Volledige versie bekijken : Vijftien jaar
Westermient
20 februari 2020, 18:12
Het zal wel geen record zijn, we weten allemaal dat er online creatief wordt omgegaan met leeftijden. Deze dame (ik ken haar niet) is gestopt las ik elders:
www.redlights.nl/profiel/esther-heart/?adult=1
In die advertentie staat 39 jaar, maar in comments stond dat ze "ruim in de 50 is". Een paar jaar smokkelen om commerciële redenen, okay, maar iets van 15 jaar? Er zijn vrouwen die echt achterin de dertig zijn, maar verpesten de sjoemelende vrouwen het niet voor die groep? Als ik in een advertentie 38 of 39 jaar zie staan, dan begin ik al wantrouwend te worden :-)
BefBeer
20 februari 2020, 21:55
Ik heb een vriendschappelijk relatie gehad met een dvp.
Ze heeft later geadverteerd met 14+
Ik ken haar paspoort etc. en kan nu haar ad als insider beoordelen.
Vrij gewoon dus!
Maar is het belangrijk?
Persoonlijk vind ik het belangrijk dat de interactie op meerdere gebieden goed is.
Welke stats er dan zijn en welk uiterlijk is minder van belang.
BefBeer
pret
20 februari 2020, 23:00
Onze forum bestaat ook al (vijna) 15 jaar. Is dat geen feestje waard :freu:
John mc Snek
20 februari 2020, 23:43
BefBeer
Euhmmm wat moeten we hier nou van denken? [emoji51]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wentelt Eefje
21 februari 2020, 01:22
Leeftijd +14 hoop ik en niet "de droom van "iedereen die in de lik steeds weer het zeepje moet oprapen""
WANDELAAR5
21 februari 2020, 07:08
Ik denk dat Befbeer bedoelt dat ze in werkelijkheid 14 jaar ouder was dan ze in haar advertentie op gaf? Of misschien moet ik zeggen: ik hoop!
mentholbear
21 februari 2020, 11:05
Ik denk dat Befbeer bedoelt dat ze in werkelijkheid 14 jaar ouder was dan ze in haar advertentie op gaf? Of misschien moet ik zeggen: ik hoop!
Er is een significant verschil tussen +14 en 14+ :smile2:
noglangnietuitgewandeld
21 februari 2020, 11:38
Ik tel er uit mezelf altijd 10 jaar en 10 kilo bij op. Meestal zit je dan aardig dicht bij de waarheid.
mentholbear
21 februari 2020, 12:46
Oh ja, ik ken er nog één. 3 ijsberen zitten in een saunaclub en zien een nieuwe DVP.
De 1e ijsbeer stapt op haar af en vraagt of ze 25 jaar is. Ja antwoord ze en nodigt hem mee uit naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.
De 2e ijsbeer stapt op haar af en vraagt of ze 30 jaar is. Ja antwoord ze en nodigt hem mee uit naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.
De 3e ijsbeer... you get the point :smoke:
Giodude
21 februari 2020, 13:13
3 ijsberen zitten in een saunaclub.
Zien ze een nieuwe DVP.
De 1e ijsbeer stapt er op af en vraagt of ze Italiaans is. Ja, antwoord ze en vraagt em mee naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.
De 2e ijsbeer stapt er op af en vraagt of ze Spaans is. Ja, antwoord ze en vraagt em mee naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.
De 3e ijsbeer stapt er op af en vraagt of ze Frans is. Ja, antwoord ze en vraagt em mee naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.
:rolleyes:
Oh ja, ik ken er nog één. 3 ijsberen zitten in een saunaclub en zien een nieuwe DVP.
De 1e ijsbeer stapt op haar af en vraagt of ze 25 jaar is. Ja antwoord ze en nodigt hem mee uit naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.
De 2e ijsbeer stapt op haar af en vraagt of ze 30 jaar is. Ja antwoord ze en nodigt hem mee uit naar de kamer. Een kwartiertje later zijn ze alweer terug.
De 3e ijsbeer... you get the point :smoke:
Misschien moet je eens overwegen je naam te veranderen in Mentalbear :hammer: :baeh:
Wentelt Eefje
21 februari 2020, 17:11
+1
schoolmeester
21 februari 2020, 18:15
Wentelt Eefje -100.
Groet, schoolmeester.
BefBeer
21 februari 2020, 22:30
Ik ken haar paspoort etc. en kan nu haar ad als insider beoordelen.
Vrij gewoon dus!
Maar is het belangrijk?
Ahum!
+14 jaar natuurlijk!
Slip of the finger/mistype!
BefBeer
Persoonlijk vind ik het belangrijk dat de interactie op meerdere gebieden goed is.
Welke stats er dan zijn en welk uiterlijk is minder van belang.
BefBeer
mentholbear
22 februari 2020, 00:59
Misschien moet je eens overwegen je naam te veranderen in Mentalbear :hammer: :baeh:
:asshole:
Wat ik ermee wil zeggen is dat er veel geklapeksterd wordt en er veel illusion plops plaats vinden. We gaan er naar toe om verwend en vermaakt te worden. Ik verbaas me dan ook niet wanneer zo iets gebeurt.
Wentelt Eefje
22 februari 2020, 03:55
:asshole:
Wat ik ermee wil is iets, wat dan ook, zeggen is dat er veel geklapeksterd wordt en er veel illusion plops plaats vinden. We gaan er naar toe om verwend en vermaakt te worden. Ik verbaas me wat dan ook niet wanneer zo iets gebeurt.
schoolmeester
22 februari 2020, 05:16
Post 15 typisch weer een voorbeeld van iemand die zijn medicijnen niet gehad heeft.
Groet, schoolmeester.
Eddy_V
22 februari 2020, 08:39
WE, schoolmeester en mentholbear hebben meer met elkaar gemeen dan zij zichzelf bewust zijn :)
Westermient
22 februari 2020, 12:25
Ik tel er uit mezelf altijd 10 jaar en 10 kilo bij op. Meestal zit je dan aardig dicht bij de waarheid.
Verstandige aanpak. Of je doet alles plus 15 kg en plus 15 jaren, dan valt het altijd mee ;-) Ik lees wel eens wandelaars die sowieso geen afspraken maken met dames die ouder dan 30 zijn in hun advertentie of profiel. Zal wel door dergelijk bedrog komen. Al doende leert men.
Goedemorgenallemaal
26 februari 2020, 10:47
Of 14+ jaar in het vak...