PDA

Volledige versie bekijken : Lara van Ruijven



Giodude
10 juli 2020, 21:46
Lara van Ruijven is vandaag in een Frans ziekenhuis na een auto-immuunziekte op 27-jarige leeftijd overleden. De shorttrackster trad zelden op de voorgrond, maar was al jaren van onschatbare waarde voor het nationale team. Met haar vroege overlijden verliest de sport een wereldkampioene, maar vooral een bescheiden, sociaal en krachtig mens.

https://www.ad.nl/andere-sporten/in-memoriam-shorttrackster-lara-van-ruijven-27-een-bescheiden-sociaal-en-krachtig-mens~a9047a54/

R.I.P Lara

33871

WANDELAAR5
10 juli 2020, 22:04
Bizar hè, kerngezond in een trainingskamp, virus infectie, auto immuun reactie en dan binnen 2 weken dood. Zo jong nog.

Zeus1
10 juli 2020, 22:11
Diep triest inderdaad, zo jong nog pfff
Lara R.I.P

Wentelt Eefje
10 juli 2020, 23:27
Echt te bizar voor woorden!

R.I.E.P. Lara

schoolmeester
11 juli 2020, 05:24
Familie en naasten, veel sterkte toegewenst de komende tijd.
Lara R.I.P.

Schoolmeester.

Freddy_K
11 juli 2020, 17:47
het doet me toch deugd dat zo'n fatsoensrakker als Schoolmeester de familie een hart onder de riem steekt. Iemand die zich Schoolmeester noemt, je weet wel, zo'n man die je 6 jarige dochter op haar eerste schreden begeleidt naar volwassenheid. Ik ben zelf geen haar beter, maar ik houd het toch bij 18+. Denk dat de familie van Lara echt wel gerustgesteld is nu dat de fatsoensrakker Schoolmeester, de meest fatsoenlijke man op Ijsberen, haar een behouden vaart heeft gewenst.

schoolmeester
11 juli 2020, 18:36
Dank U voor het compliment, ik ben inderdaad netjes en spuit dames niet in hun gezicht.
Ik houdt het trouwens ook bij 18 plus.
Vriendelijke groet, schoolmeester.

Kwibus2
12 juli 2020, 18:47
Onvoorstelbaar dat dit noodlot een kerngezonde jonge vrouw treft.
Voor mij steeds moeilijker te accepteren dat haar en vele andere jonge mensen geen toekomst werd gegund.
Haar toestand was al enige tijd uitzichtloos tijdens haar ziekenhuisopname.

Voor haar familie en alleen die haar dierbaar waren veel sterkte in de komende tijd toegewenst.

Rust in vrede.

WANDELAAR5
12 juli 2020, 19:23
33878

WANDELAAR5
14 juli 2020, 10:04
https://www.instagram.com/p/CClQ3HNCEdf/

Ernstige Neuker
18 juli 2020, 08:37
Schaatsen/shorttrack rijden is niet echt mijn ding........Maar ik weet dat Lara veel succes had in het Shorttrack. Ik geloof dat ze de 1e nederlandse vrouw is geweest die een gouden medaille won bij de europese kampioenschappen van 2018. Hoe dan ook, ze was nog in de bloei van haar leven. Ze was te jong om te overlijden.