PDA

Volledige versie bekijken : Bewindvoerder gaf geld van cliënten uit in Duitse seksclub

Piet Plezier
8 juli 2020, 12:18
Een 43-jarige bewindvoerder uit Venlo heeft zeker anderhalf jaar lang van zijn cliënten gestolen. Deze Ramon N. maakte geld van kwetsbare mensen naar zichzelf over en gaf het uit in een Duitse seksclub.

Ook kocht hij een Range Rover en was hij veel in het nachtleven van Keulen te vinden, zo heeft hij verklaard

https://www.1limburg.nl/bewindvoerder-gaf-geld-van-clienten-uit-duitse-seksclub?context=section-1

JonnyFontane
8 juli 2020, 17:31
Doet ie goed.....:biggrin:
En dan die strafeis....een lachertje. En zijn advocaat vindt het te zwaar en wil 240 uur werkstraf.
Met 240 uur werken verdien ik geen dertig mile.....

Kwibus2
8 juli 2020, 19:49
De schuld aan de benadeelden blijft bestaan. Mogelijk wordt die schuld overgenomen door het CJIB.
Dan worden de benadeelden schadeloos gesteld en krijgt Ramon het CJIB achter zich aan voor het betalen van de schuld.

Nulnulzeseneenhalf
22 juli 2020, 18:59
https://www.1limburg.nl/seksclub-bewindvoerder-half-jaar-de-cel?context=section-1

De Venlose bewindvoerder die geld van zijn kwetsbare cliënten stal en daarmee een Range Rover kocht, op stap ging in Keulen en een Duitse seksclub bezocht, is veroordeeld tot een half jaar celstraf.

Daarnaast moet hij vijftien cliënten terugbetalen. Zij hadden allen een vordering ingediend.

Willem2
22 juli 2020, 19:03
"Elk gebed dat ik de afgelopen jaren heb gedaan, was voor deze mensen. Elke kaars die ik opstak, was voor hen. Ik draag hun leed met me mee."

Een aflaat en wat weesgegroetjes, zo gaat dat :rolleyes: :mad:

Nulnulzeseneenhalf
22 juli 2020, 20:37
Een aflaat en wat weesgegroetjes, zo gaat dat :rolleyes: :mad:

Een goed katholiek dus.

deket
23 juli 2020, 01:39
als je dan toch geld wil pikken,doe het dan bij de superrijksten,die het zelfs niet merken wanneer er een miljoentje of zo van hun zwart geld verdwijnt en geef het aan de allerarmsten als een soort Robin Hood
maar dit sujet steelt bij de sukkelaars en financieel zwakke mensen en dat is niet oké
sancties kunnen niet streng genoeg zijn,geef deze oplichter niet zo een babystraf

mentholbear
23 juli 2020, 23:37
als je dan toch geld wil pikken,doe het dan bij de superrijksten,die het zelfs niet merken wanneer er een miljoentje of zo van hun zwart geld verdwijnt en geef het aan de allerarmsten als een soort Robin Hood
maar dit sujet steelt bij de sukkelaars en financieel zwakke mensen en dat is niet oké
sancties kunnen niet streng genoeg zijn,geef deze oplichter niet zo een babystraf

Ook zo iets. Een groep idioten die stoer moeten doen met fikkie steken, branden het invalide wagentje van een bejaarde uit. Die nu thuisgekluisterd zijn. Kwam misschien goed uit met Corona en bedoelden ze het goed... :rolleyes: