PDA

Volledige versie bekijken : Ina (Duitse, lichtblond)



Jack42
15 maart 2007, 18:22
Haarkleur/-lengte : Lichtblond/steil tot op de schouders
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank/hele mooie B cup
Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits
Leeftijd : 22-25 jr
Tatoeages/Piercings :Geen!!
Service: Goed tot heel goed. TZ, PZC, NMC, FT
Tijdsduur :1 uur
Prijs :100 Euro
Extra’s bij het bezoek: FT

Ina werkt sinds een paar dagen weer in GT. Ze heeft er een tijdje geleden ook al gewerkt vertelde ze me. Hele mooie verschijning die me deed denken aan Chantal Jansen.
Op de kamer goede service, Zoent lekker, goede pijpkwaliteiten met veel afwisselingen en ze laat zich graag verwennen. Uiteindelijk het haar laten afmaken door een FT.
Kan wel eens een nieuwe topper worden als ze een tijdje in GT blijft.

Jack42

pepto
24 april 2007, 02:54
I spent two hours with Ina on Saturday, absolute GFE. Perfect hardbody of a prima ballerina, beautiful girl next door face, sweet personality, and very sensitive, enjoys spoiling indeed. No problem for me to pay 200 euro for 2 uurtjes. I think I'm in love.

doog
pepto

Willem2
15 oktober 2007, 11:00
Deze Ina was afgelopen week weer in GT te bewonderen. :freu:

Horst Schimanski
22 oktober 2007, 22:46
Hy

is this the Ina also from the Schieferhof?
This one did not offer Cum at the Schieferhof
because that kind of extra is free up there...

greats Horst

Willem2
7 december 2007, 01:24
Ina loopt al weer een tijdje rond in GT en ze ziet er heerlijk uit.

Toppertje :smkiss:

lulletjerozenwater
13 januari 2008, 23:21
werk deze dame nog in de GT?

bergm550
14 januari 2008, 08:19
werk deze dame nog in de GT?

Afgelopen zaterdag 12 januari was Ina in Goldentime.

blijemotorrijder
14 januari 2008, 13:25
Zo zie ja maar weer dat meningen vaak verschillen.
Ina ziet er inderdaad geweldig uit, kan best wel lekker zoenen en is ook wel een "gewillig" meisje en vanwege haar looks heb ik vorige week met haar in GT een kamer opgezocht. Objectief gesproken is er niks mis met haar performance, maar de geweldige klik die ik bv. met Svetlana (Kazachstan) had die ontbrak helemaal met Ina.
Lief meisje (21jaar) maar voor mij de eerste èn de laatste keer dat ik met haar op de kamer was.

bergm550
14 januari 2008, 21:37
Zo zie ja maar weer dat meningen vaak verschillen.
Ina ziet er inderdaad geweldig uit, kan best wel lekker zoenen en is ook wel een "gewillig" meisje en vanwege haar looks heb ik vorige week met haar in GT een kamer opgezocht. Objectief gesproken is er niks mis met haar performance, maar de geweldige klik die ik bv. met Svetlana (Kazachstan) had die ontbrak helemaal met Ina.
Lief meisje (21jaar) maar voor mij de eerste èn de laatste keer dat ik met haar op de kamer was.

Hallo Blijemotorrijder,

Je hebt gelijk. Ik had hetzelfde met Ina. Het is een mooie meid om te zien, maar op de kamer vond ik het toch wel een beetje tegenvallen, zeker als je het vergelijkt met Cosmina. Met Cosmina is het altijd geweldig op de kamer, maar sommige mannen hebben met Cosmina weer slechte ervaringen.

Dus het blijkt toch wel weer dat het soms moeilijk is om een objectief oordeel te geven.

TT Man
15 januari 2008, 07:16
Dus het blijkt toch wel weer dat het soms moeilijk is om een objectief oordeel te geven.

Een oordeel over een dame in een recensie is per definitie niet objectief maar uiterst subjectief en zelfs afhankelijk van de stemming van de dag (van zowel de ijsbeer als de dame) c.q. externe factoren. De ene keer kan het helemaal goed zijn en de anderer keer teleurstellend.

Bart
22 februari 2008, 11:22
Ina zal haar dag niet hebben gehad zullen we maar zeggen. Ik heb zelden of nooit zo'n slechte performance mee gemaakt. Ze zoent inderdaad, pijpen was OK, toen zei ze ineens dat ze na een half uur (het was nog geen 10 uur) naar huis moest. Tot mijn verbazing voegde ze het woord bij de daad, we waren maximaal 20 minuten op de kamer. Toen ik daar wat over zei bood ze me nog 3 minuten aan. Tja, daar heb je wat aan.

Deze dame dus nooit meer.

Bart

MiniME
22 februari 2008, 12:35
uit welk land kwam Ina ook alweer? :green_smi

Ace2
22 februari 2008, 23:51
......In de bar kwam al snel een Duitser bij ons staan, beter bekend als Manni1a. In mijn ooghoeken had ik een mooie jonge blonde dame gezien. Volgens Jack42 betrof het Ina uit Duitsland. Jack42 herinnerde zich een goede sessie. Goed zoenen, met alles er op en er aan. Ik maakte een praatje met haar dat, hoe kan het ook anders, binnen een minuut op het onderwerp “kamerbezoek” kwam. Het was er tijd voor vond ik.

Ina is een mooie slanke blonde meid van 20/21 jaar. Ze kwebbelt aardig en al snel lagen wij lachend op het bed. Het lachen ging over of zoenen, heel goed zoenen. Jack42 had niets teveel gezegd. Langzaam ontworstelde Ina zich aan mijn zoenen en ging likkend naar beneden, waar zij een harde penis aantrof. Het werd tijd voor pijpen. Dat was magertjes. Ik vond het meer half pijpen. Voorzichtig in het mondje en soms voelde ik zelfs niets, waarbij vooral het aftrekken prioriteit kreeg.
Ik legde haar op haar rug en ging zoenend van haar bovenlichaam naar haar schone poesje. Ik ging voor haar zitten en begon haar eerst te zoenen om vervolgens weer likkend naar beneden te gaan om verder te gaan met beffen. Ik probeerde haar te vingeren, maar dat was niet toegestaan. Haar bekken ging lekker op en neer, maar ze duwde mij ook herhaaldelijk weg. Ik legde haar op haar nogmaals op haar rug en herhaalde mijn befpogingen. Ik hoorde een gelaten zucht en ze liet mij mijn gang gaan. Haar bekken ging op en neer op het ritme van mijn tong en haar handen gingen door mijn haar. Na een paar minuten werd het gesteun wat onrustiger en begon ze ietswat ruwer haar bekken naar voren te stoten. Uiteindelijk hoorde ik een lange zucht en wat gesteun. Ze was klaargekomen of wilde mij in ieder geval die indruk wekken. Ik moet zeggen dat ze dat overtuigend deed.
Na haar “orgasme” bleef ze even liggen. Maar niet voor lang. Ze pakte een condoom en deed die om mijn penis heen, waarna ze mij op haar trok. Ik kon aan de slag. Diverse standjes werden afgewisseld, maar het kwam mij allemaal wat plichtmatig over.
Ik vroeg of FT tot de mogelijkheden behoorde, en dat bleek zo te zijn. Het condoom ging eraf en Ina begon mij te pijpen. Dat deed ze weer niet geweldig, maar door mij wat in te spannen kwam ik klaar in haar mondje.
Al met al was het geen slechte sessie, maar het herhalingsgevaar is niet zo groot.

.......

Hele bericht : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=65104&postcount=229

Jorah Mormont
1 maart 2008, 18:23
Ina, GT 27 februari 2008

Afgelopen woensdag heb ik ook kennis mogen maken met Ina. Wat een lekker naturel hertje. Echt kwa uiterlijk Sonnies cup of tea. Ze was m'n tweede die dag. Na eerst een tijdje met haar gesproken te hebben haar een sleutel laten halen. Heerlijk zacht op de kamer, niet te wild en alles rustig aan. Net wat ik op dat moment nodig had. Het klikte aardig tussen ons. Uitbundig zoenen en daarna het pijpwerk. Tja, ook weer zacht en teder. Ik hou daar wel van. Ze pijpte geruime tijd zo door terwijl ik heerlijk op mijn rug lag. Ik voelde al e.e.a. aankomen, maar wilde nog niet klaarkomen. Haar laten stoppen met pijpen en me pijlen op haar lekkere poesje gericht. Ze heeft een heerlijk uitziend poesje, lekker zacht (het zou het poesje van Cassandra kunnen zijn). Het beffen was danook heerlijk om mee bezig te zijn. Zoals Ace2 hierboven al beschreef ging ze aardig mee, maar of ze inderdaad werkelijk is klaargekomen, ik zou het niet durven te stellen. Hierna overgegaan op neuken. Na verschillende standje heerlijk tot m'n gerief gekomen.

Ina, een prachtige meid om te zijn. Echt een Sonny meisje. Ik had haar eigenlijk nooit eerder gezien, ik dacht dat ze nieuw was. Zeker een dikke voldoende en voor mij best voor herhaling vatbaar.

Sonny:wink:

Snoepveter
15 mei 2008, 00:51
Vanavond in de drukke 'hel' :D van GT heb ik dit keer het genoegen gehad om me met Ina te vermaken! Geen spijt van gehad. Een paar keer in het voorbijgaan al oogcontact gehad en toen ze achter de bar stond om even wat te drinken in te schenken dacht ik 'nu is het mijn beurt'. Dus ik sprak haar aan met een smoes waarop ze goed reageerde en ze vroeg direct of het handig zou zijn dat ze aan mijn kant van de bar ging zitten. Nou, daar moest ik niet te lang over nadenken. Ze is misschien niet miss universe kwa gezicht (maar goed ook want die types 'doen' het vaak niet zo goed is mijn ervaring) maar ze heeft een zeer natuurlijke uitstraling, zo van een ongedwongen en spontane blik en lag. Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze (voor mij althans) een heerlijk figuur heeft. Lekkere stevige borstjes (B) en een heerlijk kontje...:smile2:! Ze begon vrijwel direct aan de bar te tongzoenen maar vond het niet opdringerig overkomen omdat ik de neiging ook had toen ze tegen me aan kwam staan. Niet lang daarna de sleutel geregeld en aan de gang gegaan. Eerst lekker lang tongzoenen, daarna beffen (tot ze klaarkwam, yeah right :baby2:) en toen was ik aan de beurt. Ik moet zeggen, zeker als ik de vorige commentaren lees, dat ze de kunst aardig onder de knie heeft. Ik wilde haar wel 'nemen' maar al doende heb ik me maar overgegeven aan haar kunsten, ze pakte het precies goed aan terwijl ik mooi uitzicht had op haar opgeheven kontje in de spiegels... Toen ik het hoogtepunt voelde naderen liet ik dit haar weten maar ze gaf geen kik toen ik haar mondje vulde....HEERLIJK...:freu:
Herhalingsgevaar: wat mij betreft 100% maar ik sluit me wel aan bij vorig commentaar dat als het klikt en het is je type, het niet uitmaakt welke handelingen ze precies wel of niet doet...je voelt je toch wel super...

Snoepveter
15 juni 2008, 23:07
Iemand Ina nog wel eens gezien?

Willem2
15 juni 2008, 23:19
Iemand Ina nog wel eens gezien?

Lijst van zaterdag : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=79304&postcount=306
En volgens mij staat ze daar tussen :rolleyes:

MiniME
5 juli 2008, 08:27
Ha Raul7, weet je zeker dat het Ina was en niet Duitse Isa? Het is toch die kleine met die felblauwe ogen die voor de kino zat?

Goed te horen dat je van haar genoten hebt!

RAUL7
5 juli 2008, 08:30
Ja MiniMe, je hebt gelijk :D! Een kleine vergissing :eek:! Het was op uw aanraden dat ik met haar ben gegaan, zal het bericht even verplaatsen ;)! Bedankt.

:wink:

Moeke1
14 juli 2008, 17:13
Naam : Ina

Haarkleur/-lengte : blond / halflang sluik

Lengte dame : 1.70 meter

Postuur/Cupmaat : Slank , mooie B-cup

Nationaliteit/Taal : Duits/ Duits en Engels

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : geen opvallende tattoo's

Service : volop TZ, PZC, vingeren, beffen, NMC

Voordelen : Super mooi lichaam en lief meisje

Ina is een zeer mooi en natuurlijk uitziend meisje. Ze werkt er nog niet zo lang, en maar enkele dagen per week zei ze. Een bijzonder lekkere sexbeurt gekregen met een hoog gfe gehalte :luvlove: zonder professionele trekjes.

Jack42
14 juli 2008, 17:33
@Eskimoke
Is dit niet dezelfde Ina?

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5553

Moeke1
14 juli 2008, 20:38
Ja, is inderdaad dezelfde.
Alleen werkt ze al langer dan dat ze me vertelde.

Ik heb nochtans met de funtie "zoeken" gezocht, en geen Ina gevonden. :confused:
Heb het nu nog eens geprobeerd en Ina is nog steeds onvindbaar via "zoeken".

Big30
14 juli 2008, 20:44
Ik heb nochtans met de funtie "zoeken" gezocht, en geen Ina gevonden. :confused:
Heb het nu nog eens geprobeerd en Ina is nog steeds onvindbaar via "zoeken".

Een zoekopdracht kan alleen als een woord minimaal 4 karakters heeft :eek:! Maar chapeau dat je eerst hebt gezocht naar Ina.
Misschien een tip maar als je "discussie" aanklikt dan verschijnen alle topics in alfabetische volgorde soms wel eens handig als je wilt zoeken naar een dame!

:wink::wink:

Jack42
14 juli 2008, 20:44
Ja, is inderdaad dezelfde.
Alleen werkt ze al langer dan dat ze me vertelde.

Ik heb nochtans met de funtie "zoeken" gezocht, en geen Ina gevonden. :confused:
Heb het nu nog eens geprobeerd en Ina is nog steeds onvindbaar via "zoeken".


Dit komt denk ik omdat de zoekfunctie niet reageert op woorden met 3 letters:

Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.
De volgende woorden zijn óf te gewoon, te lang, óf te kort. Ze zijn niet meegenomen in je zoekopdracht : Ina



Kan wel eens een nieuwe topper worden als ze een tijdje in GT blijft.

Ina is inmiddels een topper in GT.
Als ik in GT ben is ze maar maar weinig in de bar te vinden.
De beertjes staan haar vaak al op te wachten.

Jack42

maxlinen
24 september 2008, 16:29
Hello to all. Can you tell me more about INA?

pipokoeien
24 september 2008, 21:09
wat is er met de andere thread over dit meisje gebeurd? Pipo weet toch wel erg zeker dat hij er over had geschreven, jaartje geleden of mischien wel langer....

Big30
24 september 2008, 21:28
wat is er met de andere thread over dit meisje gebeurd? Pipo weet toch wel erg zeker dat hij er over had geschreven, jaartje geleden of mischien wel langer....

Ben je niet in de war met Nina??

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=52619#post52619

Ik vind geen recensie terug die je hebt geschreven over Ina!

:wink::wink:

bertjan
2 september 2009, 14:35
Ina is inderdaad een topper,helaas komt ze haar afspraken niet na.
had met haar afgesproken om 13.00 uur ,daar aangekomen zat ze met een klant ,kan gebeuren, is haar werk,liet wel weten dat ze daarna bij me zou komen.
30 minuten later komt ze bij me en zegt ik kom zo terug wacht even ,en zie haar even later weer met een klant weglopen,vraag haar wat dat nu is en zegt ,o ik dacht dat je weg was maar ik kom hierna bij je ,was extra voor haar gekomen want eenmaal op de kamer is het echt een topper ,maar dit vond ik te gek voor woorden en heb een leuke andere meid gezocht,ze is poolse blond cub b blond 1,70 lang p/m 25 jaar oud en zeer goede service.lijkt wel iets op ina qua figuur e d
heb helaas geen naam maar ben er wel benieuwd naar

kempie
15 augustus 2010, 20:38
Kwam deze Ina zaterdag tegen in GT. Ze vertelde dat het haar eerst dag was na meer dan vijf maanden afwezigheid. Ze sprak me aan en was bijzonder aardig de sleutel vraag kwam mij iets te snel zonder dat we uitgepraat waren.

Het haar naar de kamer gegaan en een uistekende ervaring, de klik was er lang zoenen en de sessie was uitstekend heerlijk gefinished met een FT. Ander half uur op de kamer geweest waarbij ongeveer 3 kwartier gekletst.

Geen prijs afgeproken natuurlijk dus vroeg ik na afloop hoeveel het was 180, hoe ze dat heeft berkend weet ik niet maar ik schat 3 x een half uur a 50 + FT. Nu was ze wel bijzonder aardig en was het me wel wat waard. Ga alleen niet naar de kamer om te kletsen en zeker niet tegen 50 per half uur. Als ik dat had geweten had ik het binnen het uurtje gehouden, maar eigenschuld had zelf niet naar de prijs geinformeerd. Heb er totaal niet moeilijk overgedaan (niet eens een woord overgezegd).

Wat me tegen viel was dat ze de rest v/d dag me elke keer snel voorbij liep, geen woord meer tegen me heeft gezegd en dat terwijl ze me op de kamer nog steeds "so cute" noemde. Krijg daardoor het idee dat het allemaal een beetje gespeeld is en daardoor dan ook geen herhalingsgevaar want op de sessie op zich was niks aan te merken.

Was een jaar niet meer in GT geweest. Kwam dan ook naar GT met het idee dat er wel aardig wat leuke nieuwe dames rond zouden lopen (en dat klopte wel). Had dan ook geld gereserveerd voor 4 x een sessie met FT. Deze sessie hakte er zodanig in dat het budget helaas toch een sessie minder toe liet.

MiniME
15 augustus 2010, 20:45
de sessie was uitstekend heerlijk gefinished met een FT. Ander half uur op de kamer geweest waarbij ongeveer 3 kwartier gekletst.

Geen prijs afgeproken natuurlijk dus vroeg ik na afloop hoeveel het was 180, hoe ze dat heeft berkend weet ik niet maar ik schat 3 x een half uur a 50 + FT.

Normaal kost 1,5 uur Euro 100 (1x50+2x25) plus nog eens 25 euro voor FT, is Euro 125 in totaal. Een typische golddigger zou Euro 175 vragen, maar goed, deze dame rond het dan ook nog even naar boven af.

(in Oase zou dezelfde sessie trouwens Euro 200 gekost hebben, misschien kwam ze daar vandaan? :cool:)

kempie
15 augustus 2010, 21:00
Normaal kost 1,5 uur Euro 100 (1x50+2x25) plus nog eens 25 euro voor FT, is Euro 125 in totaal. Een typische golddigger zou Euro 175 vragen, maar goed, deze dame rond het dan ook nog even naar boven af.

(in Oase zou dezelfde sessie trouwens Euro 200 gekost hebben, misschien kwam ze daar vandaan? :cool:)

Weet het niet zeker maar kreeg het idee dat ze vijf maanden lang niet in een club had gewerkt. Misschien was d'r geld op en moest ze snel weer aanvullen.

"de souza"
20 februari 2011, 07:43
Gisteren voor het eerst met deze dame gekamerd, naar eigen zeggen was ze een half jaar afwezig geweest. Dat kan wel kloppen kan me herinneren dat ik haar eind augustus begin september voor het laatst gezien heb. Of voor de liefhebber ergens tussen Warsteiner 1373 en 1410 in het jaar 2010:hammer:

Qua looks een van de toppers in GT, schitterend figuur:amen[1]:

Kamerprestatie is ook zeer in orde, ze zal me nog wel een keer terugzien:rolleyes:

Eindoordeel 8 op 10 met kans op meer:tongue:

mauro46
23 april 2011, 08:54
Weiss jemand was über INA ??
Wo ist verschwunden ?