PDA

Volledige versie bekijken : Corona



Sjakieb
13 maart 2020, 10:58
Nee heren, Corona is geen nieuwe dame. Helaas...'t gaat om 't virus.

Mijn vraag is of jullie ook rekening houden met het virus?
Ik wel, niet dat ik bang ben maar ik zoek het ook niet op. Ik zie het een beetje als volgt: ik zou ook wel op de snelweg durfen te lopen, ik doe het echter niet.

Hoe staan jullie hierin?

Giodude
13 maart 2020, 11:02
Even verder kijken dan je "neus" lang is. Er bestaat al een topic van.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55248-Corona-Virus-dichtbij-de-grens-met-Limburg-Thuisblijven&p=684159#post684159

Veel leesplezier met de inmiddels 25 pagina's ;)

Sjakieb
13 maart 2020, 11:06
Mijn neus is niet langer dan van mijn woonplaats tot aan Leeuwarden :-) Kijk dus nooit in andere topics en dus deze ook gemist.
Maar ben wel nieuwsgierig hoe collegawandelaars in Leeuwarden er tegenaan kijken

hvdk52
13 maart 2020, 11:44
Ik kom niet in Leeuwarden,dus kijk ik er van af.

schoolmeester
13 maart 2020, 12:34
Ik ga niet naar de raamh…….n

Groet, schoolmeester.

Willem2
13 maart 2020, 12:38
Heren,
Laat Sjakieb nu gewoon eens vragen naar mede-wandelaars van de ramenbuurt in Leeuwarden.

fr_loper
13 maart 2020, 19:23
Probeer de komende weken even onnodig menselijk contact te vermijden, daar valt de Weaze niet bezoeken ook onder,
zelfs niet voor corona save sex.

33389

onder de brug
15 maart 2020, 10:21
heren blijf aub de dames bezoeken in deze zware tijden
dat virus kun je overal oplopen
maar een aantal roemeense dames denken er wel overna om te vertrekken naar huis nu het nog kan.
en ik ben bang dat de komende week alles op slot gaat
limburg nu code rood
het grootste gevaar zit in de dieren
ik denk dat de tempratuur oploopt dat ons grootste vijand de mug wordt
die kan dit virus wel overbrengen
wij gaan het zien

sofaking
15 maart 2020, 14:48
Muggen brengen geen van de bekende luchtwegenvirussen over.
Daarentegen zegt de weersvoorspelling voor de komende 2 weken dat het weer kouder en droger zal worden, en dat zijn dan weer wel betere condities voor deze virussen om zich te verspreiden.
Wie kan blijft dus gewoon thuis.

Sjeufke
15 maart 2020, 14:55
Is waarschijnlijk de weersvoorspelling van Armand Pien :rolleyes:

sofaking
15 maart 2020, 16:27
Van 15 terug naar 9 graden

33397

Sjakieb
15 maart 2020, 17:33
Nieuwe maatregelen vanuit de overheid.
Scholen, kinderopvang, horeca op slot net als sport- en sex clubs. Dit in ieder geval tot 6 april.

fr_loper
15 maart 2020, 19:57
Niet alleen horeca moet dicht, ook seksclubs moeten de deuren sluiten. En dat levert problemen op, want waar moeten de prostituees naar toe?


Volledige verhaal in de LC https://www.lc.nl/friesland/leeuwarden/Prostituees-kunnen-mogelijk-niet-naar-huis-25464694.html

Sjeufke
15 maart 2020, 20:17
Voor de meeste geldt de hand aan je zelf slaan de komende weken.
Zie tips: https://fashionista.flair.be/love/7-tips-om-jouw-perfecte-masturbatieroutine-te-vinden/ :biggrin:

John mc Snek
15 maart 2020, 20:18
Je hebt toch gewoon sexjobs, kinky en nog 1001 opties...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Kijktmann
15 maart 2020, 22:17
Van Morgen moet Allemal en bordelen ook gesloten worden van politie....
vnv is laatste dag voor vraouwen
tot 6 April....maar is niet zeker op karantine weg is...

jope
16 maart 2020, 08:40
https://www.lc.nl/friesland/leeuwarden/Prostituees-kunnen-mogelijk-niet-naar-huis-25464694.html

onder de brug
16 maart 2020, 20:19
ik weet niet hoe jullie er overdenken .maar mijn grote vriend mark r zijn toespraak,
baart mij toch wel een beetje zorgen

Wentelt Eefje
16 maart 2020, 20:56
Het is in elk geval duidelijk dat men zorgvuldig geheim probeert te houden dat a) de man een patiënt is b) Corona behalve de luchtwegen ook de hersenen aantast...

Wentelt Eefje
16 maart 2020, 21:27
Rutte en het RIVM, over onwaarschijnlijk dom gesproken:

De Corona tips:
"Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog"
"We stoppen dus met handen schudden" geeft voorbeeld van elleboog-boks
Ontvanger van elleboog-boks hoest of niest in inmiddels geïnfecteerde elleboog
Da capo al fine... ...

Wat er gecontroleerd is aan deze van overheidswege opgedragen verspreidingswijze is mij een raadsel, EN ik ben wederom niet de dommerik in dit bericht.

Kwibus2
23 maart 2020, 23:34
Ik zit in quarantaine in een klein Frans bordeel. In club Chez Francine zijn wat besmettingen geconstateerd.
Moet nu tot zeker 5 april in de club blijven. Er werken maar 6 dames die inmiddels allemaal al aan de beurt geweest zijn
Hierna zal ik me opofferen door op herhalingen over te gaan. Monsieur Macron schijnt de rekening te betalen, het is een overheidsmaatregel.

vanKees
25 maart 2020, 07:07
Auch so kann es gehen:

www.radiogong.com/radio-gong-lokalnachrichten/?artikel=63519
33498

vanKees

mentholbear
26 maart 2020, 02:12
Voor de meeste geldt de hand aan je zelf slaan de komende weken.
Zie tips: https://fashionista.flair.be/love/7-tips-om-jouw-perfecte-masturbatieroutine-te-vinden/ :biggrin:

Glijmiddel dient niet alleen om met je vriendje te gebruiken. In je eentje is het ook handig.

Je lady parts bestaan niet uit één plek en ook andere plekken kan je wat aandacht geven.

Op de rug liggen is vast en zeker de meest voorkomende positie bij masturberen.

Ik krijg de indruk dat je artikel op het andere geslacht is gericht. Ik denk dat voor de meeste beren het gewoon achter de computer, tablet of smartphone is. Meer hebben we niet nodig :smoke:

mentholbear
26 maart 2020, 02:37
Rutte en het RIVM, over onwaarschijnlijk dom gesproken:

De Corona tips:
"Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog"
"We stoppen dus met handen schudden" geeft voorbeeld van elleboog-boks
Ontvanger van elleboog-boks hoest of niest in inmiddels geïnfecteerde elleboog
Da capo al fine... ...

Wat er gecontroleerd is aan deze van overheidswege opgedragen verspreidingswijze is mij een raadsel, EN ik ben wederom niet de dommerik in dit bericht.

Dan zijn die Chinezen toch een stuk slimmer met hun Wuhan shake

https://media.tenor.com/images/4612029248a91e880ed82d11f947f2b9/tenor.gif

Of als je nog verder ontwikkeld bent, doe dan de Vulcan Salute :biggrin:

https://pa1.narvii.com/6160/b70aa3ba4b48854833154b2f71c10cd63cfc145a_hq.gif

onder de brug
27 maart 2020, 17:32
volgens de ggd fryslan hebben wij hier pas eind mei de piek van deze plaag

Willem2
2 april 2020, 14:50
Berichten verplaatst. Ga lekker zoeken...

Hier alleen berichten betreffende Corona in Leeuwarden.

fr_loper
24 april 2020, 10:01
Fier: prostituees vallen tussen wal en schip

De coronacrisis heeft in korte tijd veel prostituees in de problemen gebracht. Ze staan vaak niet ingeschreven, kunnen niet meer naar het land van herkomst reizen en hebben geen recht op steunmaatregelen. Dat stelt Fier, het opvang- en expertisecentrum voor problemen in afhankelijkheidsrelaties.


Volledig verhaal op https://frieschdagblad.nl/2020/4/23/fier-prostituees-vallen-tussen-wal-en-schip

Kwibus2
24 april 2020, 10:43
Uit het artikel: ",,Prostitutie is voor niemand een droombaan, maar bittere noodzaak om rond te komen. "

Wel wat ongenuanceerde uitspraak die lang niet van toepassing is op alle vrouwen.

Niet ingeschreven bij de gemeente?
Iedereen die langer dan 4 maanden rechtmatig in Nederland verblijft moet een BSN aanvragen en zich inschrijven bij de gemeente.
Dat is wettelijk vastgelegd.

Nederlandse gemeenten nemen hun sociale verantwoordelijkheid door vrouwen in nood bij te staan.
Daar heb ik minder moeite mee dan het verlenen van steun aan bedrijven als Booking.com die vrijwel niets bijdragen aan de Nederlandse samenleving.

vanKees
25 april 2020, 06:20
Deutsche Zentrum für Infektionskrankheiten (DZIF) hält Deutsche dazu an anstatt in die Hand in Kniebeuge zu niesen. – totalbsnews

vanKees

fr_loper
1 mei 2020, 12:32
Fier helpt prostituees zonder inkomsten aan voedselbonnen

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/954980-fier-helpt-prostituees-zonder-inkomsten-aan-voedselbonnen

https://www.lc.nl/friesland/Tweede-Kamer-eist-actie-voor-prostituees-in-de-knel-25606537.html

Bartjansen
5 mei 2020, 14:49
Het zou zomaar kunnen dat sexclubs vanaf 1 juni weer open mogen. In het nieuws althans de verwachting dat contactberoepen weer vanaf 1 juni mogen starten. En ook zonder mondkapje :)

Bartjansen
6 mei 2020, 18:30
1 sept dus. Tja...

Sjakieb
7 mei 2020, 01:19
Onder voorbehoud van.....

Bartjansen
7 mei 2020, 08:27
Ik ben heel benieuwd wat we dan aantreffen (als het idd dan opengaat). Grote vraag is of de dames weer (kunnen) komen

Sjakieb
7 mei 2020, 10:59
Inderdaad, denk ook dat sommige bekende dames (voorlopig) niet aanwezig zullen zijn. Er zullen len ongetwijfeld ook nieuwe dames zijn of komen.

Maar zover is het helaas nog niet. Mocht het virus tussentijds weer reageren op het loslaten/openen van bepaalde activiteiten dan kan het spoorboekje zomaar weer aangepast worden. Ik hoop dat natuurlijk niet maar het tot de mogelijkheden behoort is zeer reëel.

fr_loper
14 mei 2020, 22:17
Stukje Leeuwarden in Danny op straat


Danny praat met sekswerkers, die nog steeds niet mogen werken. De heren en dames staan voor een dilemma: niet werken en honger lijden of wel werken met het risico op hoge boetes en corona.


https://www.npostart.nl/danny-op-straat/14-05-2020/VPWON_1314024

fr_loper
12 juni 2020, 11:55
Via omropfryslan

https://www.omropfryslan.nl/nieuws/964441-sekswerkers-waarschuwen-zonder-regeling-neemt-illegale-prostitutie-toe


Sekswerkers waarschuwen: zonder regeling neemt illegale prostitutie toe


Als de Rijksoverheid niet snel met geld over de brug komt, dan neemt de illegale prostitutie in Leeuwarden ontzettend hard toe. Dat zegt Danny Sesseler, die kamers op de Weaze in Leeuwarden exploiteert.

fr_loper
13 juni 2020, 10:09
Danny in spuiten en slikken

https://www.npo3.nl/spuiten-en-slikken/hoe-run-je-een-bordeel-in-tijden-van-corona


Hoe run je een bordeel in tijden van corona?


In België zijn de bordelen sinds deze week weer geopend. In Nederland ligt de prostitutie tot 1 september nog plat. Wij spraken Danny, die een bordeel runt in Leeuwarden. Hij hoopt snel weer open te gaan door gebruik van sekspoppen.

Das
16 juni 2020, 10:17
Op dit moment is er dus nog geen sprake van dat er meiden in de ramensector zijn die illegaal doorwerken.

geloof je dat zelf???
ondergronds zijn er nog nooit zoveel aanbiedingen geweest

Bartjansen
24 juni 2020, 18:12
Yes! Per 1 juli weer: kortstondige contactberoepen. Nou, zo kortstondig is het niet hoor :-). Een klein uurtje ben je er zo mee kwijt

jansenroy
24 juni 2020, 18:13
Yes! Per 1 juli weer: kortstondige contactberoepen. Nou, zo kortstondig is het niet hoor :-). Een klein uurtje ben je er zo mee kwijt
YES!!!!

Bartjansen
24 juni 2020, 18:16
Alleen zal het nog wel even duren lijkt me voordat de latinas het vliegtuig deze kant op kunnen pakken...

phoenix
24 juni 2020, 18:49
hmm naar Duitsland kan wel en ook naar belgie...

Moontanner
24 juni 2020, 19:35
Best kwalijk dat er hier steeds mensen reageren op serieuze berichten van anderen zonder te lezen wat die anderen nou precies beweren! Het overkwam mij hier deze week met DAS (ik heb toen dus mijn bericht maar weer ingetrokken)

Nu weer komt Phea onmiddellijk een onzinopmerking over het bericht van BartJansen heen. Niemand die er iets mee kan. Dit is gewoon reageren om te reageren!

Man, Ga alsjeblieft terug naar de afdeling Lolbroekerij! :mad:

Moontanner
24 juni 2020, 19:53
Alleen zal het nog wel even duren lijkt me voordat de latinas het vliegtuig deze kant op kunnen pakken...

Klopt Bart maar de Dominicaanse Republiek opent naar verwachting haar vliegvelden ook weer op 1 juli.

Het zijn er trouwens niet zoveel die daar vandaan moeten komen. Ik had deze week in een bericht geschreven dat vele meiden, waaronder Latinas, nog in Leeuwarden vastzitten in de slaapvertrekken (hokken) in en om de panden. Die kunnen dus zo weer aan de slag.
Ook zijn er zeer veel Leeuwarder Latinas die niet meer In Latijns Amerika wonen maar in Spanje, Italie of gewoon elders in Nederland. Die komen dus rond 1 juli gewoon per trein terug.;)

Bartjansen
24 juni 2020, 20:24
Klopt Bart maar de Dominicaanse Republiek opent naar verwachting haar vliegvelden ook weer op 1 juli.

Het zijn er trouwens niet zoveel die daar vandaan moeten komen. Ik had deze week in een bericht geschreven dat vele meiden, waaronder Latinas, nog in Leeuwarden vastzitten in de slaapvertrekken (hokken) in en om de panden. Die kunnen dus zo weer aan de slag.
Ook zijn er zeer veel Leeuwarder Latinas die niet meer In Latijns Amerika wonen maar in Spanje, Italie of gewoon elders in Nederland. Die komen dus rond 1 juli gewoon per trein terug.;)
Kijk, dat is nog eens goed nieuws van een insider (want zo zie ik jou absoluut)!

fr_loper
25 juni 2020, 20:22
Via welkom in Leeuwarden

https://www.welkominleeuwarden.nl/de-dames-mogen-weer-aan-het-werk-nu-nog-woonruimte-gezocht/


De dames mogen weer aan het werk; nu nog woonruimte gezocht


Vanaf 1 juli mogen net als kappers en masseurs, die ook onder de contactberoepen vallen, ook sekswerkers weer aan het werk. Danny Sesseler, exploitant van kamerverhuurbedrijf Love N Joy, is daarom opzoek naar woonruimte voor dames die werkzaam zijn in de (legale) prostitutie op de Weaze.

Moontanner
25 juni 2020, 22:16
@fr_loper.

Ik had je deze week per pb al het een en ander verteld over wat ik vorige week aan Leeuwardense dames had gezien in de Ayttasteeg en de Weaze. Had je nog niet verteld dat ik toen had gezien dat er een manspersoon en een vrouwspersoon bezig waren het pand in de Steeg leeg te halen waar Danny Sesseler zijn dames had zitten ter overnachting. Ayttasteeg 1.
Heb nog even een praatje gemaakt met de man, Latino. Ze hadden een bestelbus staan op de Weaze waterkant voor dat tatoueercafé.

Verder heb ik er geen acht op geslagen, maar jouw publicatie sluit daar op aan!

Bartjansen
26 juni 2020, 16:40
Ik weet trouwens wel dat ik nu maar om telefoonnummers ga vragen aan die (enkele) favoriete dames. Nooit gedaan, maar voor het geval alles dadelijk weer op slot gaat...

mentholbear
26 juni 2020, 19:03
Ik weet trouwens wel dat ik nu maar om telefoonnummers ga vragen aan die (enkele) favoriete dames. Nooit gedaan, maar voor het geval alles dadelijk weer op slot gaat...

Let wel op of ze jou ook kunnen bellen. Heb verhalen van beren gehoord dat ze met iemand in de auto zaten, telefoon opnamen en toen begon DVP over dat ze em mist en wanneer ie weer langs zou komen :angst:
Of erger, overspoelt werden met belletjes erna.

Sjakieb
27 juni 2020, 09:09
Precies de reden waarom ik geen telefonisch of WhatsApp contact heb met de dames. Niet dat ik een relatie heb hoor, maar omdat ik me situaties voor kan stellen dat een belletje of appje gênant zou kunnen zijn.

Sjakieb
27 juni 2020, 09:11
Ik ben trouwens wel benieuwd wie de eerste recensie hier gaat schrijven, nog meer naar de eerste update in de aan - "afwezigheidslijst.
We zullen het zien....

Das
27 juni 2020, 09:42
Ik weet trouwens wel dat ik nu maar om telefoonnummers ga vragen aan die (enkele) favoriete dames. Nooit gedaan, maar voor het geval alles dadelijk weer op slot gaat...

en zo de lockdown die alle ander mensen wel moeten doen aan je laars lappen?
Hopelijk is de boete hoog genoeg, zodat je het maar 1 keer hoeft te doen.

onder de brug
27 juni 2020, 10:32
Via welkom in Leeuwarden

https://www.welkominleeuwarden.nl/de-dames-mogen-weer-aan-het-werk-nu-nog-woonruimte-gezocht/
hier zitten veel dames niet op te wachten.
en het wordt heel moeilijk om alle dames ergens in te schrijven.
ik verwacht dat de komende tijd het aanbod karig zal zijn
wij gaan het zien

fr_loper
29 juni 2020, 13:00
Afgelopen weekend 1 van de Bulgaarse meiden gesproken die vast zit/zat in Leeuwarden, volgens haar hebben meerdere Oostblok dames problemen,
om naar NL af te reizen, i.v.m. lokale reisbeperkingen.
Maar er zitten nog steeds een aantal meiden "vast"in de "slaaphuizen" op de Weaze, samen met de dames die al jaren wonen in NL moet er komende woensdag toch wel een redelijke bezetting zijn.

Mijn voorspelling voor komende woensdag 20 dames actief.

fr_loper
30 juni 2020, 10:03
Niet om 10:00 maar al om 00:00 1 Juli gaat het los...

van de website van Love N Joy https://www.lovenjoy.eu/



30 Juni om 23:59:50 begint onze countdown
Als de klok 00:00 slaat gaat de deur van Love N Joy weer open.
We hebben een spannende verrassing voor eerste bezoeker van onze dames.

Willem2
29 januari 2021, 14:40
Eerste vaccinspuit tentoongesteld in Groningen

Het Universiteitsmuseum van de Rijksuniversiteit Groningen gaat de spullen die zijn gebruikt bij de eerste vaccinatie tegen het coronavirus in Groningen tentoonstellen. Het gaat onder meer om de ampul en spuit waarmee verpleegkundige Harm Wedman van het UMCG op 6 januari werd ingeënt.

Cisca Wijmenga, rector magnificus van de Rijksuniversiteit Groningen, zegt tegen RTV Noord dat ze blij is met de spullen. "Het zijn op zich heel gewone spullen, maar met een grote betekenis", zegt ze. "We beleven een historische periode, nu wereldwijd mensen gevaccineerd worden tegen een nieuw virus. De vaccins worden gezien als de toegangspoort naar een nieuw tijdperk. We gaan er in het museum goed op passen."

https://nos.nl/liveblog/2366420-de-jonge-op-drempel-lente-meest-kwetsbaren-ingeent-contract-eu-en-astrazeneca-openbaar.html

Het staat onder Leeuwarden maar is slechts een kleine sprong naar Groningen.... (maar soms een wereld van verschil ;))

jope
24 februari 2021, 07:22
Contactberoepen mogen weer behalve de sexwerkers, mogen deze wel openen als massagesalon ? (het liefst met happy end natuurlijk).

mentholbear
24 februari 2021, 19:04
Contactberoepen mogen weer behalve de sexwerkers, mogen deze wel openen als massagesalon ? (het liefst met happy end natuurlijk).

Geen idee, maar zeker wel als kapsalon: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?576-Humor-IJsberenlol!&p=733543#post733543 ;)

fr_loper
24 februari 2021, 21:12
Contactberoepen mogen weer behalve de sexwerkers, mogen deze wel openen als massagesalon ? (het liefst met happy end natuurlijk).

Massage salon in een pand met een "prostitutievergunning" mag niet open, maar een massagesalon met alleen een "massage vergunning" mag gewoon open.

mentholbear
24 februari 2021, 22:36
Massage salon in een pand met een "prostitutievergunning" mag niet open, maar een massagesalon met alleen een "massage vergunning" mag gewoon open.

Weet je dat zeker? Ik bedoel, de vorige keer mocht het dacht ik weer wel. Net zo goed als dat sushi vreetschuren ook zonder afhaal of bezorgvergunning ermee begonnen. Verzekering die zelfs de auto's en brommers dekken, waar normaal gesproken fikse premies voor betaald moeten worden.

fr_loper
27 februari 2021, 11:16
Weet je dat zeker? Ik bedoel, de vorige keer mocht het dacht ik weer wel. Net zo goed als dat sushi vreetschuren ook zonder afhaal of bezorgvergunning ermee begonnen. Verzekering die zelfs de auto's en brommers dekken, waar normaal gesproken fikse premies voor betaald moeten worden.

Werkers in een massage salon met een "prostitutievergunning" zijn sexwerkers, en zullen nog even dicht moeten blijven.

pietpotent44
27 februari 2021, 12:24
Weet je dat zeker? Ik bedoel, de vorige keer mocht het dacht ik weer wel. Net zo goed als dat sushi vreetschuren ook zonder afhaal of bezorgvergunning ermee begonnen. Verzekering die zelfs de auto's en brommers dekken, waar normaal gesproken fikse premies voor betaald moeten worden.

Klopt inderdaad wat fr zegt.
Erotische massagesalons zijn dicht. Alleen voor de 'gewone' massages kan je nu terecht.
Bij vorige versoepelingen werden sekswerkers gelijk behandeld met de andere contactberoepen. Maar nu dus niet.

Moontanner
28 februari 2021, 06:22
Klopt allemaal wel, maar wat triest dat we het hier moeten hebben over massages met eventueel happy ending. Wat een surrogaat!!

En dan nog: Ik weet vrijwel zeker dat er in Leeuwarden massagesalons te vinden zijn, die weliswaar niet adverteren met happy ending, maar waar wel wat 'onder de toonbank door' mogelijk is.

Verder heb ik van horen zeggen dat er hier en daar nog wel wat van het 'grote werk' mogelijk is. Meiden die vroeger werkten achter de ramen van bijv. Moulin Rouge/Esperanza, maar die nu werken vanuit een appartement. Ik noem geen namen want het is illegaal. En waarschijnlijk zou je ze niet kennen. En het zijn ook geen dames die ik vroeger bezocht. Dus ook nu niet. Het zijn er trouwens maar enkele. Heb er dus ook geen telefoonnummers van.

Hopen maar dat het met die corona een beetje de goede kant op gaat en dat we onze wandelingen weer kunnen maken langs de overgebleven pandjes. Ik schat in dat alleen Love en Joy, Hofje en Walhalla weer open gaan.

Het zou mij persoonlijk verbazen als Esperanza en Moulin Rouge ooit weer opengaan. (BIBOB)

schoolmeester
28 februari 2021, 07:19
In Nederland gaat er steeds meer dicht: ramen, privehuizen, clubs.
Gelukkig is er in Duitsland nog wel veel mogelijk, en ik hoop in de toekomst dat dit zo blijft.
De Nederlandse overheid is de prostitutie zo langzamerhand de nek aan het omdraaien.

Groet, schoolmeester.

Dalton
28 februari 2021, 07:42
Zijn ze al jaren mee bezig.

mentholbear
28 februari 2021, 12:58
Erotische massagesalons zijn dicht. Alleen voor de 'gewone' massages kan je nu terecht.
Bij vorige versoepelingen werden sekswerkers gelijk behandeld met de andere contactberoepen. Maar nu dus niet.

Snap ik. Maar ik meen dat sommige erotische salons wel open gingen met officieel alleen normale massages. Ik weet niet meer of het alleen Duitse tenten waren of dat daar ook Nederlandse tussen zaten.

fr_loper
28 februari 2021, 18:04
Via Omroep Fryslan:


Alle kontaktberoppen meie tiisdei wer los, útsein de sekswurkers .........


https://www.omropfryslan.nl/nijs/1038089-sekswurkers-teloarsteld-oer-underskied-kontaktberoppen-pure-vorm-van-discriminatie (https://www.omropfryslan.nl/nijs/1038089-sekswurkers-teloarsteld-oer-underskied-kontaktberoppen-pure-vorm-van-discriminatie)

mentholbear
28 februari 2021, 23:34
Is nog moeilijker te volgen dan dat gebrabbel van @PietPlezier :baeh:

fr_loper
21 maart 2021, 10:02
Via L&J https://www.lovenjoy.eu/sexy-housekeeping/



Heeft u er ook wel eens van gedroomd om een sexy (half) naakte vrouw uw huishouden te zien doen en af en toe net even te ver voorover buigt tijdens het stofzuigen😉.
Of haar borsten net even te veel heen en weer schudden tijdens de afwas.
Laat uw fantasie op de loop en geniet van deze spannende ervaring.
Tevens ontvangt u een tegoedbon voor heftige seks met uw huishoudster die u kunt verzilveren zodra Love N Joy weer open is.
U krijgt:

1 uur lang een erotisch avontuur en uw woning weer spik en span.

1 tegoedbon voor een heftige seks partij met uw huishoudster (zodra Love N Joy weer open is).

kosten: 1 uur €200

Sjakieb
21 maart 2021, 22:23
Hmm, ik heb er wel eens van gedroomd. Wie niet zou ik zeggen.
Maar als dat 200 eurie voor n uurtje moet kosten mag dat voor mij wel bij n droom blijven.

T is wel een leuk initiatief, dat moet ook gezegd worden.

Dalton
22 maart 2021, 00:25
Hmm, ik heb er wel eens van gedroomd. Wie niet zou ik zeggen.
Maar als dat 200 eurie voor n uurtje moet kosten mag dat voor mij wel bij n droom blijven.

T is wel een leuk initiatief, dat moet ook gezegd worden.

In den beginne is dat leuk maar als je van donderdag tot maandag een dame spiernaakt in huis rondhuppelt en je ze ook nog eens lekker kan gebruiken plus je huis aan alle kanten aan het glimmen is dan heb je er na een half jaar echt tabak van en wil je weer eens iets anders.

mentholbear
22 maart 2021, 21:49
Ze mogen m'n paal komen poetsen :roll:


Hmm, ik heb er wel eens van gedroomd. Wie niet zou ik zeggen.
Maar als dat 200 eurie voor n uurtje moet kosten mag dat voor mij wel bij n droom blijven.

T is wel een leuk initiatief, dat moet ook gezegd worden.

Op zich vind ik 't geen verkeerd initiatief. Als ik me niet vergis is het legaal, de dames (en de tent) halen nog wat centjes binnen, en je hebt de nu 'oh zo populaire' voucher voor een beurt als het straks weer kan, maar ik vermoed dat het een vluggertje zal zijn en geen kamer van een uur.

jope
9 april 2021, 18:37
Iemand iets gehoord of een vermoeden wat er dinsdag over de sekswerker gezegd gaat worden?

schoolmeester
9 april 2021, 18:44
De huidige situatie qua corona is nog niet zo goed, dus je kunt er logischerwijs van uit gaan dat de boel voorlopig nog dicht blijft.

Groet, schoolmeester.

Willem2
9 april 2021, 19:30
Iemand iets gehoord of een vermoeden wat er dinsdag over de sekswerker gezegd gaat worden?

Ik ben er vrij zeker van dat dinsdag heel weinig toegezegd gaat worden. Ja, terassen zullen wel open kunnen, maar hoe ze dat dan binnen gaan oplossen is een groot vraagteken. Over sekswerkers gaan ze helemaal niks zeggen. Een zonnebank mag nog geeneens open :cool:

Moontanner
10 april 2021, 05:46
Het is bekend dat Mark Rutte niets heeft met sekswerkers. Toen vorig jaar juni in een persconferentie werd aangekondigd dat het een en ander per 1 juli weer open kon, vergat hij zelfs de sekswerkers. Pas in de vragenronde op het eind vroeg een journalist 'én de sekswerkers ?'. Waarop Rutte min of meer snauwde 'die vallen onder de contactberoepen, dus ja'.

Ik krijg vanuit het Leeuwardense, van een of twee dames zelf, heel af en toe weleens de vraag 'wanneer denk je dat het weer kan?' Mijn antwoord is dan dat ze voor juni/ juli niets hoeven te verwachten.

Maar als het gaat zoals het altijd gaat, hoor je morgenmiddag al in de media wat er dinsdag bekend gemaakt gaat worden. Willem2 je noemde de terrassen al. Ik schat in dat de avondklok ook nog wel gaat verdwijnen. D66 was daar mordicus tegen en Mark heeft nu D66 nodig..

We gaan het zien.

Willem2
10 april 2021, 10:27
Ik schat in dat de avondklok ook nog wel gaat verdwijnen. D66 was daar mordicus tegen en Mark heeft nu D66 nodig..

We gaan het zien.

De avondklok zal ook verdwijnen. Die heeft nu al bijna geen zin meer en heel wat mensen trekken zich daar niks van aan. Pakkans en boete zijn kennelijk toch klein.
(Daarnaast schijnt Badslippers werkgeversverklaringen avondklok te drukken, zodat zelfs in het hoge noorden iedereen voor zijn psychiatrische instelling werkt :biggrin: ;) )

jope
11 mei 2021, 10:38
Wat ik een beetje begrijp
https://www.ad.nl/politiek/kabinet-wil-wel-versoepelen-maar-beslist-pas-volgende-week-definitief~a6ecb4bc/
is dat de dames weer aan het werk mogen vanaf 18 mei.
Hierdoor krijg ik wel een aantal vragen,

Ze spreken van buitendoorstroom locaties: Valt Leeuwarden onder de buiten locatie of is dit een binnen locatie (het is immers overdekt)
Indien het open gaat is er dan op de 18e een redelijke bezetting? :Er is vast wel iemand met inside informatie

fr_loper
11 mei 2021, 11:54
Het fragment van Rutte over de sexwerkers >> https://debatgemist.tweedekamer.nl/debatten/ontwikkelingen-rondom-het-coronavirus-24?start=33840

Verwacht dat de bezetting voldoende zal zijn, meerdere dames wonen in Nederland,
en zolang in Duitsland sexwerk nog verboden is, zullen een aantal dames die normaal werkzaam zijn in Duitsland,
hun weg ook wel weer naar Leeuwarden vinden (Naomi Cubaanse hofje 19 etc),
Vorig jaar waren er na de lockdown een 15 tal dames aanwezig (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?40572-Leeuwarden-aanwezig-afwezig-lijst&p=706699#post706699)

Geen idee of reizen vanuit het buitenland naar Nederland makkelijk zal zijn,
of dat de dames eerst in hun eigen land wachten op een vaccinatie (https://www.statista.com/statistics/1196071/covid-19-vaccination-rate-in-europe-by-country/),
voordat ze weer aan aan het werk willen.

mentholbear
11 mei 2021, 13:17
Ze spreken van buitendoorstroom locaties: Valt Leeuwarden onder de buiten locatie of is dit een binnen locatie (het is immers overdekt)

Ik hou het op binnensporten ;)

Starter55
11 mei 2021, 18:41
Volgens Rutte kunnen we vanaf woensdag 19 mei weer wandelen mits .......

Afwachten en hopen dat een ieder zich aan de richtlijnen houdt!

Sjakieb
11 mei 2021, 18:47
Las elders dat er voor Esperanza een vergunning is aangevraagd. Zou mooi zijn als dit pand weer los zou kunnen.

schoolmeester
11 mei 2021, 18:59
Ik hoop het voor de wandelaars in het noorden.
Voor mij iets te ver, ik woon in de regio midden Gelderland.

fr_loper
11 mei 2021, 19:05
Van website van https://www.lovenjoy.eu/


Vanaf Dinsdag 18 Mei om 23:59:59 weer open

Maar hou rekening met de media, zie onderstaande van opening na vorige lockdown

https://www.youtube.com/watch?v=4Egwy8MI-qU

onder de brug
11 mei 2021, 19:09
Las elders dat er voor Esperanza een vergunning is aangevraagd. Zou mooi zijn als dit pand weer los zou kunnen.

klopt ik heb de gok gewaagt . maar is nog een lange weg met hobbels en kuilen te gaan