Volledige versie bekijken : zondag * 8 maart Internationale Vrouwendag 2020
Piet Plezier
8 maart 2020, 17:53
Thema 2020: Vrijheid
Al jarenlang strijden vrouwen voor zelfbeschikking, individuele rechten en vrijheid.*Vrijheid van vrouwen dient niet onderhandelbaar te zijn.
Vrijheid moet vanzelfsprekend zijn.*Wat betekent vrijheid voor jou?
https://www.internationale-vrouwendag.nl
dus vandaag lief zijn voor de vrouwtjes
Goedemorgenallemaal
8 maart 2020, 18:05
Natuurlijk en vanzelfsprekend. Ondertussen maken mannen die het niet begrepen heben nog altijd meer slachtoffers dan we aan het eind van het jaar aan Corona slachtoffers zullen hebben. Wereldwijd en bij alle rassen en standen en geloofsovertuigingen of juist niet geloof...
Partycrasher
8 maart 2020, 18:25
Zolang er niet genoeg mooie, schone, veilige plekken zoals YinYang zijn waar vrouwen het mooiste beroep ter wereld kunnen uitoefenen, is er geen vrijheid van vrouwen.
Jan_Wandelaar
8 maart 2020, 18:25
dus vandaag lief zijn voor de vrouwtjesBeetje seksistisch om specifiek voor de vrouwtjes lief te zijn.
Nee, op deze speciale vrouwendag dien je de vrouwtjes juist gelijk te behandelen, want dat willen ze. Dus gewoon op hun muil rossen net zoals je in een vergelijkbare situatie bij een gozer zou doen wanneer deze je probeert op te lichten.
J.W.
Partycrasher
8 maart 2020, 18:29
Ondertussen maken mannen die het niet begrepen heben nog altijd meer slachtoffers
Ik wil hier iets schrijven over de man van Rianne Donders-de Leest, maar iedereen weet toch al wat, dus laat maar.
Nulnulzeseneenhalf
8 maart 2020, 19:30
Alleen vandaag?
Werkelijk?
Anders niet?
Ik kan hier nu van alles schrijven, maar dat heeft toch geen zin als U alleen vandaag lief bent voor het andere geslacht.
John mc Snek
8 maart 2020, 20:29
Alleen vandaag?
Werkelijk?
Anders niet?
Ik kan hier nu van alles schrijven, maar dat heeft toch geen zin als U alleen vandaag lief bent voor het andere geslacht.
Ga je ook nog schrijven dat de rest de bibob niet snapte en Yy gewoon na een jaar open zou gaan?
Wat onzin schrijven en daarna weer in je holletje kruipen betreft zal niemand jou hier overtreffen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nulnulzeseneenhalf
8 maart 2020, 22:32
Ga je ook nog schrijven dat de rest de bibob niet snapte en Yy gewoon na een jaar open zou gaan?
Wat onzin schrijven en daarna weer in je holletje kruipen betreft zal niemand jou hier overtreffen.
?
En ja, dat betekent dat ik deze opmerking niet begrijp. Zal er wel niet slim genoeg voor zijn.
John mc Snek
8 maart 2020, 22:44
?
En ja, dat betekent dat ik deze opmerking niet begrijp. Zal er wel niet slim genoeg voor zijn.
Als je dat wel bent dan weet je dat in ieder geval goed te verbergen haha
mentholbear
9 maart 2020, 04:20
Ik heb ze vandaag met rust gelaten. Dat vind ik al lief genoeg :smoke: