PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 146-2, Mrs Tanja (ook werkzaam in Duisburg)

Willem2
15 maart 2007, 15:09
Naam : Mrs Tanja

Nationaliteit / taal : Duits, spreekt perfect duits

Leeftijd : 28 - 32 jaar

Haarkleur : bruin half lang wat krullend

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : Slank / B- cup

Service : SM

Prijs : 100 euro half uur

Extra : Dame werkt onderhand al heel wat jaren op het zandpad. Melkt klanten uit ;)

Voor rplover : het was deze dame die over het zandpad liep en zei dat je die hond eens bij je moest houden in vloeiend nederlands ;)

Willem2
6 januari 2008, 18:01
dame verhuisd naar Duitsland

Ik zal eens kijken op duitse sites waar ze zich zoal kan aanbieden ; www.peitsche.de etc.

Droopy74
8 mei 2008, 17:51
verhuisd naar 168-1 haar aanwezigheid herkenbaar aan groene cactuslamp in het raam

verder werkt ze in een SM studio in Duisburg of Dusseldorf

Rond deze tijd vertrekt Mrs Tanja weer richting Duisburg. Ze heeft aangegeven af en toe nog in Utrecht te zullen komen.

Willem2
3 juni 2008, 15:44
Ze staat op http://www.peitsche.de/index1.htm en dan onder Domina's PLZ 4 /Miss Tanja. Staan wat foto's en een telefoonnummer.

:wink:

rplover
4 juni 2008, 23:16
Ze staat op http://www.peitsche.de/index1.htm en dan onder Domina's PLZ 4 /Miss Tanja. Staan wat foto's en een telefoonnummer.

:wink:
Ja, dat is ze, verdorie, die mijn hondje niet leuk vond :wand:
Maar ze ziet er wel lekker uit, in een strak pakje :rubbel:
en toch vergeef ik het haar nooit, en wico ook niet:teuflisch

frankkinky
27 november 2008, 00:32
dame werkt deels in Duitsland en deels op kamer 146-2

John80
21 april 2013, 12:46
Is al een tijd geleden dat deze dame in Utrecht werkt. Binnenkort komt ze weer naar Nederland en werkt dan in de studio van Mrs. Salomé.
Zie voor meer informatie en de contactgevens haar website.

John80
11 december 2013, 17:14
Deze dame komt binnenkort weer een keer naar Nederland. Van 14 t/m 19 december ontvangt ze in Nijmegen in de ramen aan de Nieuwe Markt (volgens mij nr. 28). Voor meer informatie kun je contact opnemen met haar, zie voor de contactgegevens haar website.