Volledige versie bekijken : Lening geven
Scrotum
28 maart 2020, 00:14
33503
onder de brug
29 maart 2020, 18:07
nu komt het ware aard van de dames naar boven
wat ik altijd al dacht,en dacht te weten
vrouwen uit Romania daar kun je op aan
ik heb voorstel gedaan aan 2 van mijn toppers
zij vroegen mij alle 2 om geld om te lenen
dame buiten Europa wou niet lenen .dacht aan een gift
ik stuur nu elke maandag 100 naar Romania
en ik weet zij betaald mij op haar manier terug
met een oostblok dame ga nooit het schip in
hasta la pasta
29 maart 2020, 18:13
Ik ben net werkeloos geworden door het virus. Kom ik ook in aanmerking voor een wekelijkse donatie?
onder de brug
29 maart 2020, 18:35
dat denk ik wel
voor iedereen is wel een regeling
behalve onze bloemetjes op de weaze, maar dat komt door het beleid van gem lwd en dames zelf
onder de brug
29 maart 2020, 18:53
iedere zzper die staat ingeschreven bij kvk heeft recht op aanvulling tot bijstand
maar in lwd is misschien 1% van de dames dat
godzijdank heb ik met mijn bedrijf totaal geen last van deze ellende
mijn personeel komt morgen weer fluitend op hun werk .
en dat ik elke week geld naar mijn topper stuur.
zou iedereen moeten doen .
elke lezer op dit forum heeft een topper
stuur jullie topper gewoon elke een bijdrage in levendsonderhoud
Sinds wanneer is Friesland gefuseerd met Belgie? :biggrin:
John mc Snek
29 maart 2020, 19:33
Ik maak ook elke week €100 over en dan krijg ik elke dag een paar appjes dat ik speciaal ben.
Is dit normaal l?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Huubhuubbarbatruuk
29 maart 2020, 22:16
nu komt het ware aard van de dames naar boven
wat ik altijd al dacht,en dacht te weten
vrouwen uit Romania daar kun je op aan
ik heb voorstel gedaan aan 2 van mijn toppers
zij vroegen mij alle 2 om geld om te lenen
dame buiten Europa wou niet lenen .dacht aan een gift
Hahahahahahahahahaha ik heb bijna in mijn broek gescheten van het lachen
En dat geloof jezelf allemaal !
onder de brug
30 maart 2020, 16:52
wat is er mis met een lening
ik heb een half jaar op straat geleefd
vertel mij niet wat het is om zonder geld te zitten
berend55
30 maart 2020, 19:45
lening ???? zie je nooit meer terug NOOOOOIT meer .:biggrin::ranting2:
Blijf maar overmaken dan eindig je inderdaad zoals je nickname PFFFFFFFF foei foei maar goed :freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu::f re
onder de brug
31 maart 2020, 06:56
valt wel wat mee juh
maar daar ben ik nog altijd zelf bij
maar bedankt voor je bezorgdheid is niet nodig
ik hoop alleen niet dat jouw dvp ergens onder een brug beland.
en dan moet je niet vragen waar is …….
fijne dag
vanKees
1 april 2020, 11:42
Vielleicht ein Lichtblick?
Auszug aus dem Handelsblatt Morning Briefing:
https://www.imgbox.de/users/public/images/0krAu4OUUM.jpg
vanKees
Sjeufke
1 april 2020, 13:00
33521
Classic1988
1 april 2020, 17:36
Of we gaan met zn allen een 'feel good' liedje zingen, net zoals de bn'rs gedaan hebben om ons medeleven en empathie te tonen.
mentholbear
1 april 2020, 17:56
lening ???? zie je nooit meer terug NOOOOOIT meer .:biggrin::ranting2:
Blijf maar overmaken dan eindig je inderdaad zoals je nickname PFFFFFFFF foei foei maar goed :freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu::f re
Wijs. Met d'r lippen op je genotsstaaf óf een trap tussen je benen... :rolleyes:
Ik kan me de PB's nog herinneren of ik toevallig weet waar DVP X is opgedoken en of ik ook het schip was ingegaan met een lening. Die was van haar vaste stek vertrokken om er nooit meer terug te keren.
onder de brug
1 april 2020, 18:28
Wijs. Met d'r lippen op je genotsstaaf óf een trap tussen je benen... :rolleyes:
Ik kan me de PB's nog herinneren of ik toevallig weet waar DVP X is opgedoken en of ik ook het schip was ingegaan met een lening. Die was van haar vaste stek vertrokken om er nooit meer terug te keren.
jij kent deze dvp niet, ik kom al jaren bij deze dame
en zij bij mij
komt met mij wel goed.
en met haar ook
snap niet trouwens waar jij je druk om maakt
onder de brug
1 april 2020, 19:09
pb ? van wie? kun jii je herinneren
sorry maar niet van mij
dat jij het schip in ben gegaan ,is je eigen schuld
zal mij nooit gebeuren
schoolmeester
1 april 2020, 19:22
onder de brug, of je bent ontzettend naief of je zoekt aandacht met je rare berichten.
Wentelt Eefje
1 april 2020, 22:00
Ach, we kennen allemaal de rare en nare berichten. Maar het gaat ook regelmatig gewoon goed. Paar keer bedrag aan verschillende DVPs geleend. Op €35 na alles teruggekregen en die had ik ook terug kunnen krijgen, maar vond Konstanz zo ver, dan kost het reisje zoveel meer...
Piet Plezier
1 april 2020, 22:25
valt wel wat mee juh
maar daar ben ik nog altijd zelf bij
maar bedankt voor je bezorgdheid is niet nodig
ik hoop alleen niet dat jouw dvp ergens onder een brug beland.
en dan moet je niet vragen waar is …….
fijne dag
laat ze lekker onder een brug slapen
Ik zal daar niet minder om slapen
Er zijn meer dvps als kerktorens
mentholbear
1 april 2020, 23:13
jij kent deze dvp niet, ik kom al jaren bij deze dame
en zij bij mij
komt met mij wel goed.
en met haar ook
snap niet trouwens waar jij je druk om maakt
Ik maak me nergens druk om. Maar ik dacht dat je bedoelde dat ze je op haar manier (als dvp zijnde) in natura zal terugbetalen. Zodoende met d'r lippen om je genotsstaaf.
Of als ze een klapekster is dat je daar naar kan fluiten en het als een trap tussen je ballen zal zijn.
Maar als fijn als jullie zo een goeie onderlinge relatie hebben.
pb ? van wie? kun jii je herinneren
sorry maar niet van mij
dat jij het schip in ben gegaan ,is je eigen schuld
zal mij nooit gebeuren
Voel je je niet aangesproken. Was een anekdote van mezelf. Ergens in 2017 van 1 of 2 ijsberen (weet m'n god niet meer wie) PB gehad, naar aanleiding van verslagje of dames recensie van me. Ik was zelf niet het schip in gegaan. Maar m'n toevoeging meer bedoeld om een waarschuwing te delen met m'n mede ijsberen.
Die DVP zat namelijk al een poos in dezelfde club en had er zo haar vaste klanten. Ze had van meerderen daar geld geleend, bij elkaar een flinke duit. Maar na haar vakantie kwam ze niet meer terug. Vogel was gevlogen. Veel later bleek ze nog wel in de scene te zijn opgedoken, ver van NRW. Hoe dat verder is afgelopen weet ik niet.
Maar mijn insteek was, ik gaf het geld met in m'n achterhoofd dat ik het al weg/uitgegeven heb. Als ze van goede wil zijn, betalen ze me in natura terug. En anders is het helaas pinda kaas.
Als je het geld terug te wilt krijgen, zou ik elke ijsbeer aanraden om er even goed over na te denken. Of je het bijvoorbeeld wel kunt missen als je het niet terug krijgt.
Nogmaals, ook hier, voel je je niet aangesproken. Is in z'n algemeenheid bedoeld.
En zoals WE al beschreef kan het ook best goed gaan. Ik ken ook een paar DVPs waarvaan ik geloof dat ze zich aan hun woord houden. Maar een gewaarschuwd ijsbeer telt voor 2 denk ik dan maar.
onder de brug
2 april 2020, 07:17
Ik maak me nergens druk om. Maar ik dacht dat je bedoelde dat ze je op haar manier (als dvp zijnde) in natura zal terugbetalen. Zodoende met d'r lippen om je genotsstaaf.
Of als ze een klapekster is dat je daar naar kan fluiten en het als een trap tussen je ballen zal zijn.
Maar als fijn als jullie zo een goeie onderlinge relatie hebben. en niet te vergeten het roemeens ontbijt op zondagochtend
komt wel goed. eerst nog maar afstand houden en geen domme dingen gaan doen het komende weekend met het mooie weer.
een lockdown zit niemand op te wachten
Voel je je niet aangesproken. Was een anekdote van mezelf. Ergens in 2017 van 1 of 2 ijsberen (weet m'n god niet meer wie) PB gehad, naar aanleiding van verslagje of dames recensie van me. Ik was zelf niet het schip in gegaan. Maar m'n toevoeging meer bedoeld om een waarschuwing te delen met m'n mede ijsberen.
Die DVP zat namelijk al een poos in dezelfde club en had er zo haar vaste klanten. Ze had van meerderen daar geld geleend, bij elkaar een flinke duit. Maar na haar vakantie kwam ze niet meer terug. Vogel was gevlogen. Veel later bleek ze nog wel in de scene te zijn opgedoken, ver van NRW. Hoe dat verder is afgelopen weet ik niet.
Maar mijn insteek was, ik gaf het geld met in m'n achterhoofd dat ik het al weg/uitgegeven heb. Als ze van goede wil zijn, betalen ze me in natura terug. En anders is het helaas pinda kaas.
Als je het geld terug te wilt krijgen, zou ik elke ijsbeer aanraden om er even goed over na te denken. Of je het bijvoorbeeld wel kunt missen als je het niet terug krijgt.
Nogmaals, ook hier, voel je je niet aangesproken. Is in z'n algemeenheid bedoeld.
En zoals WE al beschreef kan het ook best goed gaan. Ik ken ook een paar DVPs waarvaan ik geloof dat ze zich aan hun woord houden. Maar een gewaarschuwd ijsbeer telt voor 2 denk ik dan maar.
onder de brug
2 april 2020, 07:34
en niet te vergeten het roemeens ontbijt op zondagochtend
komt wel goed
eerst maar afstand houden en geen domme dingen gaan doen het komende weekend met het mooie weer
een lockdown zit niemand op te wachten
Wentelt Eefje
2 april 2020, 19:53
Heb je het hierheen verplaatst W2?
nee, het is naar daar verplaatst:hammer:
Willem2
2 april 2020, 22:16
Ja het had niks met corona of Leeuwarden te maken.
mentholbear
2 april 2020, 22:22
Ja het had niks met corona of Leeuwarden te maken.
Dit moet WE toch kunnen waarderen :rolleyes:
Willem2
2 april 2020, 22:35
Dit moet WE toch kunnen waarderen :rolleyes:
Ja, had het ook meteen kunnen vegen ...
Jack42
3 april 2020, 08:16
Er zijn meer dvps als kerktorens
En als minaretten?
Wel zoeken bij google op minaretten en niet per ongeluk door autocorrectie op minetten!
bram57
3 april 2020, 17:57
weet iemand toevallig :) het mobiele nummer van Nancy ,en wil dit met mij delen .... alvast bedankt .........
Wentelt Eefje
3 april 2020, 19:14
weet iemand toevallig :) het mobiele nummer van Nancy ,en wil dit met mij delen .... alvast bedankt .........
Hoezo? Krijg je nog geld van haar?
Zonder gekheid: als Nancy wilde dat jij haar nummer had, zou ze het jou toch ook wel toevallig hebben gegeven?
bram57
3 april 2020, 23:48
Dat hadden wij ook afgesproken dat ik dat kreeg na de kamergang ,,,, maar helaas vergeten ,uit te wisselen :hammer:
En verder ik had haar nog geld willen geven ,ipv krijgen ,zijn toch ook een beetje sponsors toch ???? .:freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:
Kwibus2
4 april 2020, 01:19
Lenen is een dood lopende weg.
Wanneer het om kleinere bedragen gaat schenk het dan.
Lees in de Volkskrant dat mensen met werk, vaak eenouder gezinnen niet rond kunnen komen. Moeten kiezen tussen koffie of zeepoeder.
Dat is mensonterend.
Zie wat er in zuid Italië gaat gebeuren. Daar grijpt de maffia de kans nu bestaande armoede snel ernstiger wordt. Daar staan plunderingen voor de deur.
Deze crisis gaat de samenleving langdurig ontwrichten.