PDA

Volledige versie bekijken : Politie beëindigt erotische feesten vanwege corona

Piet Plezier
3 augustus 2020, 07:22
Erotische feesten in Hamburg vroegtijdig beëindigd, omdat de deelnemers zich niet hielden aan de coronavoorschriften.

Het ene feest was volgens de politie een ‘seksueel open evenement’ in een leegstaand gebouw, waar tientallen mensen op af waren gekomen. Het was aangekondigd op Facebook onder de titel ‘Your Pride Fuck is Not Cancelled’.

Dat bleek overmoedig van de organisatoren. Agenten maakten een einde aan de bijeenkomst, nadat ze een pendelbus hadden gevolgd die gasten op locatie bracht en ter plaatse constateerden dat de coronaregels niet werden nageleefd.

Fetisj-feestje met mistmachine
Het andere feestje dat uitdraaide op een anticlimax werd gehouden in de kelder van een seksshop op de Reeperbahn, de rosse buurt van de havenstad. Daar waren zo’n 65 mensen samengekomen voor een fetisj-feestje met een grote rol voor leder en latex.
Het probleem was daar vooral dat mensen dicht op elkaar aan het dansen waren, terwijl een mistmachine op volle toeren draaide. ‘De lucht was zeer bedompt’, schetste een politiewoordvoerder de situatie.

https://www.gelderlander.nl/duitsland/politie-beeindigt-erotische-feesten-vanwege-corona~a756fcfb/

mentholbear
3 augustus 2020, 11:31
Dat krijg je er van.

Zorg dan toch dat het tenminste goed gereguleerd wordt, zoals in SS.

keesboz
3 augustus 2020, 14:09
Erotische feesten in Hamburg vroegtijdig beëindigd, omdat de deelnemers zich niet hielden aan de coronavoorschriften.

Het ene feest was volgens de politie een ‘seksueel open evenement’ in een leegstaand gebouw, waar tientallen mensen op af waren gekomen. Het was aangekondigd op Facebook onder de titel ‘Your Pride Fuck is Not Cancelled’.
...https://www.gelderlander.nl/duitsland/politie-beeindigt-erotische-feesten-vanwege-corona~a756fcfb/Das niet mooi
Dan zal het nog langer duuren voor dat een saunaclub open mag in duistland
Daar word ik niet vrolijk van

mager
3 augustus 2020, 16:47
Tjeemig, wat een deugnieten, zomaar niet luisteren naar onze grote leiders en lekker gaan dansen, en ook nog eens zo dicht op elkaar.
Schandalig: 500 Zweepslagen !!

mentholbear
3 augustus 2020, 17:45
Tjeemig, wat een deugnieten, zomaar niet luisteren naar onze grote leiders en lekker gaan dansen, en ook nog eens zo dicht op elkaar.
Schandalig: 500 Zweepslagen !!

Lijfstraffen kennen ze er volgens mij niet meer.

Maar waar keesboz al op doelde, die enkelen verpesten het mogelijk voor de saunaclubs om weer open te mogen.

Mooiejoke
3 augustus 2020, 20:55
Of het toont juist aan dat de clubs (waar controle plaats kan vinden) snel weer open moeten.

mentholbear
4 augustus 2020, 01:06
Of het toont juist aan dat de clubs (waar controle plaats kan vinden) snel weer open moeten.

Dat is jouw en mijn interpretatie, maar denk niet van menig politici. Die zullen zo iets denk ik aangrijpen om aan te wijzen van "kijk, op zo een feest gaat het helemaal mis. Dat zal in een club met al die feestenden en dronken mensen ook mis gaan."

Nulnulzeseneenhalf
4 augustus 2020, 21:06
Dat is jouw en mijn interpretatie, maar denk niet van menig politici. Die zullen zo iets denk ik aangrijpen om aan te wijzen van "kijk, op zo een feest gaat het helemaal mis. Dat zal in een club met al die feestenden en dronken mensen ook mis gaan."
Er is nog niks mis gegaan. We moeten nu 14 dagen wachten, incubatietijd. Dan kan er pas een indicatie zijn of het aantal besmettingen in die regio omhoog gaat, er van uitgaande dat de bezoekers uit de regio waren. Waarna je nog moet vaststellen dat mensen daadwerkelijk op zo’n feest zijn besmet. De vraag is of dat de heren bestuurders daar op willen wachten.

mentholbear
5 augustus 2020, 01:20
De vraag is of dat de heren bestuurders daar op willen wachten.

Die hadden vast al lang hun conclusie getrokken :smoke: