PDA

Volledige versie bekijken : IJsberen forum is geen praatgroep

Binsbergen
19 juni 2020, 17:11
Wordt het niet eens tijd om dit forum ook te sluiten zolang de FKK clubs ook gesloten zijn? Ik zie allerkei onderwerpen voorbij komen, aangemaakt worden die totaal niets van doen hebben met het hoofdonderwerp waarvoor dit forum bedoeld is. Het wordt een ouwe lullen praatgroep!!! Hou je focus en verwijder alle onderwerpen die daar niets mee te maken hebben.

sofaking
19 juni 2020, 17:13
We zouden misschien eens kunnen praten over dit voorstel.

YouMeHer
19 juni 2020, 17:25
Wellicht dat ze het hier op kunnen pakken :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?44778-Ergernissen

Is met een knipoog hoor Binsbergen ;)

uurtje
19 juni 2020, 17:49
In principe is het een forum waar DVP ervaringen gedeeld worden., dat is waar. En dat er eigenlijk veel discussies gevoerd worden, ook over andere onderwerpen, is niet nieuw. Maar in 6 jaar tijd ben jij tot 30 berichten gekomen met daarbij een hele hoop vragen. Bijdrage is dus marginaal en er is ook niemand die je dwingt te moeten lezen. Goed dat je nu weer een discussie hebt gestart....goed bezig

Willem2
19 juni 2020, 19:15
Het leven is veelzijdiger dan de saunaclubs, de betaalde prostitutie.
IJsberen zijn zo veel meer en dat is al vanaf het begin van dit forum.
En wil je iets niet zien dan is dat heel makkelijk, je kan dat gewoon blokkeren.

Ter ere van Sphinx ;)

https://www.youtube.com/watch?v=4nIOOiGDNFE

mentholbear
19 juni 2020, 21:55
Het leven is veelzijdiger dan de saunaclubs, de betaalde prostitutie.
IJsberen zijn zo veel meer en dat is al vanaf het begin van dit forum.

En zo lang je dat in het betreffende topic doet, geen andere topic vervuilt en niet te veel parallelle topics aanmaakt krijg je ook geen Wenteleefje op je dak :rolleyes:

Bovendien houdt dit het forum levend. Figuurlijk en misschien zelfs letterlijk, want met de corona sluiting viel er niks te schrijven over P6 (hooguit wat webcam). Lijkt me niet bevorderlijk voor de forum statistieken en inkomsten.
Gelukkig is men in België, Tsjechië en Zwitserland weer open en volgt Oostenrijk volgende maand. Nu Nederland en Duitsland nog :bibber_2:

Player
19 juni 2020, 22:34
Dit forum is het virtuele wandelen, zei een collega ijsbeer me onlangs

Sjeufke
20 juni 2020, 00:09
Dit forum is het virtuele wandelen, zei een collega ijsbeer me onlangs
Dat doe ik liever in het echt. Daarna pen ik mijn uitspattingen wel hier......natuurlijk flink virtueel aangedikt ;)

Eddy_V
20 juni 2020, 01:11
..... die totaal niets van doen hebben met het hoofdonderwerp waarvoor dit forum bedoeld is. Het wordt een ouwe lullen praatgroep!!! Hou je focus
Hee lullo!
Heb je nog geneukt ? hee binsbergen man !

Big30
20 juni 2020, 01:16
Hee lullo!
Heb je nog geneukt ? hee binsbergen man !

https://www.youtube.com/watch?v=53Zkm9emxvw

:biggrin::freu::biggrin:

Kwibus2
20 juni 2020, 01:55
Ik ga niets zeggen over matige bijdragen van Binsbergen, je hebt net als ieder ander het recht hier iets in de groep te gooien.
Het is je misschien niet opgevallen maar dit forum kent ook wat draadjes die niet specifiek op het bezoeken van SC's gericht zijn.
Humor, belastingen zelfs de vergaarbak die ik maatschappelijke betrokkenheid zou willen noemen.

Daarmee geef ik mijn mening over jouw stelling. Dit is geen one issue forum. Slap lullen over een scala aan onderwerpen mag.
Serieus discussieren over ermstige zaken mag ook. Slap OHen over ernstige onderwerpen mag ook.
Off topic wordt soms gecorrigeerd, het is net waar W2 zin in heeft. Daar kunnen we dan weer tegen in gaan. :biggrin:

Samengevat het is een hier een gezelligheidsvereniging zonder statuten met als belangrijkste thema de clubhuizen.
Nu dat stil ligt leven we ons uit in andere dingen waarbij we regelmatig onze zorg en irritatie over de gedwongen stillegging laten blijken.
Wat is daar mis mee?

mentholbear
20 juni 2020, 02:40
Wat is daar mis mee?

Ik denk dit dit onze uber wenteleefje is. Alles wat niet met FKK clubs te maken heeft is off topic en hoort naar zijn inziens niet op dit forum thuis :rolleyes:

Kwibus2
20 juni 2020, 04:53
Met WE geen enkel probleem al wordt die anti 1,5 'm slagzin wat hinderlijk.

Levitrus
20 juni 2020, 08:22
Hier heeft WE de mosterd gehaald: ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

In het oude Rome sloot Cato eender welke redevoering af met deze uitspraak (overigens ben ik van mening dat Carthago vernietigd moet worden).
Uiteindelijk is Carthago vernietigd. Er is dus nog hoop voor WE.

Wentelt Eefje
20 juni 2020, 08:32
Naast het oorspronkelijke gebruik door Cato Maior is het gebruiken van de afsluiting van berichten hier ook mede geïnspireerd door Nestor Falco Eduardus...

Das
20 juni 2020, 09:45
Met WE geen enkel probleem al wordt die anti 1,5 'm slagzin wat hinderlijk.

juist niet,
ik vergeet snel en dankzij WE hou ik me aan de 1.5m regel!

Player
20 juni 2020, 10:23
Uiteindelijk is Carthago vernietigd. Er is dus nog hoop voor WE.Uiteindelijk wel, maar het heeft moeite gekost, Hannibal stond aan de poorten van Rome maar wou de stad niet innemen. Had hij dat wel gedaan, zou de geschiedenis er gans anders uitzien. Om maar te zeggen, tussen winst en verlies is soms maar een dunne lijn.

Johan35
20 juni 2020, 11:31
Het is prettig om te lezen dat er ijsberen historisch onderlegd zijn.
Altijd leuk.
Zullen we daar s lekker over gaan praten?

Uiteindelijk wel, maar het heeft moeite gekost, Hannibal stond aan de poorten van Rome maar wou de stad niet innemen. Had hij dat wel gedaan, zou de geschiedenis er gans anders uitzien. Om maar te zeggen, tussen winst en verlies is soms maar een dunne lijn.

Das
20 juni 2020, 11:42
Altijd leuk.

als er toen P6 was wel!

Sjeufke
20 juni 2020, 12:09
als er toen P6 was wel!
Jazeker! De eerste prostituee was Eva :rolleyes:. Toen werd nog betaald met appels, later ook bananen.

Partycrasher
20 juni 2020, 12:18
Jazeker! De eerste prostituee was Eva :rolleyes:. Toen werd nog betaald met appels, later ook bananen.

Adam was de allereerste pannenkoeker.
Hij moest wel. Eva was de enige aanwezige DVP.

schoolmeester
20 juni 2020, 13:15
Adam en Eva deden het in de appelboomgaard, toen waren er nog geen saunaclubs.

Groet, schoolmeester.

Levitrus
20 juni 2020, 13:58
Maar wel al een anaconda

Wentelt Eefje
20 juni 2020, 21:10
Altijd leuk.

Aftrappen met deze beroemde openingszin over die andere veldtocht dan maar...
"Gallia est omnis divisa in partes tres, quarum unam incolunt Belgae, aliam Aquitani, tertiam qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur."

Levitrus
20 juni 2020, 21:25
En het onvermijdelijke vervolg: Horum omnium fortissimi sunt Belgae.

Maar Nederlands-Vlaamse rivaliteit is overbodig: in het verleden was Belgicus bv. de Latijnse benaming voor Nederlands.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Leo_Belgicus

Mistralwind
20 juni 2020, 23:06
Wordt het niet eens tijd om dit forum ook te sluiten zolang de FKK clubs ook gesloten zijn? Ik zie allerkei onderwerpen voorbij komen, aangemaakt worden die totaal niets van doen hebben met het hoofdonderwerp waarvoor dit forum bedoeld is. Het wordt een ouwe lullen praatgroep!!! Hou je focus en verwijder alle onderwerpen die daar niets mee te maken hebben.

Zoals dit onderwerp bv.....

Dalton
20 juni 2020, 23:55
We kunnen het in de groep gooien en dan erover beslissen,wat natuurlijk weer enkele jaren zal duren voordat al die ouwe lullen bij elkaar zijn en hun gebitjes hebben gevonden zodat ze weer wat meer aanzien hebben.

Player
20 juni 2020, 23:56

Ach, Latijnse gestudeerd en de Bella Punica zijn wel blijven hangen. Hannibal Barkas was een erg tot de verbeelding sprekende generaal. Carthago stond eigenlijk op handels-, zeevaart en militair vlak verder dan Rome. Vandaar dat ze als een bedreiging werd gezien. Maar de Bello Gallico is nog meer memorabel natuurlijk, waarin Gaius Julius Caesar schreef: “Horum omnium fortissimi sunt Belgae”. Of: Van hen allen zijn de Belgen de dappersten. En dan had hij het over de Galliërs. Rare jongens, die Romeinen, maar wie gaat de grootste veldheer van het Romeinse rijk en stichter van het Romeinse Keizerrijk tegenspreken. Die zelfs tot in Egypte geraakte en een kind verwekte bij Cleopatra. Dus meer dan 2000 jaar geleden excelleerden de Belgen al!

noglangnietuitgewandeld
21 juni 2020, 07:24
Copulare necesse est, is eigenlijk de reden dat we op dit forum zitten.

Levitrus
21 juni 2020, 09:38
Ja, maar post coitum omne animal triste (sive gallus et mulier). Dat laatste voor de rekening van de auteur van het citaat.

vanKees
21 juni 2020, 09:45
Copulare necesse est, is eigenlijk de reden dat we op dit forum zitten.

NLNU,
das sehe ich auch so, Doch für Viele ist bei Langeweile oder in einem gewissen Alter der
"geistige Erguß" das Wichtigere! ;)

vanKees

Kwibus2
21 juni 2020, 16:13
Erg interessante ontwikkelingen op historisch gebied.
Ben onder de indruk van de hier aanwezige kennis.

Hoelang er al dames zijn die bereid zijn zich te laten naaien voor geld durf ik niet te zeggen.
Best mogelijk dat het al met Eva begonnen is.

Deze wil ik jullie niet onthouden.

Op een groot banquet met veel Vips merkt een heer op dat de dame naast hem een buitengewoon prettig ogend decolleté heeft.
Hij kan zijn ogen maar met moeite van dat moois afhouden.
Het gesprek ontwikkelt zich op een keurige neutrale manier. Die etalage blijft wel steeds aandacht vragen.
Uiteindelijk besluit de man de dame een voorstel te doen.
Mag ik u uitnodigen voor een affaire, ik ben bereid daar 100.000 euro voor te betalen.

De dame denkt kort na en stemt in met het voorstel.
Mooi zegt de man, nu vast staat dat u een hoer bent hoef ik alleen nog maar te onderhandelen over de prijs.

Partycrasher
29 juni 2020, 21:14
Het is toch wel een rare gewaarwording als je beseft dat we er allemaal niet geweest zouden zijn als Adam geen hoerenloper was geweest.

Ik zie het al helemaal voor me: Adam, die zegt: "Ik zou nooit betalen voor seks! Dan ben je een loser."

Kwibus2
30 juni 2020, 00:20
Wees blij dat Adam een gezonde libido had, in deze tijd zou hij waarschijnlijk een enthousiast SC bezoeker geweest zijn.

ZorroMagnum
1 juli 2020, 17:46
En naar welk forum zal ik dan surfen om er achter te komen of de FKK clubs eindelijk weer open zijn?

Ben akkoord dat het weinig zin heeft om mensen tijd te doen verliezen met nonsens die er niet toe doet. Maar het kind met het badwater weggooien lijkt me ook geen goed idee.

phoenix
1 juli 2020, 17:49
het robert koch instituut beste jongeman die weet alles in duitsland, een fkk zal jou nada niks vertellen omdat ze nog niks weten...

En naar welk forum zal ik dan surfen om er achter te komen of de FKK clubs eindelijk weer open zijn?

Ben akkoord dat het weinig zin heeft om mensen tijd te doen verliezen met nonsens die er niet toe doet. Maar het kind met het badwater weggooien lijkt me ook geen goed idee.

WANDELAAR5
1 juli 2020, 21:41

IJsberenforum, want het staat hier met grote letters op de home page. Je hoeft niet eens een topic te lezen of een berichtje te posten!