PDA

Volledige versie bekijken : Bewoners Melick klagen over prostituees

rob2001
6 maart 2020, 15:37
Ik heb gehoord dat de bewoners van Melick de politie gebeld hebben omdat de prostituees soms in badkleding buiten op straat rondliepen bij het tankstation in Melick. Dat tankstation ligt 150m van de Roerdalhoeve waar veel prostituees verblijven.

Ze maakten zich zorgen omdat sommige dames er wel erg mager uitzagen. Heeft dit misschien ook een rol gespeeld in de sluiting van YY?

Wie weet hier meer van?

Willem2
6 maart 2020, 15:40
Klinklare onzin

Partycrasher
6 maart 2020, 15:55
De DVP's kregen bij YinYang veel meer en veel beter eten dan die aap die ze de burgemeester van Roermond noemen ooit heeft gehad in haar leven of ooit aan haar 3 kinderen heeft kunnen geven. Vies wijf.

Cat
6 maart 2020, 16:06
De DVP's kregen bij YinYang veel meer en veel beter eten dan die aap die ze de burgemeester van Roermond noemen ooit heeft gehad in haar leven of ooit aan haar 3 kinderen heeft kunnen geven. Vies wijf.

Hoe komt ze dan aan die kop van een skippybal?

Henry S
6 maart 2020, 18:13
Hoe komt ze dan aan die kop van een skippybal?

Ze heeft vast veel karboet gegeten...

Sjeufke
6 maart 2020, 21:08
Met W2 eens. klinkklare onzin.
Je hebt het gehoord.......... . Dat is al een gevaarlijke gedachtegang. Maar soi......ieder zijn mening en ding om hier wat te posten.

rob2001
9 maart 2020, 13:40
Komt van een DVP in SS

pret
9 maart 2020, 18:35
Komt van een DVP in SS

Zelfde dvp's maakten beren ook wijs dat YY open zal gaan.

Partycrasher
10 maart 2020, 02:59
Zelfde dvp's maakten beren ook wijs dat YY open zal gaan.

Mij mag iedereen op deze wereld iedere dag wijsmaken dat Rianne Donders-de Leest nog steeds *****.

keesboz
15 maart 2020, 10:43
Klinklare onzinDat is het juiste antwoord willem2

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk