PDA

Volledige versie bekijken : Oostende krijgt nieuw megabordeel

Shakir
21 mei 2020, 13:59
Goed nieuws voor de westelijke ijsbeer! :cool:

Groot bordeel in oud havengebouw in Oostende komt er dan toch https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/05/13/groot-bordeel-in-oud-havengebouw-in-oostende-komt-er-dan-toch/

Het bordeel met een 30-tal kamers zal er dan toch komen in Hangar 1, een oud havengebouw in Oostende. In februari leek dat niet te lukken door een conflict tussen de stad Oostende en het bedrijf dat het oude havengebouw zou renoveren.

Twee jaar geleden besliste het toenmalige stadsbestuur dat “Hangar d’Amour” er zou komen in Oostende. Burgemeester van toen Johan Vande Lanotte (SP.A) benadrukte dat het geen megabordeel zou worden en dat er daardoor ook niet meer prostitutie in Oostende zou komen. Het is de bedoeling dat de raamprostitutie zich verplaatst van de Hazegraswijk naar een beter gebouw. Het wordt ook een systeem zonder tussenpersonen, waardoor de hoofdhuurder van Hangar d'Amour rechtstreeks verhuurt aan de sekswerkers.

Naast die bordelen komt er ook een brasserie, een stadsbrouwerij en kantoren voor startende ondernemers. De werken aan Hangaar 1 in Oostende beginnen volgend jaar.

Toch blijf ik het een riskante investering vinden, met al die virussen die uit China op ons af gaan komen...

phoenix
21 mei 2020, 18:21
Ik vermoed shakir dat jij negatief oordeelt, ze zullen wel moeten, kom je uit Azie ? prima testen en we willen helaas weten waar je bent in europa...

Kwibus2
21 mei 2020, 22:18
In dat "mega" schuilt meteen het probleem.
Veel ijsberen zijn niet gediend van een neukfabriek, die geven de voorkeur aan kleinschaligheid.

Ondanks dat het oude RL district in Amsterdam best groot was leek het door de verdeling over de wallen en de steegjes niet zo massaal.
Dat gold ook voor de bootjes in Utrecht. Die worden nog steeds gemist bij bezoekers en bij de dames.

Een bezoek aan Doetinchem op het industrieterrein overtuigde mij dat die aanpak niet mijn smaak is.

awakey
22 mei 2020, 17:59
In dat "mega" schuilt meteen het probleem.
Veel ijsberen zijn niet gediend van een neukfabriek, die geven de voorkeur aan kleinschaligheid.

Er komen een 30-tal kamers in Oostende. Zo mega is dat toch niet !

phoenix
22 mei 2020, 18:08
Misschien voor Belgie wel Awakey, Belgie is natuurlijk geen duitsland he... maar ja in coronatijden kan het ook megagroot zijn... :wink2:

Kwibus2
22 mei 2020, 21:40
In deze tijden zijn vijf kamers die operationeel zijn al erg veel..............

mentholbear
23 mei 2020, 22:55
Leuk voor de wandelaars. Minder voor de ijsberen. Alhoewel voor sommigen ook maar iets van intieme P6 waarschijnlijk als geroepen zou zijn.

deket
28 mei 2020, 00:15
er ontstonden problemen tussen de projectontwikkelaars en het vorig stadsbestuur en beiden partijen zijn in Villa Tinto gaan kijken,(net zoals het stadsbestuur van Brussel,Gent en Luik)en bleken daar tevreden over
maar de investeerders hadden hun plannen wel al ingediend voor de huidige Coronacrisis en blijken nu te twijfelen
de bedoeling van het vorig Oostends stadsbestuur was idd hde nu verkommerde en verloederde buurt aan t Hazegras,niet ver van de Mercator de verplaatsen
maar ik ken Oostende al een hele tijd zo een beetje,zeelucht is gezond voor een afgeleefd iemand,en niet gek lang geledenstond de stad zelf vol met bordelen,ramendvps,nachtclubs en toplesskroegen. Werden allemaal verzocht om weg te gaan om meer families aan te trekken ipv dronken Britten die hiervoor speciaal het kanaal overkwamen,in Engeland bestaan geen ramenbuurten

mechelen
28 mei 2020, 07:43
't Hazegras is de natte droom van elke projectontwikkelaar… Tegen de jachthaven, vlak bij het station en dat in een populaire badplaats.

Dat de politiek een megabordeel wil is ook maar om te scoren in de media. Komt niet van de grond durf ik op wedden, ondanks de goede ligging van dat oud gebouw.

Shakir
28 mei 2020, 08:47
Het valt te hopen dat dit erocenter niet hetzelfde lot te wachten staat zoals in Luik. Die frats van vorig jaar van de Franstalige vrouwenraad ken je wel, zeker?

Player
4 augustus 2021, 10:24
Oostende geeft groen licht voor megabordeel, mét politiekantoor: “De sfeer van de haven spreekt tot de verbeelding”

https://www.hln.be/oostende/oostende-geeft-groen-licht-voor-megabordeel-met-politiekantoor-de-sfeer-van-de-haven-spreekt-tot-de-verbeelding~a2423dfe/