PDA

Volledige versie bekijken : Vakantieplannen

drieganger
26 mei 2020, 20:52
Aangezien de al gemaakte vakantieplannen grotendeels in de prullenbak zijn verdwenen ben ik benieuwd waar de ijsberen heen trekken komende zomer?
Slaan ze een vakantie over om nog eens extra te potten, kiezen ze voor een vakantie in eigen land of verkiezen ze toch de landen die "aan kop" liggen wat betreft versoepeling?

Persoonlijk had ik nog niets op de planning staan. Ik heb een nieuwe wagen en was van plan om eens een roadtrip te doen. Welke landen ik ga aandoen weet ik nog niet. Ik wacht nog even een maandje of twee af en kies dan de beste bestemmingen. Misschien hebben beren bepaalde suggesties voor een goede corona-roadtrip?

Picasso 1
26 mei 2020, 20:56
Misschien hebben beren bepaalde suggesties voor een goede corona-roadtrip?

Van Wuhan naar Lombardije en verder via Madrid naar New York.

Player
26 mei 2020, 21:02
Ik doe gewoon het eerste land aan waar de bordelen terug open gaan met full service.

WA
26 mei 2020, 21:10
Neem de trein naar Bad Bentheim. Rijmt ook nog :freu: Een roadtrip met de Cadillac zou ik pas doen als de 1,5 meter samenleving weer is afgeschaft. Na uren rijden ergens in een rij om afstand te houden is een behoorlijke spelbederver.

Shakir
26 mei 2020, 21:19
Ik doe gewoon het eerste land aan waar de bordelen terug open gaan met full service.

Volgens mij wordt dat gewoon Bellege.

Willem2
26 mei 2020, 21:42
Van Wuhan naar Lombardije en verder via Madrid naar New York.

Je vergeet Londen en Rio als alternatief

Voor gewone vakanties kan je straks gewoon naar Duitsland :rolleyes: ( wel heel gewoon)

deket
26 mei 2020, 23:18
Naar Syrie en Alaska
Neen,betreffende verre reizen, deze winter na mijn jaarlijks feest in de Sixsens naar Thailand. Zeker weten!
Hoe sterk of zwak de Bath dan zal staan speelt geen rol. Indien de clubs maar terug open zijn,en de restaurants

mentholbear
26 mei 2020, 23:19
Ik dacht begin van het jaar aan een roadtrip naar Praag. En daar blijkt vooralsnog de enige saunaclub die aangaf weer open te gaan.

Wentelt Eefje
26 mei 2020, 23:37
Het zou sowieso de nazomer worden. Eigenlijk stond dit najaar een bezoek aan een vriend op de Antillen gepland. Gezien de situatie daar momenteel en de vaak lange herstelperiode in de west gaat dat in elk geval een half en misschien een heel jaar uitgesteld worden.

Half september een lang weekend Niedersachsen, 2e weekend november naar London en van daaruit door naar Turkije voor een weekje.

deket
26 mei 2020, 23:46
Wentel Eefje, ben in Curaçao geweest tijdens het carnavalverlof in 1997.Directe vlucht vanuit Schiphol. Mijn exvrouw hield van duiken,en dat kan je daar goed maar voor de rest?. We logeerde in het Princess Beach hotel maar eigenlijk is daar niets te zien en in de andere landen van de Nederlandse Antillen, idem dito. Alleen zon en strand

Wentelt Eefje
27 mei 2020, 00:23
Ik weet het. Aantal keren op Jamaica geweest, maar de Nederlandse Cariben hebben me nooit getrokken.

Ga ook vooral hem en zijn vriendin bezoeken, hij en ik hebben de afgelopen 10 jaar veel samen meegemaakt. Hij is half-Antilliaans, geboren op één van onze eilanden en woonde daarna op 2 andere, vervolgens 20 jaar in NL en nu geremigreerd. En hij heeft een gastenhuis en nog een huisje op zijn geboorte-eiland, wij gaan ons daar wel vermaken...

WANDELAAR5
27 mei 2020, 00:23
Ik moet uiterlijk in september mijn vakantiedagen opnemen. Ik heb nog geen vaste plannen. Ik zit aan Georgië te denken. Daar gooien ze 1 juli de grenzen weer open. Mooi weer, mooie wijnen...

deket
27 mei 2020, 02:19
mooie wijven,zal je bedoelen,bij wijnen zegt men eerder of ze smaken of niet

Shakir
27 mei 2020, 10:09
- Eerste keuze: duikvakantie in L'Estartit (Spanje).
- Tweede keuze: saunaclubvakantie in Oostenrijk indien geöffnet.

Seks komt dus niet meer op de eerste plaats, ik ben volop aan het afkicken!

Coconut
27 mei 2020, 16:50
Zodra de Franse grens weer open is en mijn werk het toelaat, lekker op vakantie in het mooie Frankrijk.

Piet Plezier
27 mei 2020, 17:50
33721

stimpy3
27 mei 2020, 18:19
@PP: 'als de roemeentjes niet naar PP komen, dan gaat PP maar naar de roemeentjes toe?"

phoenix
27 mei 2020, 18:33
nou nou ik ben ook uitgenodigd om naar Saturn te gaan...das goed nieuws piet!

Piet Plezier
27 mei 2020, 18:34
@PP: 'als de roemeentjes niet naar PP komen, dan gaat PP maar naar de roemeentjes toe?"

inderdaad ja
Je moet iets
Me vorige ticket heb ik door de wc kunnen spoelen
Mooi van 4 juli tot 23 juli
Roemse schatjes neuken