Volledige versie bekijken : Halsema ziet sekshotel of erotisch centrum wel zitten
klaasdirk
18 februari 2020, 18:28
Amsterdam - De komst van een Amsterdams prostitutiehotel of een groots erotisch centrum waar ook horeca, een sekstheater, beautysalon, kapper, zonnestudio en een bed and breakfast voor sekswerkers kunnen worden gerealiseerd, zijn nieuwe alternatieven voor bestaande raamprostitutie. Dat stelt de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema voor aan de gemeenteraad.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1122036562/halsema-ziet-sekshotel-of-erotisch-centrum-wel-zitten
https://www.ad.nl/amsterdam/sekscentrum-als-alternatief-voor-amsterdamse-wallen~a21f2679/
deket
18 februari 2020, 19:00
Zou dan een grote versie van de Antwerpse Villa Tinto worden maar dat impliceert wel dat de legendarische wallen gaan verdwijnen.
Weer enigzins bekende folklore dat weg moet
Het past in het kader van operatie binnenstad om toeristen te ontmoedigen voor het bezoeken van dvps en coffeeshops
Wat dan weer tekenend lijkt in deze tijdsgeest. Helaas
pret
18 februari 2020, 20:25
Lijkt mij dat het verplaatst kan worden naar eigen topic van Halsema.
En dan zeggen ze dat linkse indoctronatie niet deugd. Met zulke beleidvoering zou Halsema president moeten worden. :freu:
Megaboob
18 februari 2020, 20:27
Begin van het einde voor de wallen schat ik in. jammer.
Brad Clitt
18 februari 2020, 20:30
Met zulke beleidvoering zou Halsema president moeten worden.
Of burgemeester van Roermond...
pret
18 februari 2020, 20:32
Begin van het einde voor de wallen schat ik in. jammer.
Indien daarvoor een saunaclub in de plaats komt, zou ik ervoor tekenen.
John mc Snek
18 februari 2020, 20:50
Ja horeca enzo erbij, klinkt wel als een TEND
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
pret
18 februari 2020, 21:06
Ja horeca enzo erbij, klinkt wel als een TEND
Jaa The Joker kan zijn pens ook vullen.
John mc Snek
18 februari 2020, 21:35
Kan FEMKE HALS geen burgemeester van Roermond worden AFZ J SNEK
Westermient
19 februari 2020, 15:48
Mijn eerste gedachte was dat als alle raamdames daar worden weggejaagd ze allemaal in de regio Amsterdam ondergronds / illegaal verder gaan. Maar stel dat 95% van hun klanten (buitenlandse) toeristen zijn, dan zullen die vrouwen wellicht naar saunaclubs of naar andere landen vertrekken? Wat ik heb gelezen is dat er meestal sprake is van hoge prijzen en slechte service omdat de dvp's daar weten dat ze toeristen toch slechts eenmalig zien
(Maar ik weet niet of dit klopt?)
Mr Pussy
19 februari 2020, 23:54
In RTC Venus kwam ik twee toeristen tegen uit Engeland die letterlijk zeiden: Amsterdam is leuk voor de weed en de clubs, maar om te neuken wippen we altijd even over naar NRW. En gelijk hebben ze. De wallen zijn grappig om buitenlandse bezoekers rond te leiden, maar om te wandelen volkomen kut.
klaasdirk
20 februari 2020, 21:42
Soortgelijke plannen in Den Haag.
Geïnteresseerde ondernemers hebben zich al gemeld.
Gaat Badslippers zijn langverwachte saunaclub beginnen?
https://www.omroepwest.nl/nieuws/3999248/Sluiting-goedkoopste-prostitutiestraat-van-Nederland-is-goed-voor-de-wijk
kempie
21 februari 2020, 07:36
Zou dan een grote versie van de Antwerpse Villa Tinto worden maar dat impliceert wel dat de legendarische wallen gaan verdwijnen.
Weer enigzins bekende folklore dat weg moet
Het past in het kader van operatie binnenstad om toeristen te ontmoedigen voor het bezoeken van dvps en coffeeshops
Wat dan weer tekenend lijkt in deze tijdsgeest. Helaas
Amsterdam heeft tegenwoordig zoveel toeristen er is bijna te weinig capaciteit dus die toeristen die naar de wallen gaan ljjken me niet meer nodig.
kempie
21 februari 2020, 07:40
Toen ik dit idee las dacht ik je kan dan ook gewoon een hele grote saunaclub maken. Die kan al dat soort facaliteiten die ze daar noemt mooi herbergen. Lijkt me ideaal maar door gebreken in concurrentie zullen de prijzen waarschijnlijk wel franfurts of zwitsers worden.
Den haag wil z’n dames ook verplaatsen en lelystad bad ook een leuk idee. Warom omarmen al die steden geen sauba club op een geschikte lokatie. Denk dat op de juiste lokatie een saunaclub het minste overlast geeft.
Partycrasher
21 februari 2020, 09:33
Ze willen een nieuwe wijk bouwen in Almere. Dat moet gewoon één grote wijk vol bordelen, prostituees en bordeelgangers worden. Een reservaat, helemaal voor de meest fatsoenlijke bewoners van deze planeet alleen.
De naam van de wijk moet worden: Almere-Rust.
bertje600
21 februari 2020, 10:34
Na haar burgemeesterschap kan Femke Theke worden in dat hotel.
En in Den Haag heeft Krikke nog steeds geen nieuwe baan dus voor haar geldt hetzelfde
schoolmeester
21 februari 2020, 11:09
Mevrouw Krikke is geen capabele baan voor te vinden.
Die verprutst het overal.
Groet, schoolmeester.
noglangnietuitgewandeld
21 februari 2020, 13:43
In tegenstelling tot Halsema, zien de Amsterdamse hoeren het niet zitten. Maar die hebben niks te vertellen. Moederoverste zuster Femke bepaalt wat goed is.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1131661868/prostituees-zien-niks-in-sekshotel-halsema
BefBeer
21 februari 2020, 23:36
Almere-Rust-Roest!
BefBeer
mentholbear
22 februari 2020, 02:29
Toen ik dit idee las dacht ik je kan dan ook gewoon een hele grote saunaclub maken. Die kan al dat soort facaliteiten die ze daar noemt mooi herbergen. Lijkt me ideaal maar door gebreken in concurrentie zullen de prijzen waarschijnlijk wel franfurts of zwitsers worden.
Den haag wil z’n dames ook verplaatsen en lelystad bad ook een leuk idee. Warom omarmen al die steden geen sauba club op een geschikte lokatie. Denk dat op de juiste lokatie een saunaclub het minste overlast geeft.
Ik dacht gelijk hetzelfde. En dan niet slechts 1, maar meerdere. Elke provincie minstens 1. Dat houdt de concurrentie er in.
Maar toen ik dat stuk over Den Haag las, begreep ik dat dit voorlopig nog een brug te ver is. Ik bedoel, ze willen er wel weer raamplekken. Dat houdt het laagdrempelig.
Doe mij maar liever SC of FKK met alle wellness en gemak.
Kwibus2
28 december 2022, 21:10
Nu Halsema voor een tweede termijn dreigt te kiezen komt ook het plan voor eros centrum weer op de proppen.
Ik heb nieuws voor Halsema dat gaat er niet komen. Dit soort plannen sneuvelen allemaal op bestuurlijke gronden en gebrek aan investeerders.
Z'n centrum kan alleen door private investeerders worden opgezet. Die worden aan handen en voeten gebonden door voorwaarden die de gemeente oplegt. Daarmee is de kans dat er wat verdiend kan worden uitgesloten. Investeerders zijn niet bereid op die voorwaarden z'n centrum te financieren.
Kijk naar Utrecht, daar zijn de laatste boten aan het Zandpad in 2013 gesloten. Sindsdien zijn alle pogingen op het naastgelegen terrein een eros centrum neer te zetten mislukt door onmogelijke eisen van de gemeente waaraan geen enkele private investeerder wil of kan voldoen.
Ook in Amsterdam wordt al jaren over z'n centrum gesproken. Het zal net als in Utrecht stuk lopen op onmogelijke eisen van de gemeente.
Halsema kan rustig verder dromen over dat plan het komt er niet.
Voormalig wethouder Asscher was de initiatiefnemer om het aantal ramen in het wallengebied te verminderen. Het heeft vele miljoenen gekost om ondernemers zoals Charles Geerts uit te kopen. Hun vermeende zwarte geld werd op initiatief van de gemeente door woningbouwverenigingen in een klap wit gemaakt. Mooier kun je het niet hebben. Het resultaat is kaalslag op de wallen die de positie van sexwerkers op geen enkele manier heeft verbeterd.
De wallen zijn veranderd in een toeristische trekpleister. Mannen die sex vertier zoeken, zoeken elders hun heil.
schoolmeester
28 december 2022, 21:20
In Arnhem het zelfde verhaal.
Toen de raambuurt in Het Spijkerkwartier was opgekocht door de gemeente, zou er op het industrieterrein een eroscentrum komen.
Is nooit van de grond gekomen.
Wat dat betreft is Duitsland een walhalla voor de ijsbeer.
Groet, schoolmeester.
Kwibus2
28 december 2022, 21:32
Je hebt helemaal gelijk. We mogen blij zijn dat er in NRW prettige mogelijkheden zijn voor ons om met vriendelijke dames te ontspannen.
Het luilekkerland is nog steeds erg lekker ook al lopen de tarieven wat op. Vergeleken met de alternatieven valt het best mee.