKees
18 oktober 2021, 13:34
Gisteren werkte ze in de bar. Vreemd ?

Wieso komisch? Wenn Sie sich nicht fit für die Arbeit vor der Theke fühlt (Frauensache vielleicht?) bietet das Samya den Frauen an,
sich hinter der Theke die Übernachtungskosten und auch für die Stunden ihren Lohn zu erarbeiten.
Faire Sache!

vanKees

mentholbear
29 juni 2022, 00:58
Vandaag op herhaling geweest en geweldig van elkaar genoten. Ze is wel een zachtaardige type die alles softjes deed.

chupz
23 oktober 2023, 13:13
Highly recommanded, Ciara is very sweet and provides excellent services. She is a high time favorite

Tjeppah
20 januari 2024, 20:37
Iemand haar nog recent gezien ?

tplitew
1 februari 2024, 12:08
Ik zag haar een paar weken geleden in de club, ik weet niet of ze daar momenteel is

Tjeppah
1 februari 2024, 21:41
Ik zag haar een paar weken geleden in de club, ik weet niet of ze daar momenteel is

In samya ?