PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch, Sandra



nixus
17 maart 2007, 12:58
Afgelopen vrijdag naar saunaclub Van Goch in Goch geweest. De club viel mij wat tegen, heb echter een prima encounter met de roemeense Sandra gehad, met een hoog GFE-gehalte. Mijn recensie is als volgt:

Haarkleur/-lengte : lang,zwart
Lengte dame : ca. 1,65 m
Postuur/Cupmaat : Normaal/C
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels/Duits(beperkt)
Leeftijd : 22 jr.
Tatoeages/Piercings : geen gezien
Service: Zoenen, beffen, PZC en NMC. Geen anaal, doet wel FT denk ik.
Voordelen: Vriendelijk,lief
Nadelen: Beheerst de talen nog niet echt goed
Tijdsduur : ca. 30 min.
Prijs : €50,-
Extra’s bij het bezoek: -

Ik zou willen eindigen met het sprookje van RoodK*tje:

Maar Opa, wat hebt u grote ogen. Ja, dan kan ik je beter zien.
Maar Opa, wat hebt u een grote mond. Ja , dan kan ik je beter zoenen.
Maar Opa, wat hebt u grote handen. Ja, dan kan ik je beter vasthouden.
Maar Opa, wat hebt u een grote leuter. Ja , dan kan ik beter met je praten.

Born to be wild
25 juni 2007, 12:34
Het 2e kamerbezoek deze dag was met Sandra. Een rustig ogend meisje die in de grote ruimte geduldig afwacht tot er iemand zelf initiatief neemt. Bij haar gaan zitten en 10 minuutjes gepraat waarna ikzelf met het voorstel moest komen om nog wat spass te gaan maken.

Op kamer begonnen met haar een massage te geven. Ze lijkt dat niet gewoon te zijn want ze keek er wat vreemd van op. Toen haar rug klaar was kwam ze omhoog met de intentie om over te schakelen op andere zaken. Haar toch maar verteld dat ze nog meer dan een rug had en zeker ook nog een voorkant. Haar 20 minuten gemasseerd. Ja ik verwen een dame nou eenmaal graag vooraf. Breekt het ijs en wordt veelal zeer gewaardeerd wat meestal weer geen windeieren legt.

Overgegaan tot het echte werk. Meerdere standjes, veel zoenen, PZC, NMC en beffen (geen vingertje erbij - jammer). Sandra is een echt knuffeldiertje en dat wordt door mij bijzonder op prijsgesteld. Echte GFE zoals ik die graag onderga.

Na afloop weer lekker samen onder de douche en elkaar ingezeept en nog weer wat opgegeild. Ze was geïnteresseerd in de massage olie en ik heb haar dus de flacon maar overhandigd zodat andere beertjes nu van haar kunsten kunnen profiteren.

Duur: 55 minuten (alleen de kamer gerekend)
Prijs: Euro 75,- (excl. fooi)

Bij afschied nemen nog de opmerking van haar "tot de volgende keer" en het advies eerst ff te bellen omdat ze niet alle dagen werkt. Die volgende keer zal er zeker komen.

bad pritt
16 december 2011, 14:25
Als we dan toch opruimen..allang weg !