Volledige versie bekijken : STAATSGREEP 2021 - Hoezo niet met Ds 3. Rch vergelijkbaar?
Wentelt Eefje
23 mei 2020, 08:14
Kaisa Ollongren onderzoekt inmiddels voor en namens onze onvolprezen ontstoken ei- en beoogd juntaleider of we de verkiezingen volgend jaar kunnen overslaan... ...
We worden op dit moment al door noodverordeningen geregeerd, zie daarvoor mijn lofzang (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55248-Corona-Virus-Zeer-lang-thuisblijven-(Alle-clubs-gesloten)&p=701322#post701322) op de staatkundige waarschuwing daartegen die SGP-er C. (Kees) van der Staaij afgaf in Nieuwsuur 22 mei.
Maar het gaat dus nog verder. En waar we nog steeds veel nay-sayers hebben die vinden dat elke vergelijking met de WOII periode en de vestiging van het Derde Rijk uit den boze is, kan en wil ik niet anders dan net als mannenbroeder Kees ook waarschuwen.
Voor onze onvolprezen ontstoken ei- en beoogd juntaleider, die immers net als destijds Adolf Hitler weliswaar aan de macht kwam middels de stembus, maar de volgende periode zonder stembusgang voor zichzelf als regeringsleider lijkt te willen zekerstellen.
Stop de beoogde staatsgreep! Red de democratie!
En overigens ben ik van mening dat de anderhalve-meter-dictatuur vernietigd dient te worden!
schoolmeester
23 mei 2020, 08:38
Bovenstaande post is een voorbeeld hoe mensen door kunnen draaien als ze niet meer naar de saunaclub kunnen.
Groet, schoolmeester.
Bovenstaande post is een voorbeeld hoe mensen door kunnen draaien als ze niet meer naar de saunaclub kunnen.Misschien..... maar misschien ook niet. In de jaren 30 waren er ook anti hitler geluiden in Dld maar dat werd de kop in gedrukt en vooral ook weggelachen door een grote meerderheid van de bevolking. Nee, best kun je meelopen met de rest en vooral niet te kritisch zijn. Je zou er eens op aangesproken worden :eek:
De wet van Godwin is een aforisme over de internetcultuur dat in 1990 door Mike Godwin bedacht werd. De wet luidt:
Aanhalingsteken openen
As an on-line discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1.
Aanhalingsteken sluiten
— Vertaling: Naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de nazi's of Hitler tot 1.
Ofwel: als een online-discussie maar lang genoeg duurt, trekt een van de deelnemers geheid een keer een vergelijking met de nazi's of Hitler. Godwin ergerde zich aan de gewoonte om in discussies op Usenet vergelijkingen met nazi's, Hitler en de Holocaust te maken en meende dat deze, vaak absurde, vergelijkingen afbreuk deden aan de ernst van de Holocaust. Om dit tegen te gaan formuleerde hij zijn stelling, bedoeld als een soort meme of tegenmeme. De bedoeling van zijn stelling was dus niet een eind te maken aan discussies, maar om deelnemers aan een discussie bewuster te maken van de vraag of een vergelijking met de nazi's of Hitler gepast is, of simpelweg een kwestie van te ver doorgevoerde retoriek.[1][2]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Een zeer bekend fenomeen, vroeg of laat komt de of een vergelijking met het Derde Rijk ;). Overigens ook voor het internet gold deze wet al. Een ME'er die in de jaren 70 en 80 tijdens de krakersrellen optrad was een nazi, een fascist. Een agent of nu een BOA daar geldt volgens sommigen althans hetzelfde voor.
Sjeufke
23 mei 2020, 09:16
Mocht er een staatsgreep worden gepleegd, dan solliciteer ik alvast naar de functie van Minister van Buitenlandse hoerenzaken. Ik zal de heren van dit forum uiteraard in de watten leggen. Tja, verwacht van mij geen onbesmette reputatie.....vriendjespolitiek uiteraard. De 1,5 maatregel wordt vervangen door de -10 cm regel (Ik moet ook met kleine piemels rekening houden :rolleyes:)
Wentelt Eefje
23 mei 2020, 09:26
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Godwin
Een zeer bekend fenomeen, vroeg of laat komt de of een vergelijking met het Derde Rijk ;). Overigens ook voor het internet gold deze wet al. Een ME'er die in de jaren 70 en 80 tijdens de krakersrellen optrad was een nazi, een fascist. Een agent of nu een BOA daar geldt volgens sommigen althans hetzelfde voor.
helaas wel ja, maar BOA's vormen natuurlijk "slechts" de WA (Weerbaarheidsafdeling) van deze tijd.
Ik dacht, ik doe nog een Godwinnetje...
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b8/1_point_godwin.pdf/page1-138px-1_point_godwin.pdf.jpg
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b8/1_point_godwin.pdf/page1-138px-1_point_godwin.pdf.jpg
Inmiddels al 2 Godwin punten hier kunnen uitdelen!
De vraag is nu, wanneer kun je deze inwisselen voor een vrijkaart? :rolleyes:
De vraag is nu, wanneer kun je deze inwisselen voor een vrijkaart? :rolleyes:
Die zijn nu op rantsoen :biggrin:.
Picasso 1
23 mei 2020, 11:41
De PVV en FvD wijzen naar migranten op vergelijkbare wijze zoals het nazisme richting Joden deed.
Hoeveel Godwin punten hiervoor?
Shaft9999
23 mei 2020, 12:39
Nee geen godwin punten voor de Boa s.
Boa s zijn slecht opgeleide agenten van orgine ontsproten uit de melkertbanen. Het is niet de discussie hoe de Boa s te bewapenen de vraag is waneer we Boa s afschaffen. Totaal overbodige politiehulpje geef dat geld uit aan goed opgeleide agenten.
phoenix
23 mei 2020, 13:03
eens , maar in dit marktsysteem waar alles volgens de wetten van markt moet is dit niet mogelijk, tenzij je bepaalde onderdelen van de samenleving niet koppelt aan marktdenken... , dat betekent, onderwijs, vervoer, gezondheidszorg , jeugdzorg stappen uit de idiote marktideologie en komen direct onder ministeries waarbij ene ander competitief systeem wordt ontwikkeld dat te maken heeft met eer, trots en solidariteit.
Nee geen godwin punten voor de Boa s.
Boa s zijn slecht opgeleide agenten van orgine ontsproten uit de melkertbanen. Het is niet de discussie hoe de Boa s te bewapenen de vraag is waneer we Boa s afschaffen. Totaal overbodige politiehulpje geef dat geld uit aan goed opgeleide agenten.
Anti-Corona demonstratie in Eindhoven hoorde ik zojuist op de radio.
Het is dat ik al een andere richting op gegaan ben maar anders had ik m’n gezicht ook wel ff laten zien.
Valt me tegen van WE dat Tukkerland niet de primeur heeft maar dat het initiatief toch weer vanuit het zuiden komt :)
Wentelt Eefje
23 mei 2020, 13:59
Ik leid al sinds vanochtend een groep onzichtbare demonstranten...
Willem2
23 mei 2020, 15:39
Ik leid al sinds vanochtend een groep onzichtbare demonstranten...
Samen met Partycrasher ? :lostit:
Wentelt Eefje
23 mei 2020, 15:40
PC nog niet gezien, dus vermoedelijk wel
Partycrasher
23 mei 2020, 20:52
In plaats van te demonstreren tegen wat dan ook, kan iedereen maar beter achter mij aanlopen. Ik regel de rest.
Meme Moo
23 mei 2020, 21:09
‘De rest’ is nu juist waar ik zo bang voor ben ik jouw geval PC! ;)
sofaking
23 mei 2020, 22:12
In plaats van te demonstreren tegen wat dan ook, kan iedereen maar beter achter mij aanlopen. Ik regel de rest.
Ik loop alleen maar achter DVP's met een ultra kort rokje en een ferme kont. (Liefst trap op)
schoolmeester
23 mei 2020, 22:18
Ik hetzelfde als mijn voorganger, maar dan met kleine kont.
Groet, schoolmeester.
Partycrasher
23 mei 2020, 23:06
Ik loop alleen maar achter DVP's met een ultra kort rokje en een ferme kont. (Liefst trap op)
Ik weet wat je bedoelt.
Dus je weet wat je te doen staat. Dit is geen grapje.
sofaking
24 mei 2020, 00:47
Ik hetzelfde als mijn voorganger, maar dan met kleine kont.
Groet, schoolmeester.
In coronatijden moeten we ons zien te redden zoals kan.
https://www.youtube.com/watch?v=ohL-jzgFLto
Kwibus2
24 mei 2020, 02:43
Mocht er een staatsgreep worden gepleegd, dan solliciteer ik alvast naar de functie van Minister van Buitenlandse hoerenzaken. Ik zal de heren van dit forum uiteraard in de watten leggen. Tja, verwacht van mij geen onbesmette reputatie.....vriendjespolitiek uiteraard. De 1,5 maatregel wordt vervangen door de -10 cm regel (Ik moet ook met kleine piemels rekening houden :rolleyes:)
Wanneer er dan toch gesolliciteerd kan worden naar ministersposten geef ik de voorkeur aan het ministerie van oorlog.
Om een of andere duistere reden is er ooit een zwakbegaafde geweest die daar het ministerie van defensie van heeft gemaakt.
Je ziet inmiddels de gevolgen: nu al de tweede vrouwelijke minister op dat ministerie. Niet dat de voorgaande mannen het er beter vanaf gebracht hebben.
Middelkoop wist het verschil tussen een sergeant en een luitenanant niet. Hillen heeft 3/4 van het leger kapot bezuinigd.
Op pumps de troepen inspecteren door de dames, hebben die ministers geen adviseurs?
Ollongren ontkent zojuist in WNL op zondag dat er sprake is van mogelijk uitgestelde verkiezingen
Wentelt Eefje
24 mei 2020, 10:22
Dat zou ik ook doen als ik die mogelijkheid aan het onderzoeken zou zijn.
En overigens ben ik van mening dat de anderhalve-meter-dictatuur vernietigd dient te worden.
Wentelt Eefje
24 mei 2020, 11:16
Ik ben blij dat ik schizofreen genoeg ben om alleen achter mezelf aan te lopen!
Primeur: thema voor mijn volgende demonstratie van de onzichtbare openers:
Rutte molenaar!
En overigens ben ik van mening dat de anderhalve-meter-dictatuur afgeschaft dient te worden!