PDA

Volledige versie bekijken : Rotterdam, Lange Hilleweg 190a, Fay (thai)

Ace2
17 maart 2007, 11:47
Naam: Fay

Nationaliteit/taal: Thaise; spreekt buiten Thais ook engels en een beetje nederlands

Leeftijd: 30 (gokje)

Haar: lang zwart

Lengte: 1.65

Postuur/cup-maat: niet slank/niet dik, klein buikje, zwangschapsstrepen, b-cup

Service: zoenen, pmc, nmc beffen, vingeren, laat zich gaan, massage

Deze week was ik weer eens in Rotterdam en ik bracht een bezoekje aan Lange Hilleweg 190A. Het was nog vroeg en toen ik binnen kwam, was er maar 1 dame beschikbaar. dat bleek Fay te zijn. Eerlijk gezegd niet echt een tropical beauty, maar op het moment dat ik in mijn onderbroek stond moet zij ook hebben gedacht dat ze haar werkdag ook wel eens beter is begonnen.

Op de kamer aangekomen, viel mij als eerste op dat de klok zeker (minimaal) vijf minuten vooruit was gezet. Dat is niet toevallig, want dat is met d eklok op de andere kamers ook. Het was mij al eerder opgevallen, ook bij andere (Thaise) prive-huizen. De eerste vijf minuten ben je al weer kwijt.

Op de kamer hebben wij ons eerst (afzonderlijk) gedouched, waarna wij op het bed gingen liggen. Voorzichtig zoenen was het begin. Fay steekt daarbij voorzichtig haar tong uit en probeert dat TZ te noemen. Ik kreeg daarbij een erg prettige body tot body massage. Ze vergeet geen enkel lichaamsdeel en zelfs mijn ballen werden lekker afgelikt. Pijpen was er in die fase nog niet bij.

Na dit redelijk prettige begin besloot ik ook eens in actie te komen. langzaam maar zeker ging ik kussend naar beneden (dat had ik wel eens in een film gezien). Haar poesje is niet geschoren, maar dat deerde niet. Voorzichtig begon ik haar te beffen, waarbij zij snel kletsnat werd. Ondertussen trok zij mij voorzichtig af, maar na 5 minuten stopte ze daarmee. Ik ging voor haar liggen en ging verder met beffen. Haar poesje ging wild tekeer waarbij ze haar hand op haar klitje legde. Ze kreunde en kreunde (net als in de eerder gememoreerde film). Ik stopte voorzichtig, tijdens het beffen, een vinger in haar poesje. Mijn vinger kwam echter in het luchtledige terecht. haar peosje stond flink open. Haar bekken bleef steeds wilder stoten, waarbij ze haar ogen sloot en zachtjes kreunde. Ineens ontsnapte er lucht uit haar peosje, waarbij een minder smakelijk geluid werd gemaakt. Net toen ik daar een grapje over wilde maken pakte ze met beide handen mijn hoofd vast en riep: "I come, I come I come, ooohhhhhhh......... en er spoot veel vocht uit haar poesje. Als ze dit speelde, dan speelde ze het heel goed.

Wij kropen samen bij elkaar en na een paar minuten ging ze weer over tot actie. Het pijpen deed ze echter niet zonder condoom, maar het was zeker niet verkeerd. Ze vroeg ook of ze het lekker deed. Ik knikte van wel. "OK, I want to please you too." Ze ging nog even door, maar ik vond het tijd voor wat meer actie. Ik legde haar op haar rug en stopte mijn penis voorzichtig in haar, nog steeds natte, poesje. Ik kan haar niet echt nauw noemen en dus voerde ik het tempo op. Na een paar minuten was het tijd voor wat verandering: :fuck: en zo geschiedde.
Het kostte mij wat moeite om niet klaar te komen, maar met wat pauzes ging dat vrij aardig. Op een gegeven moment had ik mijn hormonen goed onder controle waarbij ik flink te keer kon gaan. Fay stootte zo hard als ze kon haar bekken terug. Ze riep: "More, more, hit me, hit me,.....yes, more, more,... Het werd al met al een wilde sessie, die goed werd afgesloten.

Er was nog wat tijd over en ik kreeg nog een massage. Dat duurde een kwartier en het voelde heerlijk aan. Ik denk zelfs dat ik eventjes in slaap ben gevallen. Maar ik had dan ook hard gewerkt.