PDA

Volledige versie bekijken : Emoji en ander geleuter

Meme Moo
27 juni 2020, 12:28
hier zitten veel dames niet op te wachten.
en het wordt heel moeilijk om alle dames ergens in te schrijven.
ik verwacht dat de komende tijd het aanbod karig zal zijn
wij gaan het zien

Ach, gezien je forumnaam kunnen ze altijd nog naast jou gaan liggen op je vaste stekkie. :biggrin:

mentholbear
27 juni 2020, 15:15
Precies de reden waarom ik geen telefonisch of WhatsApp contact heb met de dames. Niet dat ik een relatie heb hoor, maar omdat ik me situaties voor kan stellen dat een belletje of appje gênant zou kunnen zijn.

Ik heb een aparte DVP telefoon hiervoor die verder thuis ligt. Ze appen maar, dan reageer ik wel wanneer het uitkomt.

onder de brug
27 juni 2020, 17:22
Ach, gezien je forumnaam kunnen ze altijd nog naast jou gaan liggen op je vaste stekkie. :biggrin:

gaat om een G.B.P grapjas
lezen is ook een kunst

mentholbear
27 juni 2020, 20:41
gaat om een G.B.P grapjas
lezen is ook een kunst

Ik vond het wel een toepasselijke grap.
Volgens mij bedoelt Meme moo er verder niks mee.

Meme Moo
27 juni 2020, 21:28
Ik vond het wel een toepasselijke grap.
Volgens mij bedoelt Meme moo er verder niks mee.

Zo is dat Menthol.
Maar ja, als je jezelf ‘onder de brug’ noemt had ik wel wat humor bij deze forumdeelnemer verwacht.

Is kennelijk een overschatting, maar er is niets zo gênant als een grapje uit te moeten leggen ...jammer (voor hem dan).

mentholbear
28 juni 2020, 00:37
Zo is dat Menthol.
Maar ja, als je jezelf ‘onder de brug’ noemt had ik wel wat humor bij deze forumdeelnemer verwacht.

Is kennelijk een overschatting, maar er is niets zo gênant als een grapje uit te moeten leggen ...jammer (voor hem dan).

Tja, wij kennen mekaar al een beetje van club ontmoetingen. Dus ik had al zo het idee dat het in die hoek zat. Maar voor een wild vreemde kan zo een opmerking anders aankomen dan bedoeld.

Was 1 van de 1e lessen in m'n minor e-commerce en e-collaboration over de beperkingen van communiceren over digitale medium. Je had nog wel je best gedaan door er een emoji bij te zetten. Ik zou er een knipoogje gezet hebben, die is voor de meesten duidelijker als een vriendelijk grapje dan die grijns. Vroeger ging dat trouwens zo ;-)

Maar goed, ik voel de hete adem van Wentelteefje over deze off topic al bijna in m'n nek, dus peace out :smoke:

Das
28 juni 2020, 10:38
Je had nog wel je best gedaan door er een emoji bij te zetten.

Emoji zijn er om erbij te zetten om te verzachten wat je eigenlijk echt bedoelde:rolleyes:

mentholbear
28 juni 2020, 14:51
Emoji zijn er om erbij te zetten om te verzachten wat je eigenlijk echt bedoelde:rolleyes:

Of juist niet, zoals deze :2up:

mentholbear
28 juni 2020, 23:21
ik vind hem verzachtend:ot:

Hey, leuke emoji! Hopelijk werkt ie verzachtend voor Wentelteefje :biggrin:

Brad Clitt
28 juni 2020, 23:28
onder de brug is gewoon fan van de RHCP.