Volledige versie bekijken : Diane ex-q
Hollandmale
17 maart 2007, 04:14
Naam : Diane
Haarkleur/-lengte : Blond/opgestoken
Lengte dame : 1.65
Postuur/Cupmaat : Slank/C-siliconen
Nationaliteit/Taal : Vlaams/NL
Leeftijd : 40
Tatoeages/Piercings :
Service : Goed; TZ, beffen, NMC, PZC (+ ?)
Bijzonderheden : Leuke vlotte dame, goed figuur. Geeft goede service, volgens medebeertjes.
Vriendin van Vlaamse Iris, komen vaak met z'n 2-en. Ze zijn 4 van de 5 weekdagen aanwezig.
sofaking
17 maart 2007, 22:17
Vraagt Diana de standaard Queenie's prijzen voor standaard service ? Ik meen opgevangen te hebben dat dit niet zo is, maar ja geruchten zijn niet altijd betrouwbaar....
bedankt voor alle eerstehands info,
sofa
zeppos58
18 maart 2007, 17:48
Als we het over dezelfde hebben tegen mij zei ze 47 te zijn. En dat ziet ze er ook uit misschien is ze zelfs nog iets ouder. Weet dat de meeste van de dames zich net iets jonger voordoen dan ze zijn.
de prijs dan, oorsprongkelijk hield ze zich daar NIET aan, maar ik heb horen zeggen dat RJ haar hierover zou hebben aangepakt en dat ze de standaard prijzen moest handteren of niet meer komen.
Nu was zij voortrekker van een kliekje van een dame of 4 waaronder ook Sara, maar elders op dit forum lees je dat Sara zich nu wel aan de standaard prijzen houd!.
Om zeker te zijn, vragen hoe het zit.
zeppos58
5 april 2007, 21:48
Diana of Diane is BOOS op mij, ja moet ze weten.
Ik heb met haar eens een goed potje seks beleefd maar ik maak wel de opmerking dat ze 75€ voor 1/2 uur vraagt en niet 50 zoals de meeste anderen.
Nu is ze lekker maar zeker geen 25€ extra waard.
Wie het er voor over heeft zal wel met een goed gevoel terug komen van de kamer.
Maar ik ben haar achterklap en gezeik beu. Ik wist dat ze andere meisje zwart maakt bij ijsberen, maar ze maakt nu ook ijsberen zwart bij andere ijsberen.
Toevallig ook bij een goede kennis van mij, ja die kwam het mij natuurlijk vertellen.
Ik vind dit laag bij de grond van haar, ze smijt er enkel haar eigen ruiten mee in want beste Diane... IJsberen praten met elkaar hoor.
Dit zal je weer geen goed doen en wat jammer is, ook de Queenies niet.
PS: Er zijn meiden in de Q die minstens even lekker zijn als Diane en die ik na een potje stomende seks graag, uit eigen beweging, iets extra geef.
En dat is geen leugen.....
De Queenies is de Rio niet waar men hoog begint in prijs maar snel afzakt...
Dat ze eens naar een Duitse club trekt, ze zal meteen zien hoeveel klanten ze daar kan krijgen...