PDA

Volledige versie bekijken : THAI MASSAGE

schoolmeester
24 mei 2020, 07:26
Gisteren een heerlijke Thaise ontspanningsmassage gehad in een plaats in de regio Arnhem.
Was goede massage van 1.5 uur met happy end voor 80 euro.
Ik vermeld de plaatsnaam niet, aangezien happy end officieel niet is toegestaan in deze massagesalon.
Na vele weken thuiszitten moest ik er even tussenuit.
Allemaal nog veel wandelplezier toegewenst !
Alle coronamaatregelen werden in acht genomen: temperatuur opnemen, handen wassen en masseuse had mondkapje op.
Groet, schoolmeester.

potentebeer
24 mei 2020, 09:53
Gisteren in Düsseldorf ook een heerlijke Thaise massage gehad, ook hier werd de corona maatregel in acht genomen: handen wassen en temperatuur opnemen ;-)

Seanaussie
31 augustus 2020, 21:06
Ik ben over een paar weken in de buurt van arnhem/Apeldoorn. Ik ben gewend om te wandelen in Rotterdam bij de massagesalons. Wat zijn de aanraders in de buurt van arnhem of Apeldoorn?

HellaHolla
7 september 2020, 17:17
Genoeg massagesalons in de Steenstraat in Arnhem. Ze schieten er letterlijk als paddestoelen uit de grond daar. Het enige privehuis in Arnhem is Camilla Prive aan de Sonsbeeksingel. In Apeldoorn heb je twee huizen te weten Huize Fleur en Prive2000. Vooral de eerstgenoemde is een aanrader voor leuke NL dames. Volgens mij heb je ook nog een massagesalon daar maar die stelt niet zo veel voor volgens mij.

Voor een massage zou ik dan ook Arnhem aanraden en voor seks Huize Fleur in Apeldoorn.

schoolmeester
7 september 2020, 18:15
In de Steenstraat en naaste omgeving zitten 7 massagesalons, 2 Chinese en 5 Thaise.
Sommige doen ook extra,s, maar is meestal wel prijzig.
Have fun !

Groet, schoolmeester.

schoolmeester
7 september 2020, 20:24
Huize Fleur, zit aan de Kweekweg, zijweg van de Koninginnelaan.
Prive 2000 zit aan de Asselsestraat.

Groet, schoolmeester.

bruintje
7 september 2020, 23:46
Ik ga morgen gewoon naar Lulu in MG.
Voor mij nog altijd de beste massage en optionele sevice.
Zolang GT dicht is, lekker privé afspreken met deze Thai-milf-tijger

Seanaussie
8 september 2020, 22:17
Thanks schoolmeester. Ik ga zeker dan even daarheen. Nog ervaring waar je de beste massage krijgt? Met optie?

AxelFF
12 september 2020, 19:46
Als je bereid bent een stukje verder te rijden, krijg je in België wel meer waar voor je geld.
Voor het geld waar je in Nederland een happy end krijgt, krijg je in België een b-2-b met happy end...
Én grotere kans op extra's... tot en met full service...

Zeezeiler
12 september 2021, 17:37
Ik kom af en toe op de Steenstraat in Arnhem, grappig hoeveel massagesalons daar nu zitten. ik kies altijd voor de harde massage, het happy end bewaar ik liever voor een bezoekje aan Venus. Voor een massage van een vol uur betaal ik €45 of €50 en meestal wordt er goed klassiek gemasseerd op het pijnlijke af, maar tussen de dames zit net als bij de DVP's een groot verschil. Sommige leggen een doekje over je hoofd zodat je niet te veel afgeleid wordt en bij deze dame is het niet de bedoeling dat je naar andere diensten vraagt. Maar soms wordt je gemasseerd en merk je dat ze contact maakt, small talk tijdens de massage en raakt per ongeluk e.e.a. al wat aan. Dan vraagt ze of ze een extra service mag aanbieden, "heel lekker. warme olie" Maar de massageprijs verdubbelt dan wel.
Doordat ik vaker kom weet ik inmiddels een paar namen van de masseuses, maar er wordt naar mijn idee ook wel eens wat samengewerkt of gerouleerd met de andere massagesalons. Ik laat me gewoon verrassen wie mij komt masseren, maar als je graag komt voor een happy end is dat niet bij elke masseuse vanzelfsprekend. Eigenlijk mogen ze het ook niet doen, want dan zegt de gemeente dat het een seksinrichting is waar een andere vergunning voor nodig is. Het bekende verhaal van de voor en achterzijde van een goed bedoelde wetgeving zullen we maar zeggen.

Eisset
30 juli 2022, 10:34
Gisteren een heerlijke Thaise ontspanningsmassage gehad in een plaats in de regio Arnhem.
Was goede massage van 1.5 uur met happy end voor 80 euro.
Ik vermeld de plaatsnaam niet, aangezien happy end officieel niet is toegestaan in deze massagesalon.
Na vele weken thuiszitten moest ik er even tussenuit.
Allemaal nog veel wandelplezier toegewenst !
Alle coronamaatregelen werden in acht genomen: temperatuur opnemen, handen wassen en masseuse had mondkapje op.
Groet, schoolmeester.

Hallo schoolmeester,
Leuk bericht. Zou hier ook wel gebruik van willen maken. Kun of wil je mij over deze salon iets meer gegevens verstrekken?

Macandrew
20 september 2022, 21:57
Ben hier een midweekje op vakantie en had schoolmeester ook om info willen vragen. Maar ach wat heb je te verliezen...

Gewoon een afspraak gemaakt met een willekeurige thai massage salon. Wel gelijk van 2 uur zodat je ook een beetje de verbinding kunt zoeken met de masseusse.

Netjes ontvangen en daarna gelijk naar de kamer met een leuke dame. Deur ging gelijk op slot. Dat is voor mij vaak het teken dat er een goede massage zal worden gegeven.

En zo geschiedde . 2 uur later totaal ontspannen weer vertrokken. Ga deze week zeker nog een keer

Verstuurd vanaf mijn SM-S908B met Tapatalk

wouter1978
20 oktober 2022, 14:52
Ik kom zelf uit Arnhem en zou graag eens een thai massage willen met happy end. Ik lees hier dat een aantal salons in de steenstraat deze extra service bieden. Maar hoe kom ik er nou achter welke dat zijn? Ik kan ze moeilijk allemaal af gaan. Daarnaast durf ik dat niet te vragen tijdens een massage. Of maken ze altijd zelf duidelijk dat deze optie er is? Kan iemand me een tip geven?

sabis
20 oktober 2022, 19:34
massagesalons zijn daar niet voor bedoeld. Kans van slagen zeer klein.

Richard94
2 november 2022, 14:28
Vaak geven ze zelf aan / hinten ze erop. En dan is het aan jou of je wel of niet wil. Vaak gaat het wel stiekem, omdat het inderdaad officieel niet mag.

Knuffelbaas
29 maart 2023, 18:32
Thaise Massage Arnhem
Er zijn veel Thaise massagesalons in de Steenstraat in Arnhem. Ik heb hiervan 6 salons ( sommige meerdere malen) bezocht. Bij een enkele salons kun je meer (“extra”) krijgen dan een gewone massage. Als je geïnteresseerd bent in “ meer” dan massage, dan wil ik je in een PB wel informeren waar je de grootste kans op succes hebt.

schoolmeester
29 maart 2023, 18:51
Een nadeel is vaak wel dat die extra duur betaald moet worden.
Dat is voor mij de reden om alleen nog naar de saunaclubs te gaan.

Groet, schoolmeester.

rob45
29 maart 2023, 19:04
Zeker waar, in veel saunaclubs vind je de gebruikelijke masseurs maar vele dames kunnen je een prima massage geven met de zogezegde extra service inclusief.

Knuffelbaas
29 maart 2023, 19:07
Ja schoolmeester,
Je hebt gelijk. Extra in de salon kost vaak veel extra. Variërend van €50 tot €250. Hiermee kun je inderdaad ook andere leuke dingen doen. Zo heeft ieder zijn voorkeur denk ik.

Laatbloeier
2 april 2023, 17:47
Dank (:wand: ) aan diegenen hierboven die openlijk berichten over massagesalons met extra's in de Arnhemse Steenstraat. Mede dankzij hun bijdrage zijn er nu twee massagesalons aldaar gesloten door de burgemeester (Gelderlander, 31 maart jl.)!!!

mentholbear
3 april 2023, 13:51
Soms denk je iemand te willen helpen, maar bereik je het tegenovergestelde... Sommige dingen kun je daarom maar beter via PB delen.

Willem2
3 april 2023, 13:54
Over massagesalons kan je soms beter zwijgen omdat ze vaak niet over de juiste vergunningen beschikken ( zowel de dames als de massagesalon)

Hansje87
26 augustus 2023, 15:29
Ik heb een vaste salon in Apeldoorn waar je bij een aantal dames inderdaad een extra kunt krijgen

pau
27 november 2023, 16:43
gezien de gevoeligheid en de meelezers, ik sta open voor adresjes in mijn pb

Jf1965
2 maart 2024, 19:45
Kun je mij een PB sturen

pau
18 maart 2024, 20:13
Ik mag binnenkort een dagje naar het mooie Gelderland. Ik houd me aanbevolen voor een salon in Arnhem/Nijmegen waar de dames een hint begrijpen. PB's worden gewaardeerd.

Jatoch33
19 november 2024, 18:06
Schoolmeester wil je mij ook een pb doen met welke salons je de meeste kans erop hebt.

Haradamannetje
19 november 2024, 20:58
mij ook.