PDA

Volledige versie bekijken : Doe es lief

Mooiejoke
23 juni 2020, 11:45
Ik heb een nieuw topic aangemaakt, zoals jullie zien. Een topic om elkaar leuke complimenten te maken en aardige dingen tegen elkaar te zeggen.

Waarom, vraag je je misschien af. Ik leg het uit, met een heel verhaal van mezelf als intro:

Zoals jullie weten ben ik geen hele frequente poster van artikelen. Es een keer over een clubbezoekje. Maar alleen als er (in mijn beleving) iets te melden valt. Van alles zeggen/schrijven wat bekend is, is aan mij niet zo besteed. Ook in de clubs zelf maak ik niet het meeste contact. Ik ken een 10 tal beren, maar ik denk dat er maar een twee- tot drietal beren zijn die weten wie Mooiejoke is. Ik ben verre van contactgestoord, maar deze hobby gaat, voor mij, om vrouwen en niet om mannen.

Ik vind dit forum geweldig om elkaar op weg te helpen met tips & trics en het delen van ervaringen. Ik heb veel aan dit forum gehad toen ik een 5 tal jaren terug mijn eerste stappen in SC land zette. En ik lever zoals gezegd ook mijn bescheiden bijdrage aan het forum. Wel zoveel mogelijk on topic. En de algemene politieke, voetbal, f1 discussies laat ik meestal langs me heen gaan.

Ik ben, door mijn opstelling, een beetje een zijlijnbeer wellicht. Ik had altijd het idee dat het ijsberenclubje een leuke, eensgezinde, aardige en vriendelijke club mannen is. Maar de laatste tijd zien ik toch wel veel gekef op elkaar. Zoekend naar info over wanneer de clubs weer open gaan kom ik onaardige berichten naar elkaar tegen. En dat verrast me. Wellicht is het me eerder niet opgevallen of is het nu inderdaad meer als vroeger.

Maar hoe dan ook, ik dacht.... waarom maak ik geen complimententopic aan. Een topic waarbij we aardige dingen tegen elkaar zeggen. Moet kunnen toch ��? Met natuurlijk het risico dat de haat zich naar dit topic verplaatst��.

Ik begin:

Ik waardeer jullie allen. Maar in het bijzonder nulnulzeseneenhalf of nlnu. Met een van tweeen heb ik ooit een vrijkaart geruild voor een toegangsmunt van een club in Oostenrijk. En ook Husky mag ik graag vanwege zijn waardevolle bijdrages en zijn tips toen ik voor het eerst in Marisol kwam (hij zal het niet eens meer weten, denk ik), en de moderators natuurlijk, vanwege de vrijkaartjes en omdat ze af en toe wat moesten vegen als ik in mn onbevangenheid toch teveel info gaf die niet gewenst was.

En verder natuurlijk jullie allen. Want als Babylon, Venus Hamminkeln, of AcaGold alleen van mij zou moeten bestaan, dan gaan deze clubs nooit meer open.

De meeste waardering heb ik natuurlijk voor de meiden, en dan bijzonder Adina (AG), Mirella, Venus (beiden Venus), Dolly, Julia (beiden Babylon) en Valentina (Marisol). Valentina heeft gezorgd dat ik verslaafd geraakt ben aan het SC concept. En al die anderen meiden mag ik niet vergeten. Maar goed dit topic is voor complimenten aan elkaar. Niet aan de meiden.

Dus mij oproep is.....: doe es lief. Naar elkaar. En niet alleen in dit topic maar ook in alle andere topics!!

Das
23 juni 2020, 12:05
ik volg.
Grootste dank aan SJEUFKE:herz:

hij weet wel waarom:goodjob[1]::nocom[1]:

RobOpzoek
23 juni 2020, 12:10
Leuke oproep! Maar het blijven beren. Dus testosteron driven en zonder genoeg wijfjes start het gevecht. Kijk maar naar nature uitzendingen van David Attenborough. :biggrin::hammer::lostit:

Piet Plezier
23 juni 2020, 13:12
we zitten niet meer op de kleuterschool

Das
23 juni 2020, 13:50
we zitten niet meer op de kleuterschool

duiedlijk wel!!!

Das
23 juni 2020, 13:51
opzettelijk fout gepeld....

snaal88
23 juni 2020, 13:51
Ik nog wel Piet! Dank aan SFL voor zijn mooie verhalen en ook aan Bergm550 die nu niets meer post maar wiens verhalen over GT fabelachtig goed waren. Ook de verhalen van Satanic Surfer die, ere wie ere toekomt, als een van de eerste na Corona weer een club bezocht vind ik altijd de moeite waard om te lezen.
Piet Plezier is altijd duidelijk in zijn mening en dat waardeer ik ook.

Goedemorgenallemaal
23 juni 2020, 15:12
En ik maar denken dat mijn gedrag kwam door een hang naar de kleuterschool met allemaal leuke juffen...

Eddy_V
24 juni 2020, 10:47
Mijn complimenten voor mooiejoke als topicstarter !
De frustratie spat er al maanden vanaf hier dus irritaties worden dan uitvergroot.
Ik doe daar ook vrolijk aan mee dmv wat provocerende steekjes onder water hier en daar. Die roepen dan natuurlijk verschillende soorten reacties op waar menigeen om moet grimlachen.
Blijven lachen is toch de beste remedie tijdens deze barre tijden!

Maar er is hoop, wie had gedacht dat de Bellege alweer naar hun geliefde ramenbuurten kunnen waar de dames alweer door hun vriendjes worden voorgereden?!
En verder is er links en rechts ook wel wat lol te beleven alleen helaas niet in de clubs.
Je zal nu zelf wat creatiever moeten zijn of gewoon je spaartegoed lekker laten oplopen, ook dat is een gunstig neveneffect.

wervelwind
24 juni 2020, 11:09
Ik dank Bergm550 voor zijn originele bijdragen en hoop ook weer wat meer te lezen van Satanic Surfer en SFL.
De natte haartjes van Ace2 en maatschappelijke bespiegelingen van Badslippers kunnen me ook altijd bekoren.

Wentelt Eefje
24 juni 2020, 12:39
Ik dank iedereen die de frustratie van zijn privéberichten af laat druipen door niet alleen zijn eigen mening te ventileren maar te vermelden dat zelfs namens vele andere IJBF-leden te doen.

Dan weet ik tenminste dat ik niet verder hoef te lezen...

mentholbear
24 juni 2020, 16:35
Ik probeerde je er ook 1 te sturen, maar dat lukte niet. Volgens mij zit je mailbox vol ;)

Dus bij deze ook mijn dank aan iedereen die de frustratie van zijn privéberichten af laat druipen door niet alleen zijn eigen mening te ventileren maar te vermelden dat zelfs namens vele andere IJBF-leden te doen :baeh:

Alle gekheid op een stokkie. WE heeft naar mijn smaak wat scherpe kantjes, maar komt wel met bijvoorbeeld onderbouwde kritiek op het Corona beleid. Dus dank daarvoor.

En verder dank aan alle vermakelijkheden door alle ijsberen en DVP, zowel op forum als in de clubs, mede mogelijk gemaakt door Willem&Co. Hopelijk dat we die vermakelijkheden IN de clubs gauw weer kunnen voortzetten...

Sjeufke
24 juni 2020, 19:07
Tot op heden was ik alleen lief voor de meiden (lees: musketiers). Doch, ik schoot helemaal vol van deze topic. :heul:Wat een lieve en aardige ijsbeertjes hier.
Nou wist ik dat al langer! Ik ken de nodige ijsberen persoonlijk. Hier op het forum op het scherpst van de snede (of er overheen haha). Als ik ze tegenkom in de club allemaal valt het allemaal reuze mee. Schatjes zijn het. En nee, ik wil niet met jullie kameren :rolleyes:

Ik kan mij nog een post hier op dit forum herinneren van zo'n 6 jaar geleden. Een nog steeds schrijvend lid wilde mijn auto in de fik steken bij Haus Panthera op de parking, als ik die Duitse Michelle nog langer bezet zou houden. Mijn auto in de fik steken is nog niet eens zo erg, goed verzekerd!. Veel erger is, als met je blote pistool naar buiten op straat wordt gedirigeerd. :biggrin: En vervolgens thuis komen zonder kleren.

Van privé berichten raak ik ook niet gefrustreerd overigens. Krijg alleen maar schattige ijsberen mailtjes :wink2:

p.s. Die Duitse Michelle overweegt om de draad weer op te pakken. :freu:

mentholbear
24 juni 2020, 19:30
Allergisch voor pannenkoeken? :rolleyes:

Goedemorgenallemaal
24 juni 2020, 20:13
En nee, ik wil niet met jullie kameren :rolleyes:

Mijn dag kan niet meer stuk...

mentholbear
24 juni 2020, 20:43
Mijn dag kan niet meer stuk...

Het kan altijd beter. Heb je de andere posts van een uurtje of wat geleden al gezien :lostit:

de duisburg spesjalist
24 juni 2020, 21:48
Tot op heden was ik alleen lief voor de meiden (lees: musketiers). Doch, ik schoot helemaal vol van deze topic. :heul:Wat een lieve en aardige ijsbeertjes hier.
Nou wist ik dat al langer! Ik ken de nodige ijsberen persoonlijk. Hier op het forum op het scherpst van de snede (of er overheen haha). Als ik ze tegenkom in de club allemaal valt het allemaal reuze mee. Schatjes zijn het. En nee, ik wil niet met jullie kameren :rolleyes:

Ik kan mij nog een post hier op dit forum herinneren van zo'n 6 jaar geleden. Een nog steeds schrijvend lid wilde mijn auto in de fik steken bij Haus Panthera op de parking, als ik die Duitse Michelle nog langer bezet zou houden. Mijn auto in de fik steken is nog niet eens zo erg, goed verzekerd!. Veel erger is, als met je blote pistool naar buiten op straat wordt gedirigeerd. :biggrin: En vervolgens thuis komen zonder kleren.

Van privé berichten raak ik ook niet gefrustreerd overigens. Krijg alleen maar schattige ijsberen mailtjes :wink2:

p.s. Die Duitse Michelle overweegt om de draad weer op te pakken. :freu:

dan overweeg ik om de duitse michelle :fuck:

Sjeufke
25 juni 2020, 00:44
Michelle speelt niet meer met kinderen :rolleyes:

Sjeufke
25 juni 2020, 00:45
Allergisch voor pannenkoeken? :rolleyes:
Wellicht. Zelf heb ik helemaal geen probleem mee ;)

Kwibus2
27 juni 2020, 00:10
Hele positieve en lieve bijdrage van Mooiejoke.

Mannen zitten wat anders in elkaar denk ik. We geven elkaar een por om te laten zien dat we de ander waarderen.

De irritatie neemt wel wat toe op dit forum. Is een logisch gevolg van te weinig mogelijkheden om te kameren.
Veel ijsberen hebben er voor gekozen de richtlijnen te respecteren.
Een minderheid zocht andere mogelijkheden.
K2 heeft prima relaties met een paar dvp's , die heb ik ook even "gesproken" tijdens de lockdown.
Om twee redenen : eigen belang maar ook om de dames wat eurootjes te kunnen toespelen.
Bij veel dvp's is de situatie schrijnend. Dat mag best wel eens erkend worden.

Das
27 juni 2020, 09:36
ze moeten je een standbeeld geven voor zoveel goedheid...

mentholbear
27 juni 2020, 15:11

Alleen als er ook zwarte dames tussen zitten heeft het zin. Anders wordt ie niet veel later weer in de sloot teruggevonden... :rolleyes:

Kwibus2
29 juni 2020, 03:21

Hoeft niet meer, heb ik al.
Nee ik zeg niet waar het staat. Dat is me te link.

mentholbear
29 juni 2020, 17:30
Hoeft niet meer, heb ik al.
Nee ik zeg niet waar het staat. Dat is me te link.

Volgens mij zag ik em in Brussel staan

https://th.bing.com/th/id/OIP.gLG3u-nvJHpbAmKf9LjSUAHaFY?pid=Api&dpr=3,38

;)

Mooiejoke
29 juni 2020, 22:50
Verdikke, nu gaan we hier ook nog lelijk tegen mekaar doen��

mentholbear
29 juni 2020, 23:03
Verdikke, nu gaan we hier ook nog lelijk tegen mekaar doen��

Sorry, ik sta ook wel bekend als off topic beer. Maar dit was meer een speelse grap richting Kwibus2. No hard feelings? :redface:

Player
30 juni 2020, 00:24
Volgens mij zag ik em in Brussel staanHad je hem aan z'n plasser herkend mentholbear? [emoji6]

Kwibus2
30 juni 2020, 00:25
Valt wel mee Mooiejoke.
Was sich liebt das neckt sich.

Je moet hier tegen een stootje kunnen.

De enthousiaste bedankers voor post 24 zijn echt de beroerdsten niet.

mentholbear
30 juni 2020, 01:09
De enthousiaste bedankers voor post 24 zijn echt de beroerdsten niet.

Die zagen de bedoelde humor er van in.

Net als de plagerige stoot van player over z'n plasser herkennen en m'n onfortuinlijk ervaring in Theo's :hammer:

All peace and well :beerchug:

Mooiejoke
30 juni 2020, 08:44
Mooi zo, ik was ook aan het teasen��. Kben niet zo'n softie zoals ik me nu positioneer��.