PDA

Volledige versie bekijken : Tips gevraagd mbt grote borsten/billen

grotetiet
17 februari 2020, 19:19
Hoi,
Ik houd van enorme borsten en billen. Iemand die tips heeft waar ik dan naartoe kan? Vaak in Duisburg geweest, maar dit valt tegen daar.
Alle tips zijn welkom! Woon zelf omgeving Limburg.

brombeerzuid
17 februari 2020, 20:10
Ga eens naar Havana daar heb je theodora.
Grote tieten en een kont waar een heel voetbal team op kan toepen.
En haar schuur, ja daar moet nog mijn gouden ring in zitten.
Zou niet weten waar anders:biggrin:

Big30
17 februari 2020, 20:12
Als het gaat om Megaboobs dan moet ik even nadenken, maar volgens mij hebben we op dit forum wel een expert in deze, maar ja hoe heet deze expert ook al weer :biggrin:?

JonnyFontane
17 februari 2020, 21:38
Hij zoek er dus een met een kontinent...

Megaboob
17 februari 2020, 23:18
Er zijn zo veel leuke opties in Duitsland. kijk eens op www.busenladies.de bijvoorbeeld, of lees mijn verslagen hier er eens op na!

Megaboob

Westermient
18 februari 2020, 08:23
Hoi,
Ik houd van enorme borsten en billen. Iemand die tips heeft waar ik dan naartoe kan? Vaak in Duisburg geweest, maar dit valt tegen daar.
Alle tips zijn welkom! Woon zelf omgeving Limburg.

U heeft mevrouw Salou al bezocht? Al las ik dat ze sommige klanten 50 euro rekent en anderen 300 euro. Mag die dame uiteraard zelf weten, maar wel wat vervelend als die klanten er achter komen :-)

schoolmeester
18 februari 2020, 09:57
Dat noemen ze: seks naar inkomen.

Groet, schoolmeester.

BefBeer
18 februari 2020, 23:27
Is Megaboops ook voor grote achtergevels de expert?
Dat was wel de vraag van de topicstarter.

BefBeer

Zeus1
19 februari 2020, 07:49
Bij Salon261 in Alphen ad Rijn zit Melissa, zij is de natte droom voor iedere billen- en borsten fanaat :)

stimpy3
19 februari 2020, 08:44
Tenten waar je niet naartoe hoeft: babylon. Veel te veel bescheiden b-cupjes.

Wanderer13
19 februari 2020, 12:39
FKK Artemis (Berlijn) heef altijd een ruime collectie dames met siliconen. Ze lopen ook naakt, dus prettig uitzicht. Ik weet niet of hun omvang valt onder uw beleving van "enorm"

Westermient
19 februari 2020, 14:40
Dat noemen ze: seks naar inkomen.

Groet, schoolmeester.

Ik vrees dat ze niet aan sociale dienstverlening doet :)
Als ik het goed heb onthouden (hookers censureert nogal veel, vaak wordt ook belangrijke informatie verwijderd over hygiëne, veiligheid, dame mogelijk met hiv etc) heeft zij een voorkeur voor jonge negers, en een Aziatische klant klaagde dat hij 6 x zoveel moest betalen
Geen idee waarom mensen aan die Salou freak show willen deelnemen, kans op oplichting lijkt mij 90%. Ze wordt schijnbaar al jaren geëxploiteerd door een groep finnen, moet je ook maar net aan mee willen werken

Bolkedebeer
28 februari 2020, 13:27
Wendy (domincaanse) van Acapulco Velbert. Geen grote borsten maar wel grootste kont die ik in de clubs gezien heb.

mentholbear
29 februari 2020, 01:57
Misschien helpt het om het nog iets meer specifiek aan te geven. Sillies, of niet, of maakt niet uit.
Blubber kont of juist niet. Zo niet, dan kwam ik in GT bijvoorbeeld Christina tegen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?54020-Christina-(Duitse)&p=683518#post683518
Moet het en grote tieten en grote borsten zijn? Of mag 1 van de 2 ook?