PDA

Volledige versie bekijken : Seksspeeltjestekort dreigt door coronavirus

Piet Plezier
19 februari 2020, 15:57
Mensen die met smart zitten te wachten op een plezierpakketje met een erotisch tintje, kunnen in april zomaar van een koude kermis thuis komen. Het coronavirus heeft een groot deel van de productie van seksspeeltjes lamgelegd.

EDC Retail, een belangrijke speler in de wereld van online erotiek, vreest een groot tekort aan seksspeeltjes. “De productie is maar een derde van wat het normaal is. Zowel de productie van artikelen als vibrators, buttplugs en erotische spellen als ook die van de verpakkingen stagneert”, aldus directeur van EDC Retail Eric Idema

https://www.hartvannederland.nl/nieuws/2020/seksspeeltjestekort-door-coronavirus/

Partycrasher
19 februari 2020, 16:30
Het coronavirus krijgt echt overal de schuld van tegenwoordig, zie ik.

In dit geval heeft het er helemaal niks mee te maken, natuurlijk. Het komt allemaal door extreem grootverbruik.
Als Azis en Mentholbear gewoon elke dag ietsje zouden minderen, dan zou dat al heel wat schelen.

sofaking
19 februari 2020, 16:59
Tijd om weer "creatief met kurk" te worden. :)

schoolmeester
19 februari 2020, 17:28
Ik heb maar 1 speeltje nodig, en dat is mijn eigen zwans.
En een dame natuurlijk !

Groet, schoolmeester.

BefBeer
19 februari 2020, 21:01
"als ook die van de verpakkingen stagneert"
Bedoelen ze niet gewoon condooms?

BefBeer

Eddy_V
19 februari 2020, 21:18
"als ook die van de verpakkingen stagneert"
Bedoelen ze niet gewoon condooms?

BefBeer
nee, die worden toch van kattendarmen gemaakt?

sofaking
19 februari 2020, 21:20
nee, die worden toch van kattendarmen gemaakt?

En waar eten zet het meeste katten ? Juist, in China.

mentholbear
22 februari 2020, 02:58
Het coronavirus krijgt echt overal de schuld van tegenwoordig, zie ik.

In dit geval heeft het er helemaal niks mee te maken, natuurlijk. Het komt allemaal door extreem grootverbruik.
Als Azis en Mentholbear gewoon elke dag ietsje zouden minderen, dan zou dat al heel wat schelen.

Het is een vicieuze cirkel. Als er in China nog steeds degelijke erbarmelijke kwaliteit geleverd blijft worden, dan kan ik niet anders. Je wilt niet weten hoe snel een dubbele dildo slijt wanneer er aan beide kanten een kut als de pistons in een Laferrari overtoeren maken :hammer:

Maar ik zal voortaan de industriële hulpmiddelen achterwege laten. Dat zal de duurzaamheid van de speeltjes vast ten goede komen :rolleyes:

https://m.youtube.com/watch?v=M1GR2VI0MpQ

En waar eten zet het meeste katten ? Juist, in China.

Je bent volgens mij in de war met honden :gruebel:'

Bredero
22 februari 2020, 14:18
Je bent volgens mij in de war met honden :gruebel:'

Mij is steeds bijgebleven dat die Chinezen alles eten wat poten heeft ... behalve een tafel.

WANDELAAR5
23 februari 2020, 14:19
Ik heb aardig wat (al met al meer dan 6 maanden) rondgelopen in China en ook op markten regelmatig honden gezien (al dan niet in geslachte toestand), zelfs een keer een bever! Nog levend in een kooi, want voor de Chinezen is de versheid van voedsel van het grootste belang! Daarom kun je daar ook zo heerlijk eten, geen vergelijking met de Chinese restaurants in Nederland (op een enkele authentieke na). Ik ben zelfs een keer op mijn verjaardag getrakteerd op het leegeten van een opengesneden levende kreeft en heb gefrituurde sprinkhanen en slang gegeten.

Maar katten heb ik nog nooit gezien bij een maaltijd of op een markt ter verkoop.

Partycrasher
23 februari 2020, 14:33
Maar katten heb ik nog nooit gezien bij een maaltijd of op een markt ter verkoop.
Dat kwam zeker door overbevissing overbekatvanging.

mentholbear
23 februari 2020, 14:50
Mij is steeds bijgebleven dat die Chinezen alles eten wat poten heeft ... behalve een tafel.

Bijna goed, ten tijde van de honger jaren van Mao werd ook schors opgegeten. Dus eigenlijk soort van tafels.

In China luidt een gezegde dat alles gegeten mag worden wat met de rug omhoog rondloopt (en waarschijnlijk ook zo zwemt).

Mogelijk dat daarom peuters daarginds heel snel leren lopen (survival of the fittest) en Chinezen in zo een gekleurde zwemband verticaal ronddobberen.

https://i.imgur.com/vbM1AAH.jpg

sofaking
23 februari 2020, 16:07
Als die daar in het midden dringend naar het WC moet...

mentholbear
23 februari 2020, 21:05
Als die daar in het midden dringend naar het WC moet...

Dan wordt het water ietsjes warmer...:roll:

Brad Clitt
23 februari 2020, 21:10
Als ik die foto zie dan is dat coronavirus zo gek nog niet.
Een géén kind-politiek zou beter zijn geweest destijds.

mentholbear
23 februari 2020, 23:19
Als ik die foto zie dan is dat coronavirus zo gek nog niet.
Een géén kind-politiek zou beter zijn geweest destijds.

Dit is natuurlijk wel even een extreem voorbeeld op een hitte golf dag in een openbare zwembad in het overbevolkte Hong Kong (als ik me niet vergis).

Partycrasher
24 februari 2020, 00:19
Dit is natuurlijk wel even een extreem voorbeeld op een hitte golf dag in een openbare zwembad in het overbevolkte Hong Kong (als ik me niet vergis).

Dat klopt.

Want voor de rest doen Chinezen niks anders dan echt elke dag 16 uur werken voor de Verenigde Staten. Anders zijn al die Amerikaanse dollars in al die geldpakhuizen in China niks meer waard.

sofaking
24 februari 2020, 16:35
Ik heb aardig wat (al met al meer dan 6 maanden) rondgelopen in China en ook op markten regelmatig honden gezien (al dan niet in geslachte toestand), zelfs een keer een bever! Nog levend in een kooi, want voor de Chinezen is de versheid van voedsel van het grootste belang! Daarom kun je daar ook zo heerlijk eten, geen vergelijking met de Chinese restaurants in Nederland (op een enkele authentieke na). Ik ben zelfs een keer op mijn verjaardag getrakteerd op het leegeten van een opengesneden levende kreeft en heb gefrituurde sprinkhanen en slang gegeten.

SARS, ook door een coronavirus veroorzaakt, zou nochtans afkomstig zijn van de civetkat, ook weeral een lekkernij in China.

WANDELAAR5
24 februari 2020, 18:24
Klopt en laat een Civet kat nou geen kat zijn :). Meer een soort wasbeer of mangoest. De naam is wat verwarrend.