PDA

Volledige versie bekijken : Angelina (Duitse)

Pierke69
25 februari 2020, 14:18
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/germany.gif

Angelina (Duitse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Been
Piercing:JaLichaamsdeel:Navel
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:OnbekendHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:100 euroTijdsduur:60 minuten
Service:NMC, PMC, GFE, Massage, Aftrekken
Extra info:Werkt alleen op vrijdag en zaterdag

Pierke69
25 februari 2020, 14:19
Het liep inmiddels richting drie uur en dacht bij mijzelf dat het wel mooi was geweest. Ik liep richting kleedkamer en in het gangetje stond het meisje met zwarte haren tegen de verwarming. Ze begon zowaar een gesprekje. We stelden ons netjes aan elkaar voor en ze bleek Angelina als clubnaam te hebben. Ik was de hele tijd in de veronderstelling geweest dat ze Roemeense was en voor de show vroeg ik waar ze vandaan kwam. Ze bleek echter een homegrown Duitse te zijn en zag mijn verbazing. Ze zei dat ze vaak voor een Roemeense aangezien werd en ik zei dat dit mijn eerste gedachte ook was. Nog wat gepraat en haar naar haar plannen gevraagd als hint. In eerste instantie had ze niet door dat dit een verkapte uitnodiging was voor haar om de sleutel te halen. Ze vroeg of ik nog plannen had en ik antwoordde dat dat aan haar lag. Nu had ze het door en we belanden op kamer twee tegenover de ontvangstbalie.

Nadat ze zich van haar jurkje en lingerie had ontdaan bleek ze nog slanker te zijn dan ik had gedacht en haar borsten groter. We legden ons op bed en al snel ontpopte ze zich als een süsse schmusekatze die zichtbaar genoot van sensuele strelingen. De wijze waarop ze me hierbij aankeek en lief glimlachte zorgden ervoor dat mijn lustspier zich al oprichtte. Dit bleef natuurlijk niet onopgemerkt door haar en haar handje ging op onderzoek uit. Eerst werden de zaadbunkers door haar gemasseerd om dan vervolgens uiterst gevoelig en sensueel mijn lustspier te bewerken. Niks geen haastwerk maar rustig de tijd nemend. Ze wisselde het af met de zaadbunkers en het zorgde ervoor dat de troepen zich al in rijen van drie aan het opstellen waren. Ze vroeg of ik ervan hield om gepijpt te worden en ik schudde van nee om er snel aan toe te voegen dat ik dit onderdeel wel kon waarderen.

Ze bleek een pirelli pijpster te zijn. Ik heb hier geen enkele moeite mee en zeker niet op de wijze waarop zij het deed. Haar lippen omsloten mijn lustspier op een dusdanige manier dat de door haar toegepaste druk precies goed was en haar tongetje vergat niet om de feestvreugde te verhogen met een aantal leuke variaties waardoor ik zelfs blij was om het extra beschermlaagje zodat ik langer kon genieten van haar orale vaardigheden. Na een tijdje vroeg ze wat ik wilde en zonder het antwoord te geven zag ze het al aan de grote glimlach om mijn gezicht. Ze pijpte nog een tandje intenser.

Hoewel ik bang was dat mijn lustspier haar door midden zou klieven bij het neuken wilde ik mezelf de ervaring niet ontzeggen om haar op mijn lustspier te zien rijden. Uiterst behoedzaam liet ze zich er over heen glijden en haar nauwe warme spleetje voelde heerlijk aan. Ze hupste vrolijk heen en weer waarbij haar borsten mooi meedeinden. Om niet meteen mijn troepen een onvermijdelijke dood in te jagen vertraagde ik het tempo. Al snel werd duidelijk dat ze deze tempowisseling wel kon waarderen en legde haar borsten op mijn borstkast. Na een tijdje richtte ze zich op en begon me intens te berijden. Ik probeerde de executie van mijn troepen nog uit te stellen maar ze verhoogde het tempo waardoor hun noodlottig einde een feit was. Er waren een kleine vijftig minuten verstreken en we maakten de resterende tien minuten vol met een aangename AST waarbij ze aangaf alleen op vrijdag en zaterdag te werken naast haar reguliere baan.