PDA

Volledige versie bekijken : Isabel, Dominicaanse, Leeuwarden (Esperanza 014)

Moontanner
24 augustus 2020, 09:29
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/Dominican_Republic.gif

Isabel (Dominicaanse)
Leeftijd:30-33 jaarTaal:Spaans
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.60 m - 1.65 mPostuur:Normaal
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:CSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/3sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:25 minuten
Service:NMC, PZC, Aftrekken
Extra info:Zegt uit Cuba te komen maar is volgens mij Dominicana

Moontanner
24 augustus 2020, 09:30
Zit momenteel in Esperanza 014.

altijdwakker
4 september 2020, 15:29
Ja, in Esp #14. Lief en doelgerichte dame. Na 20 minuten PZC en NMC sta je weer buiten voor € 40....... Ze doet haar best om jouw tevreden te stellen maar houdt het tempo ongemerkt goed in de gaten. En een beetje faker .... Toen ik dat zei, wees ze op haar hard geworden tepels, zie je wel dat ik echt opgewonden ben.. Ze snapt het allemaal precies. Herhalingsgevaar: zou kunnen.

onder de brug
13 oktober 2021, 17:16
ik was vroeg vandaag rond 12.00
veel gordijnen waren dicht , deze dame was erg vriendelijk
voor 70 een prima date , zij ziet mij vaker

firm
2 december 2022, 20:08
Ze viel mij eerder van de week toch wat tegen. Aan de deur veel beloven, neuken/pijpen en klaarkomen in haar mond. Alles zc en voor 50 euro.
Ik gaf haar binnen gelijk 100 euro. Ik dacht, dat zit wel goed. Maar dus niet. Pijpen wel zc, ook uitgebreid aan mijn ballen laten likken en zuigen.
Neuken echter mc. En klaarpijpen ook met condoom. Beetje jammer. Beloof het dan niet.

fr_loper
8 mei 2023, 16:10
Deze dame ook bezocht, wist van eerder recensies al dat ze veel beloofde, maar ze heeft een lichaam waar ik geen nee tegen kon zeggen, dus toch een keer geprobeerd,
ze is wat afstandelijk, tijdens uitkleden doet ze dat op een afstand, mogelijk dat bij een volgende bezoek dat beter word (maar denk niet dat ik haar weer bezoek)
pijpen was zc en daarna nmc, was allemaal niet slecht, ze wist zelf tijdens nmc me van mijn toekomstige kinderen te ontdoen (meestal is daar een handjob voor nodig bij mij)

Wachter
15 januari 2025, 14:36
Leuke dame, vriendelijk, netjes, beffen, vingeren en samen een orgasme.