PDA

Volledige versie bekijken : Enquête: langste seksloze periode

Shakir
13 april 2020, 17:27
Nu we veroordeeld zijn tot de eenzame liefde vroeg ik me af hoelang de meesten het kunnen rekken zonder horendol te worden?
Hierbij mijn recordperioden van de laatste 10 jaar:

* Geen seks: 8 weken, gevestigd in de periode van midden juli tot midden september 2018.
* Geen saunaclub: 15 weken, gevestigd in de periode van midden juli tot begin november 2017.
* Mijn laatste clubbezoek dateert inmiddels al van 6 weken geleden (Sixsens), wat mijn tweede langste seksloze periode is. Op naar het record! :frown:

Ik besef dat mijn bevraging niet altijd zo eenvoudig te beantwoorden is:

- Vooreerst tel ik de periode van mijn geboorte tot 'de eerste keer' niet mee. (Welke 16 jaar bedraagt)
- Zelf wandel ik al bijna drie decennia, doch niet zo uitbundig als de laatste 10 jaar. Bovendien heb ik geen nauwgezette boekhouding van de eerste 20 jaar.
- Toen ik nog een jonge god was, wisselden wandelperiodes zich af met relaties. Zoals meningen onder ons beseffen, betekent een relatie ook het einde van veel en lekkere seks. Als ik me niet vergis waren de jaren 2003-2004 nagenoeg droog, de slappe wip op z'n hondjes met mevrouw Shakir niet meegerekend.

pret
13 april 2020, 17:29
1 ding is zeker. In deze barre tijden zul je al je hieronder vermelde records verbreken. :biggrin:

Piet Plezier
13 april 2020, 18:46
Mijn langste periode zonder sex is van me geboorte tot me 15de verjaardag

BefBeer
13 april 2020, 18:52
Hoe lang het nu wordt zonder sex weten we helaas nog niet!

Eerste 18 jaar was ik erg netjes.
Heb in de jaren daarna dubbel en dwars ingehaald!
Nooit langer dan 2 weken geen sex gehad in die jaren behalve na een operatie nog even 6 weken op een droogje moeten zitten.

De ferrari en de bugalow etc zitten er alemaal i

BefBeer

deket
14 april 2020, 16:10
2 weken? Zolang?
Na twee weken zonder sex zou ik zot worden
Kan je nagaan hoe ik me nu voel met die gedwongen onthouding

Shakir
28 april 2020, 17:19
Record verbroken: afgelopen zondag had ik 8 weken geen seks.
Ik wil neuken, godverdomme!

pret
28 april 2020, 17:43

Zei het je toch :biggrin:

Piet Plezier
28 april 2020, 18:21

heb je geen 1 nummer dan van de dames??
Das niet slim als dat zo is.
Ik heb dat gelukkig well
En ze zijn nu ook veel goedkoper als in de clubs, want ze zitten ook maar binnen te zitten

Shakir
28 april 2020, 18:41
heb je geen 1 nummer dan van de dames??
Das niet slim als dat zo is.
Ik heb dat gelukkig well
En ze zijn nu ook veel goedkoper als in de clubs, want ze zitten ook maar binnen te zitten

Nope, ik heb geen enkel nummer. Daar begin ik gewoon niet meer aan.
De grenzen in België zijn trouwens potdicht, dus kan ik sowieso niet bij hun geraken.

Ik mis mijn AcaG-meiden...:frown:

Vroeger (toen ik nog naar de ramen ging) had ik wel enkele nummers. Mijn vaste Bulgaarse vlam toenertijd belde me ooit eens op: "Shakir, kom neugen, kom, paipe neugen!" (In haar beste Nederlands). Plezant als je nog op een meeting op het werk zit!

Player
28 april 2020, 20:54
Nope, ik heb geen enkel nummer. Daar begin ik gewoon niet meer aan.

Vroeger (toen ik nog naar de ramen ging) had ik wel enkele nummers. Mijn vaste Bulgaarse vlam toenertijd belde me ooit eens op: "Shakir, kom neugen, kom, paipe neugen!" (In haar beste Nederlands). Plezant als je nog op een meeting op het werk zit!Haha, ik zie het zo al voor mijn ogen gebeuren. Maar dan neem je toch gewoon niet op? Ik heb wel nummers maar enkel om te Whatsappen. Er is maar één favo die weet dat ze me altijd mag bellen.

Had eens een soortgelijke situatie voor. Afgesproken dat ik op haar verjaardag zou langskomen en had een cadeau beloofd. Toen mijn agenda uitliep en ik niet op tijd zou kunnen aankomen, heeft ze me wel 10 keer gebeld om te weten waar ik bleef. Tenslotte maar opgenomen om de klaagsirene te aanhoren. De liefde was zeer groot of had dat verjaarsdagcadeautje er toch iets mee te maken?

de duisburg spesjalist
29 april 2020, 07:39
ik heb 3 telefoon nummers van dames. maar ik heb tot nu toe het verstand om ze niet lastig te vallen .die dames kunnen het denk ik wel finansjeel aan anders hadden ze mijn lastig gevallen :rolleyes: hoe lang ik dit nog vol houw :confused:

Goedemorgenallemaal
10 oktober 2020, 11:59
Dat is een mooie periode...

15 jaar (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56401-IJsberenforum-15-jaar-!!!&p=720150#post720150)

brombeerzuid
10 oktober 2020, 15:44

Rond die tijd kwam denk ik ook het gerstenat !!!!

brombeerzuid
10 oktober 2020, 15:46
2 weken? Zolang?
Na twee weken zonder sex zou ik zot worden
Kan je nagaan hoe ik me nu voel met die gedwongen onthouding

Dat is af en toe ook te merken @deket:biggrin:

brombeerzuid
10 oktober 2020, 15:47

Shakir dat wordt shoppen bij easytoys !!!!

Siberische tijger
10 oktober 2020, 17:47
Eind februari voor het laatst van bil gegaan in Babylon.

Ik mis het nog steeds niet.

FrankBlack
10 oktober 2021, 22:35
Ik heb geen vaste relatie, als ik mijn handjes niet mee reken staat mijn record op geen sex wel op maandje of 2 a 3. Club moet de eerste nog komen, wat de gevolgen daar van zijn kom ik nog wel achter. Langste periode geen orgasme is denk ik 1,5 week. Vraag me af of er beren zijn die dat langer volhouden en vooral hoe....

Shakir
11 oktober 2021, 10:51
Langste periode geen orgasme is denk ik 1,5 week. Vraag me af of er beren zijn die dat langer volhouden en vooral hoe....
Dit had ik inderdaad nog kunnen toevoegen aan de enquête: "Wat is de langste periode zonder orgasme?"
Bij mij is dit twee weken, vrij recent gevestigd overigens. Dat vergt veel uithoudingsvermogen...

bertje600
11 oktober 2021, 13:25
Maar daarna wel een volle zak.

Herr Fick
11 oktober 2021, 20:02
Zeven en halve maand in een heel streng moslimland gewoond zonder ega. Dus, ik klop hier alle records:redface:

Eddy_V
12 oktober 2021, 00:09
Zeven en halve maand in een heel streng moslimland gewoond zonder ega. Dus, ik klop hier alle records:redface:
Ook geen geiten ??
:biggrin:

Herr Fick
12 oktober 2021, 07:00
Ook geen geiten ??
:biggrin:

Toch wel, maar ze liepen altijd van me weg en in de woestijn zijn geen bomen waar je ze aan kan vastbinden ..

uurtje
12 oktober 2021, 08:35
Ik denk een jaar of 16... maar toen ik mijn eerste vriendin kreeg kwam die periode ten einde......

WANDELAAR5
12 oktober 2021, 12:15
35811

FrankBlack
12 oktober 2021, 19:18
Toch wel, maar ze liepen altijd van me weg en in de woestijn zijn geen bomen waar je ze aan kan vastbinden ..

Je moet ze ook voor een afgrond pakken, dan duwen ze lekker terug.

Shakir
15 januari 2022, 15:17
Morgen zal het precies 8 weken geleden zijn dat ik mijn laatste kwak smeet. :eek:
De lange detox kuur heeft me veel deugd gedaan, en ik kan het alleen maar aanbevelen om het ook eens te proberen. Wie volgt?

Mijn absoluut record werd gebroken tijdens de eerste lockdown in 2020, met een maar liefst 15 weken durende droogte.
Op de tweede plaats staat eveneens een droogteperiode opgetekend van 8 weken, gevestigd in de zomer van 2018.

Als alles goed gaat, zal ik in de loop van februari mijn rentree maken in mijn thuisclub.... Acapulco Gold (uiteraard). :biggrin:
Streeftijd is dus 11 weken zonder seks, tenzij ik me ondertussen nog laat verleiden door een schoonheid uit de de wondere Russische sprookjeswereld.

We zien wel hoe het loopt...

bearforoneday
15 januari 2022, 22:11
Dus, je leeft eigenlijk als een "pastor" die er niet mag aankomen en je stapelt op tot je bij nacht en geheel ongewild een "kwak" "smijt"... Back to the sixties... Ik geloof maar weinig van je kwaksmeet, meer dan 8 weken geleden. Maar alles is mogelijk, natuurlijk.

rob45
15 januari 2022, 22:24
Dus, je leeft eigenlijk als een "pastor" die er niet mag aankomen en je stapelt op tot je bij nacht en geheel ongewild een "kwak" "smijt"... Back to the sixties...

Badslippers zou zeggen, 'Na 8 weken onthouding is hij zo hard als schokbeton en bij het klem zitten tussen de deur verliest hij spontaan zijn opgekropte lading' [emoji3]

mentholbear
16 januari 2022, 01:42
De lange detox kuur heeft me veel deugd gedaan, en ik kan het alleen maar aanbevelen om het ook eens te proberen. Wie volgt?

Misschien wel een goed idee. Moet nodig wat afvallen ;)

Shakir
16 januari 2022, 08:30
Dus, je leeft eigenlijk als een "pastor" die er niet mag aankomen en je stapelt op tot je bij nacht en geheel ongewild een "kwak" "smijt"... Back to the sixties... Ik geloof maar weinig van je kwaksmeet, meer dan 8 weken geleden. Maar alles is mogelijk, natuurlijk.

Badslippers zou zeggen, 'Na 8 weken onthouding is hij zo hard als schokbeton en bij het klem zitten tussen de deur verliest hij spontaan zijn opgekropte lading' [emoji3]

Om verwarring te vermijden, deze enquête gaat over de langste seksloze periode met (minstens) twee personen. De eenzame liefde heb ik inmiddels al wel bedreven, anders zou deze periode wel heeeel moeilijk zijn om te overbruggen.

Indien je de solo's in rekening neemt, is mijn persoonlijk record slechts twee weken.

FrankBlack
16 januari 2022, 11:42
2 weken? :oha:

Als ik voorneem om op solovlak een pauze te nemen breek ik dezelfde dag nog. Haha.

mentholbear
16 januari 2022, 20:34
Zo te zien heb je nog niet zoveel kilometers op je teller staan ;)

Jan Verplancke
17 januari 2022, 08:21
Nadat ik geboren ben, een jaar of 15.

Shakir
11 december 2022, 10:35
De winterslaap lijkt wel het codewoord te zijn tegenwoordig. Naar goede gewoonte doe ik dit jaar ook mee al moet ik wel zeggen dat ik de winterslaap vervroegd ben begonnen, al omstreeks begin november. Waar ik altijd al voor vreesde is bewaarheid geworden, een nakende clubmoeheid heeft zich jammer genoeg heer en meester gemaakt. De verre verplaatsing en de bijbehorende hotelovernachting(en) begonnen een sleur te worden en op zeker ogenblik was het me ook vanuit financieel oogpunt allemaal niet meer waard, zeker in tijden van hyperinflatie.

Het klinkt haast als een definitief afscheid, en eerlijk gezegd: het scheelde geen haar of het was wel degelijk definitief. :eek:
Toch ben ik dit jaar in schoonheid geëindigd in Club Venus (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49450-Saunaclub-Venus-Hamminkeln-Algemeen&p=802007#post802007), een club die ik normalerwijs nooit bezoek. Ik besef dat dit lag aan de kick van het nieuwe, de roes na een ontdekking.

Momenteel zit ik in de 6de week van mijn winterslaap, in mijn heerlijk warm hol. Zelfs voor seks kom ik nu niet uit mijn zetel, de dames kunnen aan m’n reet roesten. In de loop van februari plan ik om weer wakker te worden en eventueel eens te kijken wat ik nog bij elkaar kan sprokkelen.
Zou ik dan weer een hotelletje in de gezellige stadskern van Ratingen boeken? :biggrin:

Streeftijd voor de seksloze periode is dus minimaal 12 weken. Moet lukken. Wie doet mee?
Ondertussen denk ik na over Miss IJsbeer 2022.

Top 3 der sekspauzes:
1) 15 weken: gevestigd tijdens de eerste corona lockdown in 2020.
2) 11 weken: gevestigd tijdens de winterslaap van 2021-2022.
3) 8 weken: gevestigd in de zomer van 2018 (ik deed vroeger ook aan zomerstops).

schoolmeester
11 december 2022, 20:45
Wat is dat ? een seksloze periode.
Voor mij persoonlijk onbekend.

Wentelt Eefje
11 december 2022, 21:39
Liar liar pants on fire…