Volledige versie bekijken : Dat zie ik graag.
Kwibus2
30 april 2020, 22:28
Al half uitgepakt, in lingerie dus, of met een blouse dan wel jurk die wat prijsgeeft van de inhoud.
Ik zie graag het laatste waarbij een deel van de vreugde bestaat uit het uitpakken van al dat moois.
Ik doe er een plaatje ter illustratie bij van een prettig ogende dame die mij tot haar fans kan rekenen.
Zijn er meer liefhebbers die ook mijn voorkeur hebben?
mentholbear
1 mei 2020, 00:28
Oh jawel hoor. Maar ook sexy sportief, zoals in de sportschool, swimwear, etc.
Doch, what you see is what you get FKK heeft ook weer zo z'n voordelen. Dus ik ben wel fan van de SC met FKK dagen. Soort van alvast onder de motorkap te gekeken hebben, voordat je een proefritje maakt. In dat opzichte maak ik alleen maar proefritjes.
Ik neem er nooit 1 mee naar huis :smoke:
Kwibus2
1 mei 2020, 02:38
Meer een KVPer dus, kijken voelen pleite.
Ik verkeer ook nog in het stadium van proefritten, ben een redelijk ervaren tester DDWW.
Er zijn een paar elfjes die zich meteen in mijn belangstelling kunnen verheugen wanneer ik ze aantref.
De niet veel voorkomende combinatie van goed kameren en ook nog interessant om mee te praten.
Verder is de ontdekkingsreis naar nieuwe aanbiedingen steeds weer spannend om naar NRW af te reizen.
mentholbear
1 mei 2020, 04:39
Meer een KVPer dus, kijken voelen pleite.
KVP zou ik eerder iemand noemen die niet kamer, maar wel al die dames loopt te betasten.
Proefritje is niet helemaal juiste benaming voor kameren, aangezien je voor kameren wel betaalt. Leasen of eigenlijk gewoon hoeren, ik bedoel huren voor een ritje ;)
Wentelt Eefje
1 mei 2020, 07:21
Ik word er pas echt vrolijk van als ze er "streetsmart" uitzien. Dan maar geen idee of het vullingen of mooie borsten zijn, maar ik vind ook DVPs, net als andere vrouwen, op hun allermooist als ze volledig gekleed zijn, bij aankomst of vertrek. (Echte FKK-clubs zijn mij dus een gruwel.)
Op een stevige tweede plaats, alsof ze net uit bed komen... Onopgemaakt, slip, slaap-t-shirt. Zelfs als er dan nog een paar stoppels staan (nee, niet in hun gezicht gek!) smelt ik weg.
Droomt ineens weg bij de herinnering aan de talrijke Frühstückszimmer met Mickey...
Kwibus2
1 mei 2020, 10:39
Ik had het kunnen weten, er zijn hier echte liefhebbers die het speelgoed graag zelf uitpakken.
Kan WE goed volgen, niets mooier dan wakker worden met een vrouw die voor en tijdens het slapen flink aan de beurt is geweest.
Dan zijn ze 's morgens op hun mooist.
mentholbear
1 mei 2020, 16:10
en tijdens het slapen flink aan de beurt is geweest.
:gruebel:
Tijdens?
:gruebel:
Tijdens?
Logisch toch, als kwibus aan het slapen was kon die dame eindelijk ff lekker met de buurman aan de rol
Wentelt Eefje
1 mei 2020, 16:58
Je hebt helemaal niets van het leven geproefd,
als je nog nooit een vrouw wakker hebt geschroefd
Kwibus2
4 mei 2020, 02:34
"Tijdens" slaat op de tijd dat ik Belgische verkering had.
Licht slapen, wakker worden en dan in een reflex in de neukhouding raken.
Even flink schudden en dan weer een dutje doen.
De dame had er geen moeite mee. Dat feest heeft een paar jaar geduurd.
Na de eerste nacht werd me verteld hoe vaak dat gebeurd was.
Wat moet je dan zeggen, voor mij was het de gewone gang van zaken.
Ik heb geen vergelijkingsmateriaal.