PDA

Volledige versie bekijken : Meer controle op grote bedragen cash in auto

Willem2
19 maart 2007, 15:34
AMSTERDAM - De verkeerspolitie van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) gaat strenger toezien op grote bedragen contant geld die zij aantreft bij politiecontroles.....................

http://www.telegraaf.nl/binnenland/60575721/Meer_controle_op_grote_bedragen_cash_in_auto.html? p=8,2

blauwebeer
19 maart 2007, 15:52
AMSTERDAM - De verkeerspolitie van het Korps Landelijke Politiediensten (KLPD) gaat strenger toezien op grote bedragen contant geld die zij aantreft bij politiecontroles.....................

Oei, dan zullen de saunaclubs in het grensgebied binnenkort toch wel met betaalterminals uitgerust worden ... :green_smi

Naar verluidt wordt er enkel cash geld waarvan de oorsprong onbekend is in beslag genomen, dat de bestemming ervan onbekend is, is gelukkig van ondergeschikt belang.

:wink:

Silvester
19 maart 2007, 17:11
Hoe hebben ze het g.*.d. weer verzonnen......:roll3: :rofl:

Maarruh, nu heb ik wel een praktisch probleem, waar laat ik nu in godsnaam mijn bekende ouwe sok.....:smile2:

thesickboy
19 maart 2007, 18:44
Maarruh, nu heb ik wel een praktisch probleem, waar laat ik nu in godsnaam mijn bekende ouwe sok.....:smile2:

Je kan overwegen om eens een 'Red Hot Chili Pepper' te doen.
Bijvoorbeeld: http://www.withoutray.com/special_photos/jason_sock.jpg

:hah:

Bredero
19 maart 2007, 18:48
Hoe hebben ze het g.*.d. weer verzonnen......:roll3: :rofl:

Inkoppertje. Gewoon doen zoals de Red hot chili peppers.

Bokito8
19 maart 2007, 19:26
ach dan moeten we het loon laten over maken in brugge firma golden tijd
zal m,n vrouw leuk vinden

little diablo
19 maart 2007, 20:02
En in Brüggen kan je ook pinnen:smile2:

Saluti L Diablo

Jansen
19 maart 2007, 20:56
Oei, dan zullen de saunaclubs in het grensgebied binnenkort toch wel met betaalterminals uitgerust worden ... :green_smi

Naar verluidt wordt er enkel cash geld waarvan de oorsprong onbekend is in beslag genomen, dat de bestemming ervan onbekend is, is gelukkig van ondergeschikt belang.

Nee Nee het is andersom :o

De Boss van GT rijdt naar de bank en wordt aangehouden met 50.000 Euro,s

De agent vraagt waar komt dat geld vandaan ? :rolleyes:

De Boss antwoord zie hier, ik heb allemaal pakketjes gemaakt van de betalers wat ze mij en de dames hebben betaald met naam en telefoonnummers en de namen van de meisjes.

pakket 1 Jansen uit Holland nummer 00316......... op 16 maart met Julia en Kiara, 1x FT erbij en de entree E. 175,-

En dan nog enkele honderden :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Silvester
19 maart 2007, 22:44
Inkoppertje. Gewoon doen zoals de Red hot chili peppers.
:rofl: Is alleen helaas te klein...:D

En de dames,..... tja, die rijden gewoon in zo'n Kevertje naar huis, hoeven er ook geen vragen gesteld te worden....:hah:

http://i60.photobucket.com/albums/h32/azes_photos/VWagina.jpg
:moon::wink:

Stiffmaster
20 maart 2007, 11:58
Wist niet dat jij al een vrouw had, maar ja weet wel meer niet :thefinger

ach dan moeten we het loon laten over maken in brugge firma golden tijd
zal m,n vrouw leuk vinden