PDA

Volledige versie bekijken : Waar haalt Abraham de mosterd vandaan?

WANDELAAR5
8 maart 2020, 15:58
Om het draadje van Saunaclub Venus niet teveel te vervuilen met bruine smurrie hier dan maar even een apart mosterd draadje ;).

Weet Piet Plezier wel dat in elke Duitse club Senf staat? Zelfs vroeger in de Pauschalclubs met de meest karige buffetten ever was er mosterd. Zelfs in de EUR 20 entreeclubs staat er mosterd bij het buffet.

Weet Piet Plezier wel dat mosterd een aantal gevaarlijke stoffen in Duitse worsten neutraliseert en dat je daarom Duitse worsten nooit zonder mosterd mag nuttigen? En dat als je thuis mosterd eet je te laat bent om die stoffen te neutraliseren en dat dat dus echt mosterd na de maaltijd is?

De allerbeste mosterd haalt Abraham uit Doesburg, 53,6 km of 42 minuten rijden bij Saunaclub Venus vandaan. Helaas heb ik die alleen nog maar gezien in glazen potten wat onvoldoende hygiënisch is voor openbaar gebruik in een saunaclub.

Dus waarom heeft 1 van de top Duitse clubs (Venus) als enige geen mosterd?
En waarom reageren ze flauw op ludieke acties zoals het zelf mosterd meenemen? (namelijk mosterd weggooien).

Bij deze roep ik alle beren op om standaard elk bezoek aan Venus mosterd mee te nemen. En het ook op meerdere plaatsen achter te laten, zodat er altijd wel ergens een onontdekte fles is en we geen gevaar lopen bij het nuttigen van de Duitse worsten aan het buffet! En ook standaard bij eke bezoek klagen over die vieze honing mosterd meuk en vragen of ze toch vooral echte mosterd bij het buffet willen neerzetten!

Piet Plezier
8 maart 2020, 16:02
jonghu wat maakt mij dat nu uit dat ze in elke club mosterd hebben
Dan moet je mooi naar een club gaan waar ze mosterd hebben je kunt elke dag mosterd eten, en dan ga je een beetje op Venus zitten zeiken omdat ze geen mosterd hebben
Ik zal er persoonlijk bij Robert voir zorgen dat er geen mosterd komt
En dan oproepen om mosterd mee te brengen, ga lekker terug naar de kleuterschool wat kun jij zeiken bah bah
Ik zal Robert wel inlichten
Punt

WANDELAAR5
8 maart 2020, 16:15
jonghu wat maakt mij dat nu uit dat ze in elke club mosterd hebben
Dan moet je mooi naar een club gaan waar ze mosterd hebben je kunt elke dag mosterd eten, en dan ga je een beetje op Venus zitten zeiken omdat ze geen mosterd hebben
Ik zal er persoonlijk bij Robert voir zorgen dat er geen mosterd komt
En dan oproepen om mosterd mee te brengen, ga lekker terug naar de kleuterschool wat kun jij zeiken bah bah
Ik zal Robert wel inlichten
Punt

LOL (die gebroken en gekneusde ribben hebben je gevoel voor humor in ieder geval niet aangetast. Toch moet het lachen op dit moment wat pijnlijk voor je zijn dat je zo gaat mopperen....)

PS Venus zonder mosterd heeft nog een heel groot herhalingsgevaar in zich.

Koos Albertss
8 maart 2020, 16:17
Dat iemand zich zo druk kan maken dat ze bij Venus geen mosterd hebben. En dan zelf meebrengen, dat lijkt natuurlijk helemaal nergens op. Misschien zit er wel mdma in of ghb wie zal het zeggen. Dus ik geef ze groot gelijk dat ze het hebben weggegooid. Je kunt zoveel mosterd eten als je wilt overal. En dan een beetje gaan zitten zeuren over Venus dat er geen mosterd is. Weet je wat jij moet doen je koopt een doos met van die kleine zakjes en die neem je mooi mee naar binnen. Kom je voor de mosterd of voor de vrouwen?

bertje600
8 maart 2020, 16:20
Wellicht dat hij voor zichzelf enkele mosterd-sachets mee kan nemen.
Heeft verder dan niemand last van.

Koos Albertss
8 maart 2020, 16:22
LOL (die gebroken en gekneusde ribben hebben je gevoel voor humor in ieder geval niet aangetast. Toch moet het lachen op dit moment wat pijnlijk voor je zijn dat je zo gaat mopperen....)

PS Venus zonder mosterd heeft nog een heel groot herhalingsgevaar in zich.

lachen zit er niet in nee te pijnlijk
Dat gezeik over die die kutmosterd
Ik vind de mayonaise in Venus ook niet lekker, ik zag er ook liever een ander merk, dat ga ik toch ook niet hier op het forum tikken
Hoor je mij daar over nee, het eten is bijzaak dan moet je naar een echt restaurant gaan en kun je mosterd bestellen

pret
8 maart 2020, 16:34

Zo te merken schrijft PP alles namens KA tenzij KA ook gekneusde ribben heeft. :hammer:

schoolmeester
8 maart 2020, 16:34
Als je een probleem maakt van wel of geen mosterd in een saunaclub, dan ben je ECHT ZIELIG.

Groet, schoolmeester.

Koos Albertss
8 maart 2020, 16:39
Zo te merken schrijft PP alles namens KA tenzij KA ook gekneusde ribben heeft. :hammer:

Nee, me vader is pas overleden

sofaking
8 maart 2020, 16:39
Dat gezeik over die die kutmosterd
Ik vind de mayonaise in Venus ook niet lekker, ik zag er ook liever een ander merk, dat ga ik toch ook niet hier op het forum tikken
Hoor je mij daar over nee, het eten is bijzaak dan moet je naar een echt restaurant gaan en kun je mosterd bestellen

Bij het lezen van dat woord kreeg ik toch wel heel wansmakelijke beelden voor ogen. Yuk. :frown:

pret
8 maart 2020, 16:41
Nee, me vader is pas overleden

Ow excuses dat wist ik niet. Gecondoleerd.

HellaHolla
8 maart 2020, 16:56
Hahahaha ik zie het al voor me als ik de volgende keer bij Venus ben en naar huis ga.

Was alles naar wens?
Zekers, alleen zo jammer van de mosterd. Dat kan echt niet hoor!

Gezeur over het eten altijd.

schoolmeester
8 maart 2020, 17:10
Dames zijn hoofdzaak, mosterd is bijzaak.
Maar sommige ijsberen kunnen bijzaken niet van hoofdzaken onderscheiden.

Groet, schoolmeester.

WANDELAAR5
8 maart 2020, 17:16
Als je een probleem maakt van wel of geen mosterd in een saunaclub, dan ben je ECHT ZIELIG.

Groet, schoolmeester.

Nee het gaat mij vooral om de volksgezondheid. Weet je wat je allemaal kunt krijgen van et eten van Duitse worsten zonder mosterd?

schoolmeester
8 maart 2020, 17:23
Nou vertel !

Groet, schoolmeester.

pret
8 maart 2020, 17:31
Als Duitse worst zoveel problemen oplevert zonder de mosterd, zou ik de worst ook niet willen eten.

Giodude
8 maart 2020, 17:33
Weet je wat je allemaal kunt krijgen van et eten van Duitse worsten zonder mosterd?

Het laatste wat ik wil eten in een Duitse saunaclub zijn Duitse worsten, maar als dat je ding is dan moet je mentholbear een PM sturen. Die heeft volgens mij nog wel een adresje waar je dat "veilig" kunt doen zonder dat je er mosterd bij nodig hebt.

hasta la pasta
8 maart 2020, 17:33
Als Duitse worst zoveel problemen oplevert zonder de mosterd, zou ik de worst ook niet willen eten.

Doe jij dat überhaupt dan? Zit vol met varkensvlees namelijk.

pret
8 maart 2020, 17:35
Doe jij dat überhaupt dan? Zit vol met varkensvlees namelijk.

Nee maar bedoel meer bij wijze van spreken.

cootje
8 maart 2020, 17:55
opgelost

neer leggen :

senf sachets

te koop in super Edeka, Rewe

Jan_Wandelaar
8 maart 2020, 18:29
Hoe kan iemand die niet in staat is mosterd bij de (worst)maaltijd te regelen wel in staat zijn om een enigszins acceptabele LU voor te schotelen??? Nee, als een flesje mosterd al te hoog gegrepen is dan vrees ik het ergste voor de LU.

J.W.

WANDELAAR5
8 maart 2020, 18:40
Hoe kan iemand die niet in staat is mosterd bij de (worst)maaltijd te regelen wel in staat zijn om een enigszins acceptabele LU voor te schotelen??? Nee, als een flesje mosterd al te hoog gegrepen is dan vrees ik het ergste voor de LU.

J.W.

Over de line-up in Venus niets dan goeds. De keren dat ik er geweest ben heb ik geweldig goede kamers gehad. Op de 1 of andere manier zijn die twee misschien niet geheel met elkaar verbonden. De vraag moet misschien andersom gesteld worden. Hoe kan mosterd ontbreken in een club waar alles zo goed voor elkaar is?

Jan_Wandelaar
8 maart 2020, 18:44
Hoe kan mosterd ontbreken in een club waar alles zo goed voor elkaar is?Dan zijn we hier misschien op een onverwachte openbaring gestuit: Lekkere wijven met goede dienstverlening hebben een hekel aan mosterd.

J.W.

sofaking
8 maart 2020, 18:47
Dan zijn we hier misschien op een onverwachte openbaring gestuit: Lekkere wijven met goede dienstverlening hebben een hekel aan mosterd.

J.W.

Mogelijk. Blijkbaar heeft mosterd op zigeuners eenzelfde werking als look op vampieren.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20100511_032

Brussel zet mosterd in tegen kamperende zigeuners

Jack42
8 maart 2020, 18:50
De mosterd ontbreekt niet in Venus.
Je hebt een mond gekregen toch niet alleen om daarmee te beffen in Venus???
Vraag om een nieuwe tube aan de man die de keuken beheert en je hebt je mosterd.

Eddy_V
8 maart 2020, 18:51

J.W.

De LU is niets mis mee, maar voor de uitgewandelde JW is dat niet zo relevant.

Toch is het niet zonder risico om te klagen over mosterd en sausen..
heb paar jaar geleden bij wijze van grap geklaagd over het ontbreken van mayonaise bij Villa Marisol.
Daags erna werd de kokkin ontslagen...
Dus kijk uit met klachten. Zelfs milde klachten kunnen tegenwoordig grote gevolgen hebben :cool:

schoolmeester
8 maart 2020, 19:00
De dag dat de kokkin werd ontslagen was het geen mayonaise, maar polonaise.

Groet, schoolmeester.

WANDELAAR5
8 maart 2020, 19:02
De mosterd ontbreekt niet in Venus.
Je hebt een mond gekregen toch niet alleen om daarmee te beffen in Venus???
Vraag om een nieuwe tube aan de man die de keuken beheert en je hebt je mosterd.

Dat heb ik geprobeerd. Als eerste, voordat ik zelf die fles meenam. Maar ik zal dat volgende keer nog eens proberen!

Levitrus
8 maart 2020, 19:37
Ter leeringh (ende vermaek)

Dat is mosterd na de maaltijd.
Dat komt te laat.

Weten waar Abraham de mosterd haalt.
Er alles van weten.

Iemand door de mosterd halen.
Iemand berispen.

Beter ham zonder mosterd dan mosterd zonder ham.
Indien je de keus hebt tussen twee kwade (onaangename) dingen, moet je het minst onaangename (kwade) kiezen.

Eén steen kan geen mosterd malen.
Als je niet reageert op de agressieve woorden van een ander, ontstaat er ook geen ruzie.

Een mosterdzaadje wordt weldra een grote boom.
Kleine kinderen worden snel volwassen.

Dat past als een himphamp op een mosterdmolen.
Dat hoort niet bij elkaar.

Dat ruikt naar de mosterd.
Dat is van heidenen / Dat is erg duur.

Hij is zo fijn als gemalen mosterd.
Hij is erg preuts.

Kiek is geen mosterdzaad, maar de bloei is gelijk.
Niet alles is, zoals je op het eerste gezicht denkt.

Waar haalde Bartel de mosterd?
Met deze zin snijdt men een verder gesprek af.

Lachen als een hond die mosterd heeft gegeten.
Hij lacht voor de vorm mee, maar vindt het niet echt leuk.

Ergens mosterd aan eten.
Ergens geld op toegeven / aan te kort komen.

Eddy_V
8 maart 2020, 20:09
De dag dat de kokkin werd ontslagen was het geen mayonaise, maar polonaise.

Groet, schoolmeester.

Een week of wat later zag ik haar in Goch... heb maar wijselijk m’n mond gehouden ;)
maar ook daar is ze gelukkig niet meer, Sarina heeft het stokje daar overgenomen en... mosterd in overvloed daar (net als paprikapoeder)

Sjeufke
8 maart 2020, 20:24
Hebben ze daar ook piccalilly :rolleyes:

Piet Plezier
8 maart 2020, 20:44
Hebben ze daar ook piccalilly :rolleyes:

voor jou wel maat

Piet Plezier
8 maart 2020, 20:46
Dat heb ik geprobeerd. Als eerste, voordat ik zelf die fles meenam. Maar ik zal dat volgende keer nog eens proberen!

ik heb net een WhatsAppje gekregen, er komt geen mosterd meer in Venus

brombeerzuid
8 maart 2020, 20:48
Wat is dat nu de meiden zijn gek op Duitse worsten dus geen lowensenf!!!!!
Ach als ze de vlaai samen met de borrel hapjes laten komen, heb je ook geen mosterd nodig:biggrin:

WANDELAAR5
8 maart 2020, 20:51
ik heb net een WhatsAppje gekregen, er komt geen mosterd meer in Venus

Moet ik het dus weer zelf meenemen ;)

Piet, kun je ook een tassencontrole organiseren op illegaal meegenomen mosterd?

brombeerzuid
8 maart 2020, 20:53
Moet ik het dus weer zelf meenemen ;)

Neem dan wel extra scherpe mosterd mee en zet die na 19.00 er neer, dan heeft robert er ook nog wat aan kwa verdiensten!!!

schoolmeester
8 maart 2020, 20:55
Er komt een nieuwe saunaclub in Haminkkeln: de mosterdhoeve.

Groet, schoolmeester.

WANDELAAR5
27 september 2020, 19:18
Viktorie!! Mosterd in Venus!
34261

Draadje kan naar het archief!