Volledige versie bekijken : Ijsberenforum is het grootste Nederlandstalig prostitutieforum
mechelen
8 juli 2020, 21:59
Ik heb effe de stats bekeken : YBF heeft méér leden dan elk ander Nederlandstalig prostitutieforum. Proficiat Willem2 (en co), het is je (jullie) na 15 jaar zwoegen dan toch gelukt!
Voor wat dit waard is natuurlijk. :smkiss:
stimpy3
8 juli 2020, 23:06
Nou, hou dat maar een beetje stil want anders krijgen we hier allemaal politieinfiltranten die al dan niet met vrijkaartjes inspecties gaan doen in de clubs. Of zedenpredikers die ons willen laten geloven dat kameren een doodzonde is en dat de HEERE HEERE dat zo niet bedoeld heeft.
Sjeufke
8 juli 2020, 23:15
De Heere zei: "ga heen en vermenigvuldigd u" :rolleyes:
stimpy3
8 juli 2020, 23:24
Ja, dat boek is nog van voor de duitse wetgeving wbt rubbers enzo. :biggrin:
Wentelt Eefje
8 juli 2020, 23:43
Ik denk dat De HEERE geen taalfouten maakt... :tongue:
mentholbear
9 juli 2020, 01:36
Dat gaat dus niet met rubbertjes en plafonds witten :rolleyes:
JonnyFontane
9 juli 2020, 06:14
Tijd voor een feestje dus......in ieder geval gefeliciteerd...
Lesyeux
9 juli 2020, 09:27
Oooh jaaa... dat was het... vermenigvuldigen!! Al die tijd verkeerd gedaan... maar... ik wist dat het iets met rekenen te maken had!
JonnyFontane
9 juli 2020, 12:40
Oooh jaaa... dat was het... vermenigvuldigen!! Al die tijd verkeerd gedaan... maar... ik wist dat het iets met rekenen te maken had!
Jij bent zeker heel goed in aftrekken....:biggrin:
Willem2
11 juli 2020, 01:21
Het wordt tijd dat ik eens wat ga opruimen ;)
Ondanks corona loggen er nu net zoveel in als voor de coronatijd.
phoenix
11 juli 2020, 11:26
Ja willem kun je geen kot afhuren in een land waar geen corona heerst.... gaan we daar de plaatselijke dames maal onderzoeken...
mentholbear
11 juli 2020, 16:59
Ja willem kun je geen kot afhuren in een land waar geen corona heerst.... gaan we daar de plaatselijke dames maal onderzoeken...
Noordpool, spitsbergen?
Zullen waarschijnlijk alleen weinig dames zijn ;)
sofaking
11 juli 2020, 17:11
Noordpool, spitsbergen?
Zullen waarschijnlijk alleen weinig dames zijn ;)
Maar wel veel ijsberen.
mentholbear
11 juli 2020, 18:00
Maar wel veel ijsberen.
Juist ja, ik wou eerst Antartica zeggen, maar daar zitten volgens mij geen ijsberen :rolleyes: