PDA

Volledige versie bekijken : Kiki (Relax)



099
26 december 2005, 12:25
Haarkleur/-lengte : dblond / halflang
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : mollig / c
Nationaliteit/Taal : ? / Nederlands
Leeftijd : 37
Tatoeages/Piercings :wenkbrauwpiercing, tepelpiercings,... , diverse tatoes
Service: TZ / FT
Tijdsduur : 1h
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: Komt spuitend klaar

Een leuke tijd en goede sex bij deze Hollandse dame die helemaal niet op haar mondje is gevallen en ook wel een glaasje lust.

Willem2
27 december 2005, 20:50
Een leuke tijd en goede sex bij deze Hollandse dame die helemaal niet op haar mondje is gevallen en ook wel een glaasje lust.

Een glaasje lust....... was ze dronken of veel gedronken om spuitend klaar te komen :rolleyes:

Willem2 :lostit:

detona
14 januari 2006, 06:06
:fuck:
Haarkleur/-lengte : dblond / halflang
Lengte dame : 170
Postuur/Cupmaat : mollig / c
Nationaliteit/Taal : ? / Nederlands
Leeftijd : 37
Tatoeages/Piercings :wenkbrauwpiercing, tepelpiercings,... , diverse tatoes
Service: TZ / FT
Tijdsduur : 1h
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: Komt spuitend klaar

Een leuke tijd en goede sex bij deze Hollandse dame die helemaal niet op haar mondje is gevallen en ook wel een glaasje lust.

neukie
14 januari 2006, 22:37
" met KIKI zweven, deze dame is echt top , ze laat je echt even de hemel zien"

Zeer uitvoerige comment.....:rofl:
Kunt je daar alstjeblieft nog wat meer over dijn belevenisse met deze dame posten? - bedankt.

neukie :wink:

johnywalker
16 januari 2006, 11:30
Goedemiddag,

Volgens mijn info, is deze dame verhuist naar de andere kant van de bar.

Ze werkt dus niet meer als "verwen"dame in de Ritz.

groeten,

Johnywalker

jandedekker
20 januari 2006, 19:07
Hoikes allemaal,hier een berichtje van jandedekker ja ja,kiki is inderdaad verhuisd naar de andere kant van de bar.Ik ben in de club geweest en eigenlijk.....ze hadden haar in het begin dat de zaak open was al achter die bar moeten zetten.Ze doet haar werk zeer goed!!!Bravo voor kiki hoor.Groeten van jandedekker

dolfijne
20 januari 2006, 21:33
En ja hoor, tijdens mijn bezoek en in haar gezelschap met nog enkele anderedames had ze 't erover ...

Denk inderdaad dat zij een zeer geschikt persoon is voor deze job! Wens haar in ieder geval veel succes toe!

Willem2
21 augustus 2006, 20:59
Deze dame werkt nog steeds in Relax en komt nog steeds spuitend klaar :eek: Dus niet alleen achter de bar maar ook voor de bar. Kan de thekefrauensammler weer aan werk :D ;)

Willem2 :wink:

jandedekker
24 augustus 2006, 10:11
hoikes allemaal,wil je eens iets weten????kiki werkt terug in de relax voor de bar.En spuiten doet ze inderdaad nog steeds en zonder drank,dus al diegene die een douche willen van haar sap hahahaha na de relax!!!Het is de moeite hoor

Willem2
3 oktober 2006, 13:42
Beste 099,

Kiki is er nog steeds ;)

Afgelopen zaterdag zag ik haar samen met een klein ijsbeertje de whirlpool in de tuin nemen. Het was erg mooi weer dus dat kon allemaal nog wel. Het arme ijsbeertje werd in de hoek gedrukt maar hij vond het nog lekker ook :D . Op drie benen kroop hij uit het badje om binnen samen met Kiki wat verder te sporten.
's Avonds gaf Kiki op het podium samen met Laki / Lucky nog een lesbische show. Na het inbrengen van een lichtgevende dildo door Laki kwam ze spuitend klaar............

Gr Willem2 :wink:

him
15 maart 2007, 15:15
waar bevindt zich KIKI nu.:roll:
Zo'n prachtmeid zou ik graag terug ontmoeten:love2: