PDA

Volledige versie bekijken : HEROPENING CLUBS

Pagina's : 1 [2]

Das
26 juni 2020, 10:06
waarschijnlijk zullen er nog niet zovele DVP's aanwezig zijn, daar, indien geen auto, er nog geen goedkope vluchten zijn en via normale lijnvluchten vrij duur is.
zie ook https://www.flandersinvestmentandtrade.com/export/nieuws/coronavirus-de-toestand-roemeni%C3%AB-0

Denk dat als sixsens de tent vol wil hebben dat best kan moeten ze wel nieuwe gezichtjes toelaten maar veel dvp’s zijn in nrw gebleven en aangezien hun duitse clubs nog niet open gaan zullen ze zich wel eens kunnen gaan aanbieden bij sixsens.

volgens twee dvp die gebeld hebben naar sixsens om er aan de slag te kunnen mogen ze niet komen.
Aan de telefoon werd hen gezegd dat ze voldoende dvp's hebben!
Mogen voorlopig geen nieuwe binnen

mynasch
26 juni 2020, 14:52
enig nieuws omtrent de vergunning van YinYang?

Wentelt Eefje
26 juni 2020, 15:11
Zolang mr. Berndsen alleen in de media van zich af kon bijten en niet in de rechtszaal is er geen enkel zicht op een nieuwe beoordeling van het weigeren van de nieuwe exploitatievergunning en het intrekken van de horecavergunning.

HellaHolla
26 juni 2020, 15:27
Bonn: schwierige Bedingungen für Sexarbeit in Coronazeiten

Am 16. März 2020 verhängten die Bundesländer ein Verbot für alle Bereiche der Sexarbeit. Bei Verstoß drohen hohe Geldstrafen. Persönliche Not und andere Gründe führen jedoch dazu, dass weiterhin Treffen mit Freiern stattfinden.

Sexgeschäft aufgrund körperlicher Nähe nicht möglich
Laufhäuser, Straßenstriche, Saunaclubs, Mantra-Massagen - all das ist offiziell Tabu. Auf Grund der körperlichen Nähe und der typischerweise erhöhten Atemfrequenz, bei der besonders viele Aerosole ausgestoßen werden, haben die Landesregierungen Prostitution verboten.

https://www1.wdr.de/nachrichten/rheinland/sexarbeit-in-coronazeiten-100.html met kleine reportage waarin een DVP en wandelaar aan het woord komen.

Het krijgt wel langzaam meer aandacht in de Duitse media in ieder geval.

pret
27 juni 2020, 12:55
volgens twee dvp die gebeld hebben naar sixsens om er aan de slag te kunnen mogen ze niet komen.
Aan de telefoon werd hen gezegd dat ze voldoende dvp's hebben!
Mogen voorlopig geen nieuwe binnen

Dat vind ik nou jammer om te vernemen. Had gehoopt op nieuwe dames.

Wentelt Eefje
27 juni 2020, 13:02
Aan de andere kant, de “oude bezetting” zorgt er wel voor dat over een kleine drie weken de kosten van mijn bezoek zeker niet te hoog op gaan lopen...

pret
27 juni 2020, 13:03
Aan de andere kant, de “oude bezetting” zorgt er wel voor dat over een kleine drie weken de kosten van mijn bezoek zeker niet te hoog op gaan lopen...

Dan kun je net zo goed thuisblijven.

Wentelt Eefje
27 juni 2020, 13:05
Er is een wereld van verschil tussen geen kosten en kosten die niet zeker niet te hoog op gaan lopen... als ze zeker nul zouden blijven in dat geval bespaar ik me de reistijd wel inderdaad...

Eddy_V
27 juni 2020, 15:34
Er is een wereld van verschil tussen geen kosten en kosten die niet zeker niet te hoog op gaan lopen... als ze zeker nul zouden blijven in dat geval bespaar ik me de reistijd wel inderdaad...
En aangezien niemand je zou missen zou dat ook voor alle partijen het beste zijn ;)

mentholbear
27 juni 2020, 16:05
En aangezien niemand je zou missen zou dat ook voor alle partijen het beste zijn ;)

Jawel hoor... Als kiespijn.

Inkoppertje ;)

Wentelt Eefje
27 juni 2020, 18:13
Ach, ik ga beslist niet naar een club om daar me(de)strijders te ontmoeten... of gezamenlijk druipend van bewondering voor Billy en Watea de trappen naar beneden af te glibberen, ik zal er ook niemand missen...

hasta la pasta
27 juni 2020, 18:29
Ach, ik ga beslist niet naar een club om daar me(de)strijders te ontmoeten... of gezamenlijk druipend van bewondering voor Billy en Watea de trappen naar beneden af te glibberen, ik zal er ook niemand missen...

Strijders? Hallo daar, het is geen oorlog hoor. Alhoewel. Aankomende donderdag zal ik ***alles*** uit de kast trekken om voor Eddy Viezerik als eerste bij Locker69 te zijn.

jansenroy
27 juni 2020, 20:41
Strijders? Hallo daar, het is geen oorlog hoor. Alhoewel. Aankomende donderdag zal ik ***alles*** uit de kast trekken om voor Eddy Viezerik als eerste bij Locker69 te zijn.

Nou, en dan hebben we nog Sjeuf in zijn puptentje voor de deur ....

Picasso 1
27 juni 2020, 21:08
Er is een anti-prostitutie lobby in DE, maar ik vergelijk het met de snelheidslimiet op de Autobahn. Decennia lang proberen der Grünen tevergeefs een limiet in te voeren. Een Duits laat zijn kneipe, puff en Autobahn niet afnemen.

Jij praat over 'vroeger'. In grote delen van Duitsland zijn er hedendaags bijna overal op de Autobahn snelheidslimieten die zich als een olievlek steeds verder uitbreiden, en op delen waar je nog wel even kan knallen is dat van korte duur door een opeenstapeling van wegwerkzaamheden. De 'autobahn' ondergaat hetzelfde lot als de 'puff' -----> wordt met steeds verder veranderende wetgeving langzamerhand afgeknepen.
De Duitser laat zich inderdaad niet in één keer zijn 'kneipe, puff en Autobahn' afnemen, daarom kiest Merkel ervoor om het dan maar stukje voor stukje te doen.

WA
27 juni 2020, 21:08
Alles zal vallen of staan met hoe goed men de “regels “ na kan leven. In dit geval “anderhalve meter”.
Vol trots maakt men melding van heropeningen. Vooralsnog vind ik dat we blij gemaakt worden met dooie mussen. Mijn sportschool mailt al weken dat het vanaf 1 juli weer los kan. Pas deze week verschenen de mitsen en maren. Alleen op reservering, sauna’s douches en zwembad blijven gesloten. Want anderhalve meter. Godvernondeju :angryfire: Anyway, abonnement opgezegd. Dan kan er ineens wel over het abonnementsgeld gepraat worden. Sorry, lekker te laat. Dan maar naar Embricana in Emmerich voor een saunaatje..... niet dus. Embricana is van mening dat met de huidige regels een fatsoenlijke bedrijfsvoering onmogelijk is en men kan wachten op onenigheid tussen gasten en personeel of gasten onderling. Zij blijven daarom vooralsnog gesloten.
Bioscoopje dan maar? Ik vind het wel lekker, al die ruimte om je heen in de zaal. Alleen zo jammer dat je voor en na aanvang van de film behandelt word als een melaatse. Naderhand rij voor rij de zaal verlaten. Ik zie niemand voor of achter me lopen. Schijnt ontzettend heel erg gevaarlijk te zijn. Misschien is het omdat ik als man van middelbare leeftijd alleen ben. Die zijn bij voorbaat al verdacht. De stelletjes voor en na mij worden aanmerkelijk minder in hun bewegingsvrijheid gehinderd. Ook hier m’n abonnement maar gecanceld.
Wellicht dat de lokale ondernemer me wel kan waarderen als klant.....:annieengel: Effe bellen voor een tafeltje. Ja hoor, ook hier tijdsloten :heul::wand: voordeel van de twijfel gegeven en toch maar gegaan. Silly me. Anderhalf uur later zit men me naar buiten te kijken. Ondanks dat ik geen gereserveerde plek bezet houd en er lang geen 30 man binnen zijn is men mij liever kwijt dan rijk. Val dan toch ook kapot, de supermarkt heeft een uitgebreider assortiment en mijn koelkast is uiterst geduldig. M’n ultra K tv zal nog wel even overuren moeten draaien evenals m’n recent aangeschafte fitness apparaat. Verder op in de straat woont sinds kort een vrijgezelle dame van mijn leeftijd. Ik ken haar nog uit m’n middelbare schooltijd. Zal ik eens gaan vragen of ze de sauna die de vorige bewoners vorig jaar lieten aanleggen wel eens gebruikt?
Fijn jonguh, dat er weer wat meer mag..... Jammer alleen dat de regels zo zijn geformuleerd dat zaken die weer open mogen, dat eigenlijk niet rendabel en op een acceptabele manier kunnen. Hopelijk wacht die ene SC die we nog hebben niet hetzelfde lot. Maar het zou zomaar eens kunnen dat er zich aanstaande woensdag om kwart over elf een rij wachtenden begint te vormen omdat het maximale bezoekersaantal is bereikt :angst:

WANDELAAR5
27 juni 2020, 22:06
Jammer dit. Ik wordt gelukkig als alleengaande man super hartelijk ontvangen in de lokale horeca. Officieel hebben ze inderdaad tijdsloten, maar daar wordt op zijn Brabants mee om gegaan. En tegelijk doen ze alles om de veiligheid zoveel mogelijk te waarborgen. Tafels uit elkaar, goed aangegeven looproutes, spatschermen, handreiniger. Gastvrijheid gaat prima samen met veiligheid. Gemeente heeft wat extra ruimte gemaakt voor terrassen. En zo lossen we het samen op!

Waar woon jij dat het allemaal zo moeilijk gaat?

Player
27 juni 2020, 22:06
Jij praat over 'vroeger'. In grote delen van Duitsland zijn er hedendaags bijna overal op de Autobahn snelheidslimieten die zich als een olievlek steeds verder uitbreiden, en op delen waar je nog wel even kan knallen is dat van korte duur door een opeenstapeling van wegwerkzaamheden. De 'autobahn' ondergaat hetzelfde lot als de 'puff' -----> wordt met steeds verder veranderende wetgeving langzamerhand afgeknepen.
De Duitser laat zich inderdaad niet in één keer zijn 'kneipe, puff en Autobahn' afnemen, daarom kiest Merkel ervoor om het dan maar stukje voor stukje te doen.

Wanneer ik binnenkort weer richting Bayern en Baden-Württemberg rij met de motor, weet ik dat ik alles samen heel wat honderden km aan +250 km/u zal kunnen rijden. Er zijn idd stukken die gelimiteerd zijn als men grotere steden bereikt en uiteraard bij wegenwerken. Zelfde als ik richting Keulen of Ludwigshafen rij. Mijn benzinetank geraakt sneller leeg dan dat ik moet minderen voor een snelheidsbeperking. Dit is nog een paradijs voor motorrijders, net als de gewestelijke wegen aan 100 km/u in de Eifel. In België zou zo'n baan aan 50 km/u max zijn. En de puff zal eveneens nog niet snel doodgeknepen worden, wees gerust.

phoenix
28 juni 2020, 12:26
jammer dat embricana niet open gaat... een stukje zuidelijker bij onze club gt bestaat er ook in bruggen/bracht een sauna und welles berecih, Return, ik heb daar heerlijk van sauna en restaurant genoten en ga volgende week vrijdag weer... dus als jee echt wanhopig bent dit is een plek waar het wel kan, met de nodige restricties van aantallen, dus hoho niet allemaal tegelijk, maar het is dus wel degelijk al mogelijk...

Alles zal vallen of staan met hoe goed men de “regels “ na kan leven. In dit geval “anderhalve meter”.
Vol trots maakt men melding van heropeningen. Vooralsnog vind ik dat we blij gemaakt worden met dooie mussen. Mijn sportschool mailt al weken dat het vanaf 1 juli weer los kan. Pas deze week verschenen de mitsen en maren. Alleen op reservering, sauna’s douches en zwembad blijven gesloten. Want anderhalve meter. Godvernondeju :angryfire: Anyway, abonnement opgezegd. Dan kan er ineens wel over het abonnementsgeld gepraat worden. Sorry, lekker te laat. Dan maar naar Embricana in Emmerich voor een saunaatje..... niet dus. Embricana is van mening dat met de huidige regels een fatsoenlijke bedrijfsvoering onmogelijk is en men kan wachten op onenigheid tussen gasten en personeel of gasten onderling. Zij blijven daarom vooralsnog gesloten.
Bioscoopje dan maar? Ik vind het wel lekker, al die ruimte om je heen in de zaal. Alleen zo jammer dat je voor en na aanvang van de film behandelt word als een melaatse. Naderhand rij voor rij de zaal verlaten. Ik zie niemand voor of achter me lopen. Schijnt ontzettend heel erg gevaarlijk te zijn. Misschien is het omdat ik als man van middelbare leeftijd alleen ben. Die zijn bij voorbaat al verdacht. De stelletjes voor en na mij worden aanmerkelijk minder in hun bewegingsvrijheid gehinderd. Ook hier m’n abonnement maar gecanceld.
Wellicht dat de lokale ondernemer me wel kan waarderen als klant.....:annieengel: Effe bellen voor een tafeltje. Ja hoor, ook hier tijdsloten :heul::wand: voordeel van de twijfel gegeven en toch maar gegaan. Silly me. Anderhalf uur later zit men me naar buiten te kijken. Ondanks dat ik geen gereserveerde plek bezet houd en er lang geen 30 man binnen zijn is men mij liever kwijt dan rijk. Val dan toch ook kapot, de supermarkt heeft een uitgebreider assortiment en mijn koelkast is uiterst geduldig. M’n ultra K tv zal nog wel even overuren moeten draaien evenals m’n recent aangeschafte fitness apparaat. Verder op in de straat woont sinds kort een vrijgezelle dame van mijn leeftijd. Ik ken haar nog uit m’n middelbare schooltijd. Zal ik eens gaan vragen of ze de sauna die de vorige bewoners vorig jaar lieten aanleggen wel eens gebruikt?
Fijn jonguh, dat er weer wat meer mag..... Jammer alleen dat de regels zo zijn geformuleerd dat zaken die weer open mogen, dat eigenlijk niet rendabel en op een acceptabele manier kunnen. Hopelijk wacht die ene SC die we nog hebben niet hetzelfde lot. Maar het zou zomaar eens kunnen dat er zich aanstaande woensdag om kwart over elf een rij wachtenden begint te vormen omdat het maximale bezoekersaantal is bereikt :angst:

mentholbear
28 juni 2020, 15:14
... dus als jee echt wanhopig bent dit is een plek waar het wel kan, met de nodige restricties van aantallen, dus hoho niet allemaal tegelijk...

Moet er gereserveerd worden?

phoenix
28 juni 2020, 15:17
nee niet in Return, einfach hinfahren, mondkapje bij de receptie, kleedruimte en dan einfach in Saunawiese und schwimmungpool und Whirlpool!!! zonder mondkapje, wel gelimiteerd aantal personen per sauna, alle sauna's zijn minimaal 80 graden heet...

cheasehead
28 juni 2020, 16:15
Even een vraagje. Misschien staat het wel ergens tussen de reacties, maar ik ben te lui om alles uit te spitten.

Is er al iets bekend m.b.t. de Duitse saunaclubs en de covid19 maatregelen in Duitsland.

Alvast bedankt heren beren.

WA
28 juni 2020, 16:23
Even een vraagje. Misschien staat het wel ergens tussen de reacties, maar ik ben te lui om alles uit te spitten.

Is er al iets bekend m.b.t. de Duitse saunaclubs en de covid19 maatregelen in Duitsland.

Helaas wel. Er zit nog altijd een slot op en het is de vraag wanneer de sleutel word teruggevonden.

https://thumbs.dreamstime.com/b/stevig-hangslot-op-opgepoetste-houten-deur-30527246.jpg

er zijn al topics over volgeschreven met schattingen en randvoorwaarden onder welke clubs eventueel weer open zouden kunnen maar vooralsnog is het onbekend wanneer er weer clubs daadwerkelijk open gaan in Dld.

de duisburg spesjalist
28 juni 2020, 16:39

woensdag 1 juli zitten de ministers weer samen om beslissingen te nemen . verwacht er niet te veel van ik verwacht in Duitsland geen versoepelingen . denk daar bij aan de uitbraken in de vlees industrie . ik kan er natuurlijk ook naast zitten wie had verwacht dat NL zo veel ging versoepelen op 1 juli

peterp095
28 juni 2020, 16:45
Best zou zijn van wel anders wordt het een overrompeling in Ss.

de duisburg spesjalist
28 juni 2020, 16:52
Best zou zijn van wel anders wordt het een overrompeling in Ss.

we kunnen nog altijd naar het skw ;)

awakey
28 juni 2020, 18:02
we kunnen nog altijd naar het skw ;)

En ook vele knappe meiden uit Duitse saunaclubs en redlight districts kunnen nog naar SKW want er staan nog vele ramen leeg.

mentholbear
28 juni 2020, 22:54
, maar ik ben te lui om alles uit te spitten.

Begrijpelijk. Vandaar dit draadje: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55788-Overzicht-geopende-P6-na-tijdens-corona&p=704860#post704860

Hopelijk krijgt het Duitsland stukje snel een update :rolleyes: