Volledige versie bekijken : armoede en eenzaamheid
phoenix
10 mei 2020, 20:35
armoede en eenzaamheid dat is waar we voor het eind van het jaar op dit forum waarschijnlijk ook een topic over zullen hebben aangemaakt die veel bezocht wordt..
tip voor een ieder die geen zin heeft om te koken en ook nog kan helpen... :thuisbezorgd.nl
Ik denk dat de ijsberen die zichzelf uit de armoede hebben weten te trekken eventuele in armoede geraakte ijsberen niet zullen bereiken omdat een hoerenforum waarschijnlijk het laatste is waar je aan denkt als afwegingen moet gaan maken tussen brood kopen of rekeningen betalen.
Piet Plezier
10 mei 2020, 20:53
armoede en eenzaamheid dat is waar we voor het eind van het jaar op dit forum waarschijnlijk ook een topic over zullen hebben aangemaakt die veel bezocht wordt..
tip voor een ieder die geen zin heeft om te koken en ook nog kan helpen... :thuisbezorgd.nl
hoe kun je nu arm worden in deze tijd, alleen werken en je kunt je geld niet uitgeven
Nee arm worden we hier niet van
Kijk eenzaam is iets anders, maar dat word ik ook niet
phoenix
10 mei 2020, 21:39
hmm dat hoeft niet perse voor forumleden het geval te zijn... , maar behoorlijk wat zzp-ers hebben binnen afzienbare tijd niet veel meer te makken pietje... , kijk ik ga desnoods ook asperges steken als mij dat overkomt... als ik maar kan slapen ergens...
mentholbear
10 mei 2020, 22:32
hoe kun je nu arm worden in deze tijd, alleen werken en je kunt je geld niet uitgeven
Dat geldt niet voor alle sectoren. Denk maar aan de saunaclubs om maar een voorbeeld te noemen :hammer:
Kwibus2
10 mei 2020, 22:53
Er is zeker armoede en ook eenzaamhedi in Nederland.
Vanavond heb ik een buurtgenoot een warme maaltijd gebracht.
Weinig geld, getroffen door longproblemen, nee geen Corona.
Slecht slapen, weinig lucht en dan ook nog zelf koken lukt even niet.
Heeft niets met mede ijsberen te maken, die zullen zich wel redden vermoedelijk.
Kijk om je heen of er mensen zijn die het moeilijk hebben.
Ik heb me opgeofferd voor mijn nymfo vriendin die weinig te neuken heeft. :biggrin:
DDWW.