PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Atlantis, Kufstein

Husky
19 juli 2020, 21:19
Op zondag 12 juli voor het eerst Saunaclub Atlantis in Kufstein Oostenrijk bezocht,wel na telefonische afspraak.
Deze club is gelegen aan de rand van een industrie terrein en het navigatie systeem zet je prima voor de deur af.
De club is open elke dag van 14.00 tot 2 uur nachts,
Entree 80 Euro,alcohol moet extra betaald worden,bijv. flesje bier 7,00 Euro,soft drinks,koffie etc. is bij de toegangsprijs inbegrepen.
Prijzen op de kamer 30 minuten 70 Euro een vol uur 140 Euro!
Atlantis is een luxe club met mooie standaard kamers incl. douche en toilet,ook zijn er meerdere kamers die een jacuzzi hebben,weliswaar tegen meerprijs.
Bij binnenkomst loop je door een soort boog waar automatisch je gezichtstemperatuur word gemeten,verder geen aanvullende vragen.
Ik was kort voor 14.00 uur aanwezig,op dat moment stonden er nog 4 auto`s op een ruime parkeerplaats.
Ruime kleedruimte met douches en grote manshoge kledingkasten,zo groot ben ik ze nog niet tegen gekomen!
Er waren ongeveer 25 dames en na verloop van 35-40 ijsberen.
Toen ik eenmaal gedoucht en als ijsbeer gekleed op een sofa zat,kwam er een dame mij van dichtbij eens bekijken,en ze noemde mijn naam,ik dacht hoe kan dat nou,voor de eerste keer in Atlantis en iemand die mij kent,na goed gekeken te hebben herkende ik haar ook,namelijk de Russische Oxana die ook in AG gewerkt heeft,Oxana is een lange dame met uitdagende vormen en gekleed in mooie uitdagende goudkleurige lingerie,een half uurtje bijgepraat en elkaars lichaam verkend,waarbij ze heerlijk aanvoelde en goed kon TZ:freu:
Aansluitend op de eerste verdieping een fraai ingerichte kamer bezocht om onze hobby uit te oefenen,ik dacht het is vakantie dus liet ook een halve fles champagne aanrukken a 95 Euro:)
Al snel een kamer update naar twee uur,meer als een jaar geleden ben ik ook met Oxana op kamer geweest en dat beviel me toen goed,maar nu nog veel beter,ze was behoorlijk geil en haar vochtigheid nam op de juiste plaatsen toe,TZ,een prima BJ,diep en langzaam,tijdje lang 69 positie waarbij haar pussy vochtig en honingzoet werd,uiteindelijk na een lang intensief voorspel mijn nakomelingen de vrijheid gegeven in
:t15119: waarbij ook Oxana schokkend haar orgasme kreeg:freu:
Hierna een Schnitzel met frites en salade gegeten,men kon ook bij de kok andere gerechten bestellen,als nagerecht werd een lekkere coupe ijs geserveerd.
Binnen en buiten staan meerdere jacuzzi`s, na de sauna heb ik de buiten jacuzzi gebruikt.
De wellness en relaxruimtes zien er ruim en goed uit,ook is er een solarium en naast een gewone sauna een infrarood sauna.
De meeste dames zijn Bulgaarse en Roemeense slanke modellen,die m.i.z. via een ballotage commissie hun werkpermissie hebben gekregen!
Mijn tweede kamer was met de Bulgaarse Emanuela,een slanke rondborstige dame,alleen gekleed in een mini tanga,90% van de dames zijn in monokini,dus allen een bikinibroekje of tanga.
Oxana en twee andere dames vormde de uitzondering via spannende lingerie.
Emanuela TZ heerlijk en had al gauw de kleine,nu grote Husky in haar mond,van een goede BJ:blow2: kan ik niet niet genoeg krijgen,we wisselde naar de 69 positie en dat deed ze zo goed,dat deze positie ook ons eindspel werd,zonder een druppeltje te morsen:)
Er waren vooral Duitse en Italiaanse ijsberen,die snel een gesprek aanknoopte als we in lederen fauteuils in de rookkamer zaten,een aantal maakte een saunaclub trip en reisde door naar Wellcum waar ze ook een hotel hadden geboekt voor 4 dagen!
Kortom een fijn kostbaar bezoek aan een luxe Oostenrijkse saunaclub,ging om 22.30 uur terug naar mijn hotel in de buurt van Kitzbuhel,nog een paar dagen de bergen in, en genieten van de Oostenrijkse
gastronomie om woensdagmorgen vroeg te vertrekken naar Sixsens(zie bericht)

Shakir
29 april 2021, 11:10
Op slechts één uur van München:

35098
Een absolute topclub die ik begin september bezocht en iedereen kan aanraden!

WANDELAAR5
29 april 2021, 11:29
35099
Een luttele 8 uur en 39 minuten autorijden.... Nee, zo zot ben ik echt niet. Ik voel me nu net Megaboob in Noorwegen, die zelfs moet vliegen om een SC te bezoeken. En Shakir mag gewoon de grens over, maar ik niet met mijn gele nummerplaten...

Ascari
29 april 2021, 11:47
De heropening staat gepland voor 19 mei. Uiteraard is het afwachten of dit wel mag tegen die tijd.

mentholbear
29 april 2021, 12:59
om een SC te bezoeken. En Shakir mag gewoon de grens over, maar ik niet met mijn gele nummerplaten...

Als je je reservering met Oxana in saunaclub Atlantis aan meneer de agent laat zien, dan kun je toch bewijzen dat je op doorreis bent :roll:

Shakir
29 april 2021, 15:35
Als je je reservering met Oxana in saunaclub Atlantis aan meneer de agent laat zien, dan kun je toch bewijzen dat je op doorreis bent :roll:

Geen grap, onze vriend seksenfun werd vorig jaar op doorreis naar Wellcum ondervraagd door die deutsche Polizei. Pas toen hij zijn reservering van het hotel van Wellcum toonde lieten ze hem doorgaan. Nadien hebben ze Wellcum opgebeld om te checken of die reservering van seksenfun wel degelijk klopte! Zover gaan ze dus.

Schaamtelijk.

mentholbear
29 april 2021, 22:48
Nadien hebben ze Wellcum opgebeld om te checken of die reservering van seksenfun wel degelijk klopte!

:hammer:

Wie gaat er nou als smoes een hotel van een bordeel opgeven... Die gasten namen het wel heel serieus.

En hoe wist seksenfun van de telefoontje? Vertelde de receptioniste zo van "oh jij bent die viespeuk waarvoor gebeld werd...".

KlapKrat
14 mei 2021, 19:01
Geen grap, onze vriend seksenfun werd vorig jaar op doorreis naar Wellcum ondervraagd door die deutsche Polizei. Pas toen hij zijn reservering van het hotel van Wellcum toonde lieten ze hem doorgaan. Nadien hebben ze Wellcum opgebeld om te checken of die reservering van seksenfun wel degelijk klopte! Zover gaan ze dus.

Schaamtelijk.

De Duitsers zijn weer dezelfde "Befehl ist Befehl" n@zis als 80 jaar geleden of dezelfde "Die Partei hat immer recht" DDR communisten van 30 jaar geleden! Zie ook het nieuwe "Ermächtigungsgesetz" van Mutti Merkel: https://en.wikipedia.org/wiki/Enabling_act

Je kunt het fascisme (bruin fascisme van Adolf, rood fascisme in de DDR, 'groen' fascisme van Merkel & Co) simpelweg niet uit de meerderheid van de Duitsers krijgen: ze neigen altijd naar een totalitaire samenleving.

Het overgrote gros van de Nederlandse 'helden' (op een paar dappere Verzetsstrijders na) lopen altijd braaf de Duitsers achterna, want "tja, zo zijn de regeltjes, en dat hebben we zo met elkaar afgesproken." Vertaling: de NLse versie van "Befehl ist Befehl." :asshole:

Van Kooten en de Bie hebben er ooit eens een briljante sketch over gemaakt: "Wo ist der Bahnhof?" https://youtu.be/x67rym66tbs

hollanda
25 mei 2021, 13:06
Volgens mij is de club sinds 19 mei weer open. Ik ben er een paar keer geweest. (werk in de winter in Oostenrijk) Een leuke club !! Aanrader als je in de buurt bent.

hollanda
25 mei 2021, 13:09
Kreeg een bericht van één van de dames dat Atlantis open is.

Shakir
14 september 2021, 12:28
Inmiddels ben ik terug thuis van mijn cultuur-, natuur- en seksvakantie. :frown:
Afgelopen zaterdag bracht ik Atlantis een tweede bezoekje en het was weer een topervaring om in te lijsten! Ik maakte twee uitstekende sessies en genoot verder van volle teugen wat de club me bood (wellness, gezelligheid, lekker eten).

Na deze ervaring plaatst Atlantis zich moeiteloos in mijn lijstje van "All Time Favorite Saunaclubs" en laat zelfs Babylon met afstand achter zich.

Ik heb momenteel niet de tijd voor een uitgebreid verslag, maar ik had nog een verslag van vorig jaar (september 2020) in de lade liggen en welke reeds in de vorm van een Limited Edition verscheen op het miniforumpje.

Verslag van september 2021 zal nog wel volgen. Hieronder alvast mijn verslag van 2020.

Shakir on tour in Oostenrijk (sep 2020): Tirol :cool:

- Vr 4 sep: Circolo Passion (Innsbrück)
- Za 5 sep: Atlantis (Kufstein)

Nadat ik eind juli was teruggekomen van mijn trekkersvakantie in de Karinthische Alpen (met Wellcum op het hoofdprogramma), betrapte ik mezelf erop dat mijn gedachten nogal veel afdwaalden richting Oostenrijkse Alpen. Oostenrijk, het land van de bergtoppen met eeuwige sneeuw, zuivere zuurstof, bergriviertjes, kraakheldere meren, chalets en huisjes weltevree. Maar ook: het land van kwalitatief hoogstaande saunaclubs met hordes prachtige jonge meiden die de gemiddelde NRW-club doet verbleken. De overdaad aan gewillige dames met goedkeurende blikken, die bovendien de volledige slaapkamer lieten zien, dat was ik allang niet meer gewend in Duitsland.

Dus... begon het na enkele weken terug te kriebelen, en toen dacht ik op zekere dag: "Waarom dan gewoon niet teruggaan voor een dagje of twee, drie?". Goed wetende dat er op dat moment enkele collega's zouden morren. Knettergek was dat, ik weet het. Zeker als je je bedenkt dat Europa inmiddels een flikkerend dashboard was geworden van kleurcodes. Deze keer ging de reis niet naar het veel te verre Wellcum, maar naar het dichter gelegen Tirol. Vanaf Brussel bedraagt de reistijd naar Kufstein "slechts" een achttal uur. Ter vergelijking: de tocht naar Wellcum nam meer dan twaalf uur in beslag!

Net buiten München kan je heel ver weg de eerste topjes van de Alpen reeds zien. Spannend! Kufstein ligt slecht op een uurtje van München verwijderd, en is eenvoudig aan te rijden. Kufstein zelf is een prachtige vestigingsstad, die ook al eens de "Parel van Tirol" wordt genoemd. Er zijn veel hotelmogelijkheden, praktischer kan haast niet. Saunaclub Atlantis ligt op iets minder dan 3km van de vestiging. Ik ging er gewoon te voet naar toe.

Aankomst en eerste indruk

Ik arriveerde omstreeks 14u, het moment dat de club opengaat (in vergelijking met NRW-clubs is dat aan de late kant). Na een vriendelijk ontvangst werd mijn temperatuur opgemeten. Voor de rest zijn er niks, nul, nougabollen Corona-maatregelen. Vervolgens tikte ik €80 af en kon de de pret beginnen.

Het eerste wat opviel is de warme en eigenzinnige uitstraling van het etablissement. De gehele club is volgestouwd met Perzische tapijten, antieke kasten, schilderijen, hertengeweien, paardenkoppen, hoefijzers, lusters, Romeinse kitsch en kweeniewanogallemaal. Geen enkele vierkante meter is hier onbenut gelaten. Werkelijk exuberant. "Minder is meer" kennen ze hier blijkbaar niet. Kortom, de club staat garant voor de ouderwetse Oostenrijkse gezelligheid.

Er heerste een gemoedelijke sfeer, de dames (een 25-tal) waren reeds present en tijdens het eerst uur druppelden ongeveer evenveel beren naar binnen. Doorheen de dag zou het nooit echt heel druk worden, maar het bleef zeker ook niet rustig. Groot was mijn gelukzalig gevoel toen bleek dat ik midden in een retro-FKK tafereel was aanbeland: dames maken nog plezier onder elkaar, lange presales én aftersales, lekker flirten en opgeilen, beentjes over de beentjes van de beer. In Duitsland lijken dat soort clubs wel met uitsterven bedreigd, laat staan dat ze na Corona nog zouden bestaan. Laat ons zeggen dat de sfeer van Atlantis zich vergelijkt met deze van pakweg Babylon of Parksauna Residenz, maar jammer genoeg zonder de openbare actie van de eerstgenoemde club.

Bar

De bar deed me eerder denken aan een chique striptease-club of een VIP-club, en had niet bepaald saunaclub-allures. Het is er vrij ruim en knus ingericht, maar er valt helaas weinig daglicht binnen. In elk geval nodigt de ontspannen sfeer uit om de hengel eens gerust uit te gooien.

De barman (vermoedelijk de manager) leek sterk op KanariePiet. (Dat was even schrikken). Zou hij een tweede leven begonnen zijn? "Shakir, mijn zoon, dat is lang geleden kerel!" en hij omarmde me alsof ik de verloren zoon was. "Ik ben blij om te zien dat je nogal altijd de topneuker bent van weleer, ik herinner me jouw braspartijen van in Living Room nog goed!". KanariePiet was blijkbaar geen notoire veelpleger meer. Hij had simpelweg geen interesse meer in seksuele betrekkingen. Via het Groningse misdaadcircuit, waar maat Vendezz deel van uitmaakte, was hij uiteindelijk in deze business gerold. KanariePiet deed de spijtige mededeling dat Vendezz inmiddels was overleden. In december 2019 werd zijn lichaam door enkele padvinders gevonden in een gracht naast een snelweg in Münster. Gedood met drie kogels... Een afrekening wellicht. ... dagdromen is leuk... :sleep: Allez, terug naar de orde van de dag.

Tikje jammer was dat ze geen Almdudler in huis hadden. Dat is een goddelijk levenselixer van Oostenrijkse makelij dat bij ons moeilijk te verkrijgen is. Kan ik je zeker aanbevelen.

Kamers

De kamers zijn één van de sterktehouders van de club. Elke kamer heeft een ander interieurconcept en m.b.v. zorgvuldig uitgekozen meubilair werd getracht elke kamer een unieke en aparte touch te geven. Er werd veel gewerkt met hout. Ik zou er al een uur voor moeten uitgetrokken hebben om al de hoekjes en kantjes te bezichtigen van de eerste verdieping, het leek wel op een museumbezoek. Onmogelijk om een inventaris op te maken. Zo is er een Afrika-kamer, een kamer met een bibliotheek, ja, zelfs een kamer met een vleugelpiano!

Resto

Het herbergachtige restaurant is vrij uniek in zijn soort: het bestaat uit één heel grote houten tafel met kostelijke spijzen erop. Er konden gemakkelijk vijftien mensen zitten. Rondom staan er houten kasten met wijnflessen. Dames en ijsberen aten en dronken en lachten en praatten zoals in een middeleeuws tafereel.

In de inkomprijs is er één warme maaltijd inbegrepen, welke je in de keuken bestelt (keuze tussen twee schotels). Het koude buffet en soep is daarentegen wel onbeperkt, denk ik.

Wellness

De wellness bevindt zich op de eerste verdieping en is dus goed afgezonderd van de herrie van de bar. Op het eerst gezicht was alles kraaknet en tot in de puntjes verzorgd. Er zijn twee sauna's: een Finse sauna en een infraroodsauna. Verder is er nog een stoombad en zijn er twee jacuzzi's (eentje binnen en nog een andere buiten). Er zijn voldoende ligzetels aanwezig.

De aankleding van de wellness-ruimte sluit aan bij het stijl van de club. Dus hier ook kitsch alom: Barokke hoge rug troon stoelen, Romeinse zuilen, kandelaars, Perzische tapijten, en foute beeldjes die nog bij de bomma op de schoorsteenmantel staan te pronken. Dat is uiteraard allemaal dolletjes, maar je kan toch moeilijk met je bezwete kont op zo'n Perzische tapijt lopen?

Buitenruimte

De tuin is niet zo heel groot, doch voldoende om gezellig buiten te zijn. Op het terras staan ligzetels en de buiten-jacuzzi. Verder staat er ook nog een prieeltje en is alles deels omgeven door hoge bomen. Daartussen heb je een prachtig uitzicht op een steile beboste bergwand.

Line-up

Optisch gezien vergelijkt de line-up zich met deze van Babylon. Slanke gazelles, vollere exemplaren, jonge spring-in-'t-velden, meer matuur en ook nog een Latina en een zwartje. Zeker niet de eenzijdige plastieken line-up van Wellcum. Geschatte aantal dames: een dertigtal ongeveer (hou in het achterhoofd dat we over een zaterdag spreken).

Mijn intuïtie gaf me in dat de service-level hier, gemiddeld genomen, vrij hoog moet zijn. Klik ook maar eens door naar de damespagina van hun website, hun servicepakket staat er duidelijk vermeld.

Toch moet het me van het hart dat het merendeel van de dames uit (rarara) dat sinistere post-Ceausescu staatje komen. Als ik in de Alpen ben heb ik meer trek in een gezonde Oostenrijkse herdersdochter maar ja, je kan niet alles hebben.

Ami

Ami en ik hadden elkaar al snel in de gaten want we kennen elkaar al een tijdje van in andere diverse clubs in NRW, onze thuisbasis. Eerder had ik haar al te grazen genomen in Living Room en Acapulco Gold. Ami kan je herkennen aan het typerende kuiltje in haar billetjes. Ze is erg klein, slechts 1m50, en samen met Micky vormden ze de twee onderdeurtjes van Living Room. Tattoo's heb ik niet gezien. Verder is ze voorzien van een mooie B-cup.

Uiteraard ben ik weer voor de bijl gegaan voor haar guitige look en zijn we voor maar liefst tweemaal een vol uur op de kamer beland. In tegenstelling tot de flopsessie in Circolo Passion gisteren had Shakir het enorm naar zijn zin. Hij ging compleet loos en neukte zich kapot... Na vier orgasmes en nog meer standenwissels, stevige BJs (zolang ik maar wil!), diverse duikvluchten, body-to-body massages en nog wat spelletjes, was het welletjes geweest.

Ik zie maar enkele minpunten voor deze meid: ze is niet in voor CIM, en doggystyle is nogal omslachtig omdat ze zo klein is.

De kamer bood ook een fantastisch terras waaronder een zijriviertje van de Inn stroomt. Bovendien was alles omgeven door hoge bomen. Het was er zowaar nog idyllischer dan Parksauna Residenz! We praatten hier nog een beetje na over de zin en de onzin van Corona. De regen viel met bakken uit de hemel.

Voor de rest...

Na twee stomende sessies was de bazooka leeggeschoten, en ging ik uitrusten in de wellness en genoot ik nog van wat de club te bieden had.

- Het was gezellig druk geworden in de wellness. Naast stamgasten werd de club ook bevolkt door morrende Duitsers die van heinde en verre kwamen. Ik vormde beslist geen uitzondering! Je mag drie keer raden waarover de gesprekken gingen...
- In het prieeltje was een amicale ijsbeer een dikke vette joint aan het rollen. (Mevr. Donders uit Roermond moest eens weten). Met een flikkerende blik nodigde hij me uit om gezellig bij te schuiven. Ik gebaarde hem dat het voor mij nu niet onmiddellijk hoefde. Ach, ik heb het blijkbaar altijd en overal zitten: mensen die me om wiet vragen, of vragen om mee te roken. Blijkbaar heb ik uiterlijk van een hippie met een suffe wiet-kop.
- Later op de avond (na 20u) ging het geluidsvolume stevig de hoogte in en werden de gasten getrakteerd met paaldansacts, overigens met wisselende kwaliteit. Van abominabel tot de indrukwekkende "Gina Babylon"-kwaliteit. Dan nam KanariePiet de micro ter hand vanachter de bar en stelde hij de dame in kwestie met veel tam tam voor aan de gasten. Top ambiance!
- Ik had zeker nog drie neukopties gespot in de bar, maar met een halfuurtarief van €70 moet je dan ook behoorlijk uit je doppen kijken of het wordt een duur grapje. Het is jammer genoeg niet zoals in Acapulco Gold waar ik zorgeloos kan blijven doorwippen aan de lopende meter.

Slotsom. @ Dit moet zonder twijfel mijn beste clubbezoek van 2020 zijn geweest, en het jaar is nog niet om! Het prijskaartje loog er anders ook niet om.
@ Noteer maar alvast dat Atlantis met rasse schreden mijn Top 5 der saunaclubs is binnengedrongen. Wat mij betreft staat de club op gelijke hoogte als Babylon of Parksauna Residenz. Dit is tenminste een club met een zekere bezieling, iets wat volkomen ontbrak aan Circolo Passion (Innsbrück).
@ Jammer dat Duitsland stilaan terug opengaat, anders zou Atlantis mijn vast stek geworden zijn. Afstand is relatief. Woon-neukverkeer van iets meer dan acht uur? (Enkele richting welteverstaan). Bwa... dat gaat nog vind ik, zeker als je je bedenkt dat ze hier nog nooit van Corona hebben gehoord.

Ik ga het missen, de gezonde berglucht. :)

Shakir
26 september 2021, 18:13
- Wo 08 september: FKK Römberbad (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?57311-R%F6merbad-Casa-Juvavum-Salzburg&p=757069#post757069) (niet binnengegaan) + Salzburg sightseeing & fietstocht langs de Salzbach.
- Do 09 september: Mystic (Wals/Salzburg) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56334-FKK-saunaclub-Salzburg-Mystic&p=758158#post758158) --> Prima wellnessdagje zonder seks.
- Vr 10 september: Salzburg sightseeing + Transfer Salzburg --> Kufstein.
- Za 11 september: Atlantis (Kufstein) --> Prima wellnessdagje mét veel lekkere seks.
- Zo 12 september: Bergtocht in Kufsteinerland.

Dag 4 van de natuur- cultuur en seksvakantie. Op Nine Eleven (wel 20 jaar later) stond ik er weer: mijn langverwachte herhaalbezoek aan Atlantis! Deze keer ga ik er geen semi-roman van maken, want het bezoek verschilde in wezen maar weinig met mijn bezoek van vorig jaar (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56092-Saunaclub-Atlantis-Kufstein&p=757113#post757113). Nog steeds is dit een club met een eigenzinnige uitstraling die een perfecte mix weet neer te zetten tussen "chique" en "herbergachtig".
Nog steeds heerste er een lossere sfeer dan in de meer gelikte clubs zoals Wellcum, en ook vandaag werd ik op de kamer van kop tot teen verwend.

Net zoals vorig jaar vertrok ik te voet vanuit mijn hotel in Kufstein centrum, en na een korte wandeltocht door mistige wouden kwam Atlantis in zicht. Nadat ik kort na de openingstijd (13u) had ingecheckt maakte ik gauw een eerste rondje in mijn nieuw ijsberenvel. Ik herkende nog enkele personeelsleden zoals de barman (lookalike van KanariePiet) en ook enkele dames.

Enkele verschilletjes:
- De buiten-jacuzzi en het leuke prieeltje waren afgebroken. Het prieeltje en het gras hebben nu plaatsgemaakt voor inspiratieloze terrastegels en tuinmeubilair, iets waar veel clubs zich jammer genoeg aan bezondigen. Eerlijk gezegd vond ik de oude tuin mooier.

- Een markant verschil: er waren minder heren aanwezig dan vorig jaar, maar het aantal dames (een 25-tal) is op peil gebleven. Dames klagen steen en been dat ze minder kamers maken dan voor de coronacrisis. Soms zijn er dagen dat ze gewoon niet op de kamer belanden. In tegenstelling tot de impasse waarin de Duitse clubs zijn afgegleden is de M/V-verhouding hier dus fors in het voordeel van de ijsberen. Een paradijs!

- Ami was niet meer aanwezig... Ze is al minstens een even grote saunaclub-nomade als ondergetekende dus de kans dat ik deze guitige meid ooit nog eens ga kunnen vogelen schat ik nogal gering in.
Volgens mij staat ze hier (https://www.saunaclub-atlantis.at/sina/) nog op de AWL.

De line-up was al vanaf de opening op peil, maar er waren op dat moment nog maar twee beren toegekomen (waaronder mezelf). Het gros van de dames hield blijkbaar een theekransje in de centrale bar. Onder het luid Roemeens gekwetter installeerde ik me wat onwennig als enige ijsbeer op een barkruk. Ik was zowaar de enige haan in het kiekeskot! Je moet al behoorlijk sterk in je badslippers staan om alleen een grote groep dames aan te kunnen. Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik uit veiligheidsoverwegingen met mijn rug naar de dames zat. Je voelt hun blikken door je badjas snijden, je hoort ze lachen, je hoort ze roddelen.
(Ja, ik had het even moeilijk...)

*

ALICE (Zie foto's in paspoort (https://www.saunaclub-atlantis.at/alice/))

Na een tijdje duimendraaien maakte één van de dames de oversteek richting Shakir-de-vreemde-vogel, en ze maakte goedkeurend aanstalten dat ik eens mocht kennis maken. (Dames animeren in Atlantis doorgaans enkel subtiel, echt jagen doen ze er niet). Ze luisterde naar de naam Alice. Alice is een typische Roemeense gazelle van eind de 20, gezegend met bovengemiddelde looks. Wie kent er Paula Sixsens (2012-2016) nog? Haar aanstekelijke lachje voerde de boventoon bij haar vriendinnengroepje, en dat vond ik bijzonder charmant. Alhoewel ze fysiek niet geheel mijn type is (te slank en kleine tietjes) was de deal snel beklonken want haar servicebereidheid bleek nogal hoog te liggen.

Zoals mijn buikgevoel reeds aangaf, werd deze sessie een sessie zoals het moet zijn: lekker teasen, lekker TZ, lekker PZC, lekker veel standenwissels. Wat een wereld van verschil met mijn recente ervaringen in Duitsland waar sommige dames kennelijk meer tijd spenderen in zagen en klagen over enkele handelingen dan in de seks zelf. Een voorbeeld: ik hoefde Alice niet eens te vragen of ik haar mocht beffen. Neen, ik moest van haar beffen: ze opende zonder schroom haar benen en maakte aanstalten dat ik haar met huid en haar moest opvreten.

Toch weet ik niet of er herhaling zit aan te komen. Ze is niet helemaal mijn type, maar ook haar lachje waar ik aanvankelijk een stijve van kreeg, begon na een tijdje tegen te werken. Na een uur op de kamer begon ik haar eerlijk gezegd een ADHD-giecheltrien te vinden, ondanks de uitstekende prestaties.

*

LILY (Staat helaas niet meer op de aanwezigheidslijst)

Deze dame stond doorheen de dag op nummer één in mijn ranking van potentiële prooien. Ze is tamelijk struis gebouwd (ik heb een voorliefde voor sterkere dames), naturel, heeft een typische romige huid en is voorzien van een mooie B-cup. Ze is wat mysterieuzer en minder extravert dan Alice. Het verkennend gesprek was niet bepaald small talk te noemen en ze raakte nogal snel spiritueel/filosofisch getinte onderwerpen aan. Dat is wel wat anders dan de typische "Where you go?", and "How old are you?". Voor mij vormt dit zeker geen probleem maar diepgaandere gesprekken reserveer ik liever voor wat later, als de tijd er rijp voor is. Ik wilde haar zo snel mogelijk neuken en na een inwijding over sterrenbeelden, chakra's en andere termen die gebezigd worden in spirituele kringen gingen we maar eens gauw naar de kamer. Het werd de Afrika-kamer.

Net zoals Alice vormde deze sessie een potje ongeremde seks die ik al sinds mensenheugenis niet meer in Duitsland beleefde. Nog voor ik de kamer goed en wel binnen was werd er al een tong in mijn waffel gestoken. Pijpen was lekker stevig, en zo lang ik maar wou. Op een uur tijd had ik haar tweemaal genomen als een beest (ze is stevig gebouwd en kon tegen een stootje).

Herhalingsgevaar is dus 200%, al weet ik niet of we geschikt zijn om op lange termijn met elkaar te werken. Ik ben een rationele droogkloot, en zij is nogal zweverig. Dat zou wel eens voor spanning kunnen zorgen, vrees ik.

*

Jammer dat ik reeds voor 17u al twee sessies (Alice en Lily) achter de kiezen had. Een derde sessie kon er eventueel nog wel van af, maar het totale kostenplaatje begint dan wel te tellen. Ik hield het dus wijselijk bij deze twee sessies, alhoewel ik nog voldoende kameropties had gespot.

Het publiek bleek behoorlijk gevarieerd te zijn: van stamgasten tot internationaal. Later op de avond nam de barman de micro in de hand en deelde mee dat er enkele Fransen, Kroaten, een Hongaar, een schamele Belg (ik dus), en een Zweed in da house zaten. En dit allemaal in ons kleine Kufstein!

Samenvattend was dit een clubbezoek zoals het moest zijn. Ik heb seks beleefd zoals seks hoort te zijn. De dames die ik kamerde waren van dezelfde klasse als mijn Russische en Oekraïense vriendinnen die me door de slopende lockdown hadden geholpen. :biggrin:
Voor mij is Atlantis het hoofddoel van een Alpentrip maar je kan, net zoals FKK Mystic, de club ook gebruiken als doorreis-club naar grotere resorts. Liefhebbers van Babylon of Finca Erotica kan ik aanraden om de afslag naar Kufstein te nemen. Hou je meer van gelikte clubs, ga dan naar FKK Mystic.

@Tot slot, nog een woordje over de prijssetting zoals vermeld op de website (https://www.saunaclub-atlantis.at/set-cards/):

Preis ab » EUR 70,- ✓ 1/2 Stunde ✓ Standardservice ✓ Themenzimmer ✓
Preis ab » EUR 160,- ✓ 1 Stunde ✓ Standardservice ✓ Suite ✓

- Ter aanvulling: de prijs voor extra's (anaal, CIM, plasseks,...) zijn duidelijk op een blaadje vermeld dat overal is opgehangen. Geen discussie mogelijk achteraf.
- Laat je vooral niet afschrikken door "Standardservice", dit houdt behoorlijk meer in dan een vitrinenummertje. Ik kreeg het volledige pakket mee. (Wel liefst alles op voorhand bespreken).
- De uurprijs van €160 houdt in dat je een luxesuite krijgt met champagne. Dat soort chichi en tralala interesseert me geen zak. Blijkbaar is er toch het publiek voor, want later op de avond zag ik de ene na de andere champagnefles naar boven gaan.
- De gewone thema-kamers zijn gratis en ook al erg mooi. (Waarom dan een dure luxesuite nemen?) Hier is bvb. de "Afrika-kamer" waar ik Lily gevogeld had:

35764

35765

WANDELAAR5
26 september 2021, 18:39
Volgende keer gewoon pontificaal tussen de dames gaan zitten Shakir. Let op, zij zijn er meer mee verlegen dan jij zelf en er kunnen een hoop leuke dingen gebeuren! Worst case wordt je genegeerd en gaan ze gewoon door met hun post Romeinse gekwetter. En dan vraag je: How are things in my harem?

Ascari
26 september 2021, 18:47
Nog belangrijk: als je een luxe suite neemt is de uurprijs €160 dus en de champagne moet je er nog bijkopen! Die krijg je niet.

Zimmer...Schatz!
14 november 2021, 00:01
Nagekomen bericht van zaterdag 24 juli jl.

Op een regenachtige zaterdagmiddag koers gezet vanuit het vakantieverblijf naar Kufstein, circa 35min met de auto en "van horen zeggen" het beste alternatief in Tirol.
Gelegen op een industrie-terrein maar goed te vinden ook met borden aangegeven. €80 entree betaald. Prijzen € 70 per 30min, FT €60
Is een kleine FKK met bar, mini-restaurant met beperkte keuze en 1 tafel waar je met iedereen aanzat. Daarnaast nog een rokers-lounge en een buiten enkele ligbedden.
Er waren circa 15 dames aanwezig, grotendeels roemeens.
Toch nog een 2-tal dames gevonden waarmee ik heb gekamerd. Een blonde duitse Corina die er wel goed uitzag en op de kamer ook prima half uurtje met FT en dat kost in Kufstein €130
Daarnaast de brunette Vivian, een roemeense optickfick die er jaloers op was dat ik de volgende week naar Wellcum ging voor een paar dagen, want ze had ook wel meegewild.
Service stelde niet heel veel voor, wel wat upselling, maar niet voor mij: 30min € 70. Wel veel EL totdat je een ons weegt in het standaard-tarief.

De club is niet allemaal mijn smaak, te klein, te weinig keus en veelal dames die in de grotere clubs uit de toon zouden vallen, ben er ook maar circa 4u verbleven.

Corina
36054

WANDELAAR5
21 november 2021, 15:10
@Mod, kan dit onderwerp naar wandelen wereldwijd -> Oostenrijk? Zo is het lastig te vinden.

Prachtig weer hier, dus een mooie Alpenrit gemaakt naar Kufstein. Prijzen zijn nog steeds zoals hierboven vermeld. Alle extraas zijn €60: vinger ergens in, FT, Golden Shower kreeg ik van Ivana aangeboden. Strenge 3G hier. Een vaste klant mocht niet naar binnen met een antigeen test! Moest PCR zijn! 2 prima kamers gemaakt met Ivana en Katelina. Die laatste is veruit de mooiste die hier rond loopt en de kamer was verrassend goed!

Ik begrijp wel dat Shakir dit geweldig vindt en Zimmer Schatzi wat minder. De club moet je aanspreken. Het ziet er allemaal heel fraai uit. Alle kamers met douche en het is Oostenrijks Gemütlich. Eten aan een grote huiskamertafel met 10 stoelen er omheen. Een keurig buffet. 2 schotels voor het avondeten: Wiener Schnitzel of Pasta. Maar tegelijk is het klein en de Line-Up echt wat minder qua looks. Alleen Ivana is echt mooi: Slank, AAA cupje, rasta kapsel met vermoedelijk extensions. De €10 hogere entree en €10 hogere 30 minuten prijs ten opzichte van GT Linz wordt op geen enkele manier waar gemaakt. Aan de andere kant geen upselling en alle dames doen gewoon volop aan TZ en PZC. Later uitgebreid verslag!

Ascari
21 november 2021, 15:50
De entre is in Atlantis €80 en in GT Linz €85. Of hebben ze recent de prijzen verhoogd?

WANDELAAR5
21 november 2021, 21:40
Sorry, je hebt gelijk. Entree in GT Linz was € 85 en in Atlantis €80. Dus mijn opmerking over het waarmaken van de hogere prijs gaat alleen op voor de dames. €70/ half uur vs €60/half uur.

OK, bij deze dan het complete verslag:
De club
Morgen gaat Oostenrijk in een landelijke lockdown. Dan gaan alle saunaclubs ook dicht uiteraard. Ik was rond 1 uur bij de club. Naar binnen gegaan en afgerekend en toen blijven staan omdat ik verwachtte een badjas en slippers te krijgen. Maar ik moet gewoon doorlopen en dan linksaf en daar zou ik alles vinden. Inderdaad hingen daar prima badjassen en badslippers keurig op maat. Naar de lockers en dit zijn de beste lockers die ik ooit in een saunaclub heb meegemaakt. Lekker hoog en met 2 plankjes. Daardoor kon je onderin je schoenen neerzetten en je mobiel en portemonnee bovenin leggen en in het langste deel van de locker je jas + overhemd keurig aan een hangertje ophangen en mijn spijkerbroek aan een riemlus bij de jas gehangen. Handdoeken ook gevonden, even naar het toilet (1 urinoir en 1 zit toilet) en daarna douchen om op te frissen van de uren die ik in de auto had gezeten. Er was maar 1 douche! Ik maakte me een beetje zorgen over wachttijden voor de douche, maar het bleek dat elke kamer een douche heeft en na de kamertijd is het normaal op de kamer te douchen samen met de dame, of om de beurt. De dames krijgen ook naast een laken 2 handdoeken mee voor elke kamer.

OK, naar binnen en de club verkennen. Er bleek weinig te verkennen. Centraal is een grote bar met een danspaal. Alleen ik heb er niemand in zien hangen. De bar is echt gezellig en sjiek ingericht, net als de hele club. Als je op deze pagna naar beneden scrollt krijg je een aardige indruk: https://www.saunaclub-atlantis.at/damen/
De dames mogen hier niet op de mannen af, dus het is aan de heren om zelf initiatief te nemen. Verder is er beneden dus de mannenkleedkamer, douche, toilet, receptie, keuken en restaurant. Het restaurant is een soort grote eetkamer met een lange tafel met 10 stoelen. Er staat een keurig buffet met soep, broodjes, beleg, zalm, taart etc. Alles is keurig afgedekt met plastic stolpen, overal liggen keurige tangen klaar om jezelf te bedienen. Bij de bar kun je drinken krijgen. De club is behoorlijk ingericht op het verkopen van champagne. Overal staan flessen en de dames vragen of je de VIP kamer in wilt, waarbij je dan ook een fles champagne aan moet schaffen. Nou nee, bedankt. Ik heb niet eens gevraagd wat dat kost. Ze hebben gelukkig prima espresso! Alles met alcohol moet je betalen en het begint met een pilsje voor €7! Een stammie aangesproken en gevraagd welke dames hij kon aanbevelen. Volgens hem zouden ze allemaal aan tongkussen doen, PZC, beffen en NMC.

De Line-Up
Er waren in totaal 19 dames volgens de web site. Dat zou wel kunnen. 5 kwamen er pas rond een uur of 6. Over het algemeen dames van begin 30, de meeste een maatje meer, maar er waren er maar een paar met echte vetrolletjes. 2 echte lolita's gezien en een stuk of 5 echt slanke dames. 2 knappe dames, maar niets van het niveau van Ivana in Sixsens en al helemaal niet zo knap als Nadira in Wellcum (zo'n knappe DVP ga ik denk ik nooit meer meemaken), of Nancy in Globe. Aan de andere kant ook maar 2 dames gezien die op uiterlijk af zouden vallen. Veel girl next door types. Ook maar 2 dames met siliconen en maar 1 dame met opgespoten lippen gezien. Mooi naturel dus. 3 Bulgaren, 1 Russische en de rest Roemeens.

Mijn ervaringen
De stammie beval een zekere Ivana aan. https://www.saunaclub-atlantis.at/ivana/
3609936100
36101
Na een dubbele espresso (kreeg ik ongevraagd keurig een glas water bij), maar eens op haar afgestapt. Eerst gevraagd naar Alice en Lilly, want die moest ik van Shakir de groeten doen. Beide dames waren op vakantie. Ivana is een slanke dame, begin 30 met siliconenborsten en geblondeerd haar met al wat uitgroei. Prima kamertje mee gedraaid. Mijn Barokkar schoof met enige moeite naar binnen. Een 7. Niets bijzonders, maar ook niets speciaals. De eerste druk was er af. Ivana liet me ook nog even de bovenverdieping zien. Zeer keurige welness met luierbanken, infrarood sauna, gewone sauna, grote jacuzzi, 3 douches, toilet met apart urinoir. En wellicht mis ik nog iets. Er was ook een kino, maar daar waren geen dames. Ivana vertelde me dat die vaak als extra kamer werd gebruikt als alles vol was. Later heb ik daar ook een stel bezig gehoord met het gordijntje dicht, dus het was klaarblijkelijk niet de bedoeling dat er mensen meekeken naar openbare sex.

Naar beneden gegaan en even pauze genomen. O.a. nog een dubbele espresso genomen en even wat gegeten, waaronder een grote pretzel. Krakend vers! Daarna een stuk taart en naar de bar voor het derde kopje dubbele espresso. Heel vreemd maar de knapste dame die er zat werd niet naar de kamer gevraag. Toch maar eens daarnaast gaan zitten: Catalina was haar naam, niet te verwarren met een Katalea die er ook was. https://www.saunaclub-atlantis.at/catalina/
3610236103
Knappe echt dunne (inmiddels dunner dan op de foto's) meid van een jaar of 25. De bril op de foto's had ze niet op. De B-cup die bij haar profiel staat is onzin zoals jullie kunnen zien: AAA cupje. Haar in rasta vlechtjes in een soort paars/zilver, dus ook anders dan op de foto. Zij wist me te vertellen dat ik 3 koppen koffie op had, dus ze hield alles scherp in de gaten! Terwijl we zaten te vragen kwam de barman zeggen dat iemand haar wilde spreken. Ze zei "1 moment" en verdween. Achteraf bleek er een vaste klant van haar te zijn die niet naar binnen mocht zonder QR code en met een negatieve antigeen test. PCR verplicht en met de aanstaande lockdown werd daar streng de had aan gehouden. Catalina kwam weer terug. Wel een gezellig gesprekje gehad, dus de gok (hoe kan iemand die zo knap is steeds blijven zitten, terwijl veel minder uitziende dames de ene kamer na de andere maken? Met haar de kamer op en die was verrassend goed. Ik had met haar wel een uurtje willen spelen, maar zij had het gas erop en ze had het duidelijke doel mij binnen een half uur volledig tevreden te stellen. Misschien had ik even moeten zeggen dat ze het wat rustiger aan moest doen? In ieder geval ze deed alles zeer goed. Tongzoenen, pijpen in 69 merkte ik al wat reactie van de dame. Mijn Barokkar schoof redelijk gemakkelijk naar binnen. Toch verrassend bij zo'n lolita. Bij het neuken resulteerde dat in een orgasme van haar (ik denk echt, maar ja? Ik mocht ervoor even niet meer aan haar tepels komen en daarna even niet meer aan haar klit), even gas terug genomen en toen ze aangaf dat het weer ging aan mezelf gedacht en met zo'n fraaie dame duurde het niet lang of ik kwam ook. Half uurtje was voorbij, dus weer even douchen op de kamer (kon ik haar nog even goed bewonderen), de dame droogde de douche af en naar beneden om af te rekenen. Ze vertelde me dat ze 32 was! Ongelofelijk, ze heeft zeer goede genen en een jonge huid meegekregen. Ze kwam later nog regelmatig even gezellig een praatje maken. Een dikke 8.

Nu had ik wat langer nodig. Eerst een glaasje water gedronken in de bar en toen de jacuzzi in. Die was erg goed. Ik zat er in mijn eentje in, heerlijk de bubbeltjes en waterstralen het massage werk laten doen. Even in de kino gekeken, nog even op de ligbedden gelegen. En weer naar beneden nog eens goed naar de dames kijken. Ik had de twee langste DVPs al gespot en bedacht om daar een trio mee te doen. Maar 1 van de twee had een fles champagne verkocht aan een klant en was al een tijd weg. Bovendien was het etenstijd. In de keuken een Wiener Schnitzel besteld (de andere optie was pasta met kaas-room saus). Terwijl ik zat te wachten kwam die champagne dame naar beneden. Even gedacht om die schnitzel maar te laten zitten, maar ja ik ben netjes opgevoed, dus keurig gewacht. Gelukkig kwam ze naast mij zitten aan het hoofd van de tafel. Eigenlijk voor die champagne beer die tegenover mij was gaan zitten. Maar zo kon ik al mooi een praatje aanknopen. Er kwamen ook nog 2 Israëliërs de eetkamer binnen en vroegen naar ene Mara. Die was op vakantie. Maar zo aan de praat geraakt. Uiteraard waren ze in Amsterdam geweest en ze vroegen ook of ik in Israël was geweest.

Na het eten een pepermuntje genomen en naar die dame toegelopen: Het was de 31 jarige Karina. https://www.saunaclub-atlantis.at/karina/
36104
Niet dun, ook geen vetrollen, redelijk knap en mooie natuurlijke kleine C cup. Het was een leuke gesprek en als iemand haar lang meeneemt naar een VIP kamer zal ze toch ook wel goed zijn. De andere lange DVP beschreven. Dat zou Bulgaarse Victoria zijn. Ook groot, iets slanker en een natuurlijke A cup. Alleen die was er even niet. Karina vond het prima met haar een trio te doen (had ze al vaker gedaan), dus we besloten even te wachten op Victoria. Maar die kwam maar niet. Wel was er een nieuwe knappe dame binnen gekomen: Lorette. Dus voorgesteld met haar een trio te doen. Lorette is zeer slank met een mooi gezichtje, mooie naturelle B cup en 20 jaar oud. Net nieuw in de club, nog geen foto's op de site. Een echte Deketmeid dus. Karina gaf aan dat dat ook prima was, alleen ze was nog nooit eerder met Lorette naar de kamer geweest. Lorette sprak een beetje Engels en geen Duits. Karina sprak goed Duits (net als eerder Ivana en Catalina) en een beetje Engels. Maar de dames konden het ook in het Roemeens af. Helaas bleken er dus toch dames te zijn die niet aan tongzoenen deden: En die had ik nu net getroffen. Lorette dus. Een paar tongzoenen "gestolen", maar ze dook steeds mijn nek in om mij daar te zoenen. Ook een paar zuigkussen op tijd afgebroken. Af en toe knabbelde ze aan mijn tepels. Maar ten eerste heb ik daar niets mee en ten tweede heb ik een hoge pijngrens, dus haar maar een beetje aan laten doen. Ondertussen zoende Karina wel heerlijk. Karina bleek ook prima te pijpen. Lorette was niet heel slecht met pijpen, maar ook niets bijzonders. Daarna Lorette maar gaan beffen, terwijl Karina me pijpte. Lorette duwde vol enthousiasme haar klit op mijn mond en bewoog hard heen en weer. Toen Karina boven op mijn gezicht gezet en Lorette mijn Barokkar laten bereiden. Tot mijn verrassing kreeg ze hem naar binnen. Aan de inzet van de dame lag het niet. Daarna gewisseld en Karina geneukt, terwijl Lorette mijn lijf dan maar bewerkte met zoenen. Dat neuken was ook weer heerlijk. Met Karina had ik een goede klik, met Lorette helemaal niet, dus Lorette weg gestuurd en nog een half uur met Karina gebleven. Haar klaar gebeft, waarbij ze op een gegeven moment mijn vinger graag naar binnen geschoven had. Ze had een goed gemarkeerde G-spot, dus daarna kwam ze vrij snel :). Ik heb haar nog even gemasseerd en nog even gekletst. Ze had al gemerkt dat ik niet zoveel had met Lorette. W5 hou je nou aan je motto om alleen met dames tussen de 26 en 36 naar de kamer te gaan! (OK voor Sabina uit Venus, Nadira uit Wellcum en Nancy uit Globe maak ik graag een uitzondering :)). Dus Lorette een 5 en Karina net als Catalina een dikke 8.

Tsja wat moet ik als eindoordeel geven. Voor deze club zou ik in ieder geval niet speciaal naar Oostenrijk gaan. Als ik dan toch in Oostenrijk ben, dan zou ik de voorkeur geven aan GT Linz en Wellcum door de week. Atlantis is erg mooi en netjes en geeft je echt een beetje een huiskamergevoel. De service van de meeste dames is prima. De dames zijn qua uiterlijk van een zeer gemiddeld niveau. Eindoordeel dan ook een keurige 7,5.

Shakir
5 december 2021, 19:30
Vandaag om 21u komt Sinterklaas zijn zak leegschudden in Atlantis!
Het zal jammer genoeg zonder dames zijn.
https://www.saunaclub-atlantis.at/

36181

:k046[1]:

Jan Verplancke
6 december 2021, 11:45
https://www.youtube.com/watch?v=UMdb6FOJhlc

Shakir
10 december 2021, 23:11
Eerst het goede nieuws:

WIEDERERÖFFNUNG AB 15. DEZEMBER 2021

En dan nu het slechte nieuws: absurde prijsverhogingen! (Dankuwel Sinterklaas)

EINTRITTSPREIS » EUR 90,- PRO PERSON ✓ * TÄGLICH VON 13:00 - 24:00 UHR GEÖFFNET ✓

Preis ab » EUR 80,- » 1/2 Stunde ✓ Standardservice ✓ Themenzimmer ✓
Preis ab » EUR 160,- » 1 Stunde ✓ Standardservice ✓ Suite ✓

Dat zijn dezelfde gekke bokkensprongen van Babylon destijds.
OK, WEER een club om links te laten liggen...

WA
11 december 2021, 04:39
De pay-sex in Bayern zal wel op slot zitten of gaan.

Willem2
11 december 2021, 13:16
De pay-sex in Bayern zal wel op slot zitten of gaan.

Het zit nu half op slot :cool: Dat is wat lastig uit te leggen maar het zal wel naar een verbod gaan.
In Sachsen is het verboden, net als in Oostenrijk volgens mij.

Das
26 december 2021, 20:22
Vandaag bezoek gebracht aan Atlantis in Kuftein.
Voor het eerst open tussen kerst en nieuwjaar.
14 dames aanwezig / zelfde aantal beren.
de dames zitten allemaal aan 1 kant van de bar in zeteltjes en je moet ze roepen of teken doen om te komen praten/kameren.
Voor de dames zelf is het streng verboden om ongevraagd naar een beer te gaan....
de entree van 90€ is toch te veel.
voor een zeer kleine sauna
wel lekker eten maar zeer weinig keus :
kippensoep
gebakken kippenbil met gebakken aardappelschijfjes in friteuse of spaghetti met garnalen waren de keuzes.
kamer prijs van 80€ / 30min is echt wel van het goede teveel!
de dames doen dan tz inbegrepen in de prijs, maar proberen toch nog wat extra te pakken met cim of andere extra's
De prijzen per half uur en de extra's staan netjes op een bordje vermeld in elke kamer.

funandfun
19 mei 2023, 19:28
Vandaag bezoek gebracht aan deze club.
In de meer als 10j dat ik clubs bezoek de slechtste ervaring ooit.
Het is eerder een Bar/bordeel dan een sauna.
Van FKK was er niet veel te zien.
De meiden zitten aan de bar en wachten tot je hen een drankje betaald. Een halve fles sekt kost je 95 euro.
Inkom is redelijk duur, maar vond het niet beter dan een doorsnee club.
Vor de prijs van 90 euro zouik toch verwachten dat het eten op iets trekt. Vandaag was er één maaltijd mogelijk. Halve witte pens met gekookte aardappelen en salade aan het buffet. Ik verwacht geen Restaurant maar toch een beetje deftig eten..
Voor 90 euro inkom zou je toch wat beters verwachten.
Voor de rest is het netjes.

Ik heb gepraat met een meid en ze klaagde dat het rustig was. Eigenlijk niet moeilijk als je 160 euro per uur vraagt en dan nog in de service dat en dat niet doet...
En dan nog verwachten dat je sekt trakteert...
Dit was de eerste keer dat ik een club na een klein uur heb verlaten.

Voor mij geen goede ervaring...

Husky
4 augustus 2023, 15:12
Nieuw Bericht Atlantis Kufstein Oostenrijk.
Tijdens mijn bezoek aan Oostenrijk bezocht op donderdag 3 augustus,
Husky was al vanaf eind juli op bezoek bij vrienden in Oostenrijk,bergwandelingen,goed dineren etc.
maar op donderdag vertelde ik mijn vrienden/bekenden dat ik een oud collega wilde bezoeken in de buurt van Kufstein.
Oud collega bestond uit saunaclub Atlantis:tongue:
Afslag industrie terrein Sud,kort daarop de bocht door sta je al voor de deur,
denk zo`n 25 parkeerplaatsen,maar er is ook bij een overslagbedrijf een grotere parkeerplaats.
Nam om 15.00 uur voor 90 euro een hagelwitte badjas in ontvangst met de naam Atlantis er op geborduurd.
Ken de club reeds van voorgaande bezoeken van voor Corona tijd!
Prachtige club,zoals een Herensociëteit er ook uit moet zien.
Drankje genuttigd en plaats genomen in een van de luxe fauteuils waar gerookt mag worden,
er zijn zelfs speciale rooktafels waaronder de glasplaat zich de meest luxe sigaren bevinden.
Zelf had ik een een goed ruikende sigaar uit de koker opgestoken.
Er waren 19 dames aanwezig,de meeste zo tussen de 25 en 35 jaar en een enkel piepkuiken.
Veel vriendelijke Duitse en Oostenrijkse ijsberen,denk zo rond de 30.
Teruggekeerd aan de bar viel mijn oog al snel op de geil uitziende Cataleya,30 jaar oud,smalle heupen maar fraaie grote :t1562: tieten:)
Communicatie vlotte goed en met een half flesje Champagne de Jacuzzi kamer voor anderhalf uur afgehuurd,
het is vakantie dus een beetje gek doen moet kunnen.
Ze was gekleed in een goudkleurig doorzichtig setje,met daarbij goudkleurige pumps,een genot om dit cadeautje met zorg uit te pakken:freu:
Cateleya was overal voor in en zittend in de Jacuzzi begon ze me te pijpen,
en ik haar te vingeren,had zelfs met drie vingers ruim toegang,
maar mijn vingers zijn dunne lange pianovingers,dus zo schokkend ruim was het ook weer niet.
We droogden elkaar daarna af en namen op plaats op het hemelbed!
Ik kon haar zonder meerprijs anaal verwennen,maar daar doe je deze jongen geen plezier mee:rolleyes:
Het was een echte pijpkoningin,ballen,anus,alles werd meegenomen.
In Doggy :t15119: uiteindelijk mijn nakomelingen hun verdiende vrijheid gegeven,
bij het verwijderen van het condoom nam ze Husky junior uitvoerig in haar mond tot deze wat verslapte,goddelijke ervaring :freu:
Kreeg nog een fijn massage van haar met Eucalyptusolie,
en na een tijdje rust begon het spel van voren af aan en kwam ik klaar :t15125: tussen haar borsten en in haar mond:6[1]:
Totale schade met Cateleya, Jacuzzi kamer,anderhalf uur seks a 80 per half uur, halve fles Champagne van 95 euro,plus wat extra`s slechts afgerond 400 euro!:)
Daarna koffie,sauna en relaxen,dampbad opnieuw relaxen op de behaaglijke ligbedden om daarna de barruimte weer te betreden.
Eten kon ik bestellen bij de kok in mijn geval soort runderlapje met puree en salade,als nagerecht koos ik een ijsje met drie bolletjes,
smaakte prima en alles inclusief de entree.
Na nog een geurig sigaartje opgestoken te hebben en genoten van de uitstekende koffie,om halftien vertrokken naar mijn hotel:):wink2:
Drie dagen later naar goede vrienden vertrokken in het Bayerische wald,
vertoefde daar in een chique wellness hotel,deze streek staat vooral bekend om vele glasblazerijen.
Daar kwam ik een Tsjechisch zakenvrouwtje tegen,een milf van 43 goed gekleed en ruim van opvatting,
dineerde daar met mijn vrienden,en zij zat alleen aan een tafel,
hadden wel wat oogcontact maar niet meer als dat.
Volgende dag trof ik haar avonds in de sauna en praten volop over onze hobby`s etc.
Aansluitend een hapje gegeten en wat na geborreld.
Later op de avond bij het naar bed gaan stelde ze voor om nog een afzakkertje te drinken op haar kamer,
nu gingen de seinen op groen voor Husky en hij accepteerde natuurlijk deze uitnodiging.
Een liefdevolle nacht volgde met Irina,en tegen vijf uur sloop ik weer naar mijn kamer!
Details zijn overbodig,maar het was geweldig en bovendien koste het niets,ze hoefde mij ook niets te betalen ondanks haar orgasme:tongue::freu:
Door deze onverwachte verassing ging ik niet op de terugweg twee dagen later langs bij Las Palmas mij aangeraden door ijsbeer Liefje,
maar reed ik in de stromende regen door naar AG alwaar ik mijn Colombiaanse milfje, na een vermoeiende autorit kon verwennen, en zij mij.
Daar waren afgelopen dinsdagavond 36 dames aanwezig en 60-70 ijsberen.
Met Laura twee fijne kamers gemaakt,eerst anderhalf uur in appartement 22 en later nog een uur in appartement 20.
heerlijke GFE tantra seks ter afsluiting van een fijne vakantie.
Om 23.00 uur vermoeid maar voldaan vertrokken naar de altijd mooie Veluwe:):wink2: