Volledige versie bekijken : Dvps in Quarantaine
deket
25 maart 2020, 22:38
De dvps die van Duitsland, Nederland en België komen worden in Roemenië in Quarantaine geplaatst en door de politie streng gecontroleerd dat ze wel effectief thuis blijven
Poolse dvps mogen Polska niet binnen en zijn genoodzaakt hier te blijven maar mogen hun werk niet doen
Normaal hebben dvps die ingeschreven staan recht op een uitkering
Maar hun uitgavenpatroon kennende zal dat onmiddellijk op zijn
Hoeveel die meiden ook verdienen, zelfs in the golden years, slechts een minderheid legt iets opzij. Helaas kunnen de meeste niet met geld.omgaan
drieganger
25 maart 2020, 22:45
Prostitutie verdwijnt nooit. Ongetwijfeld raken de eerste beren de komende week al van slag. Een kut is uiteindelijk sterker dan een mogelijke besmetting van een virus.
En voor de dames is de kracht van het geld uiteindelijk ook sterker dan een mogelijke besmetting van een virus.
100% dat er dames online gaan adverteren of zelfs tippelen.
Willem2
25 maart 2020, 22:47
Het probleem voor Roemense en Bulgaarse dames wordt om weer terug te komen. Afwachten allemaal...
John mc Snek
25 maart 2020, 22:53
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200325/235912cfd457388ad3cbab3b57ed2acf.jpg
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Willem2
25 maart 2020, 23:18
Die Spargelsaison beginnt, andere Gemüse müssten ausgesät werden - doch wegen der Corona-Krise dürfen Tausende Erntehelfer nicht mehr einreisen. Landwirte fordern Alternativen.
...
Den Einreisestopp hatte Innenminister Horst Seehofer zur weiteren Eindämmung der Infektionsgefahren angeordnet. Die Regelung gelte für Einreisen aus Drittstaaten, Großbritannien sowie EU-Staaten, die den Schengen-Besitzstand nicht voll anwendeten. Dazu zählen auch Bulgarien und Rumänien. Helfer aus Polen können momentan offenbar noch einreisen, da Deutschland bislang keine Grenzkontrollen zu Polen wieder eingeführt hat. .... https://www.zdf.de/nachrichten/wirtschaft/coronavirus-erntehelfer-saisonarbeiter-100.html
Een asperge is niet veel anders als een penis :rolleyes: :biggrin:
Picasso 1
25 maart 2020, 23:29
Het probleem voor Roemense en Bulgaarse dames wordt om weer terug te komen. Afwachten allemaal...
Kijk, dus toch nog goed nieuws in deze quarantaine tijden. :tongue:
Wordt vanzelf langzamerhand wel opgevuld met andere dames, in lagere aantallen en minder clubs weliswaar.
mechelen
25 maart 2020, 23:53
Geldt dat ook voor de dames die in restaurants werken? :rolleyes:
Partycrasher
26 maart 2020, 00:07
Geldt dat ook voor de dames die in restaurants werken? :rolleyes:
Alleen maar voor de dames die in Chinese en Italiaanse restaurants werkten.
Jack42
26 maart 2020, 01:56
De dvps die van Duitsland, Nederland en België komen worden in Roemenië in Quarantaine geplaatst en door de politie streng gecontroleerd dat ze wel effectief thuis blijven
Poolse dvps mogen Polska niet binnen en zijn genoodzaakt hier te blijven maar mogen hun werk niet doen
Vertel me eens hoe ze in Roemenië weten dat een Roemeense dame die van Duitsland, Nederland of België komt een DVP is? Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de Poolse dames in Polen.
Partycrasher
26 maart 2020, 02:27
Vertel me eens hoe ze in Roemenië weten dat een Roemeense dame die van Duitsland, Nederland of België komt een DVP is? Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor de Poolse dames in Polen.
Misschien denken ze dat we al in de ideale wereld leven en dus dat elk meisje een DVP is.
Picasso 1
26 maart 2020, 03:16
Omdat ze allemaal op hun cv hetzelfde restaurant hebben staan.
mentholbear
26 maart 2020, 03:45
Die uit Duitsland zijn makkelijk, hebben allemaal een hoerenpas :roll:
En bij twijfel is er nog 1 onomstotelijk test: de sporen van hoerenklompen :smoke:
Eddy_V
26 maart 2020, 08:51
Te herkennen aan de M’serie en de AMG’s (veelal op Duits kenteken) die voor het vliegveld staan te wachten
deket
26 maart 2020, 13:39
Misschien ontgaan bij enkele ijsberen maar in Duitsland moeten zz zich inschrijven. In Nederland bij "gewone"bordelen sinds de legalisering ook.
Dit is nu in Roemenië aan het gebeuren,neem dat van mij maar aan. Ik ken het land en de meisjes wel een heel klein beetje
Wat betreft Polska,ook de Polen en Poolsen die niet in het circuit zitten mogen voorlopig het land niet binnen
Jack42
26 maart 2020, 14:55
Misschien ontgaan bij enkele ijsberen maar in Duitsland moeten zz zich inschrijven. In Nederland bij "gewone"bordelen sinds de legalisering ook.
Dit is nu in Roemenië aan het gebeuren,neem dat van mij maar aan. Ik ken het land en de meisjes wel een heel klein beetje
Wat betreft Polska,ook de Polen en Poolsen die niet in het circuit zitten mogen voorlopig het land niet binnen
Ik snap totaal niks van dit onsamenhangend verhaal.
Wat een onzin net zoals je bewering dat DVP's die uit Duitsland, Nederland en België komen in Roemenië in quarantaine moeten.
Dit noemen ze nepnieuws. Heb je die info van Facebook gehaald?
Je denkt het land en de meisjes een heel klein beetje te kennen, ik betwijfel dat.
Zo ik ga nu een nieuwe aflevering van nlnu memoires lezen das veel interessanter
Piet Plezier
26 maart 2020, 14:58
Ik snap totaal niks van dit onsamenhangend verhaal.
Wat een onzin net zoals je bewering dat DVP's die uit Duitsland, Nederland en België komen in Roemenië in quarantaine moeten.
Dit noemen ze nepnieuws. Heb je die info van Facebook gehaald?
Je denkt het land en de meisjes een heel klein beetje te kennen, ik betwijfel dat.
iedereen die terug komt in Roemenië gaat automatisch thuis 14 dagen in Quarantäne
En daar word wel gecontroleerd of je thuis bent
van mensen die geïsoleerd hadden moeten zijn. De burgemeester van Timișoara beweert echter dat 55 van hen niet thuis zijn gevonden.
"55 van de ongeveer 500 mensen die gisteren thuis zijn gecontroleerd, zijn niet gevonden! Ontoelaatbaar gedrag! Laten we deze onverantwoordelijke mensen spelen met onze gezondheid? De boete voor zo'n uiterst ernstige daad ligt naar mijn mening tussen 100-5.000, met een verlaging tot 50% van de minimumwaarde, als de betaling binnen 15 dagen wordt gedaan! Dat wil zeggen, de boete wordt 50 lei !!! Vind je het normaal, beste landgenoten?! ”, Schreef Nicolae Robu, in opstand, op het sociale netwerk.
We herinneren u eraan dat de burgemeester van Timișoara heeft voorgesteld dat alle personen in quarantaine en isolatie op de hand moeten worden gestempeld, met een kussen dat gedurende 15 dagen niet kan worden verwijderd.
Dit heb ik vertaald
https://www.pressalert.ro/2020/03/primarul-robu-anunta-ca-peste-10-din-persoanele-aflate-izolare-verificate-ieri-de-politistii-locali-nu-au-fost-gasite-la-domiciliu/
Jack42
26 maart 2020, 15:10
iedereen die terug komt in Roemenië gaat automatisch thuis 14 dagen in Quarantäne
En daar word wel gecontroleerd of je thuis bent
Dit is duidelijk wat anders als die onzin van deket.
Eddy_V
26 maart 2020, 15:22
Dit is duidelijk wat anders als die onzin van deket.
Deket ziet in alle Roemeense dames dvp’s, en dat is misschien ook wel zo, maar de maatregel geldt zoals PP heel duidelijk maakt voor alle Roemenen (m/v)
deket
26 maart 2020, 16:51
Klopt het geldt voor alle Roemeense
Dus onzin was het zeker niet
Dus J42 indien je niets beter weet uit verveling kan je beter zwijgen ipv je frustratie te uiten uit vraak dat ik je in het SFL topic op je plaats heb gezet
Hiel zielig
Maar goed zal geen didactische bijdrage meer geven,maakt mij niet uit
deket
26 maart 2020, 16:57
En ik zit niet privé op FB.
Tijdverlies
En ja ik ken dat.land en de vrouwen beter dan jij
Dus nogmaals heel traag : alle Roemenen die uit deze landen terug komen zijn in Quarantaine
Ik had de informatie alleen betreffende dvps
Maar we wachten op ongeduld op een nuttige bijdrage van Jackie
Afkraken en kritiek geven is gemakkelijk, zeker dapper achter je PC!
deket
26 maart 2020, 18:42
Tot slot is dit toch nog steeds een hoerenforum en niet over bakkers,poetshulp,truckers etc
Heb de bijdrages eens opgezocht van Jacky.
Alleen enkele berichten en dan nog om af te zeiken of over zijn favoriete in Venus,al heel lang in de stiel. Dat een zielige ijsbeer zoals Gierige Grijze er als de kippen bij is om zijn bericht met nijd als motivatie te thanken zegt ook veel
Maar ik ga me niet meer druk maken om die sukkels
Jack42
26 maart 2020, 19:09
PFFFF deket doe eens normaal jij maakt de fout om een topic aan te maken dat nergens op slaat en dan nog eens een dom antwoord daarna te geven.
Geef het gewoon toe en kom niet met nog meer onzin! Jij bent echt niet heilig op dit forum!!!!!
mentholbear
26 maart 2020, 19:36
Toevallig de week voordat de clubs sloten, raakte ik in Babs met een Roemeense man aan de praat. Die blijkt auto's naar Roemenië te importeren en vertelde destijds dat ie z'n wagens nu niet kwijt kan door het virus gebeuren. Zullen vast meer dvp partners zijn die in hetzelfde schuitje zitten.
Maximiliano
26 maart 2020, 20:59
Toevallig de week voordat de clubs sloten, raakte ik in Babs met een Roemeense man aan de praat. Die blijkt auto's naar Roemenië te importeren en vertelde destijds dat ie z'n wagens nu niet kwijt kan door het virus gebeuren. Zullen vast meer dvp partners zijn die in hetzelfde schuitje zitten.
Hoezo kan hij zijn auto's nu niet kwijt?
Bedoel je dat hij de auto's niet door de Roemeense grens kan krijgen of dat er in Roemenië zelf geen vraag meer is naar auto's?
Ikzelf zit er ook aan te denken om na de crisis een (export) autohandel te starten naar Roemenië. Voor de corona crisis was dit een lucratieve handel.
Maar zal het dit na de corona crisis en de onvermijdelijk daaropvolgende economische crisis (colaps) nog zijn?
mentholbear
26 maart 2020, 21:57
Hoezo kan hij zijn auto's nu niet kwijt?
Bedoel je dat hij de auto's niet door de Roemeense grens kan krijgen of dat er in Roemenië zelf geen vraag meer is naar auto's?
Ikzelf zit er ook aan te denken om na de crisis een (export) autohandel te starten naar Roemenië. Voor de corona crisis was dit een lucratieve handel.
Maar zal het dit na de corona crisis en de onvermijdelijk daaropvolgende economische crisis (colaps) nog zijn?
Hij en collega's kregen ze niet meer door de grens.
Als het virus langer blijft heersen, zal door de financiële malaise de vraag waarschijnlijk wel afnemen.
Slumme
27 maart 2020, 00:36
We krijgen in oa Nederland , Belgie en Duisland een lange tijd een ""1,5 meter afstand economie""
Dat kan binnen een aantal weken geregeld worden
In bijna alle sectoren is dat mogelijk..horeca, winkels, bouwmarkten ..enz enz....het gebeurt nu al in supermarkten.
In Saunclubs kan dat niet .....en dat kan maanden duren...en dat is voor veel clubs niet uit te houden.
Behalve als dpvs gaan strippen,paaldansen, buikdansen, vingeren of nog andere spannende dingen....en dat de beren op een afstand van 1,5 m onderling en 1,5 m van de dpvs zich aftrekken....
Nou ja misschien zijn er meer ideeën op dit gebied...
Sjeufke
27 maart 2020, 00:43
Je noemt saunaclubs.....volgens mij geldt dat voor de gehele branche.
Yinyang ligt er al ruim een jaar uit. Sommige clubs verbouwen/verbeteren het interieur. Kortom, het zal zo maar eens mee kunnen vallen.
satanic surfer
27 maart 2020, 00:51
collega deket maakt natuurlijk een zinnige opmerking...14 dagen verplichte quarantaine bij terugkeer vanuit Duitsland richting Roemenije of andere landen mits ze lang genoeg getalmd hebben...Bovendien 14 dagen quarantaine hoogstwaarschijnlijk eens de grenzen opnieuw worden opengesteld om in een compleet onzeker clublandschap terug te belanden binnen een onafzienbaar aantal maanden...Dat daar enige vragen worden bijgesteld lijkt me eerder plausibel...Commentaren van sommigen alla Jackyooitwas´k42 doch ik kan al jarenlang ampter 4,2 treden oplopen zonder aan de zuurstoftoevoer te motten hangen zijn simplistisch gesteld ridicuul doch alla, nothin´new.
Het lijkt me stellig dat DVP´s niet bepaald favorabel in te schatten zijn als beroepsgroep in deze crisistijden...Ik meen dat ze niet bepaald op de eerste rij staan qua eventuele "steun" van staatswege...Plus de "transfers" onderwijl etc...Het is wat het is...Mal gucken hoe dat loopt eens de zaken zich hopelijk normaliseren rondom augustus/september...
deket
27 maart 2020, 00:55
Ik zou het niet beter kunnen zeggen
Eindelijk nog eens iets raaks
Eddy_V
27 maart 2020, 01:07
Voor het noodzakelijke werk in de landbouw mogen en kunnen de dames toch wel terug komen?
De asperges laten hun paarse kopjes al weer zien.
Kwibus2
27 maart 2020, 01:46
Het blijkt een algemene maatregel te zijn die niet alleen het belangrijkste export produkt van Roemenië en Bulgarije treft.
Uiteraard geldt de maatregel ook voor DVPs die tot voor kort onze clubhuizen bezochten.
Nederland kan de vrijwel volledige blokkade van het economische leven drie maanden uitzingen op de bestaande reserves. Daarna moet er geleend worden om bedrijven en ZZPers financieel te kunnen blijven steunen.
Het zal me benieuwen of minister Hoekstra na de eerste leenronde weer opnieuw een beroep gaat doen op de kapitaalmarkt.
Nederland en Duitsland staan er redelijk gunstig voor. Tot veler verbazing staan ook de Baltische staten er goed voor. Die landen hebben een zeer bescheiden staatsschuld.
De zo genaamde knoflook lidstaten zijn het hardst getroffen door de economische crisis die het gevolg is van de stillegging van de bedrijvigheid in die landen.
Ik voorzie een afbouw van de maatregelen omstreeks juni/juli.
mentholbear
27 maart 2020, 02:23
collega deket maakt natuurlijk een zinnige opmerking...14 dagen verplichte quarantaine bij terugkeer vanuit Duitsland richting Roemenije of andere landen mits ze lang genoeg getalmd hebben...Bovendien 14 dagen quarantaine hoogstwaarschijnlijk eens de grenzen opnieuw worden opengesteld om in een compleet onzeker clublandschap terug te belanden binnen een onafzienbaar aantal maanden... Dat daar enige vragen worden bijgesteld lijkt me eerder plausibel...
Ik ken dames die hier zijn blijven hangen. Er zullen vast ook lokale dames de clubs betreden wanneer deze weer open gaan. En via de tam tam hoort de rest in hun moederland het ook. Dus ze zullen vast wel de kat uit de boom kijken. En er zullen vast opstart hobbels zijn, maar op den duur komen ze wel weer terug.
Maar net als dat de dames in het begin de kat uit de boom kijken, zal het gros van de heren dat waarschijnlijk ook doen.
Of staan jullie ook zo te popelen :plapper:
Nulnulzeseneenhalf
27 maart 2020, 11:12
Of staan jullie ook zo te popelen :plapper:
Je leest hier te weinig!
Nulnulzeseneenhalf
27 maart 2020, 11:15
Voor het noodzakelijke werk in de landbouw mogen en kunnen de dames toch wel terug komen?.
Door het sluiten van de grenzen van sommige landen hebben ze een probleem met hier naar toe reizen. Los van het feit dat een aantal niet zal staan te trappelen om hier naar toe te komen omdat het probleem hier erger is dan daar.
omdat het probleem hier erger is dan daar.
dit is een momentopname...
wacht nog 3 tot 4 weken en dan eens kijken waar het probleem het ergste is....
Nulnulzeseneenhalf
27 maart 2020, 14:46
dit is een momentopname...
wacht nog 3 tot 4 weken en dan eens kijken waar het probleem het ergste is....
Ik denk nog steeds hier. Meerdere oost-Europese landen houden de grenzen zoveel mogelijk dicht. De kans dat er daar dus grote problemen komen lijken kleiner. En nog steeds komt er geen volk hier naar toe om het broodnodige seizoenswerk te gaan uitvoeren. En ik zie het er niet van komen dat hier in het westen veel eigen volk ineens gaat asperges steken en aardbeien plukken. Als de nood tot iets verdienen zo hoog is, ligt alles op zijn gat.
We staan op veel gebieden hoog hierbij het westen, maar dat betekent ook dat we diep(er) kunnen vallen.
mentholbear
27 maart 2020, 16:04
Je leest hier te weinig!
Maar schrijf wel te veel :hammer:
Bredero
28 maart 2020, 01:14
Ik denk nog steeds hier. Meerdere oost-Europese landen houden de grenzen zoveel mogelijk dicht. De kans dat er daar dus grote problemen komen lijken kleiner. En nog steeds komt er geen volk hier naar toe om het broodnodige seizoenswerk te gaan uitvoeren. En ik zie het er niet van komen dat hier in het westen veel eigen volk ineens gaat asperges steken en aardbeien plukken. Als de nood tot iets verdienen zo hoog is, ligt alles op zijn gat.
We staan op veel gebieden hoog hierbij het westen, maar dat betekent ook dat we diep(er) kunnen vallen.
OK ze houden dan wel hun grenzen dicht maar heb je wel eens een Oost-Europees ziekenhuis aan de binnenkant gezien?
Willem2
28 maart 2020, 01:16
Gemiddelde leeftijd Roemenie is ongeveer 69jaar
Bij Bulgaren ligt dat hoger, maar hebben al bijna het hoogste sterftecijfer in de wereld, dus of die aan corona zullen sterven, zal je nooit weten.
Er hoeven maar enkele dames in Ischgl geweest te zijn ...
maar in die landen moet je eerst 14 dagen in quarantaine voor je terug naar je gezin mag.
en dat wordt gecontroleerd
Kwibus2
28 maart 2020, 12:58
Denk je dat dat helpt?
Dit virus stoort zich niet aan grenzen. Het verspreidt zich overal.
In de VS inmiddels 100.000 mensen die besmet zijn.
Ook landen die de grenzen dichtgooien zijn al getroffen.
Dit eindigt pas wanneer de mensen die voldoende weerbaarheid hebben door besmetting immuun zijn geworden.
Dat gaat sneller dan de ontwikkeling van een vaccin waarmee weerstand en mogelijk immuniteit kan worden opgebouwd.
John mc Snek
28 maart 2020, 13:25
A een aantal landen die een lockdown hebben gedaan hebben het platgelegd tot op heden ( wil niet zeggen dat het weer niet kan opsteken bij unlock) , dus dat grenzen niet helpen klopt niet en
B groepsimmuniteit ( duurt 6 jaar volgens RIVM?) was een beetje dom en een vaccin ... zie hieronder :
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200328/c1a24134dbd03f5ee4d42177030b863f.jpg
https://www.nrc.nl/nieuws/2020/02/02/wat-we-tot-nu-toe-weten-over-het-wuhan-coronavirus-a3989006
Wat is er bekend over het nieuwe coronavirus? Hoe ziek worden mensen ervan? Wat doet Nederland om verspreiding te voorkomen? Wat zijn de maatschappelijke consequenties van de uitbraak van Covid-19? Dit vragenstuk is geactualiseerd op 27 maart.
——
Zoals het er nu op lijkt is het eerder een blijvend iets dat elk jaar weer de kop op kan steken ( net als bijvoorbeeld influenza).
Wel is er meestal een heftiger ziektebeeld bij een primaire infectie, omdat er dan nog helemaal geen enkele weerstand is opgebouwd tegen een nieuw virus, en zullen reactivaties minder ernstig verlopen.
Maar denk dat we er gewoon een nieuwe jaarlijks terugkomende infectieziekte bijhebben.
Kwibus2
28 maart 2020, 21:47
"Maar denk dat we er gewoon een nieuwe jaarlijks terugkomende infectieziekte bijhebben."
Dat hangt er maar van af of het virus muteert.
Wanneer het in dezelfde vorm opnieuw de kop opsteekt zullen veel mensen inmiddels immuun zijn en niet langer vatbaar voor het virus zijn.
Naast de economische schade moet vooral de bijkomende schade die ontstaat uit het niet behandelen van patiënten met andere gezondheidsproblemen niet onderschat worden.
Daar zullen veel meer slachtoffers vallen dan nu direct aan het covid-19 virus te wijten is.
Flipper
28 maart 2020, 22:53
Jezus waar maken jullie je druk om? Stel de dames komen terug wie staat er dan vooraan om z'n pik erin te duwen.. Kansberekening wel eens van gehoord.. stel er is een besmette dame in b.v. een club als GT, dag later 70 besmette dames.. in een week, over hoeveel besmette hoerenlopers heb je dan?? Clubs gaan voorlopig niet meer open, zou me zeer verbazen.
Flipper
28 maart 2020, 23:12
De dames zullen nu gewoon werk moeten zoeken. En met smacht terugdenken aan de tijden van vroeger toen ze jullie nog mochten blazen zonder condoom.. Nu moeten ze de AMG verkopen, en kunnen ze aardappels gaan rooien.. Een paar knappe kunnen wellicht zich nog een ijsbeer strikken die de rekeningen betaald en dat was het.
Flipper
28 maart 2020, 23:16
En bedenk Spanje is nog zwaarder getroffen dus alle Roemeense hoeren zijn spoedig op zoek naar een pik om thuis te noemen...Zou me niet verbazen als ze jullie ineens een stuk of wat lieve whatsapjes sturen en om hulp vragen..De slimsten het eerst, die snappen dan ze nu nog 1e keus hebben..
deket
28 maart 2020, 23:43
Probleem helaas lijkt me dat de meesten Roemeense Dvps totaal niet met geld kunnen omgaan en niets opzijhebben.
Waarschijnlijk in de genen van hun ouders die het communisme nog hébben meegemaakt toen je bv een verschijnsel zoals nu had,aanschuiven bij warenhuizen, waar vaak niet alles voorradig was
Aan kleding en schoenen weerstaan lijkt voor hen even moeilijk dan voor ondergetekende aan een deketmeid
En dan hebben ze nog andere uitgaven waar ik hier niet over ga uitwijden
Player
29 maart 2020, 00:18
Mja, zal allemaal wel wezen, maar er zullen niet teveel AMG's, M5's, Panamera's of anders lekkers op de markt komen al was het maar dat de locals niet echt een buyers market vormen. En nu denk je toch niet dat ze voor een habbekras hun gemanicuurde handen en gelnagels gaan vuil maken als ze gewend waren met pakweg 500 € per dag in de designer handtas de Clubdeur achter zich dicht te laten vallen. Ze zullen vooral knarsetanden dat er x aantal maanden verloren gaan aan inkomen en shopping quality time. Die haal je nooit meer in, je kan maar zoveel klanten afwerken op een dag en ondertussen worden ze iets ouder. Maar ze zitten nu wel bij mama aan tafel en lijden geen honger of kou.
Flipper
29 maart 2020, 00:29
Jij snapt het niet.. Als er geen vaccin komt is het hoeren over, tegen de tijd dat er geneukt kan worden, als die er nog ooit komt, zijn er geen clubs meer. Op kaufmich neuken nog een paar dvps, maar voor hoelang nog geen idee..
Player
29 maart 2020, 00:43
Bij elke crisis zijn de doom doctors zich aan het verdringen om het einde der tijden te verkondigen. Eens de crisis voorbij, hoor je ze niet meer... De aarde bestaat al zo'n 4,5 miljard jaar en de eerste moderne mens stond op zijn benen zo'n 200.000 jaar geleden. In al die tijd zijn er al wat grotere dreigingen geweest dan virussen. Maar ja, ik snap het wellicht allemaal niet...
Eddy_V
29 maart 2020, 00:49
Flipper... rustig aan, niet zo panikeren.
zondag ochtend lekker een boswandeling maken voordat het druk wordt en je zult je een stuk beter voelen.
Flipper
29 maart 2020, 00:49
Ok wie denk jij dat er in een club vol hoeren nog achter de bar wil staan of aan de deur, of wil poetsen..Niemand..Hoe zie je die club opengaan al zouden er hoeren zijn...De is geen politieagent die gaat controleren in een club vol dvps. Die mogelijk corona hebben.. de is geen catering die levert, geen taxi die ze mee wil nemen.geen hotel waar ze kunnen slapen, geen winkel die ze eten verkoopt.
Eddy ik heb helemaal geen paniek..dat is gewoon de realiteit.. Jullie willen het niet horen dat is wat anders.
Ik wordt niet warm of koud van het missen van m'n maandelijkse bezoekje..
Badslippers
29 maart 2020, 00:53
Jezus waar maken jullie je druk om? Stel de dames komen terug wie staat er dan vooraan om z'n pik erin te duwen.. Kansberekening wel eens van gehoord.. stel er is een besmette dame in b.v. een club als GT, dag later 70 besmette dames.. in een week, over hoeveel besmette hoerenlopers heb je dan?? Clubs gaan voorlopig niet meer open, zou me zeer verbazen.
Heey Flipper, tegen die tijd zijn wij, hoerenlopers, allemaal immuun. Dus geen vuiltje aan de lucht.
Player
29 maart 2020, 00:55
Hoeren, de nieuwe lepralijders anno 2020... Sommigen hebben hier dringend wat tranquilizers nodig. En wie zoveel smetvrees heeft om een bordeel te betreden, had daar vroeger ook niet teveel te zoeken.
Flipper
29 maart 2020, 00:56
Ik zeg alleen maar dr is een facilitairende keten, en die is ook weg, niet alleen de dvps. Over een paar maanden gaat het personeel ander werk zoeken..De meesten kregen toch cash betaald..Die hebben geen buffer en geen ziekteverzekering.
Flipper
29 maart 2020, 01:03
Nee sommige snappen wat ik zeg en anderen hebben dat nog niet helmaal door.. Ik heb geen tranquilizer nodig.. vroeger ook niet veel te zoeken.. haha.. en wie ben jij om dat te zeggen.. Ik ben vroeg begonnen lol...
Dr is een verschil met griepvirussen.. iedereen hier heeft wel eens een dvp gehad die ziek was, en weet dat de dvps werken ook als ze ziek zijn..en iedere beer heeft wel eens een verkoudheid gekregen van een dvp.. Daar helpt geen condoom aan.. Dat kan al aan een glas zitten waar je uit drinkt.. Dus dat is heel iets anders dan een soa..
Flipper
29 maart 2020, 01:35
Buiten dat, dr is een zwartgeld keten waarvan maar de vraag is hoelang die nog bestaat..als de geldstroom dadelijk alleen nog maar digitaal gaat kun je nog alleen een sigaar aansteken met een briefje van 50.. Dan droogt er een zeer belangrijke geldstroom voor dvps snel op.. Dan kunnen ze nog alleen wit geld accepteren..PayPal of zo.. in de huidige situatie kan het zomaar gebeuren dat cash over een paar maanden waardeloos is.
Eddy_V
29 maart 2020, 01:37
Flipper, wat je schrijft mag qua logica kloppen maar de wereld draait niet op logica alleen. En gelukkig ook niet uitsluitend op gevoelens van hypochondrie.
Wat je schrijft zou namelijk evenzogoed gelden voor alle openbare ruimtes die nu gesloten zijn!
Niemand gaat meer in een restaurant werken want oei dat is eng als je vlak bij iemand aan tafel moet staan, laat staan dicht op je collega’s in de keuken.
Idem voor kroegen, musea of laat staan bioscopen en theaters tenzij men tussen iedere rij voortaan twee rijen verwijderd en in de rij telkens twee stoelen verwijderd...
En de dames behoren gemiddeld genomen niet tot de risico groep.
Jij misschien wel en dan moet je voorlopig net als The Joker in je schuilkelder blijven.
Ik begin al aardig in de richting van de risico groep te komen maar gelukkig is van overgewicht geen enkele sprake.
80% van de IC opnames hebben overgewicht, dat mag enkele ijsberen wel aan het denken zetten.
Dat de dames die nu in hun thuisland even vast zitten aan huis of stad zal voor hun echt geen enkele belemmering vormen om terug naar de clubs te komen. Sowieso vanwege andere redenen, de benzine voor de AMG’s en kaartjes voor de VIP tafels bij de concerten van Florin Salam moeten tenslotte ook betaald kunnen worden.
Flipper
29 maart 2020, 01:41
Dit is net als met de.condoompflicht over een paar maanden is alles weer bij het oude... Dusssss... Ik zal maar niet zeggen wie er toen gelijk had..sorry uiteindelijk met heeeel veel tegenzin gelijk kreeg..Want dat was gewoon kut hoe je het ook wende of keerde.. Net als dit kut zal zijn.. correctie kut is.
Mij gaat het erom, heb even een ruzie jongens. En maak je geen dikke wijs.. Als het nog ooit terugkomt zal het nog slechter zijn dan het al was..
Ok misschien ook niet recessie is altijd bijzonder goed voor prostitutie...De beste dvp heb ik geneukt na 2008..dus wat dat betreft.. is er hoop. Tourisme in Spanje pakte altijd de beste dvps weg. Dat zal nu dus niet gebeuren..
We zullen zien.
Eddy_V
29 maart 2020, 01:43
Met je opmerking over de zwartgeld keten sla je naar mijn mening echt de plank mis.
De gemiddelde klant in de gehele keten van de dope betaald nog steeds met cash.
Voor wapens heb je waarschijnlijk wel gelijk, daar gaat nog meer veel geld in om, maar of de partijen daarachter zich met witwassen in saunaclubs bezig houden... saunaclubs zijn klein bier voor dat soort gasten
Eddy_V
29 maart 2020, 01:44
Inderdaad condoom plicht... in de meeste clubs ook al niets meer van te merken.
Bij PHG misschien wel maar daar ga ik niet meer naar toe.
Flipper
29 maart 2020, 02:00
Inderdaad condoom plicht... in de meeste clubs ook al niets meer van te merken.
Bij PHG misschien wel maar daar ga ik niet meer naar toe.
Dat is niet waar Eddy, de kwaliteit en kwantiteit van dames en diensten is zwaar achteruit gegaan omdat ze zich moesten registreren.. Anders kwam ik wel 2x per week ipv 1x per maand
Sixsense is geen Duitse club dus die valt buiten deze vergelijking. Op 1 na zijn al mijn favoriete vertrokken naar Zwitserland of Spanje of helemaal gestopt.
Ik kom ook niet in phg BTW al een jaar niet meer..tenminste ik ben er nog 1x geweest niet liegen nu flipper..
Flipper
29 maart 2020, 02:15
Als de regering morgen zegt het is beter digitaal te betalen overal.. Dan vallen cash bedragen onder de 5000 euro ineens veel meer op.. Maar goed...maybe.. ik heb geen zwarte centen dus het fijne weet ik er ook niet van.
Flipper
29 maart 2020, 02:34
Maar goed ik wens jullie allemaal goede gezondheid.. Ik log niet heel vaak meer in dus ook geen gezeur en geen paniek van mijn kant. ;) Ik ben al lang van hobbies geswitched en nagenoeg niet meer actief in deze scene.
Magic-G
29 maart 2020, 03:14
Jij snapt het niet.. Als er geen vaccin komt is het hoeren over, tegen de tijd dat er geneukt kan worden, als die er nog ooit komt, zijn er geen clubs meer. Op kaufmich neuken nog een paar dvps, maar voor hoelang nog geen idee..
Holy Moses , alweer zo één die denkt dat de wereld vergaat !
M’n beste kerel het is maar “een” virus , een virus die niet anders is dan vele die al de revue gepasseerd zijn , we hebben de rooie hond mazzel , pokken , kinkhoest , lepra , tyfus , de pest enz. Ook overleeft , sterker nog niemand hoor je er nog over !
Degene die denkt dat “het” of een vaccin de oplossing gaat brengen is wel heel naïeve , als je goed in je vel steekt maw. gewoon gezond bent dan overleef je het Corona gedoe wel , okay je kunt er aan dood gaan , maar dat kun je aan de griep ook , ook daarvoor hebben ze een vaccin voor uitgevonden ! En het is alom geaccepteerd dat er jaarlijks een paar duizend mensen het loodje door leggen !
Het risico dat je het loodje legt door het Coronavirus is niet groter of kleiner dan bij de alom onschuldig geachte griep , en nu zullen er velen zeggen dat ik gek ben zoals de meeste dat ook vinden van Trump en onze vriend Bolsonaro en zo zijn er wel meer ....
Alleen de tijd zal leren dat deze Corona crisis een opgeklopte zaak is , enkel en alleen omdat men niet wist/weet hoe de schaapjes uit te leggen dat er een voor de normale hardwerkende mens nieuw virus is opgedoken waar je ziek van wordt en als je al niet helemaal gezond bent je er ook dood aan kunt gaan !
Het is nu eenmaal een feit dat elke crisis enkel en alleen ontstaat omdat een paar wijsneuzen ook wel experts genoemd iets roepen en dan ook nog serieus genomen worden door voor al de media die vervolgens er als de kippen bij zij om het op de tv te roepen en vervolgens zijn de rapen gaar , het spel is op de wagen en er is geen weg meer terug !
Als dit eenmaal weer achter de rug is valt men weer over elkaar heen om als eerste te roepen hoe goed zij wel niet deze crisis het hoofd hebben geboden , want er hadden nog veel meer doden kunnen vallen als men het niet op deze wijze hadden aangepakt !
Aan m’n reet , elk mens met een beetje gezond verstand weet dat als er zo iets de kop op steekt dat men een beetje uit moet kijken , maar om nu te gaan leven als een rat in de kelder is gvd. compleet van de zotte ....!
En nee , ik bagatelliseer het niet , maar laten we het ook niet overdrijven ! De wereld vergaat echt niet .....!
Verder ben ik het wel met Piranha eens die in een ander topic hier iets over zei , er gaat wel het eea. veranderen want in slechte tijden doe je de beste ontdekkingen , en die zijn ontegenzeggelijk gedaan . Maar of dat een voordeel gaat zijn is nog maar de vraag !
John mc Snek
29 maart 2020, 03:41
Heey Flipper, tegen die tijd zijn wij, hoerenlopers, allemaal immuun. Dus geen vuiltje aan de lucht.
Ik quote zomaar een post, had ook die van Flipper kunnen nemen.
Maar ik denk dat veel ijsberen op leeftijd geen idee hebben hoe de jeugd tegen Corona aankijkt.
BS waarschijnlijk wel door zijn werk ( en als hij een ander beeld heeft dan hoor ik dat graag).
Maar, de meeste mensen van 20-30 zijn er echt 0 mee bezig , ze vinden het een grote onzin dat hele Corona.
Balen juist alleen dat ze nu bijvoorbeeld niet kunnen werken in de schoenenwinkel of in de horeca (als bijbaan) of dat van alles afgelast wordt. Voelen zich er niet kwetsbaar voor en hebben geen zin om hun hele leven plat te leggen voor die 1% ( waarschijnlijk minder als men iedereen gaat testen) die het loodje legt.
En dan heb ik het dus niet over een paar domoren maar gewoon een behoorlijk aantal hbo wo mensen en overal hoor ik dat geluid. Corona is kut want ik wil werken, wil stappen, wil naar dat feest. Als het morgen weer mag dan gaan ze morgen weer.
Waar ik naar toe wil is, dat ik denk dat de dvps het ook geen ene hol boeit en dat ze er niet mee bezig zijn en het alleen maar als last en hinder zien nu.
Enige vraag is wanneer de clubs worden geopend, maar als ze worden geopend komen de dames gewoon weer opdagen. Daarin zal het probleem niet zitten.
Voor iemand tussen de 20-30 is de kans groter op een auto-ongeluk onderweg naar de club dan de kans op een fataal of blijvende schade opleverende Coronainfectie.
En geloof me, dat ze wellicht wel een gevaar voor kwetsbare mensen vormen boeit ze ook geen zak.
Generatie Z is niet zo sociaal en ethisch aangelegd, laat staan dat dvps bezig zijn met het welbevinden van een zeer kleine groep andere mensen ten koste van hun eigen inkomen.
Sprak een dvp uit SS en die zei iets in de trant van als ik hier de hele dag ben, zoen en neuk ik, ik pijp van alles en nog wat , als ik daar de ( grotere) risico’s van afweeg en me dan nog druk zou maken om iets als Corona...gevolgd door een schaterende lach.
En geef ze eens ongelijk , ze hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Wentelt Eefje
29 maart 2020, 05:55
Met je opmerking over de zwartgeld keten sla je naar mijn mening echt de plank mis.
De gemiddelde klant in de gehele keten van de dope betaald nog steeds met cash.
Voor wapens heb je waarschijnlijk wel gelijk, daar gaat nog meer veel geld in om, maar of de partijen daarachter zich met witwassen in saunaclubs bezig houden... saunaclubs zijn klein bier voor dat soort gasten
Gisteren toevallig bewijs in een harddrugszaak overgedragen aan de politie. De minder gesitueerde gemiddelde klant betaalt misschien nog cash, maar de gemiddelde klant die bestelt, is echt allang overgegaan op betaling in bitcoins en andere crypto-currencies (en ja, ik praat in dit geval wel degelijk over eindgebruiker niveau)
Maar goed ik wens jullie allemaal goede gezondheid.. Ik log niet heel vaak meer in dus ook geen gezeur en geen paniek van mijn kant. ;) Ik ben al lang van hobbies geswitched en nagenoeg niet meer actief in deze scene.
Nu maak je ons correctie op zijn minst mij nieuwsgierig wat je nieuwe hobby is. Vissen, Schaken, Figuurzagen of toch iets anders?
rob45
29 maart 2020, 10:11
Sprak een dvp uit SS en die zei iets in de trant van als ik hier de hele dag ben, zoen en neuk ik, ik pijp van alles en nog wat , als ik daar de ( grotere) risico’s van afweeg en me dan nog druk zou maken om iets als Corona...gevolgd door een schaterende lach.
En geef ze eens ongelijk , ze hebben wel wat anders aan hun hoofd.
Zo is het maar net, die maken zich niet zo druk om corona.Beter is om immuniteit te verkrijgen waar we hier in Brabant goed mee op gang zijn.Over het cash..heb gisteren in de supermarkt cash betaald en in een winkel (waar ze wel met tegenzin aannamen)
Na het virus zal het allemaal wel weer op gang moeten komen maar verder business as usual.
Eddy_V
29 maart 2020, 10:40
Gisteren toevallig bewijs in een harddrugszaak overgedragen aan de politie. De minder gesitueerde gemiddelde klant betaalt misschien nog cash, maar de gemiddelde klant die bestelt, is echt allang overgegaan op betaling in bitcoins en andere crypto-currencies (en ja, ik praat in dit geval wel degelijk over eindgebruiker niveau)
Natuurlijk vinden de transacties steeds vaker op het darkweb plaats. Inhoudelijk hou ik mij er niet meer zo mee bezig maar uiteindelijk moet het geld (digitaal, giraal of cash) toch ergens aan uitgegeven worden en voordat dat op legale manier kan, blijven investeringen in vastgoed en mensen een gegeven.
En daarmee (gelukkig/helaas) een solide basis voor onze hobby.
ps WE: toeval bestaat niet ;)
kempie
29 maart 2020, 11:50
Als ik hier de berichtjes van flipper lees denk ik:
Flipper is aan flippen door deze corona crisis. Hij is geflipt.
phoenix
29 maart 2020, 15:06
het gaat gewoon verder mannen, vele dames lees:https://www.bento.de/politik/sexarbeit-in-corona-krise-warum-prostituierte-weiter-arbeiten-a-f3b5f007-a153-4f34-b20e-792c782b3c05#refsponi
Wat ik al eerder heb beweert is dat dat virus al eind januari aanwezig was in europa... en dat er menig dame al lang immuun voor is geworden... ik voorspel ook dat binnen ene maand er weer geketst gaat worden... zelfs als de clubs dicht blijven...ik ken mensen die in vaals privé gaan neuken met de meisjes... dus flipper ik vermoed dat je waarheid ergens in het midden zit...
Maximiliano
29 maart 2020, 15:48
Dat is niet waar Eddy, de kwaliteit en kwantiteit van dames en diensten is zwaar achteruit gegaan omdat ze zich moesten registreren.. Anders kwam ik wel 2x per week ipv 1x per maand
Dat klopt 100% Flipper en kan ik bevestigen.
De kwaliteit van de dames, zowel qua uiterlijk als dienstverlening is de laatste jaren in NRW enorm achteruit gegaan. Geen vergelijk met pakweg 10 jaar terug.
Juist daarom zie ik deze corona crisis ook als een kans en hoop op verbetering na de crisis.
Wat je straks na de corona crisis zal krijgen is onvermijdelijk een enorme economische crisis. Er zullen enorm veel bedrijven gaan sneuvelen. Kijk alleen al naar de horeca.
En, wat werkt(e) er tot nu voornamelijk in de horeca? Juist, jonge knappe meiden. Die hebben straks allemaal geen werk meer en zullen op zoek moeten naar alternatieven om aan werk te komen.
En die alternatieven zullen ze gaan vinden in de prostitutie. Ik hoop dus straks op een toename van jonge West-Europese meiden in de prostitutie net zoals dat in de economische crisis pakweg 2008 het geval was. Helaas herstelde de economie zich na 2011 zienderogen en verdwenen al die meiden weer snel van het (prostitutie) toneel. De boel werd overgenomen door Roemenen en Bulgaren en de dienstverlening ging zienderogen achteruit.
De enige Nederlandse meid zover ik weet die in NRW nog in de prostitutie werkzaam was is de Nederlandse Linda. Zij werkte tot voor kort nog in Velbert. Super mooie meid en zeer goede service en vroeger ook in de horeca werkzaam geweest. Ik hoop dus dat er daarvan na de corona crisis meer van gaan komen. Ongetwijfeld gaat dat gebeuren.
schoolmeester
29 maart 2020, 15:53
Maximiliano, ik hoop dat je gelijk gaat krijgen wat betreft toestroom mooie dames in prostitutie.
De toekomst zal het uitwijzen.
Groet, schoolmeester.
Player
29 maart 2020, 16:34
Alsof elke werkloze serveerster van een doorsnee horecazaak dan maar de prostitutie induikt, ik denk het niet. En voor elke failliete horecazaak popt er wel een nieuwe uit de grond. Toestroom van dames in de prostitutie zal er altijd zijn, elk jaar een nieuw jaartal dat eraan wilt beginnen in de Balkan. En zijn die optisch en qua service zo slecht, dan weet ik niet waar jullie uithangen...
Maximiliano
29 maart 2020, 19:25
En voor elke failliete horecazaak popt er wel een nieuwe uit de grond.
Zou je denken Player? Nou èh, ik dacht het niet. Zeker niet in crisistijd.
We spreken elkaar over een jaar wel weer.
En zijn die optisch en qua service zo slecht, dan weet ik niet waar jullie uithangen...
Ja, dat zijn ze. Ga maar eens kijken in een Duisburg.
Ik loop best wel een tijdje mee Player en ik kan je 1 ding vertellen, de dames die tot voor kort aan het werk waren in de clubs zijn in de verste verte niet te vergelijken, zowel qua optisch als qua service, met datgene wat je pakweg 10 jaar terug nog aantrof.
Vroeger had je dames uit de Oekraïne, Polen en daarvoor ook veel Duitse en Nederlandse dames. Die zagen er toch echt 10X beter uit en boden een veel betere service.
De Roemenen en vooral de Bulgaren hebben de markt kapot gemaakt.
Dus hoop en weet wel zeker dat deze crisis gaat leiden tot veel nieuw dames aanbod uit West Europa.
Laten ze die troep plus hun aanhang ("vriendjes", Oostblokpooiers) maar lekker in Roemenië en Bulgarije houden.
marcelasnl
29 maart 2020, 19:46
Laten ze die troep plus hun aanhang ("vriendjes", Oostblokpooiers) maar lekker in Roemenië en Bulgarije houden.
Die oostblokpooiers maken zich momenteel vooral zorgen hoe ze de benzine voor hun gepimpte bmw-x5, mercedes cla of audi a6 kunnen betalen.
Player
29 maart 2020, 19:50
Ach, vroeger was toch alles beter... In mijn herinneringen toen ik begon te wandelen waren er ook veel dingen anders en misschien projecteer je dat nu als beter of mooier. Horeca overleeft het wel, geen sector waar altijd zoveel faillissementen zijn of het nu hoog- of laagconjunctuur is en het zwart geld smeert dat nog eens extra.
West-Europese of Oost-Europese dames, welke zijn de mooiste of geven de beste service... niets is meer subjectief. Persoonlijk, maar dat is uiteraard subjectief en eigen voorkeur/smaak, vind ik Finse, Zweedse, Tsjechische, ex-Joegoslavische en Bulgaarse vrouwen bij de mooiste van alle landen die ik ooit heb aangedaan. Dus Balkan-landen vallen hier grotendeels onder. En over hun service heb ik nooit te klagen gehad...
Maximiliano
29 maart 2020, 21:10
Ach, vroeger was toch alles beter... In mijn herinneringen toen ik begon te wandelen waren er ook veel dingen anders en misschien projecteer je dat nu als beter of mooier. Horeca overleeft het wel, geen sector waar altijd zoveel faillissementen zijn of het nu hoog- of laagconjunctuur is en het zwart geld smeert dat nog eens extra.
West-Europese of Oost-Europese dames, welke zijn de mooiste of geven de beste service... niets is meer subjectief. Persoonlijk, maar dat is uiteraard subjectief en eigen voorkeur/smaak, vind ik Finse, Zweedse, Tsjechische, ex-Joegoslavische en Bulgaarse vrouwen bij de mooiste van alle landen die ik ooit heb aangedaan. Dus Balkan-landen vallen hier grotendeels onder. En over hun service heb ik nooit te klagen gehad...
Dat is dan heel mooi voor jou Player, maar ik heb hier toch een andere mening over.
En waarschijnlijk zijn er meer die mijn mening delen gezien het aantal thanx onder mijn bericht.:biggrin:
Player
29 maart 2020, 22:55
Daarom net heeft ieder een eigen mening, omdat het subjectief is. En als we "thanks" als scorecard gaan gebruiken... Toch raar dat al die Clubs altijd nokvol zaten, wellicht allemaal beren die slechtziend zijn en graag geld spenderen aan matige service.
Ik voel met je mee als je de laatste 10 jaar niet veel soeps vond op optisch of service vlak. Ik wens je vele Duitse en Nederlandse dienstertjes die zich het komende jaar uit pure wanhoop in de prostitutie zullen gooien, ze zullen immers geen andere keuze hebben want de horeca is ten dode opgeschreven samen met de rest van de economie. Wordt enkel wat dringen tussen al die Roemeense en Bulgaarse sloeries die nog een graantje willen meepikken...
vanKees
30 maart 2020, 20:33
Auszug aus dem Babylon Forum:
"Die Mädels im Hause wohnen mietfrei und haben sämtliche Küchenvorräte vom Club erhalten. Sie müssen also nicht hungern. Sorgen kann man sich da vielleicht in ein paar Wochen machen müssen."
Somit sind für die nächsten Tage die Grundbedürfnisse der Frauen gesichert. Das ist ein Grund warum das Babylon zu den Top-Clubs gehört.
Was ich nicht mit Fakten belegen kann, aber es soll allgemein die Regelung gelockert worden sein, dass die Frauen in anderen Clubs dort in den Zimmern wohnen dürfen.
vanKees
deket
30 maart 2020, 21:10
player in de gewone horeca is het ook niet meer wat het geweest was voor de Corona,juist zoals in het paysex the golden years voorbij zijn,toch over het algemeen,de goede en knappe dames blijven verdienen
in de horeca gaan er dagelijks zaken bankroet en in het apres tijdperk zal dat nog escaleren. nu ondergetekende neukte ook al diensters uit de zogezegde normale horeca hoor,de meest klanten zijn immers niet zo royaal met drinkgeld,fooi
elke dag verwijnen restaurants en cafes in ons land, de alcoholcontroles,rookverbod,witte kassa en vooral door internet
dus voor verschillende diensters,ja ook Belgische een geluk dat deze arme vlaming ze helpt:wink2:
Piet Plezier
30 maart 2020, 21:42
we hebben bijna allemaal 2 handen om mee te trekken
Of je besteld een mooie opblaaspop
phoenix
30 maart 2020, 21:47
tja hoeren wordt een uitstervend vak, dan worden het kamermeisjes... die geef je fooien... al die kerels hebben plots in duitsland , belgie ne holland geen zin meer hahah, als 1 vak niet uitsterft dan is dat wel een dame van plezier... niet voor niets het oudste beroep vd wereld...
Lesyeux
30 maart 2020, 23:25
Het is in ieder geval handig om een mobiel nummer van een vaste DVP te hebben... Afgelopen weekend een niet-vergunningplichtige samenscholing van minder dan 3 personen gehad, in private sfeer, legaal dus.... Net over de grens NL / D. Bijgepraat en suiker-gesponsord (business ligt plat... of juist niet.... net hoe je 't bekijkt...). Ik doe geen mededeling over de aangehouden onderlinge afstand...
mentholbear
30 maart 2020, 23:56
Auszug aus dem Babylon Forum:
"Die Mädels im Hause wohnen mietfrei und haben sämtliche Küchenvorräte vom Club erhalten. Sie müssen also nicht hungern. Sorgen kann man sich da vielleicht in ein paar Wochen machen müssen."
Somit sind für die nächsten Tage die Grundbedürfnisse der Frauen gesichert. Das ist ein Grund warum das Babylon zu den Top-Clubs gehört.
Was ich nicht mit Fakten belegen kann, aber es soll allgemein die Regelung gelockert worden sein, dass die Frauen in anderen Clubs dort in den Zimmern wohnen dürfen.
vanKees
Dat goed nieuws. Zodra de clubs weer open gaan zullen er weer geile meiden beschikbaar zijn, die niet eerst 14 dagen in quarantaine moeten :freu:
we hebben bijna allemaal 2 handen om mee te trekken
Of je besteld een mooie opblaaspop
Hoor wie het zegt :rolleyes:
Het is in ieder geval handig om een mobiel nummer van een vaste DVP te hebben... Afgelopen weekend een niet-vergunningplichtige samenscholing van minder dan 3 personen gehad, in private sfeer, legaal dus.... Net over de grens NL / D. Bijgepraat en suiker-gesponsord (business ligt plat... of juist niet.... net hoe je 't bekijkt...). Ik doe geen mededeling over de aangehouden onderlinge afstand...
Terwijl het merendeel van de bevolking z'n best doet het virus te beteugelen, zijn daar tegenover enkelen die helpen het te verlengen...
Pas als ze het zelf of een dierbare overkomt zien ze 'het licht'. Of niet, ze hadden ook onder een bus kunnen liggen, zouden waarschijnlijk toch binnen 5 jaar al dan niet wegens ziekte het loodje gelegd hebben, hebben het vast in de supermarkt opgelopen, etc.
Nog maar eentje dan...
https://www.oogtv.nl/wp-content/uploads/2020/03/umcg-1024x768.jpg
deket
14 april 2020, 14:14
In Roemenië moet men bij het verlaten van thuisadres ,alleen voor voedsel te kopen, een formulier invullen betreffende tijdstip en welke voedingswinkel. Strenge controle, en boetes van 500euro ,het gemiddelde maandloon ginds en meer
In Polen moeten ze een app bijhebben, anders controle van het leger
deket
14 april 2020, 15:54
En Zweden tja, je mag daar toch niet naar de hoeren, dus ginds ondergronds of de Zweden, die dus geen lockdown invoeren, gingen naar de bordelen in Denemarken maar die zijn nu ook gesloten
Shakir
14 april 2020, 16:09
Toch maar een vreemd land, Zweden. Mannen zijn er compleet gemuilkorfd, Corona kan er gerust zijn gangetje gaan...
Player
14 april 2020, 16:56
Toch maar een vreemd land, Zweden. Mannen zijn er compleet gemuilkorfd
In Scandinavische landen dragen vrouwen de broek, dat is zeker. Emancipatie en gelijke rechten & plichten man/vrouw is daar van een andere orde. Ben vroeger nog vaak in Helsinki en Stockholm geweest. Optisch zeer mooie vrouwen. Vrouwen hadden daar een vaste avond dat ze op stap gingen, ook getrouwde/verloofde. En hadden er geen enkel probleem mee een vent op te pikken voor wat plezier.
Herinner mij mijn eerste aankomst in Helsinki nog. De taxichauffeur was al zoiets aan het vertellen onderweg over ladies night, maar ik begreep niet goed waarover het ging. Tot ik aankwam in mijn hotel, ik heb de kans niet gehad mijn koffer tot op de kamer te brengen. Werd meteen door 2 blonde meiden aan de receptie aangesproken en de bar ingetrokken, de ganse avond en nacht geëntertaind! Op vele vlakken zeer open minded, die Scandinaven. Nog een overlevering van de Vikings.
Flipper
15 april 2020, 02:07
Nu maak je ons correctie op zijn minst mij nieuwsgierig wat je nieuwe hobby is. Vissen, Schaken, Figuurzagen of toch iets anders?
Heb een sport quad gekocht pret, andere vorm van thrillseeking.. Ze laten zich goed combineren met elkaar hoor, maar voorlopig is het een beetje racen en sleutelen met een biertje erbij.
Ik ben niet het type voor een saai hobby lol.. heb alweer een paar ribben gebroken gehad vorig jaar..
Zeker nu is het een ideaal hobby.. Als er weer geneukt kan worden kom ik wel weer langs hoor. Maar ik vermoed dat het wel eens een tijdje kan duren.. tot er een vaccin is denk ik.
Flipper
15 april 2020, 02:26
Als ik hier de berichtjes van flipper lees denk ik:
Flipper is aan flippen door deze corona crisis. Hij is geflipt.
Kempie als ik jou reactie lees denk ik niets..
Gek hè..
Ik heb er geen seconde meer aan gedacht. Ik vermoed zelf, dat je het aan het foute end hebt.