PDA

Volledige versie bekijken : Herhalingsoefeningen.

Kwibus2
4 mei 2020, 22:04
Heeft het zin een cursus herhalingsoefeningen te organiseren?
Nu er zo lang sprake is voor veel ijsberen van volledige onthouding kan dat geen kwaad.
Misschien kunnen we wat ervaren DVP's vragen dit initiatief te steunen.
Uiteraard met vouchers voor een bijdrage in de kosten. Zie het als een praktijk cursus.
Hoe sneller de ijsberen zoals voorheen geroutineerd kunnen kameren hoe beter het ook voor de DVP's is.

Ongetwijfeld komt de vergelijking met fietsen nu in gedachten.
Dat valt behoorlijk tegen. Ik heb al twee nieuwe fietsen in elkaar gereden. :hah:

Willem2
4 mei 2020, 22:11
Ik heb al twee nieuwe fietsen in elkaar gereden. :hah:

Op een ouwe fiets moet je het leren :rolleyes:

Kwibus2
4 mei 2020, 22:36
Dat zeg ik.

schoolmeester
5 mei 2020, 14:58
Ouwe fietsen zijn vaak beter dan nieuwe...….

Groet, schoolmeester.

bertje600
5 mei 2020, 15:12
Wel oppassen dat het geen elektrische fiets is.

Eddy_V
5 mei 2020, 16:21
Ik heb het gevraagd, kwibus mag het driewielertje van m’n buurmeisje lenen (gebruikt doch zo goed als nieuw)

mentholbear
5 mei 2020, 17:27
Wel oppassen dat het geen elektrische fiets is.

Of erger, zo een speed pedelec. Levens gevaarlijk!

Kijk je naar links, zie je in de verte een fietser.
Kijk je naar rechts, is de weg vrij.
Wil je gas geven, staat die fietser ineens zowat voor je neus...

Tuc
5 mei 2020, 17:58
Of erger, zo een speed pedelec. Levens gevaarlijk!

Kijk je naar links, zie je in de verte een fietser.
Kijk je naar rechts, is de weg vrij.
Wil je gas geven, staat die fietser ineens zowat voor je neus...

Links, rechts, links gekeken....:rolleyes::)

Kwibus2
6 mei 2020, 22:49
Ik heb het gevraagd, kwibus mag het driewielertje van m’n buurmeisje lenen (gebruikt doch zo goed als nieuw)

Ik neem aan dat je niet weet dat ik al bijna twee jaar afhankelijk ben van een rollator.
Gevolg van een ernstige virusaanval die me twee jaar geleden bijna het leven kostte.
Er is enige vooruitgang. Nu en dan kan ik een paar honderd meter lopen zonder mijn Rolls.

Dat ik er niet uitgebreid mee te koop loop is mijn keuze.
Ik heb er eerder wel eens iets over geschreven.
Zou het wel bij je doorgedrongen zijn dan ben ik minder gecharmeerd van dit postje.
Zoals altijd ga ik uit van het beste in de mens.

Eddy_V
6 mei 2020, 22:56
Ach, nee dat was me niet bekend. het driewielertje was slechts als hulpmiddel bedoeld omdat je schreef dat je al twee nieuwe fietsen in elkaar had gereden.
De achterliggende oorzaak was mij niet bekend.
Direct iemand kwetsen is nooit mijn opzet, ook al zijn mijn berichtjes soms wat stekelig.

ps bij nader inzien herinner ik mij wel dat je ooit geschreven hebt dat je toen slecht ter been was, volgens mij toen wij ooit probeerden om elkaar in een club tegen te komen, maar dat dit structureel was, was mij onbekend. Tja zo is mijn NAH wel eens een dingetje maar spot en zelfspot relativeert een boel.

mentholbear
6 mei 2020, 23:13
Damm, ik dacht ook dat alles na dat virus verhaal goed en wel was. Veel sterkte maar.

Maar moest wel lachen bij stukje zelfsport van en... z'n Rolls. Ik moest gelijk aan Royce denken :biggrin: