Volledige versie bekijken : Julia (Russische)
hara1d
11 november 2005, 11:19
Julia ist das 3. oder 4. mal im PHG. Blaue Augen, dicke blonde Haare, dafür dass sie immer nur einige Wochen in Deutschland ist spricht sie sehr gut deutsch. Mich wundert dasss sie bisher hier nicht genannt wurde. Für mich einer der (momentan vielen) TA´s im PHG.
Harald
Scoobert
1 december 2005, 20:03
Ik kan alleen maar zeggen.......wowwwwwwwwwww :eek:
Be nu nog aan het bijkomen van deze wervelwind....op zeker een TA met stipnotering. Ze vertrekt van het weekend weer naar huis terug voor een tijdje
Babbel
9 december 2005, 14:03
Het is inderdaad te hopen dat deze dame weer terugkomt want daarmee kan je veel plezier hebben. Hele mooi rij witte tanden. Kan zo gaan werken in een reclamespot van een tandpastamerk. Paar keer mee de kamer opgeweest en me goed vermaakt met deze dame. Als ze ook voor de kerst terugkomt dan wordt het nog allemaal moeilijk kiezen voor me waar ik mijn beukenootjes moet gaan verstoppen.
Babbel
Scoobert
9 december 2005, 19:53
Het is inderdaad te hopen dat deze dame weer terugkomt want daarmee kan je veel plezier hebben. Hele mooi rij witte tanden. Kan zo gaan werken in een reclamespot van een tandpastamerk. Paar keer mee de kamer opgeweest en me goed vermaakt met deze dame. Als ze ook voor de kerst terugkomt dan wordt het nog allemaal moeilijk kiezen voor me waar ik mijn beukenootjes moet gaan verstoppen.
Babbel
Ze heeft mij verteld dat het pas in het nieuwe jaar zal zijn...verder weet ik ook niets.
Dus je beukenootjes verstoppen voor de Kerst zal niet bij haar zijn :rofl:
Willi69
1 januari 2015, 15:46
Wie jedes Jahr in der Weihnachtszeit ist Julia auch jetzt wieder im PHG, dieses Mal bis zum 18. Januar (mindestens). :tongue:
Willi69
1 maart 2015, 16:17
Julia ist :wiederda:. :tongue:
Willi69
4 juli 2015, 16:10
:wiederda: :tongue: