PDA

Volledige versie bekijken : Clubs die geopend zijn in Duitsland

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Man with the GOLDEN gun
10 juli 2020, 12:46
Bij TCO kun gaan ze een beetje open. Het wordt een massage studio.
Aan de dames te zien worden het zeer relaxte massages...

http://www.totalclub-osnabrueck.com/pauschalclub/

Sjeufke
12 juli 2020, 11:28
Bron: https://www.dw.com/de/die-situation-ist-beschissen/a-54142290

PROSTITUTION

"Die Situation ist beschissen"

In ganz Deutschland sind die Bordelle mittlerweile seit fast vier Monaten geschlossen - Corona-bedingt. Prostituierte und Bordell-BetreiberInnen haben dafür kein Verständnis mehr.

https://thumbs2.imgbox.com/9e/77/rcKAsq3s_t.jpg (http://imgbox.com/rcKAsq3s)

Es muss endlich wieder Leben in die Bordelle kommen - mit dieser Forderung sind am Samstagabend mehrere Hundert Prostituierte und Bordell-BetreiberInnen aus ganz Deutschland auf der Reeperbahn in Hamburg auf die Straße gegangen. "Wir sind Hygieneprofis" und "Sexarbeit darf nicht durch Corona in die Illegalität abrutschen", war auf ihren Plakaten zu lesen.

"Dass sich die jungen Leute in dieser Sache politisch engagieren, ist toll und es zeigt die Brisanz der Lage", sagte Johanna Weber vom Berufsverband erotische und sexuelle Dienstleistungen. Die Sexarbeiterinnen und -arbeiter, von denen viele in existenzielle Not geraten sind, hätten sehr lange viel Verständnis für die Corona-Beschränkungen aufgebracht, doch so langsam schwinde die Geduld. Das habe auch damit zu tun, dass in Nachbarländern erotische und sexuelle Dienste bereits wieder gestattet seien.

https://thumbs2.imgbox.com/ea/19/JNfDvn4s_t.jpg (http://imgbox.com/JNfDvn4s)

Sex mit Maske

"In der Schweiz ist Prostitution seit vier Wochen wieder erlaubt und es hat seitdem keine Corona-Fälle im Zusammenhang mit Bordell-Besuchen dort gegeben", betonte Weber. In den Niederlanden sind Bordelle seit Anfang Juli wieder geöffnet. Auch Österreich gestattet Sexarbeit inzwischen wieder - allerdings mit Maskenpflicht.

"Die Situation ist beschissen", schilderte eine Frau, die nach eigenen Angaben seit zwei Jahren in der Hamburger Herbertstraße als Prostituierte arbeitet. Ihren Namen wollte sie nicht nennen.

Dass es in Deutschland keine Lockerungen gebe, ist für den Berufsverband und die BordellbetreiberInnen "unverständlich". Denn andere Branchen mit körpernahen Dienstleistungen wie Massagesalons, Tantra-Institute, Tattooläden oder Saunen dürften wieder öffnen. Auch für die Sexarbeit seien in Zusammenarbeit mit Gesundheitsämtern bereits Hygienekonzepte erarbeitet worden, heißt es.

https://thumbs2.imgbox.com/3f/b3/WAPP1Emd_t.jpg (http://imgbox.com/WAPP1Emd)

In Deutschland gibt es aktuell rund 33.000 behördlich registrierte Prostituierte, insgesamt sollen es bis zu 400.000 sein. Viele von ihnen stammen aus Osteuropa.

mentholbear
12 juli 2020, 13:13
Wel slim dat ze hun Prada en Gucci tassen voor de foto even afgedaan hebben :roll:

Maar hopelijk besluiten ze inderdaad komende week dat het bij onze oosterburen per augustus ook weer kan. En dat Happy Hour in SS gauw terug mag keren :tongue:

Meme Moo
12 juli 2020, 22:08
Het meest rechtse ‘argument’ op de middelste foto, is dan weer wel een beetje jammer...

Persoonlijk denk ik, gezien de posts van de afgelopen 4 maanden op dit forum, dat de mieren meer opgelucht zullen zijn als de SC’s in Duitsland weer open gaan!

Willem2
13 juli 2020, 13:29
Licht aan de tunnel misschien dinsdag de 11de augustus
https://www.land.nrw/sites/default/files/asset/document/2020-07-12_fassung_coronaschvo_ab_15.07.2020_lesefassung.p df

Verordnung zum Schutz
vor Neuinfizierungen mit dem Coronavirus SARS-CoV-2
(Coronaschutzverordnung – CoronaSchVO)

In der ab dem 15. Juli 2020 gültigen Fassung

§ 10 Freizeit- und Vergnügungsstätten
(1) Der Betrieb der folgenden Einrichtungen und Begegnungsstätten sowie die folgenden Angebote sind untersagt:
1. Clubs, Diskotheken und ähnliche Einrichtungen,
2. sexuelle Dienstleistungen in und außerhalb von Prostitutionsstätten, Bordellen und ähnlichen Einrichtungen.

zoals reeds eerder ergens gemeld is ...

mentholbear
13 juli 2020, 16:32
Licht aan de tunnel misschien dinsdag de 11de augustus
https://www.land.nrw/sites/default/files/asset/document/2020-07-12_fassung_coronaschvo_ab_15.07.2020_lesefassung.p df

zoals reeds eerder ergens gemeld is ...

Ik doe gewoon zoals ik met SS deed, wacht gewoon de eerste verslagjes af van de pioniers die daadwerkelijk hebben kunnen kameren. Ik hoef niet zo nodig haantje de voorste te zijn.

Willem2
13 juli 2020, 17:13
Ik doe gewoon zoals ik met SS deed, wacht gewoon de eerste verslagjes af van de pioniers die daadwerkelijk hebben kunnen kameren. Ik hoef niet zo nodig haantje de voorste te zijn.

Jij was er niet de eerste dag, maar wel in de eerste week. Neem eens een voorbeeld aan W E :biggrin:
Trouwens die 11de houdt nog steeds niet in dat de clubs dan daadwerkelijk open zullen gaan.
En ondertussen neemt de illegalititeit steeds grotere vormen aan ...

de duisburg spesjalist
13 juli 2020, 17:17
laten we gewoon de pers maar is wachten wat ze woensdag te melden hebben wie had nou verwacht dat NL alle contact beroepen op 1 juli zou toe laten zonder mondkapjes plicht ;)

Willem2
14 juli 2020, 10:57
laten we gewoon de pers maar is wachten wat ze woensdag te melden hebben wie had nou verwacht dat NL alle contact beroepen op 1 juli zou toe laten zonder mondkapjes plicht ;)

Inderdaad we wachten lekker af. 1 ding is denk ik wel zeker; je zal een mondkapje moeten dragen.

JonnyFontane
14 juli 2020, 11:12
vet geil... met een mondkapje naar de dames van plezier.. al hoe wel dat dat bij sommige beren nog eens niet zo'n slecht idee is.

WANDELAAR5
14 juli 2020, 13:51
Jij was er niet de eerste dag, maar wel in de eerste week. Neem eens een voorbeeld aan W E :biggrin:
Trouwens die 11de houdt nog steeds niet in dat de clubs dan daadwerkelijk open zullen gaan.
En ondertussen neemt de illegalititeit steeds grotere vormen aan ...

Nee W E moet een voorbeeld nemen aan Menthol Bear! ;) MB schrijft keurig verslagen (inhoudelijk vwb de dames zouden die wel wat beter mogen beschrijven wat er gebeurt). W E is gisteren in SS geweest en geen verslag, zelfs niet 1 dame review!

Meme Moo
14 juli 2020, 17:20
Nee W E moet een voorbeeld nemen aan Menthol Bear! ;) MB schrijft keurig verslagen (inhoudelijk vwb de dames zouden die wel wat beter mogen beschrijven wat er gebeurt). W E is gisteren in SS geweest en geen verslag, zelfs niet 1 dame review!

Als WE een voorbeeld moet nemen aan Menthol vwb het schrijven van een verslag, betekent dit dat WE daar nog riant de tijd voor heeft en we daar dus nog 4 maanden op moeten wachten. :biggrin:

Sjeufke
15 juli 2020, 15:21
https://www.land.nrw/de/wichtige-fragen-und-antworten-zum-corona-virus

Tot 11 augustus blijft het handwerk in NRW (D)

Viscamessi
15 juli 2020, 16:34
Inderdaad, helaas wel. Met bovendien geen enkele zekerheid dat het na 11 augustus afgelopen is met het handwerk in NRW.

Het is een pokke-einde rijden voor mij, maar ik ga één dezer dagen toch maar eens naar SS toe.

kempie
15 juli 2020, 17:53

Als ik dat zo lees is het maar beter ook dat ze nog even dicht blijven gezien de andere stenge regeltjes zouden we dan in de club waarschijnlijk een mondkapje moeten dragen en altijd tot iedereen 1,5 meter afstand moeten houden tot je op de kamer bent.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

mentholbear
16 juli 2020, 18:30
Als ik dat zo lees is het maar beter ook dat ze nog even dicht blijven gezien de andere stenge regeltjes zouden we dan in de club waarschijnlijk een mondkapje moeten dragen en altijd tot iedereen 1,5 meter afstand moeten houden tot je op de kamer bent.

Lijkt me heerlijk die rust. Eindelijk geen gejaag of in je badjas gemolesteerd te worden :roll:

Willem2
10 augustus 2020, 23:13

De ambtenaren zijn nog niet terug van vakantie dus de datum is nog niet aangepast.
Dus handwerk ...

Ook in Saarland is het nog verboden:
https://www.saarbruecken.de/leben_in_saarbruecken/gesundheit_sicherheit/corona/aktuelle_regeln

Mooiejoke
11 augustus 2020, 10:04
Maar over welke datum praat men nu dan? (Niet dat dat veel zegt, maarntoch)

hotmister1985
11 augustus 2020, 18:47
Clubs blijven in ieder geval nog tot 1 september gesloten, zie paragraaf 10 en 19 van de nieuwe Coronaschutzverordnung die vanaf morgen in NRW van kracht is: https://www.land.nrw/corona

(1) Der Betrieb der folgenden Einrichtungen und Begegnungsstätten sowie die folgenden Angebote sind untersagt:
1. Clubs, Diskotheken und ähnliche Einrichtungen,
2. sexuelle Dienstleistungen in und außerhalb von Prostitutionsstätten, Bordellen und ähnlichen Einrichtungen

Inkrafttreten, Außerkrafttreten
Diese Verordnung tritt am Tag nach der Verkündung in Kraft und mit Ablauf des 31. August
2020 außer Kraft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Player
11 augustus 2020, 19:33
De seksindustrie in Duitsland is van andere aard dan in België of Nederland. Hoeveel SC'S zijn er in Duitsland, 3 à 400? In NL 1 en in BE geen. In BE en NL gaat het om ramen, privé ontvangst, kleinschalige bordelen,... Dus veel 1:1 contacten. Dat heb je in een SC niet. Daarom blijven ook gewone Clubs, discotheken, evenementen,... nog verboden. En als het van een vaccin afhangt, Puttin heeft er al één. Rusland heeft de grootste wetenschappers voortgebracht en de eerste man in de ruimte gelanceerd. Persoonlijk heb ik wel vertrouwen in Russische onderzoekers en wetenschappers. Zonder hen bereiken we het ruimtestation ISS al jaren niet meer.

Shakir
11 augustus 2020, 19:50
De seksindustrie in Duitsland is van andere aard dan in België of Nederland. Hoeveel SC'S zijn er in Duitsland, 3 à 400? In NL 1 en in BE geen.

Ik maak de rekening. Oostenrijk: 15 clubs voor 8.8 miljoen inwoners. Zwitserland: 32 clubs voor 8.6 miljoen inwoners. Duitsland: 155 clubs voor 83 miljoen inwoners. (Bron: Freierverkehr)
---> Constatie: Oostenrijk en Duitsland zijn verhoudingsgewijs even goed bedeeld qua clubs, Zwitserland nog veel meer, het dubbele!

Ik blijf het dus een verdacht zaakje vinden.

Player
11 augustus 2020, 20:12
Ik blijf het dus een verdacht zaakje vinden.Tja, je bent achterdochtig en pessimistisch van nature, denk ik, Shakir. Een aantal weken geleden rende je nog snel van het glazen straatje naar de Aarschotstraat want alles ging dichtgegooid worden in België.

In België zijn er momenteel toch ook geen verdere versoepelingen? Evenementensector blijft toch ook dicht, net als discotheken,...

Een tiental Clubs in AT en CH is maar kattenpis tov een honderdtal in Duitsland. Denk zelfs dat het er meer dan 155 zijn, maar soit. Men wil gewoon de kans niet lopen dat het mis gaat in zo'n Club. Hoewel dat moeilijk aantoonbaar is, de klanten komen van heinde en ver. En de dames zijn jong en misschien recistenter.

En wat met Berlijn dan, hoe past dat in het complot?

Shakir
11 augustus 2020, 20:43
Tja, je bent achterdochtig en pessimistisch van nature, denk ik, Shakir. Een aantal weken geleden rende je nog snel van het glazen straatje naar de Aarschotstraat want alles ging dichtgegooid worden in België.

Ik moet toegeven dat die situatie wel grappig moet overkomen zijn. :)

Men wil gewoon de kans niet lopen dat het mis gaat in zo'n Club.

Het kan overal mis gaan... De opening zal maar weinig bijdragen aan het totaal.

En wat met Berlijn dan, hoe past dat in het complot?

Complottheorieën hebben nu eenmaal een zekere aantrekkingskracht op velen. Het heeft iets zoetzuur...

Artemis staat al een tijdje op de lijst. Waarschijnlijk is de club niet echt mijn ding, maar toch wil ik zo'n klinkende naam eens gezien hebben!

schoolmeester
12 augustus 2020, 16:47
Duitsland heeft VEEL MEER dan 155 saunaclubs, ik denk eerder 1500 tot 2000.

Groet, schoolmeester.

Shakir
12 augustus 2020, 17:20
Duitsland heeft VEEL MEER dan 155 saunaclubs, ik denk eerder 1500 tot 2000.

Groet, schoolmeester.

Ik baseer me op de website van freierverkehr, die alle clubs (NL/DE/SW/AT) tot in detail (en up to date) beschrijft. Ik ken geen enkele club die daar niet wordt weergegeven. Ze staan er werkelijk allemaal: vanaf de goorste RTC met drie meiden tot en met een sekspaleis als Artemis Berlin.

schoolmeester
12 augustus 2020, 17:35
155 klopt echt niet, kijk b.v. naar de omgeving Bochum of Dusseldorf, daar zitten om de paar kilometer saunaclubs.
Aangezien Duitsland behoorlijk groot is denk ik dat mijn schatting van 1500 tot 2000 clubs behoorlijk goed is.

Groet, schoolmeester.

Shakir
12 augustus 2020, 17:58
Je overschat het aantal clubs schromelijk. De Rijn-Ruhr is idd één van de dichtst bevolkte gebieden van Europa, maar er zijn ook grote gebieden zonder clubs. In de voormalige DDR zijn er erg weinig clubs, en ook in Noord-Duitsland is er maar weining te beleven

Welk vak geef je, schoolmeester?

Player
12 augustus 2020, 18:37
Ik dacht ook dat het meer dan 155 was. Vind de bron niet meer terug, maar had iets van 300 of 400 in mijn hoofd. Hangt er natuurlijk vanaf wat allemaal onder de definitie wordt meegekomen. Anyway, DE staat met kop en schouders en grote voorsprong nr 1.

Anderzijds, tijdens mijn toertocht door de Balkan had Ik de indruk dat in elk boeregat wel een Club(je) was. En in de grensstreek met Oostenrijk had Tsjechië ook veel Clubs, herinner ik mij uit mijn Oostenrijkse periode in Wenen.

schoolmeester
12 augustus 2020, 19:10
WELK VAK GEEF JE SCHOOLMEESTER ?

Geen enkel vak, schoolmeester is alleen mijn nickname.
In het dagelijks leven ben ik beroepsmatig hovenier.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
12 augustus 2020, 19:57
In het dagelijks leven ben ik beroepsmatig hovenier.

Kan je mij een prijsopgave doen voor het in orde maken van de wildernis in m’n tuintje ?
Om de één of andere reden kom ik er zelf niet aan toe..

pietpotent44
12 augustus 2020, 20:00
Kan je mij een prijsopgave doen voor het in orde maken van de wildernis in m’n tuintje ?

De reden is waarschijnlijk een Sixsens verslaving :biggrin:

jansenroy
12 augustus 2020, 20:10

Alles eruit en er 1 groot zwembad van maken Eddy. Gratis tip!

Eddy_V
12 augustus 2020, 20:17
Alles eruit en er 1 groot zwembad van maken Eddy. Gratis tip!
Is inderdaad wel eens door m’n hoofd geschoten.
Maar dan nog wel met wat ruimte om pannenkoeken te bakken! :)

jansenroy
12 augustus 2020, 21:08
Is inderdaad wel eens door m’n hoofd geschoten.
Maar dan nog wel met wat ruimte om pannenkoeken te bakken! :)

Een mini sc, en van je hobby je werk maken, wie wil dat nou niet!

schoolmeester
13 augustus 2020, 04:51
Eddy V, ik doe alleen onderhoud, geen aanleg van tuinen.

Groet, schoolmeester.

Knutje77
13 augustus 2020, 08:22
Een paar topless Roemeentjes in je zwembad, en je hebt er een klant bij.

Eddy_V
13 augustus 2020, 09:15
Een paar topless Roemeentjes in je zwembad, en je hebt er een klant bij.
Ik zal eens informeren hoe de gemeente hier over denkt...
Dan kan Piet Plezier de boel eromheen een likje verf geven en schoolmeester kan het onkruid wieden, betaling in natura :biggrin:

Knutje77
13 augustus 2020, 09:41
Ik meld me aan als poolboy

jansenroy
13 augustus 2020, 15:41
Ik doe de ballotage mbt de dames dan wel Eddy, anders krijg je het veel te druk :biggrin:

deket
13 augustus 2020, 16:43
Een Roemeen, alsook een Bulgaar doet dat voor een appel en een ei
En Eddy Indien je graag een zwembad in jouw tuin laat graven,jouw fetisj, zou ik niet te lang meer wachten. Er komt een dag dat dit niet meer mag. Zoals bij zonnebanken, maar daar geeft men de volksgezondheid als reden.
Bij zwembaden omdat men water meer en meer als kostbaar goed elementair voor het leefmilieu zal beschouwen

VAZKOR
13 augustus 2020, 17:16
Eerst ff dit topic raadplegen :biggrin:. Ik moest er meteen aan denken, Badslippers kom er maar bij :), waar is nou die club Golden Slippers, wellicht een kandidaat naamsaanpassing voor YY als dat ooit weer opengaat.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30102-Badslippers-gaat-een-Saunaclub-beginnen-en-wordt-vet-rijk!

Eddy_V
13 augustus 2020, 18:27
Een Roemeen, alsook een Bulgaar doet dat voor een appel en een ei
En Eddy Indien je graag een zwembad in jouw tuin laat graven,jouw fetisj, zou ik niet te lang meer wachten
Maar die Roemeen en Bulgaar zijn niet te vertrouwen en de collega ijsberen die zich tot nu toe hebben aangemeld wel ;)

Vergunning voor het zwembad zal hier nog geen probleem zijn als ik op Google Earth de omgeving bekijk. Dan ben ik verlost van mijn achtertuin onderhoud: terrasje ernaast met een paar ligbanken, bbq en mogelijkheid tot pannenkoeken bakken.
Wellicht kan deket zijn connecties inzetten om de vergunning van YY over te hevelen naar een wat kleinere doch Corona-proof locatie ? Misschien hebben ze de oude Za-Zen vergunning nog?
Uitsluitend voor nette mensen... (moet ik m’n leven dus gaan beteren :biggrin:)

ps Vazkor is uiteraard ook altijd welkom: een zwarte wolf om de boze wolven buiten de deur te houden is altijd welkom

Ricardo Banana
14 augustus 2020, 20:10
https://m.bild.de/bild-plus/geld/wirtschaft/wirtschaft/bordelle-duerfen-oeffnen-hammer-sex-regeln-fuer-freier-und-prostituierte-72383736,view=conversionToLogin.bildMobile.html

Mooiejoke
14 augustus 2020, 22:20
https://m.bild.de/bild-plus/geld/wirtschaft/wirtschaft/bordelle-duerfen-oeffnen-hammer-sex-regeln-fuer-freier-und-prostituierte-72383736,view=conversionToLogin.bildMobile.html

Ik kom niet in deze link. Bevat het iets nieuws?

Willem2
14 augustus 2020, 22:24
Ik kom niet in deze link. Bevat het iets nieuws?

Die irren Corona-Sex-Regeln für Deutschlands Bordelle

Tote Hose in Deutschlands Bordellen, Arbeitsverbot für Tausende Prostituierte wegen Corona seit März. DAS soll sich jetzt ändern. Grünes Licht für das Rotlicht-Millieu?

Freier dürfen wieder ran – allerdings nur ganz langsam. Und so richtig entspannt wird das wohl nicht. Das lässt sich aus dem Papier der eigens ins Leben gerufenen Arbeitsgemeinschaft Prostitutionsstätten der Länder herauslesen (liegt BILD vor).
en meer kan je niet lezen want dan moet je lid zijn ...

Gewoon afwachten ...

deket
14 augustus 2020, 23:24
Verwijzend naar het hoofdtopic, : die tunnel lijkt niet langer een soort kanaaltunnel maar een onder de Grote Oceaan

kempie
15 augustus 2020, 16:23
en meer kan je niet lezen want dan moet je lid zijn ...

Gewoon afwachten ...

Een stukje uit een ander blad. Lijkt dan landelijk weer toegestaan de pay sex of de clubs ook weer open mogen? En er zijn nog al wat regeltjes.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200815/a5b18f4cb757b0326dc5d6d6c375fe6a.jpg

WA
15 augustus 2020, 18:21
Medische mondmaskers dragen verplicht, alleen op afspraak om rijen te voorkomen....... er zal nog meer de illegaliteit ingaan en de pakkans nog kleiner worden. Men zal namelijk eerst de vergunde prostitutie controleren.

de duisburg spesjalist
15 augustus 2020, 18:27
zoals ik begrepen heb alleen op afspraak

in de club mag je niet blijven naar binnen betalen neuken en weer naar buiten

geen wellnes geen buffet geen party

en je moet id tonen

het is nog niet goed gekeurd

en het sauna club concept is hier door verdwenen

mentholbear
16 augustus 2020, 21:48
Gelukkig hebben we SS nog... :rolleyes:

Maar zijn er gigantische uitbraken onstaan in de Nederlandse, Zwitserse en Oostenrijkse clubs?

En ID... :wink2:
Doe mij liever een anonieme Corona app paal ofzo, en iedere bezoeker er langs.

vrije jongen
16 augustus 2020, 22:08
Niet alleen hier, maar in het algemeen blijft het bizar hoezeer alle landen navelstaren en beleid maken zonder even over de grens te kijken.

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

Picasso 1
16 augustus 2020, 22:13
zoals ik begrepen heb alleen op afspraak

in de club mag je niet blijven naar binnen betalen neuken en weer naar buiten

geen wellnes geen buffet geen party

en je moet id tonen

het is nog niet goed gekeurd

en het sauna club concept is hier door verdwenen

Tot volgend jaar, Duitsland. :wink2:

Shakir
16 augustus 2020, 22:31
Alhoewel ik te boek sta als een doemdenker betwijfel ik of het saunaclubconcept definitief ten grave gaat gedragen worden.
Om te beginnen zijn normale restaurants en sauna's wel toegestaan (onder voorwaarden), dus waarom zou dat dan niet kunnen geïmplementeerd worden voor FKK saunaclubs?
Is het dan niet zo dat de sector zelf protocollen moet voorstellen, en dat ze dan al dan niet goedgekeurd worden door de politiek? Het moet toch ook een werkbaar model zijn?

Bang afwachten dus, want als saunaclubs (voorlopig?) omgevormd worden tot grote privéhuizen dan hoeft het voor de meesten niet meer, en dan mag IJBF naar het archief. En dan blijft SixSens de hel waar ik voorlopig nog niet heen wil.

Denk er ook aan dat als de crisis te lang blijft aanslepen (en dat ziet er wel naar uit), "voorlopig" "permanent" kan worden.
Maar goed, zo ver zijn we nog niet

brombeerzuid
16 augustus 2020, 22:40
Het rare is dat in duitsland de swingerclubs open zijn, wel met beperking voor aantal gasten.
Snap het verschil niet?

Shakir
16 augustus 2020, 22:45
Het rare is dat in duitsland de swingerclubs open zijn, wel met beperking voor aantal gasten.
Snap het verschil niet?

Dat pleit voor onze hobby! Een rechter zou wel eens dezelfde mening kunnen hebben.

Player
16 augustus 2020, 22:49
Alhoewel ik te boek sta als een doemdenker betwijfel ik of het saunaclubconcept definitief ten grave gaat. Maar goed, zo ver zijn we nog nietWanneer Shakir opeens naar het kamp van de believers overloopt, is de oorlog bijna gewonnen [emoji16]

vanKees
17 augustus 2020, 13:44
Gestern zitiert im "Babylonforum (saunaclubs.org):

"Gestern um 15:32
Cheffe schreibt heute, er sei guter Dinge, dass es im September wieder losgehen würde."

Aber diese Aussage kann ich nicht ernst nehmen, da die Lage in NRW diesen Optimismus nicht hergibt. (Maar ek kan nie hierdie stelling ernstig opneem nie, want die situasie in NONRW gee nie aanleiding tot hierdie optimisme nie.)

vanKees

de duisburg spesjalist
17 augustus 2020, 16:44
op zondag 13/9 naar ss. Ben eens benieuwd.normaal ga ik op maandagen . Blijf wel hopen dat de Duitse clubs op 1/9 open mogen gaan. Maar ik denk dat het tegen beter weten in is.:hammer:

zo als het er nu uit zie zullen een aantal clubs besluiten om open te gaan . maar vergeet het club gevoel . naar binnen betalen neuken en weer naar buiten . geen welnes geen eten drinken geen party de sauna clubs worden eerder tijdelijk privé huizen als ik het verkeerd begrepen heb verbeter me dan

Patjax
17 augustus 2020, 16:50
verbeter me dan

Taalkundig gezien kunnen we dan wel aan de gang blijven :hammer:

de duisburg spesjalist
17 augustus 2020, 17:00
Taalkundig gezien kunnen we dan wel aan de gang blijven :hammer:

ja ja maar we zitten hier niet op school :baeh:

Duitslandfan
17 augustus 2020, 17:09
De FKK saunaclubs als Villa venus (Duisburg), Luderland (Leverkusen), Arabella (Bochum) en de Grimbergsauna (Gelsenkirchen).

Hoe groot is de kans dat deze clubs per 1 september eindelijk weer eens open gaan? Als er geen eten en drinken en geen sauna mogelijk is kunnen ze toch geen entree meer vragen dat normaal 30€ bedraagt? En wat voorspel als het op de bank naast een dame zitten is dat ook dan niet meer mogelijk?

de duisburg spesjalist
17 augustus 2020, 17:17
De FKK saunaclubs als Villa venus (Duisburg), Luderland (Leverkusen), Arabella (Bochum) en de Grimbergsauna (Gelsenkirchen).

Hoe groot is de kans dat deze clubs per 1 september eindelijk weer eens open gaan? Als er geen eten en drinken en geen sauna mogelijk is kunnen ze toch geen entree meer vragen dat normaal 30€ bedraagt? En wat voorspel als het op de bank naast een dame zitten is dat ook dan niet meer mogelijk?

nihil is de kans dat ze open gaan . zoals een bekende club eigenaar mijn gezegd heeft ja aber unter den auflagen kann man kein geschaft fuhren

Duitslandfan
17 augustus 2020, 17:35
Waarom nihil? Ze kunnen niet eeuwig dicht blijven. De overheid kan prostitutie niet blijven verbieden of blijft men ongevoelig voor steeds meer protesten. Als het in Nederland en België kan waarom dan niet in Duitsland? Met wat voorzorgsmaatregelingen om het coronagevaar te brperken moet het beslist weer mogelijk zijn.

de duisburg spesjalist
17 augustus 2020, 17:47
oa disco's magen ook niet open in DE en DE verbied de prostitutie niet dat mag per 1 9 2020 ik verzin het zelf niet

Eddy_V
17 augustus 2020, 21:41
naar binnen betalen neuken en weer naar buiten . geen welnes geen eten drinken geen party de sauna clubs worden eerder tijdelijk privé huizen als ik het verkeerd begrepen heb verbeter me dan

dat heb je helemaal goed begrepen
degenen die nog steeds niet begrijpen waarom Sixsens een aantal strikte regels hanteert, kunnen straks helemaal los gaan met hun commentaar over de Duitse clubs of wat daar voorlopig van over is :biggrin:

Moet toegeven dat ik dit niet zo verwacht had en eerder de ijdele hoop had dat per medio augustus clubs in Duitsland weer terug naar normaal zouden gaan met een aantal restricties zoals in Nederland, maar voorlopig zit dat er dus helaas niet in. Maar allicht dat het aantal Duitse bezoekers in Nederland wat afneemt. Dat zou al een hele winst zijn.

hanslatta
18 augustus 2020, 08:52
ik heb dat ook vernomen van een dvp werkzaam bij babylon, zou 1 september opengaan als ''massagesalon'', of wat daar voor door moet gaan :gruebel:

de duisburg spesjalist
18 augustus 2020, 16:24
dat heb je helemaal goed begrepen
degenen die nog steeds niet begrijpen waarom Sixsens een aantal strikte regels hanteert, kunnen straks helemaal los gaan met hun commentaar over de Duitse clubs of wat daar voorlopig van over is :biggrin:

Moet toegeven dat ik dit niet zo verwacht had en eerder de ijdele hoop had dat per medio augustus clubs in Duitsland weer terug naar normaal zouden gaan met een aantal restricties zoals in Nederland, maar voorlopig zit dat er dus helaas niet in. Maar allicht dat het aantal Duitse bezoekers in Nederland wat afneemt. Dat zou al een hele winst zijn.

die duitse bezoekers zijn ook alleen maar sauna clubs gewend ik vrees dat het aantal bezoekers uit Duitsland niet af zou nemen eer het sauna club concept weer mag in Duitsland

mentholbear
18 augustus 2020, 18:29
Artemis staat al een tijdje op de lijst. Waarschijnlijk is de club niet echt mijn ding, maar toch wil ik zo'n klinkende naam eens gezien hebben!

Precies hetzelfde. Plan was dit jaar m'n SC vakantie die richting op te gaan houden. Maar het werd 'weg in eigen land'.

Ik doe de ballotage mbt de dames dan wel Eddy, anders krijg je het veel te druk :biggrin:

Ik zorg dan wel dat er mannelijke bezoekers komen. Dat het stammies zijn uit Theo's is toch geen bezwaar? :teuflisch:

Knutje77
18 augustus 2020, 19:22
Partytent met stretchers op de parking waar de 1,5 meter geborgd blijft, dan kun je buiten wat lekkers nuttigen alvorens voor ronde 2/3 te gaan.

Player
18 augustus 2020, 19:27
Zijn er eigenlijk al officiële protocols gekend? Of enkel een persartikel?

Willem2
18 augustus 2020, 19:32
Zijn er eigenlijk al officiële protocols gekend? Of enkel een persartikel?

Nee, gewoon afwachten.

Player
18 augustus 2020, 19:52
Nee, gewoon afwachten.In dat geval, niet teveel speculeren en geen voorbarig leedvermaak.

mentholbear
18 augustus 2020, 21:23
In dat geval, niet teveel speculeren en geen voorbarig leedvermaak.

ik doe gewoon als met SS: ik wacht af op de verslagen van de early birds. Ik hoef niet zo nodig haantje de voorste te zijn. America First, Mentholbear second ofzo :roll:

Eric vb
22 augustus 2020, 10:30
Grootste parenclub van Benelux weer open: “Experten kunnen dit niet uitleggen, waarschijnlijk te weinig terreinervaring”

https://www.hln.be/harelbeke/grootste-parenclub-van-benelux-weer-open-experten-kunnen-dit-niet-uitleggen-waarschijnlijk-te-weinig-terreinervaring~a7c9438a/

Eric vb
23 augustus 2020, 16:07
Het plezier was van korte duur: parenclub Acanthus opnieuw dicht: “We moeten te veel mensen weigeren door onze verminderde capaciteit”

https://www.hln.be/harelbeke/het-plezier-was-van-korte-duur-parenclub-acanthus-opnieuw-dicht-we-moeten-te-veel-mensen-weigeren-door-onze-verminderde-capaciteit~af8e278a/

mentholbear
23 augustus 2020, 23:38
Het plezier was van korte duur: parenclub Acanthus opnieuw dicht: “We moeten te veel mensen weigeren door onze verminderde capaciteit”

https://www.hln.be/harelbeke/het-plezier-was-van-korte-duur-parenclub-acanthus-opnieuw-dicht-we-moeten-te-veel-mensen-weigeren-door-onze-verminderde-capaciteit~af8e278a/

Zou dat echt de reden zijn? Ik vind het elkaar beetje tegenspreken. Enerzijds zeggen ze dat er gereserveerd moet worden. Anderzijds mensen aan de deur teleurstellen. Je ging deze zomervakantie toch ook niet zonder reservering naar de Efteling ofzo?

de duisburg spesjalist
24 augustus 2020, 16:29
Prostituees demonstreren voor de heropening van de bordelen

De bordelen in Keulen zijn al maanden gesloten vanwege de coronapandemie. Prostituees en bordeelhouders willen dit niet meer accepteren - en demonstreerden woensdag in Keulen voor de heropening van de etablissementen.

https://rp-online.de/panorama/coronavirus/koeln-prostituierte-demonstrieren-fuer-wiedereroeffnung-der-bordelle_aid-52488311

Düsseldorf - 27-08-2020 - Sexwork demo - Open de bordelen!

Aanstaande donderdag 27 augustus 2020 is het zover: een brede sekswerkalliantie demonstreert voor het deelstaatparlement van Düsseldorf voor een onmiddellijke opening van bordelen in Noordrijn-Westfalen en het hele land en voor een onmiddellijke opheffing van staatsbeperkingen voor sekswerkers en hun gasten!

https://prostitution2020.online/schutzgesetz/2020/08/22/duesseldorf-27-08-2020-sexwork-demo-oeffnet-die-bordelle/?fbclid=IwAR3x91rQCfev-vq80NNN3VRMC7m3tON59W7zFd0aibRadYTsQpwlOHvKndA

robglover
26 augustus 2020, 09:22
Hallo Mede ijsbeertjes,

Zondag in Sixsense vernam ik geruchten dat de clubs in Duitsland mogelijk weer open gaan! Dat is voor een heel klein deel waar, namelijk alleen in Berlijn! Als de mondmaskertjes af mogen in de NRW gaan ze er over nadenken om de clubs te openen aldaar! (zie link)

https://www.google.nl/amp/s/m.bild.de/regional/duesseldorf/duesseldorf-aktuell/gesundheitsamt-bordelle-in-nrw-bleiben-dicht-72249948,view=amp.bildMobile.html

Dus we moeten verlopig nog zuinig zijn op dat mooie clubje bij het drielandenpunt!! En maar hopen dat de politiek van Roermond zijn eigen bedenkt, lijkt me beter voor de corona om de ijsbeertjes en dames te verdelen over twee clubs!

M.v.G. Robglover

moravia
26 augustus 2020, 11:00
..... Zondag in Sixsense vernam ik geruchten dat de clubs in Duitsland mogelijk weer open gaan! Dat is voor een heel klein deel waar, namelijk alleen in Berlijn .... It's only rumours going around and since roughly six weeks the number of girls appearing on German website of ladies.de working before in clubs in the surroundings of Frankfurt (e.g. Sharks) is increasing. Currently working in hotel they hope to see clubs opening within short time. Reality is different.

vanKees
26 augustus 2020, 12:56
Hallo Mede ijsbeertjes,

Zondag in Sixsense vernam ik geruchten dat de clubs in Duitsland mogelijk weer open gaan! Dat is voor een heel klein deel waar, namelijk alleen in Berlijn! Als de mondmaskertjes af mogen in de NRW gaan ze er over nadenken om de clubs te openen aldaar! (zie link)

https://www.google.nl/amp/s/m.bild.de/regional/duesseldorf/duesseldorf-aktuell/gesundheitsamt-bordelle-in-nrw-bleiben-dicht-72249948,view=amp.bildMobile.html

Dus we moeten verlopig nog zuinig zijn op dat mooie clubje bij het drielandenpunt!! En maar hopen dat de politiek van Roermond zijn eigen bedenkt, lijkt me beter voor de corona om de ijsbeertjes en dames te verdelen over twee clubs!

M.v.G. Robglover

Fakten zu diesen Gerüchten:

https://www.butenunbinnen.de/nachrichten/gesellschaft/prostitution-bremen-bremerhaven-erlaubt-auflagen-100.html
https://www.hamburg.de/coronavirus/14238592/2020-08-25-sozialbehoerde-corona-verordnung

Ich bin mir sicher, dass in Berlin die nächste Verordnung auch keine Öffnung von SC beinhaltet.

In Bayern eröffnen zaghaft einige Clubs, wo die Damen einzeln besucht werden können. SC sind auch hier weiterhin zu.
Zumindestens ist die Prostiution legal und nicht unter Strafe vom Ordnungsamt wie in anderen Bundesländern wie
z.B. NRW und RLP.

vanKees

robglover
26 augustus 2020, 14:15

https://www.butenunbinnen.de/nachrichten/gesellschaft/prostitution-bremen-bremerhaven-erlaubt-auflagen-100.html
https://www.hamburg.de/coronavirus/14238592/2020-08-25-sozialbehoerde-corona-verordnung

Ich bin mir sicher, dass in Berlin die nächste Verordnung auch keine Öffnung von SC beinhaltet.

In Bayern eröffnen zaghaft einige Clubs, wo die Damen einzeln besucht werden können. SC sind auch hier weiterhin zu.
Zumindestens ist die Prostiution legal und nicht unter Strafe vom Ordnungsamt wie in anderen Bundesländern wie
z.B. NRW und RLP.

vanKees

Er stont op de site van Artemis Berlijn dat ze toch echt open gingen op 01-09-'20! Maar je hebt gelijk het staat er nu niet meer op! Op naar Vaals dus!

M.v.G. Robglover

Shakir
27 augustus 2020, 19:45
Corona-Verordnungen und Prostitutionsgewerbe
UPDATE 24. August 2020
https://www.donacarmen.de/wp-content/uploads/12-Corona-Prostitution-STAND-24.08.2020.pdf
Hoop maar niet op een mirakel, het is allemaal voorbij. :heul:

Deelstaat Hessen spreekt al zelfs van minstens 31 Oktober 2020. (Wat ik op zich nog onrealistisch vroeg zou vinden).
Wat is er in godsnaam gebeurd met Duitsland?

phoenix
27 augustus 2020, 21:13
VERKIEZINGEN!! LAISCHET CDU MOET KANSLER WORDEN! OF SODER UIT BAYERN , DAAROM ZIJN DIE STATEN OOK HET STRENGST....EN FRAU MERKEL DOET WAT ZE WIL DIE GAAT PER 1 JANUARI MET PENSIOEN.

Corona-Verordnungen und Prostitutionsgewerbe
UPDATE 24. August 2020
https://www.donacarmen.de/wp-content/uploads/12-Corona-Prostitution-STAND-24.08.2020.pdf
Hoop maar niet op een mirakel, het is allemaal voorbij. :heul:

Deelstaat Hessen spreekt al zelfs van minstens 31 Oktober 2020. (Wat ik op zich nog onrealistisch vroeg zou vinden).
Wat is er in godsnaam gebeurd met Duitsland?

Shakir
27 augustus 2020, 21:19
VERKIEZINGEN!! LAISCHET CDU MOET KANSLER WORDEN! OF SODER UIT BAYERN , DAAROM ZIJN DIE STATEN OOK HET STRENGST....
Dan gaan ze vast veel vrouwelijke kiezers krijgen, maar de hoerlopende Duitser zal zeker niet meer op CDU stemmen!

Trouwens phea, jij sprak ooit over oudjaar vieren in Acapulco Gold? ;)

phoenix
27 augustus 2020, 21:34
Trouwens phea, jij sprak ooit over oudjaar vieren in Acapulco Gold? ;)

tja vrij optimistisch, maar het zou kunnen met een vaccin of een sterk gemuteerd onschuldig coronavirus op komst ....

HellaHolla
27 augustus 2020, 23:06
Het is echt ongelofelijk bedroevend wat er in Duitsland aan de gang is op dit moment. De rest van de wereld draait langzaam maar zeker maatregelen terug en Duitsland draait de schroeven nog wat strakker aan. Omgekeerde wereld. Het wordt denk ik nu toch wel erg benauwd voor heel wat clubs als ze bijna een jaar de deuren dicht moeten houden. Het is meer de vraag wat er nog van over is als ze ooit weer open mogen dan wanneer ze weer open mogen.

Men ziet een vaccin echt als eindoplossing voor het grote probleem, hoe stom kun je zijn. Niet alleen de pay6 gaat kapot maar ook de evenementenbranche staat met de rug tegen de muur door deze fantasie. Maar ja, in Duitsland hebben ze kennelijk goede ervaringen met mensen die "eindoplossingen" voor "problemen" verzinnen ofzo.

Dalton
28 augustus 2020, 01:04
1-9 gaan de clubs in NRW weer open dus tot ziens in ACAPULCOGOLD.

Willem2
28 augustus 2020, 01:06
https://www1.wdr.de/nachrichten/themen/coronavirus/treffen-ministerpraesidenten-kanzlerin-coronaregeln-100.html

denk het niet Dalton

phoenix
28 augustus 2020, 08:39
Want Dalton Frau Merkel is de baas.... en de schapen uit duitsland volgen netjes.....

Willem2
28 augustus 2020, 09:30
Want Dalton Frau Merkel is de baas.... en de schapen uit duitsland volgen netjes.....

Het heeft niet zoveel te maken met Frau Merkel of welke politieke kleur ook.
De angst is zo groot dat er drastische maatregelen werden/worden genomen.

Dalton
28 augustus 2020, 09:31
Staat nergens iets over de clubs alleen dat er 150 mensen mogen samen komen en in een tabel staat dat t/m 31 augustus in NRW nog alles dicht blijft,dus 1 september gaat alles open aub bvd.

Willem2
28 augustus 2020, 09:44
Staat nergens iets over de clubs alleen dat er 150 mensen mogen samen komen en in een tabel staat dat t/m 31 augustus in NRW nog alles dicht blijft,dus 1 september gaat alles open aub bvd.

Omdat ambtenaren de tabel nog niet hebben bijgewerkt, maar de uitkomsten van de bijeenkomst van de minister presidenten van de deelstaten van Duitsland zijn zo beangstigend, dat het voor mij zeker is dat de saunaclubs niet open zullen gaan.
Maar we zullen zien ...

PS Misschien kan je er gemasseerd worden :rolleyes:

Brad Clitt
28 augustus 2020, 10:36
Als in tijden van teruglopende nieuwe besmettingen, ziekenhuisopnames en doden de Duitse saunaclubs nog niet mogen openen zou het een beetje vreemd zijn om ze nu wél te openen.

Dalton
28 augustus 2020, 10:54
De tabel is van 24 augustus en daarachter staat echt 31 augustus maw 1 september gaat alles open in NRW.

ZE MOGEN ME ZELFS LEKKER MASSEREN MET HUN HETE LIPJES EN OOK NOG EENS ALEES LEKKER DOORSLIKKEN DAT IS HUN FAVORIETE NAGERECHT.

deket
28 augustus 2020, 11:01
Diegene die nog steeds denken,(nou ja denken) dat de Duitse clubs op 1 september terug open gaan ,zeg ik :"droom rustig verder "
En globale opmerking, : Men moet nu eens internationaal ophouden om België als rood gebied te beschouwen. België is slachtoffer van de braafste leerling van de klas te zijn. Ze rapporteren EN TESTEN meer en dat geeft dus een vertekend beeld.
Mijn kleinzoontje moet nog 7 jaar worden,maar die zou dit begrijpen

kempie
28 augustus 2020, 11:06
Het heeft niet zoveel te maken met Frau Merkel of welke politieke kleur ook.
De angst is zo groot dat er drastische maatregelen werden/worden genomen.

En als ik zie wat wel mag dan gaat het voorlopig nog niet open dan kan je verwachten dat het aantal besmettingen gaat toenemen omdat in de privesfeer als gewoon mag.

In nederland is men er in gaan geloven dat juist in de privesfeer de meeste besmettingen plaats vinden. Ze hebben dan ook eerst het advies gegeven feestjes in prive sfeer te beperken en daarna zelfs verboden opgelegd en zie het aantal besmettingen is de afgelopen 2 weken stabiel gebleven en zelfs licht dalend.

Goedemorgenallemaal
28 augustus 2020, 12:49
België is slachtoffer van de braafste leerling van de klas te zijn. Ze rapporteren EN TESTEN meer en dat geeft dus een vertekend beeld.

Belgie doet het aardig maar is zeker niet de top op testgebied, zeker niet over de hele periode. Voorafgaand aan de tweede golf zelfs gewoon middenmoot. Dat zal, zeker in combinatie met het vage bubbelbeleid met 10-15 personen wel aan de tweede golf hebben bijgedragen. Dan wil je wel even meer gaan testen.

Dalton
28 augustus 2020, 13:51
De BANAAN heeft me verteld dat het virus zich in BELGIE door al de varkens die daar los rondlopen en vol zitten met dat virus steeds meer vat op de mensen krijgt.
Hij weet dat van zijn maat de varkensboer die zit al een maand opgesloten met al zijn varkens.

phoenix
28 augustus 2020, 15:49
Dalton schijf je in voor silvesterparty acapulco Gold...dan ben je zeker niet te laat.... in Belgie neuken ze rustig verder dalton, dus zin in een paar dikke konten en dikke tieten... gewoon naar het zuiden afreizen... ja sixsense kan ook natuurlijk... alleen dat gedoe met die mondkapjes....

pret
28 augustus 2020, 16:20
Dalton heeft al moeite met de trap van AG. Laat staan dat hij naar SS afreist wat inmiddels bekend staat als het Trappenhuis. :biggrin:

marcelasnl
28 augustus 2020, 17:42
Corona-Hammer in Niedersachsen Gericht kippt Prostitutionsverbot
Bordelle, Straßenprostitution, Lovemobile – in Niedersachsen ist das alles wieder erlaubt! Das niedersächsische Oberverwaltungsgericht hat die von der Landesregierung angeordnete Corona-Schließung von Bordellen und ähnlichen Einrichtungen außer Vollzug gesetzt.
https://www.bild.de/regional/hannover/hannover-aktuell/corona-urteil-in-niedersachsen-gericht-kippt-prostitutions-verbot-72627850.bild.html

WA
28 augustus 2020, 17:54
Ondanks dat de onderbuik wat anders zegt zijn ook de Duitse Bundes en Landesregierung niet immuun voor onafhankelijke rechtspraak. Dat heeft een proces in Dld omtrent het opkopen van schulden door de ECB laten zien. De Duitse politici zaten goed in de piepzak en zagen de geldpers al tot stilstand komen met alle gevolgen van dien voor de kunstmatig beademde patiënt (Europa).

de duisburg spesjalist
28 augustus 2020, 18:15
Dalton heeft al moeite met de trap van AG. Laat staan dat hij naar SS afreist wat inmiddels bekend staat als het Trappenhuis. :biggrin:

er is maar 1 trappenhuis met een hela klim sexxxpalas Duisburg ik ben zelf ook niet meer zo getraind op trappen lopen ss is een peulen schilletje :asshole:

Shakir
28 augustus 2020, 23:02
Er komt schot in de zaak! Laufhaus in Leipzig open, de FKK saunaclub blijft (zoals verwacht) gesloten.

34032

34033

mentholbear
28 augustus 2020, 23:03
Bordelle, Straßenprostitution, Lovemobile – in Niedersachsen ist das alles wieder erlaubt!

Hopelijk dat na 2 weekjes geen uitbraken de rest snel volgt.

Shakir
28 augustus 2020, 23:24
Nieuws uit FKK Europe (Leipzig): https://www.fkk-europa.de/

34034

marcelasnl
28 augustus 2020, 23:41
Ik blij dat waar ik woon Niedersachsen 20min rijden is :).

mentholbear
29 augustus 2020, 00:34
Ik blij dat waar ik woon Niedersachsen 20min rijden is :).

Zitten er daar nabij de grens ook SC? Ik ben er richting Hamburg alleen doorheen gereden en kan me alleen een SC in Osnabruck herinneren, maar daar niet binnen geweest.

marcelasnl
29 augustus 2020, 08:08
Zitten er daar nabij de grens ook SC? Ik ben er richting Hamburg alleen doorheen gereden en kan me alleen een SC in Osnabruck herinneren, maar daar niet binnen geweest.
Niet zo dat ik weet.
Zitten wat privatclubs net over de nederlandse grens, daar kwam ik de afgelopen 2 jaar meer, omdat ik het in de rosse buurten niet meer zo kon vinden.
Voor rosse buurten moet je al naar Hannover, Braunschweig, want Hamburg is ook voor mij te ver.

vse
30 augustus 2020, 16:40
Mijn favoriete Duitse club zal op 05/09 heropenen: https://www.saunaclub-harmony.com/location.html

schoolmeester
30 augustus 2020, 17:39
Mooie club,wat kosten de dames vse ?

Groet, schoolmeester.

Sjaaksnaak
30 augustus 2020, 17:44
Tips nodig ten noorden van NRW? Ik ken er wel een paar in de buurt van Osnabrück

WANDELAAR5
30 augustus 2020, 17:51
Post alles wat open gaat maar hier AUB.

marcelasnl
30 augustus 2020, 17:59
Club hausnr5 in nordhorn
http://hausnummer5.de/
Vestiging Veronica Kaiser in Lingen:
http://www.verona-kaiser.de/html/lingen.html
Eroscenter Bunde:
https://www.eros-buende.de/

En denk dan de rosse buurten van Hannover, Braunschweig, Bremen en Hamburg, maar vraag me af hoe ze dat in laufhauses gaan doen met gegevens noteren enzo

vse
30 augustus 2020, 18:00
@schoolmeester:
Voor corona was het entrée 60 EUR, dames 60 per half uur + 20 voor je weet voor wat (dat hier niet kan vermeld worden).
Normaal rond de 20 dames, de helft is Romeens, de rest Duits (vaak Turks met Duits paspoort) of Caribisch (maar beweeren Braziliaans te zijn...)
Zeer ontspannen sfeer, zeer weinig silicone.

Ja, ik ben regelmatig in Hamburg voor mijn klanten en zij hebben mij de club aanbevolen, ik ben er nu zeker zon tien keer geweest...

David Golero
30 augustus 2020, 20:09
Prima tent FKK Harmony dan zal Atmos, Babylon en Romeo ook weer open zijn, zou je zo denken
Lees dat Romeo en Babylon alleen massage biedt
Atmós is gewoon gesloten echter weet ik dat de eigenaar barst van het geld dus die zingt het wel uit
Lees dat FKK zeus ook open is echter alleen voor massage...
Gaat de goede kant op

vse
30 augustus 2020, 20:34
Let op, Hamburg is niet Niedersachsen!
Harmony is 20 km van Hamburg maar een ander 'Bundesland'.

Er zijn vier deelstaten in Noord-Duitsland: Sleeswijk-Holstein, Hamburg, Bremen en Niedersaksen.
Ze hebben elk hun eigen reglement!

Player
30 augustus 2020, 21:46
Misschien een goede zaak dat een deelstaat grenzend aan NRW opengaat. Niedersachsen zal niet tevreden zijn als het een stroom van klanten aantrekt uit andere deelstaten en buurlanden. Dan zal men mogelijk het origineel plan dat alle deelstaten tegelijkertijd moeten open gaan vanonder het stof halen in de bundestag.

Kan me moeilijk voorstellen dat bordeelhouders uit andere deelstaten geen gerechtelijke stappen ondernemen. Wie weet, komt er volgende maand toch het één en ander in beweging.

Shakir
30 augustus 2020, 21:52
Het verschil is wel dat de business in NRW tien maal groter is dan in Niedersachen. Ergens is het wel te begrijpen dat Armin Laschet nogal huiverachtig is voor een heropening, hij kent ons goed genoeg.

En ook, wat gaan zijn vrouwelijke kiezers nu wel niet vinden? Die applaudisseren nu wel vast luid omdat hun vent nu niet meer naar de clubs kan.

Player
30 augustus 2020, 22:08
Hun vent zit niet in de Clubs, maar nog evengoed bij de hoeren hoor. Ofwel zal men zorgen dat alle deelstaten dicht blijven (onder het mom van besmettingsgevaar en uit vrees een precedent te hebben voor de andere deelstaten) ofwel zal men stappen nemen om het één en ander toe te laten onder (strenge) beperkingen.

Ondertussen is maskerplicht ed. ook al niet meer van toepassing in Oostenrijk. Dus dat proefkonijn is dan toch gelukt.

peter696969
31 augustus 2020, 08:28
Je ziet overal dat de politiek deze kans aangrijpt om veranderingen van bovenaf door te drukken. Discussie is immers uitgesloten. Las dit weekend in Die Welt een interview met de SPD die vindt dat bordelen nooit meer open moeten gaan. De dames werken toch alleen maar onder dwang, denkt de politicus. Op de vraag dat er ook vrouwen zijn die bewust voor dit beroep kiezen en in hun eigen studio voor eigen rekening diensten aanbieden, kwam het antwoord dan moeten we voor die vrouwen een andere baan zoeken, want het moet niet nodig zijn dat een vrouw dit soort werk doet. De socialisten denken nog steeds dat de samenleving maakbaar is.

phoenix
31 augustus 2020, 08:33
joh dat zijn geen socialisten meer.. die komen niet meer op voor rechten, alleen hun eigen baantje zover reiken ze en ja het scoort goed onder de gristen en feministen , maar een echte socialist komt op de voor de rechten van deze vrouwen, erkent wat ze doen en wil meer loon voor ze, dat mag van mij ook , alhoewel ik natuurlijk ook graag voor 50 blijf neuken.... en eht ergste van alles vind ik dat ze jouw noemen van wat goed of fout is willen inperken, ze nemen jou en mijn vrijheid af ik hoe ik moet denken wat goed en fout is.....

Picasso 1
31 augustus 2020, 09:20
joh dat zijn geen socialisten meer.. die komen niet meer op voor rechten, alleen hun eigen baantje zover reiken ze en ja het scoort goed onder de gristen en feministen , maar een echte socialist komt op de voor de rechten van deze vrouwen, erkent wat ze doen en wil meer loon voor ze, dat mag van mij ook , alhoewel ik natuurlijk ook graag voor 50 blijf neuken.... .

Feitelijk ben je in dit opzicht een voorstander van liberalisme (d66 of vvd achtig dus). Als je het over 'lonen' hebt in plaats van over 'inkomsten' dan kom je wel in de socialistische hoek maar je weet ondertussen vast wel dat prostitutie en loondienst een lastig mengsel is.

HellaHolla
31 augustus 2020, 09:59
Vanmiddag om 13u persconferentie over de maatregelen na vandaag in NRW. Ik verwacht zelf geen verrassingen mbt prostitutie.

HellaHolla
31 augustus 2020, 12:20
Samenvatting persco NRW:

- R-factor NRW op dit moment ongeveer 0,7.
- 233 mensen met Corona in het ziekenhuis, 79 op de IC.
- Huidige maatregelen worden verlengd tot 15/9.

Goedemorgenallemaal
31 augustus 2020, 12:37
Samenvatting persco NRW:

Da's meer dan bij ons...

JonnyFontane
31 augustus 2020, 14:17
Samenvatting persco NRW:

- R-factor NRW op dit moment ongeveer 0,7.
- Huidige maatregelen worden verlengd tot 15/9.

Kort verhaal, lekker krachtig.
MAW tot 15-09 nog steeds niets open in NRW

HellaHolla
31 augustus 2020, 15:12
Jip, daar lijkt het wel op. In Duitsland zit de angst er dan ook goed in al dan niet aangewakkerd door de media heb ik vorige week met eigen ogen mogen aanschouwen. In omliggende landen is het leven een stuk relaxter op dit moment en dan heb ik het nog niet eens over pay6.

Nulnulzeseneenhalf
31 augustus 2020, 23:05
Da's meer dan bij ons...

Duitsland heeft dan ook bijna 5 maal zoveel inwoners. Iets van 83 miljoen.

mentholbear
1 september 2020, 00:45
MAW tot 15-09 nog steeds niets open in NRW

De pestkoppen hopen vast dat er in die 2 weken bij de naburige deelstaat bij de P6 een besmetting is, zodat ze alles dicht kunnen houden...

Goedemorgenallemaal
1 september 2020, 07:32
Duitsland heeft dan ook bijna 5 maal zoveel inwoners. Iets van 83 miljoen.
het ging toch om NRW?

Shakir
1 september 2020, 07:49
De pestkoppen hopen vast dat er in die 2 weken bij de naburige deelstaat bij de P6 een besmetting is, zodat ze alles dicht kunnen houden...

Dat is een drogreden, zoals de tegenstanders zich altijd op drogredenen beroepen. Natuurlijk is het gebeuren niet vrij van besmettingen, het virus circuleert overal. Mijn punt is: het aantal hoog-risico contacten binnen de P6 is verwaarloosbaar ten opzichte van het totaal aantal hoog-risico contacten in de maatschappij, dus waarom verbieden? (Echte reden: morele agenda. Alles dichthouden totdat alles failliet is). Nog een andere drogreden: waarom kijken ze naar de naburige deelstaat? Ze kunnen ook naar de buurlanden kijken!

Ik hoop van harte dat CDU/SPD bij de volgende verkiezingen met de grond gelijk gemaakt worden.

fr_loper
1 september 2020, 08:00
07-09 https://www.clublavita.de club lavita in Wallenhorst

robglover
1 september 2020, 08:32
Er stont op de site van Artemis Berlijn dat ze toch echt open gingen op 01-09-'20! Maar je hebt gelijk het staat er nu niet meer op! Op naar Vaals dus!

M.v.G. Robglover

34046

Staat er nu toch echt weer op: 01-09-'20 vandaag toch echt weer open!

M.v.G. Robglover

robglover
1 september 2020, 08:35

z.B. NRW und RLP.

vanKees

34047

Staat er nu toch echt weer op: 01-09-'20 vandaag toch echt weer open!

M.v.G. Robglover

Player
1 september 2020, 11:17
Ik hoop van harte dat CDU/SPD bij de volgende verkiezingen met de grond gelijk gemaakt worden.Kans zit er dik in dat zetelende partijen slaag krijgen bij de volgende verkiezingen. Maar ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat er een complottheorie in moet gezien worden

Artemis gaat open, hetzij met beperkingen (op afspraak alleen) wat ik dan wel in praktijk nog wil zien. Wat met meiden die nieuw zijn in de Club? Wat met een occasionele klant die geen meiden bij naam kent? En wie houdt die boekingen allemaal bij en synchroniseert met de agenda van de meid in kwestie? Zoals met zoveel zaken in deze sector, is het windowdressing. In elk geval opent dit de deur voor andere deelstaten.

mentholbear
1 september 2020, 12:50
(op afspraak alleen) .

Hoe zei Rutte dat ook al weer een poos geleden voor de horeca... Afspraak aan de deur. "Ik wil voor nu een afspraak maken. Dat kan meneer, komt u verder." :roll:

marcelasnl
1 september 2020, 19:37
Viel Haut verhüllen Arielle (26) und Letty (27) nicht, aber ihre Gesichter sind fast vollständig bedeckt. Daran werden sie sich gewöhnen müssen. Künftig müssen die beiden Prostituierten bei ihrer Arbeit Schutzmasken tragen. Und ihre Freier auch.
https://www.bild.de/regional/hannover/hannover-aktuell/prostitutionsverbot-gekippt-ab-montag-wackelt-wieder-der-wagen-72651408.bild.html

Henkes
1 september 2020, 21:12
Heb vandaag lekker sex gehad in nordhorn

Shakir
1 september 2020, 21:49
Hoe zei Rutte dat ook al weer een poos geleden voor de horeca... Afspraak aan de deur. "Ik wil voor nu een afspraak maken. Dat kan meneer, komt u verder." :roll:

Op de website van FKK Artemis Berlin staat niets over corona-maatregelen. Geen afspraak, geen registratie, geen mondkapje,...
Wel zie ik dat de inkom verhoogd is: 90 euro! :confused:

Hoe dan ook spreekt Artemis me iets minder aan. Veel liever wil ik FKK Harmony eens bezoeken.

Player
1 september 2020, 22:09
Op de website van FKK Artemis Berlin staat niets over corona-maatregelen. Geen afspraakToch wel, je kan/moet online een afspraak maken op de website: https://www.fkk-artemis.de/kontakt/?buchung

Benieuwd hoe dat in zijn werk gaat in praktijk. Masker en registratie zijn ook deel van het protocol, dacht ik.

mentholbear
1 september 2020, 22:40
Toch wel, je kan/moet online een afspraak maken op de website: https://www.fkk-artemis.de/kontakt/?buchung

Benieuwd hoe dat in zijn werk gaat in praktijk. Masker en registratie zijn ook deel van het protocol, dacht ik.

https://www.fkk-artemis.de/

Ab dem 1. September ist das Artemis unter Beachtung der jeweils gültigen Infektionschutzbestimmung wieder geöffnet.
Sexuelle Dienstleistungen sind demnach nur nach Terminvereinbarung zulässig.
Hierfür können Sie diesen Button benutzen

Over mondmasker zie ik niets staan. Kwa registratie sowieso je naam en e-mail al bij het boeken van je gewenste. Verder telefoonnummer ofzo achterlaten zie ik ook niet staan.

Shakir
1 september 2020, 22:41
Als een dame boeken echt verplicht zou zijn, dan plaatsen ze dat toch in grote letters op de home pagina? Dit is niet het geval (in het Engels), integendeel je moet het formulier maar toevallig vinden onder de rubriek "contact".

De soep wordt nooit zo heet gegeten, als zij wordt opgediend. Dit is niet alleen onwerkbaar, maar bestrijd ook Corona allerminst (ik snap de logica niet van deze absurde maatregel). Je mag trouwens voor de rest voor een onbeperkte tijd in de club verblijven. Volgens mij is de boeking een proforma-systeem om met de wetgeving in orde te zijn.

Ik hoop dat je lekker zorgeloos kan clubben zonder voorwaarden, net zoals in Wellcum.

mentholbear
1 september 2020, 22:46
Als een dame boeken echt verplicht zou zijn, dan plaatsen ze dat toch in grote letters op de home pagina? Dit is niet het geval, integendeel je moet het formulier maar toevallig vinden onder de rubriek "contact".

Staat op hun Duitstalige deel. Blijkbaar is (nog) niet alles bijgewerkt.

Vraag me af hoe het zit als je nieuw bent en geen dames al kent. Op hun site zie Ik ook geen aanwezigheidslijst ofzo.
En wat als je ter plekke ineens zin hebt in nog een dame? Ter plekke online boeken?

Shakir
1 september 2020, 23:03
En wat als je ter plekke ineens zin hebt in nog een dame? Ter plekke online boeken?
Voilà, de oplossing! Dat is het merkwaardige aan al die maatregelen, iedereen weet (de politiek incluis) dat niemand er zich aan kan houden. Mocht het mis gaan, dan kan de politiek de verantwoordelijkheid afschuiven.

Player
1 september 2020, 23:08
@Shakir Zoals je zelf zegt en ik ook al vermoedde in mijn post, dat zal allemaal wel loslopen. Op de Duitse fora zal wel het één en ander verschijnen binnenkort hoe dit in de praktijk wordt gebracht. Waarschijnlijk kan je in de Club ook wel boekingen maken.

Ik vermoed wel dat er dan telkens een registratie is. Was één van de voorwaarden had ik in de media gelezen. Maar of daar een ID aan te pas komt...

mentholbear
1 september 2020, 23:13
Voilà, de oplossing! Dat is het merkwaardige aan al die maatregelen, iedereen weet (de politiek incluis) dat niemand er zich aan kan houden. Mocht het mis gaan, dan kan de politiek de verantwoordelijkheid afschuiven.

Ho ho, niks af te schuiven. Het werd door de politieke leider zelf voorgesteld.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56041-Licht-aan-het-einde-van-de-tunnel-Clubs-die-geopend-zijn&p=714440#post714440

De horeca werkt binnen én buiten, ongeacht de aantallen bezoekers, op basis van reservering (van tevoren of aan de deur)

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/ondernemers-en-bedrijven/horeca

marcelasnl
2 september 2020, 08:10
Dan mis ik toch echt een gedetailleerde recensie hierover in het nordhorn topic.
Ik vernam namelijk dat je je complete gegevens met achterlaten met eventuele paspoort-check. Sex met mondkapje om, dus geen pijpen? Sex schijnt alleen bepaalde standjes te mogen.
Deze zinssnede van je heeft niemand wat aan en je zinssnede is geeneens duidelijk of het bij hausnr5 was.

Bij iemand prive? Of heb je een vriendin in nordhorn? Of ben je naar een homo-ontmoetingsplaats in nordhorn geweest? Heb je jezelf afgetrokken in een bushokje in nordhorn?
Het is mij compleet onduidelijk

mentholbear
2 september 2020, 16:05
Hij is nog vager dan ik in m'n dames recensies :roll:

pipette
2 september 2020, 20:17
https://www.fkkparadise.fr

Player
2 september 2020, 20:51
Diegene die nog steeds denken,(nou ja denken) dat de Duitse clubs op 1 september terug open gaan ,zeg ik :"droom rustig verder "Nu is gans Duitsland nog niet open, maar er zijn toch aardig wat deelstaten die deze en volgende week de deuren terug open gooien. We zijn op de goeie weg.

HellaHolla
2 september 2020, 21:24
Het registreren en “afspreken” zal bij een heropening van de clubs denk ik de Zwitserse aanpak gaan volgen:

- Club is open zoals gebruikelijk met een max. aantal bezoekers in de drukst bezochte tenten.
- Zodra je de kamer op wilt met een dame moet je langs de theke om een formulier in te vullen met je naam, telefoonnummer en naam van de dame.
- Theke houdt formulier bij zich gedurende je bezoek. Bij een volgende kamergang met een andere dame komt haar naam daar bij op.
- Na afloop bezoek wordt formulier 4 weken bewaard om je eventueel te kunnen contacteren in het geval van klachten bij een van de dames die je hebt gehad.

Iedereen blij. Nu er in een aantal deelstaten weer prostitutie aan het opstarten is kunnen die suffe lui in NRW er toch echt niet meer omheen binnenkort als blijkt dat er vrij weinig aan het handje is qua risico. Maarja dat denk ik ondertussen ook al maanden....

mentholbear
2 september 2020, 21:28
Diegene die nog steeds denken,(nou ja denken) dat de Duitse clubs op 1 september terug open gaan ,zeg ik :"droom rustig verder

De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast een DVP dan droom ik nog :rolleyes:

Hoe heette dat ook al weer, oh ja, illusion plop :roll3:

Nu maar hopen dat mijn tuinhuisje gauw weer open mag. Ik kan met de aankomende frisse maanden een warme kruik maar al te goed gebruiken... :biggrin:

mentholbear
2 september 2020, 21:38
- Zodra je de kamer op wilt met een dame moet je langs de theke om een formulier in te vullen met je naam, telefoonnummer en naam van de dame.

Geheid dat alle ijsberen Grapperhaus en het nummer van het ministerie van Justitie invullen :roll:

phoenix
2 september 2020, 21:49
hmmm ene heer laischet wil Kansler worden van duitsland , dus dat duur nog wel even voor dat ze dat weten in duitsland, tot die tijd vrees ik zal hij er alles aan doen om de clubmaffia in nrw uit te roeien..., te minimaliseren.....

Iedereen blij. Nu er in een aantal deelstaten weer prostitutie aan het opstarten is kunnen die suffe lui in NRW er toch echt niet meer omheen binnenkort als blijkt dat er vrij weinig aan het handje is qua risico. Maarja dat denk ik ondertussen ook al maanden....

Shakir
2 september 2020, 21:57
Clubs in Niedersachsen die een heropening aankondigen:

- La Vita (Wallenhorst): http://www.clublavita.de/ vanaf 7 september
- Club Yasmin (Melle): https://club-yasmin.de/
- Alf Paradise (Alfhausen): https://www.alf-paradise.de/
- Harmony (Seevetal/Hamburg): https://www.saunaclub-harmony.com/

Nog steeds massage-gedoe: :confused:

- FKK Zeus (Wallenhorst): https://www.fkk-zeus.de/
- Totalcub (Osnabrück): https://www.totalclub-osnabrueck.com/

Staat gepland: Club Palma (Wilhelmshaven) https://www.club-palma.com/
Failliet: Villa Hannover :frown:

Veel van die clubs liggen rondom Osnabrück, als dat de Noordelijke IJsbeer al een beetje kan helpen?

WANDELAAR5
3 september 2020, 08:43
Bij club Yasmin staan de regels:
Mund-Nase-Bedeckungen
Bei Betreten des Clubs wird Fieber gemessen
Die Abstands- und Hygieneregeln sind einzuhalten
Küssen ist verboten
Bestimmte Stellungen sind verboten, es ist auf Abstand zu achten
Die Zimmer sind fest vergeben
Wiederverwendbare Arbeitsmittel (Bettlaken, Handtücher etc.) werden nach jedem Besucher gewechselt
Umkleide darf mit max. 2 Personen gleichzeitig genutzt werden
Dusche darf mit max. 2 Personen gleichzeitig genutzt werden
Essbereich darf mit max. 2 Personen gleichzeitig genutzt werden

Außerdem sollen die Kontaktdaten der Kunden erfasst werden.

Player
3 september 2020, 13:51
Op zich zijn die maatregelen allemaal in de lijn van verwachting. De handhaving zal Duitsers kennende wel strenger zijn dan wat we zien in BE of NL. Verplichte registratie is een interessante, maar eigenlijk parallel te trekken naar wat horeca doet.

Nu verwacht ik toch met 3 deelstaten open en betogingen in Düsseldorf vorige week waarbij de oppositie liet horen dat er perspectief voor de sector moet zijn, er wat in beweging komt na half september.

marcelasnl
3 september 2020, 16:28
Regels ramen in de Bruchstrasse, Braunschweig:
1.) Abstandsregelung und Mund- Nasenschutz:
a) Im Schaufenster zur Straße: Muss der Abstand zwischen Prostituierte und Gast mind. 1,5 Meter betragen.
b) Im Arbeitszimmer: Mund und Nasenmaskenpflicht Prostituierte und Gast.
c) Im Haus: Auf den Weg zu den Toiletten sowie auf den Fluren Mund- Nasenmaskenpflicht für Gast und Prostituierte.

2.) Hygiene und Desinfektion:
a) Beim Betreten des Hauses/Zimmers Handdesinfektionspflicht für Prostituierte und Gast.
b) Wenn der Gast das Haus/Zimmer verlassen hat: Wechseln der Bettwäsche und Handtücher. Desinfektion Waschbecken, Toiletten, Bett, Stühle und Türklinken. Desinfektion evtl. benutzter Arbeits- sowie der Schreibgeräte.
c ) Desinfektion der evtl. benutzten Toiletten/Türklinken.
d) Nach Benutzung des Arbeitszimmers ist dieses gründlich (mind. 15 Minuten) zu lüften.

3.) Anwesenheitdokumentation:
Jeder Gast hat nach Betreten des Hauses/Zimmers die ausgelegte Anwesenheitsliste persönlich auszufüllen.
Inhalt: Datum/Uhrzeit, Name, Vorname und die Adresse.

4.) Prostituierte und Gäste mit Symptomen einer Infektion der Atemwege (sofern nicht etwa vom Arzt abgeklärte Erkältung) oder Fieber dürfen nicht die Häuser oder Zimmer betreten.

https://www.bruchstrasse-38100braunschweig.de/hygienekonzept/

mentholbear
3 september 2020, 17:45
b) Im Arbeitszimmer: Mund und Nasenmaskenpflicht Prostituierte und Gast.

Moeten andere mensen met een contact beroep, als kapper en masseur, in Duitsland ook een mondmasker op tijdens hun werkzaamheden?

Willem2
3 september 2020, 19:10
Moeten andere mensen met een contact beroep, als kapper en masseur, in Duitsland ook een mondmasker op tijdens hun werkzaamheden?

Ja bij de kapper. Masseur volgens mij ook.

koosje12
3 september 2020, 19:31
Clubs in Niedersachsen die een heropening aankondigen:

Ook Club Dolce Vita in Wagenfeld gaat komende maandag open

uurtje
3 september 2020, 22:27
Fysio ook, personeel in winkels (kassa) ook en eigenlijk zo een beetje iedereen...

mentholbear
4 september 2020, 00:46
Ja bij de kapper. Masseur volgens mij ook.

Dst wordt dan oncomfortabel slapen met een mondmasker en warme kruik :hammer:

Willem2
8 september 2020, 12:44
Eilmeldung
Prostitution ist in NRW ab sofort wieder erlaubt
Das Oberverwaltungsgericht hat das Verbot sexueller Dienstleistungen vorläufig außer Vollzug gesetzt. Das vollständige Verbot ist nach Ansicht der Richter vermutlich nicht verhältnismäßig. .... https://www1.wdr.de/index.html

Clubs zullen snel weer open zijn ....

Brad Clitt
8 september 2020, 12:47
In de noordelijke deelstaten Hamburg, Bremen en Schleswig-Holstein (naast nu al Niedersachsen) zou het nu ook mogen openen vanaf 15 september.
Het is een gecoordineerde actie volgens een politica.

paul-kuhn
8 september 2020, 13:19
NRW darf wieder öffnen...

https://rp-online.de/panorama/coronavirus/bordelle-in-nrw-duerfen-wieder-oeffnen-eilentscheidung-am-ovg-muenster_aid-53218875

Big30
8 september 2020, 13:22
Hier de volledige onderbouwing vh besluit:

https://www.ovg.nrw.de/behoerde/presse/pressemitteilungen/69_200908/index.php

Limburger
8 september 2020, 13:42
Das OVG Münster hat das Verbot von sexuellen Dienstleistungen in der Coronaschutzverordnung des Landes NRW gekippt. Bordelle können demnach in NRW wieder öffnen.

Bordellbetreiber und Prostituierte in NRW können ihre Dienstleistungen vorläufig wieder anbieten. Die vollständige Untersagung aller sexuellen Dienstleistungen verstoße voraussichtlich gegen den Grundsatz der Verhältnismäßigkeit, entschied das Oberverwaltungsgericht (OVG) Münster am Dienstag in einem Eilbeschluss.

Es handele sich bei dem Verbot nicht mehr um eine notwendige Schutzmaßnahme, die die damit verbundenen Grundrechtseingriffe rechtfertige.

https://www1.wdr.de/nachrichten/landespolitik/ovg-prostitution-corona-100.html

bulleteye
8 september 2020, 13:47
Vandaag besloten door Oberverwaltungsgericht. DE CLUBS IN NRW MOGEN WEER OPEN!!

Husky
8 september 2020, 13:53
Sprankje hoop n.a.v. de berichtgeving van Big30 en ijsbeer Limburger:freu:

ju52
8 september 2020, 14:06
brothels in north rhine-westphalia (NRW) are allowed to reopen

https://rp-online.de/panorama/coronavirus/bordelle-in-nrw-duerfen-wieder-oeffnen-eilentscheidung-am-ovg-muenster_aid-53218875

...

Bordellbetreiber und Prostituierte können ihre Dienstleistungen in der Corona-Krise vorläufig wieder anbieten. Das hat das Oberverwaltungsgericht (OVG) für das Land Nordrhein-Westfalen per Eilbeschluss entschieden. Er wurde am Dienstag (= heute) veröffentlicht.

...

kempie
8 september 2020, 14:09
Goed nieuws.

Viscamessi
8 september 2020, 14:52
Zeker goed nieuws!

WA
8 september 2020, 14:55
zijn ook de Duitse Bundes en Landesregierung niet immuun voor onafhankelijke rechtspraak.

Nou, eerst maar eens zien en dan geloven.
Mooi dat het Oberverwaltungsgericht de huidige verplichte sluitingen als buitenproportioneel ziet gezien de huidige cijfers. Ik lees namelijk ook dat de verplichte sluiting niet definitief van de baan is en afhankelijk van hoe de situatie zich rondom Sara-Cov-2 zich ontwikkelt. Lichtpuntje en als de vertaalmachine goed functioneert, begrijp ik dat de argumenten waarmee de prostitutie op slot gehouden werd niet houdbaar waren aangezien er wel binnen gesport mag worden (fitness) en er feestelijke bijeenkomsten tot 150 personen toegestaan zijn in NRW. Maw, de rechtbank zegt dat er met twee maten gemeten word. Als men prostitutie op slot zou willen houden, dan dus ook geen binnensporten en geen bijeenkomsten meer. Maar goed, ik kwam ook niet verder dan de MAVO. Dus opmerkingen dan wel aanvullingen zijn welkom.

Goedemorgenallemaal
8 september 2020, 14:58
... en afhankelijk van hoe de situatie zich rondom Sara-Cov-2 zich ontwikkelt...
Dat lijkt me op zich niet onlogisch.

WA
8 september 2020, 15:04
Maar wel iets waar gauw overheen gelezen word.

Anyway, ben verder ook erg benieuwd naar wat er nu waar blijkt te zijn van de geruchten rondom een uiterst populaire club en het kleine zusje daarvan.

kempie
8 september 2020, 15:14

Anyway, ben verder ook erg benieuwd naar wat er nu waar blijkt te zijn van de geruchten rondom een uiterst populaire club en het kleine zusje daarvan.

Anders ik wel maar als het dan ook open gaat zullen we dat mogelijk snel genoeg weten.

pietpotent44
8 september 2020, 17:29
Nou, eerst maar eens zien en dan geloven.
Als men prostitutie op slot zou willen houden, dan dus ook geen binnensporten en geen bijeenkomsten meer. Maar goed, ik kwam ook niet verder dan de MAVO. Dus opmerkingen dan wel aanvullingen zijn welkom.

Volgens mij klopt dat inderdaad, dat is ook wat ik lees.

Wel is het toestaan van bordelen van tijdelijke aard. Echter de beslissing is wel definitief.

Er wordt nog uitgezocht in welke vorm (hygiene, contactonderzoek, etc.) alles weer moet gaan draaien.

Het komt er inderdaad op neer dat het bordeelverbod / de maatregelen disproportioneel waren, zeker nu ook weer feesten tot 150 mensen weer mogen, en ook fitnesscentra weer open zijn (waar net als bij seks heftiger ademgehaald / gehijgd wordt).

Ook interessant: de Duitse rechter vindt de beschermingsmaatregelen niet meer opwegen tegen het schenden van de grondrechten.
Zeker ook omdat morgen (woe 9 sept) in Nederland door de rechter uitspraak wordt gedaan in een zaak van Viruswaarheid (voorheen viruswaanzin) tegen het rivm, met als inzet de onderbouwing voor de huidige maatregelen (bronnen, cijfers, rapporten, etc.) vrij te geven.

JonnyFontane
8 september 2020, 17:33
Maar goed, ik kwam ook niet verder dan de MAVO. Dus opmerkingen dan wel aanvullingen zijn welkom.

Da's ongeveer het gemiddelde niveau van een ijsbeer.....:biggrin::biggrin:

Sorry als ik mensen hier mee beledig....

mager
8 september 2020, 17:36
Nou, ben benieuwd hoe snel GoldenTime, Venus, Samya etc weer open zijn.
Die meisjes zitten nu nog allemaal nog in Oost Europa, die kunnen nu dus als de wiedeweerga weer terug naar NRW.
Zouden de eerst clubs vandaag al open gaan, of pas eind van deze week....

satanic surfer
8 september 2020, 17:41
Dit week-end zullen ongetwijfeld al een aantal saunaclubs openen, enkelen hebben het al aangekondigd op hun respectievelijke homepages...
Voor de rest blijft het nog wachten op het nog optestellen protocol qua hygijene ea voorwaarden gelinkt aan de pandemische situatie, daar zullen de Bundeländer zich eerstdaags over beraden en dat is in leidende tekst gieten...

Er zitten uiteraard al weken/maanden -tig dames al terug in Dtsld en die hebben grotendeels hun diensten aangeboden op andere wijze dan voorheen...Degenen die menen dat die allemaal zitten wortel te schieten in hun thuisland dwalen behoorlijk doch alla...

de duisburg spesjalist
8 september 2020, 17:50

als die clubs open gaan zou ik maar een klap stoeltje en klap tafeltje mee nemen :rolleyes:

WA
8 september 2020, 17:59
Nee joh, gewoon nog een paar keer naar SS. Ik hoef dat legionella water in de Duitse clubs niet per se als eerste op te vangen. Met de huidige bezetting en klandizie ben je in SS al gauw koning als je in de kennismaking geen wensen lijstje afraffelt. Als driekwart van wat ik nu leuk vind in SS weggaat neuk ik me alsnog met gemak een faillissement in.

Piet Plezier
8 september 2020, 18:00
34094

Aca gold gaat vrijdag open

WA
8 september 2020, 18:14
Die meisjes zitten nu nog allemaal nog in Oost Europa, die kunnen nu dus als de wiedeweerga weer terug naar NRW. Ik schat dat een derde helemaal niet of slechts enkele weken naar huis zijn geweest. Velen zijn opgeschoven naar Escort of privéhuizen in NL of gewoon tijdelijk als serveerster dan wel kassière aan de slag. Een enkele heeft zelfs het “vriendje” zo ver gekregen uit de pokerstoel te komen en bij te dragen.

HellaHolla
8 september 2020, 18:19
Ik schat dat een derde helemaal niet of slechts enkele weken naar huis zijn geweest. Velen zijn opgeschoven naar Escort of privéhuizen in NL of gewoon tijdelijk als serveerster dan wel kassière aan de slag. Een enkele heeft zelfs het “vriendje” zo ver gekregen uit de pokerstoel te komen en bij te dragen.

En voor de rest zal Wizzair wel zorgen dat ze snel landen op resp. Dortmund, Eindhoven en Keulen vanuit Boekarest en omstreken. :biggrin:

fervent
8 september 2020, 18:42
Eindelijk. Heb er zin in.

seksenfun
8 september 2020, 18:59
Ik heb mijn tickets naar Oostenrijk al gekocht tot en met 5 oktober. Nog een beetje afwachten. In Oostenrijk is alles relaxed zonder vervelend protocol. Ik weet niet eens of ik zin heb in Duitsland om me te registreren en om de gehele dag met een mondmasker op te moeten lopen. En als de regeltjes à la SS zullen worden. Laat maar voor mij dan. Ik hou van mijn vrijheid :freu: :smoke:.

ME262
8 september 2020, 19:21
Dortmund en Munster Freudenheus op zaterdag

Piet Plezier
8 september 2020, 19:55
34095

WA
8 september 2020, 20:22
Ik verneem zo net dat LR meiden morgen horen wanneer ze daar open gaan.

ju52
8 september 2020, 20:42
Acapulco Gold and Penelope will open this week on friday 11. September, see Homepages.

brombeerzuid
8 september 2020, 20:52
De mobilisatie is begonnen, zelfs ik kreeg een bericht van een dvp.
.orgen zullen we wel meer weten.

Shakir
8 september 2020, 21:50
Ik heb mijn tickets naar Oostenrijk al gekocht tot en met 5 oktober. Nog een beetje afwachten. In Oostenrijk is alles relaxed zonder vervelend protocol. Ik weet niet eens of ik zin heb in Duitsland om me te registreren en om de gehele dag met een mondmasker op te moeten lopen. En als de regeltjes à la SS zullen worden. Laat maar voor mij dan. Ik hou van mijn vrijheid :freu: :smoke:.

Ha seksenfun, ik heb nu ook dat gevoel. :)
Nu ik enkele Oostenrijkse topclubs heb ontdekt tussen al die machtige Alpentoppen, heb ik gewoon geen zin meer in het grauwe NRW!

vrije jongen
8 september 2020, 22:05
Ik denk dat ik namens velen hier spreek als ik zeg dat het een win win situatie zou zijn als alle Belgen het voortaan bij clubben in Oostenrijk houden.

Shakir
8 september 2020, 22:15
Ik denk dat ik namens velen hier spreek als ik zeg dat het een win win situatie zou zijn als alle Belgen het voortaan bij clubben in Oostenrijk houden.

Zeg gast! Dit is al de tweede keer op 24 uur tijd dat jij zonder enige aanleiding per direct mijn post begint af te zeiken. Hou je bek dicht als je niks anders te vertellen hebt.

brombeerzuid
8 september 2020, 22:19
Zeg gast! Dit is al de tweede keer op 24 uur tijd dat jij zonder enige aanleiding per direct mijn post begint af te zeiken. Hou je bek dicht als je niks anders te vertellen hebt.

Ach Shakir, soms zijn mensen jaloers dat zij dat niet kunnen om ff naar Oostenrijk te gaan clubben!!!!

Eddy_V
8 september 2020, 23:11
Die Oostenrijkse lucht lijkt geen al te beste uitwerking te hebben op gevoel voor humor

ME262
8 september 2020, 23:14
Volgens een meid uit LR gaat deze Vrijdag open even afwachten
Er blijken wel wat meiden te zijn waar de vergunning is tussen tijd van verlopen is dus zullen de clubs niet meteen vol lopen

ME262

Willem2
8 september 2020, 23:47
Beste IJsberen,

Ik was de eerste die het bericht erop gooide dat prostitutie weer mogelijk is in Duitsland-NRW.
Maar het was misschien beter dat ik er ook had bij geschreven dat niemand nog weet onder welke voorwaarden clubs weer open mogen.
Ik denk dat clubs die zeggen dat ze vrijdag dan wel zaterdag weer open zullen zijn, een beetje voorbarig zijn.
Laten we rustig blijven, handjes boven de dekens, en even afwachten ....

:wink2:

pret
9 september 2020, 03:54
Ach Shakir, soms zijn mensen jaloers dat zij dat niet kunnen om ff naar Oostenrijk te gaan clubben!!!!

Dat is een misvatting. VJ heeft zowat alle clubs in Oostenrijk wel gezien.

deket
9 september 2020, 07:33
Handjes boven deken? Heb liever een mondje van een deketmeid onder het deken.
En idd best afwachten ipv volop te speculeren.
Tijd zal het uitwijzen

Scrotum
9 september 2020, 08:54
Vandaag opent Club Diamond ook weer. En Alicia zal er ook weer zijn (vandaag al of anders morgen).

WANDELAAR5
9 september 2020, 08:59
Uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat Venus vrijdag open gaat. Maar pas als ik het van een DVP hoor geloof ik het.

Over Babylon nog niets gehoord, maar die hebben wel een probleem met hun eet ruimte. Veel te klein om afstand te garanderen.

bref-jefke
9 september 2020, 09:26
Info aus dem Babylon:
Nächste Woche Dienstag werden Durchführungsverordnungen von NRW erlassen.
Vorher ist nicht klar zu welchen Bedingungen geöffnet werden kann.
Nach Veröffentlichung müssen wir alles umsetzen, so dass wohl erst Ende nächster Woche geöffnet werden kann.

robglover
9 september 2020, 09:41
Freudenhaus Münster geopend vanaf 15 september!

https://www.freudenhaus.de/muenster

34099

M.v.G. Robglover

Fons
9 september 2020, 09:59
Hallo allemaal,

Iemand al gehoord of de fkk clubs, Grimberg in Gelsenkirchen of Freude in Bochum, en of Arabella ook in Bochum.
Snel weer open gaan, zijn toch wel een beetje de clubs die ik gemist hebben.
En ik denk dat ze mijn geld ook gemist hebben, hopelijk gaat het weer snel open.

Alvast weer veel plezier voor iedereen

Willem2
9 september 2020, 10:08
Hallo allemaal,

Iemand al gehoord of de fkk clubs, Grimberg in Gelsenkirchen of Freude in Bochum, en of Arabella ook in Bochum.
Snel weer open gaan, zijn toch wel een beetje de clubs die ik gemist hebben.
En ik denk dat ze mijn geld ook gemist hebben, hopelijk gaat het weer snel open.

Alvast weer veel plezier voor iedereen

Grimberg en Arabella zullen snel weer open zijn daarover heb ik al contact gehad. De vraag is een beetje welke dames want die waren overal en nergens.

Freude moet eerst verbouwd worden en die krijgen een andere beheerder die alle vergunningen opnieuw moet aanvragen. Dat duurt waarschijnlijk 2 tot 3 maanden.

Viscamessi
9 september 2020, 10:29
Hopelijk actualiseert Venus haar website ook spoedig om ons op de hoogte te brengen over de ontwikelingen. Onder het kopje 'news' staat nu namelijk nog als meest recente post een 'geile Pyjama-Party' op 28.09.2019. :roll:

HellaHolla
9 september 2020, 10:48
Vast wel. Men is nu waarschijnlijk overal druk bezig om protocollen op te stellen waarmee de regering het eens is. Op dit moment weet iedereen dat het weer mag maar niemand weet nog hoe. Daar zal de komende dagen wel duidelijkheid over komen. Volgende week dinsdag zal de regering wel tussen neus en lippen door zeggen dat prostitutie inderdaad niet meer verboden is. Daarnaast is het de vraag of dames die nu elders zitten en een inkomen naar hun zin hebben direct terug zullen keren op het oude nest. Er zijn er toch een aantal anders over het Duitse wereldje gaan denken nadat ze een kijkje in andere keukens hebben genomen de afgelopen maanden tijdens de sluiting.

Goedemorgenallemaal
9 september 2020, 11:26
Uit redelijk betrouwbare bron vernomen dat Venus vrijdag open gaat. Maar pas als ik het van een DVP hoor geloof ik het.

Over Babylon nog niets gehoord, maar die hebben wel een probleem met hun eet ruimte. Veel te klein om afstand te garanderen.

Het zal misschien nog niet zo druk (mogen) worden, is een deel van de grote sussenruimte wel te gebruiken. Het nadere bericht van Babylon vind ik wel van enige realiteitszin getuigen, niet meteen "we gaan dan open" maar eerst even kijken wat er precies kan en mag.

fukko
9 september 2020, 11:31
Vele dames zullen ondertussen inderdaad elders een inkomen hebben en daar hun klantjes ontvangen. Vraag is natuurlijk : als de clubs hun deuren weer openen en de klantjes naar de club gaan, zullen de dames dan niet moeten volgen wegens anders geen inkomen ?
Hopelijk kunnen we snel terug de draad van onze hobby opnemen, elk in zijn favoriete club !

Sjeufke
9 september 2020, 11:31
"Info aus dem Babylon:
Nach Veröffentlichung müssen wir alles umsetzen, so dass wohl erst Ende nächster Woche geöffnet werden kann."

ju52
9 september 2020, 11:52
"Info aus dem Babylon:
Nach Veröffentlichung müssen wir alles umsetzen, so dass wohl erst Ende nächster Woche geöffnet werden kann."

Andere Clubs in NRW sind da wesentlich schneller und öffnen schon diese Woche.
Besser vorbereitet?

Goedemorgenallemaal
9 september 2020, 11:55
Andere Clubs in NRW sind da wesentlich schneller und öffnen schon diese Woche.
Besser vorbereitet? Oder andere Clubs zu schnell.

Cat
9 september 2020, 12:33
https://www.fkk-prestige.de/de/index.php?k=1

Piet Plezier
9 september 2020, 12:35
Venus Hamminkeln gaat zaterdag om 11.00 uur open

mager
9 september 2020, 14:01
Ben benieuwd wie nou eigenlijk die rechtzaak heeft aangespannen/gewonnen....
Was dat een club? of een belangenvertegenwoordiger van de beroepsgroep?
Die persoon heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen, ben benieuwd wie dat nou is......

hanshans01
9 september 2020, 14:47
Club Salome in Herne gaat vrijdag 18/9 weer open!!!

mentholbear
9 september 2020, 15:11
en even afwachten ....

Ik doe net als destijds met SS precies dat. Ik wacht rustig af op de 1e verslagjes.

Maar pas als ik het van een DVP hoor geloof ik het.

:roll3:

Ik heb bijvoorbeeld van een dame gehoord dat H7 bezig is met een opfrisbeurt voor een heropening. Maar ook hier wacht ik rustig de 1e verslagjes af.

Willem2
9 september 2020, 15:34

Die persoon heeft het toch maar mooi voor elkaar gekregen, ben benieuwd wie dat nou is......

Een kleine massagesalon uit Keulen die extra diensten wilde verlenen.

Dalton
9 september 2020, 16:19
:freu::freu::freu::freu:VRIJDAG 11-9 is ACAPULCO GOLD in RATINGEN weer geopend:freu::freu::freu::freu:

Eddy_V
9 september 2020, 16:26
:freu::freu::freu::freu:VRIJDAG 11-9 is ACAPULCO GOLD in RATINGEN weer geopend:freu::freu::freu::freu:
Veel plezier en niet vergeten een onderbroek over je hoofd te doen, want mondkapjes in jouw maat zullen slecht verkrijgbaar zijn.

Dalton
9 september 2020, 16:35
Veel plezier en niet vergeten een onderbroek over je hoofd te doen, want mondkapjes in jouw maat zullen slecht verkrijgbaar zijn.

Tevens een goed kledingstuk om mijn lippen te beschermen tegen de hete kipfileetjes van de grill.
Dus geen diepvries-wanten om de kippenpootjes van VANGOGH vast te houden.

pietpotent44
9 september 2020, 17:22

Een erotische massagesalon in Keulen. Naam werd niet genoemd.

WA
9 september 2020, 17:40
Maar even resumerend dan.... Het Oberverwaltungsgericht verklaard het prostitutie verbod als buitenproportioneel en schaart wat er mogelijk in de paysex gebeurd gelijk aan binnensporten of privé feestjes met Max 150 man. Waarop word er dan nog gewacht? Daar zijn toch al richtlijnen voor mag ik aannemen? En als ik naar recente horeca bezoeken in NRW kijk loopt het wel los met afstand houden en controle daar op. Voeg daar de richtlijnen van andere contactberoepen aan toe en je kan op je klompen aanvoelen dat het een weekje druk zal worden in Duitse SC’s en velen daarna gedesillusioneerd het weer even voor gezien houden want maskenpflicht, ook gedurende de “ behandeling “. Neem daarin mee wat we nu uit sixsense geleerd hebben. Het is een klein wereldje dat SC gebeuren. Week op week op week dezelfde gezichten. De occasioneel bezoeker die pre corona een beurs of iets dergelijks combineerde met een SC bezoek is momenteel in geen velden of wegen te bekennen.
En nu maar hopen dat de glazenbol scheel kijkt.

SAS
9 september 2020, 17:44
Komende zaterdag 12-09-2020 is sauna club Venus weer open van af 11.00 uur ben je welkom.

JonnyFontane
9 september 2020, 17:46
En nu maar hopen dat de glazenbol scheel kijkt.

Net als jouw?:biggrin:

Sorry inkoppertje....

Eddy_V
9 september 2020, 18:53
Helemaal eens Brian, de clubs en bezoekers zullen zich net zo moeten inrichten en gedragen als horeca en sportclubs. En zo mogelijk nog strenger aan regels gehouden worden dan in Sixsens, maar dat valt of staat vooral met de mate van controle.
In Duitsland heb ik nog geen één keer controle meegemaakt in horeca, winkels of bij de kapper.
Bij Sixsens vindt minimaal twee keer per week controle plaats.
Daarop zal de club zich dus ook naar gaan gedragen.

Sommige clubs hebben er op geanticipeerd en die gaan in het weekend of direct daarna open.
Anderen zoals Babylon moesten nog hun roes uitslapen en werden plotseling uit hun slaap wakker gemaakt en zijn nu pas aan het nadenken hoe ze hun zaak moeten gaan runnen met de nieuwe regels.

Limburger
9 september 2020, 19:09
Ik heb begrepen dat je in Duitsland ook je contactgegevens moet opgeven bij de clubs die je bezoekt, zodat in geval van een corona besmetting te achterhalen is wie er met het slachtoffer in contact geweest is. Persoonlijk heb ik daar bepaald geen behoefte aan dus als dat echt waar is dan ga ik voorlopig nog niet naar Duitsland.

Giodude
9 september 2020, 19:11
Anderen zoals Babylon moesten nog hun roes uitslapen en werden plotseling uit hun slaap wakker gemaakt en zijn nu pas aan het nadenken hoe ze hun zaak moeten gaan runnen met de nieuwe regels.

Valt ook niet mee met drie hersencellen en 15 nuchtere minuten per dag

mentholbear
9 september 2020, 20:11
Jeetje, begin zo nog keuze stress te krijgen. Niet van welke dame te kiezen, maar welke club :rolleyes:

JonnyFontane
9 september 2020, 20:42
Jeetje, begin zo nog keuze stress te krijgen. Niet van welke dame te kiezen, maar welke club :rolleyes:

Maak je erg toch weer een saunaclub vakantie van?

yylover
9 september 2020, 20:56
Mooi :freu:

34117

HellaHolla
9 september 2020, 21:57
Mooi :freu:

Oh man wat heb ik hier naar uitgekeken!

Montella1986
10 september 2020, 10:18
Zijn er al updates voor Villa Venus?

Goedemorgenallemaal
10 september 2020, 10:43
Sommige clubs hebben er op geanticipeerd en die gaan in het weekend of direct daarna open.
PSR is ook nog aan het nadenken, GT idem.... Nou zijn het ook wel drie clubs waarvan ik het vermoeden heb dat wat ze dinsdag aan uitwerkingen hebben van grote invloed zijn op hoe ze moeten gaan draaien gelet op het interieur en de loopmogelijkheden. VV is makelijker, daar staan de bankjes al uit elkaar, andere clubs ken ik niet zo groed

Nulnulzeseneenhalf
10 september 2020, 10:58

PSR is ook nog aan het nadenken, GT idem.... Nou zijn het ook wel drie clubs waarvan ik het vermoeden heb dat wat ze dinsdag aan uitwerkingen hebben van grote invloed zijn op hoe ze moeten gaan draaien gelet op het interieur en de loopmogelijkheden. VV is makelijker, daar staan de bankjes al uit elkaar, andere clubs ken ik niet zo groed

PSR is ruim genoeg, zeker gezien het aantal bezoekers op een dag. Hooguit dat ze daar iets aan looproutes moeten doen. En dat kan betekenen dat je zomaar een stukje moet omlopen om op je gewenste plek te komen.
GT kan daar best problemen mee krijgen. Niet voor niets is het daar op drukke dagen al een probleem om een beetje fatsoenlijk doorheen te wandelen, laat staan op feestjes. Corona-voorwaarden zal het er daar niet gemakkelijker op maken. Looproutes, maximum aantal bezoekers, zorgt zeker voor hoofdbrekens bij het management.

David Golero
10 september 2020, 11:08
Kan er even snel niks over vinden maar weet iemand of Planet Happy Garden ook weer open gaat?

Piet Plezier
10 september 2020, 11:23
Kan er even snel niks over vinden maar weet iemand of Planet Happy Garden ook weer open gaat?

even bellen en je weet het

Haradamannetje
10 september 2020, 11:28
Hopen dat Sixsens lekker rustig word en de dames blijven.. dan is het echt top.

Nulnulzeseneenhalf
10 september 2020, 11:58
Hopen dat Sixsens lekker rustig word en de dames blijven.. dan is het echt top.

Wat denk je zelf? Veel dames vertrekken gewoon weer naar hun ouwe stek, als die er tenminste nog is.

Haradamannetje
10 september 2020, 13:09
Wat denk je zelf? Veel dames vertrekken gewoon weer naar hun ouwe stek, als die er tenminste nog is.

Wat denk je zelf? ik denk niet alleen ik heb veel dames gesproken die gewoon blijven dus het is zo.

PartyboyBert
10 september 2020, 13:19
Veel zal ervan af hangen waar ze meeste geld kunnen verdienen. Sommige wisten het nog niet paar weken geleden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

keesboz
10 september 2020, 13:20
Wat denk je zelf? ik denk niet alleen ik heb veel dames gesproken die gewoon blijven dus het is zo.Deze in ratting gaan vrijdag open https://uploads.tapatalk-cdn.com/20200910/969d3167277a6771d369e587edb254a6.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

PartyboyBert
10 september 2020, 13:53
Volgens barvrouw van ss die eerst in GT werkte is de GT aan een verbouwing bezig. Ze werkte er eerst als vrouw en toen achter de bar naar eigen zeggen. Zwarte haren ziet er nog altijd goed uit. Dat zou reden kunnen zijn waarom zusterclub LR al open gaat en GT nog niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-A202F met Tapatalk

mentholbear
10 september 2020, 15:08
Maak je erg toch weer een saunaclub vakantie van?

Nee, ik probeer het op eens per jaar te houden. En heb net die van 2020 achter de rug :rolleyes:

Bovendien moeten er nog wat zaken in het buitenland geregeld worden. Dus als er een gelegenheid komt staat dat boven een SC vakantietrip.

Ascari
10 september 2020, 15:18
Nyloncafe gaat a.s. zaterdag open.

34122

Willem2
10 september 2020, 15:31
Even een korte waarschuwing:
Er zijn clubs die zeggen morgen weer open te zijn, dat zou kunnen, maar het zou ook nog even kunnen duren.
Behoorlijk afhankelijk van stad,land, kreis en de dienstdoende ordnungsamt. De regels zijn namelijk nog niet helemaal duidelijk.
:wink2: