PDA

Volledige versie bekijken : Beste Beren, ik ga stoppen met wandelen

Goedemorgenallemaal
25 augustus 2020, 10:16
Lieve Allemaal,

Ik ga stoppen met het "wandelen".
Natuurlijk bezocht ik DVP's voor de sex, de illusie van liefde, van genegenheid, van iemand die naar je luistert.
Ik had geen vriendin dus dat was wel een reden om naar de dames te gaan.

Ik heb nog steeds geen vriendin maar sinds kort heb ik erg veel succes, vragen alle leuke serveerstertjes mijn naam en telefoonnummer en ook wel email. Ik voel dat het gaat lukken en de behoefte om nog naar de DVP's te gaan is er dan ook niet meer, ik ga me concentreren op wat er op me af komt.
(En met zo weinig Nederlanders in de Tour zie ik ook geen kansen voor mij in het Tourspel van Sphinkx.. Sphinkx jij nog extra bedankt voor je noeste arbeid..

Lieve Allemaal, bedankt voor jullie leuke berichten en discussies,
Het ga jullie goed.

GMA.

Piet Plezier
25 augustus 2020, 10:27
dat heb ik hier vaker gelezen
Maar ze komen bijna allemaal weer terug op het forum
We zullen het zien

Ik wens je het allerbeste
Groet,
PP

mentholbear
25 augustus 2020, 10:33
Ik ben ook gestopt met wandelen en ben gaan ijsberen ;)

Het ga je goed, en wellicht tot ziens :wink2:

noglangnietuitgewandeld
25 augustus 2020, 11:50
Ik zou er bijna op reageren :biggrin:

Slumme
25 augustus 2020, 14:48
Stoppen met roken is gemakkelijker,!

deket
25 augustus 2020, 15:35
iedereen doet waar hij zich het best bij voelt of denkt dus moeten we goedeavondallemaal zijn keuze respecteren,maar ophouden met roken vond ik idd ook gemakkelijker
en indien de leuke serveersters die hun nummer geven de norm is,was ik al vaak gaan stoppen met hoerenbezoek
maar niet alleen dvps verdienen graag geld hoor goedemorgenallemaaal ook die leuke serveersters

pret
25 augustus 2020, 16:25
GMA komt terug als WAA —> WilAandachtAllemaal :biggrin:

Herr Fick
25 augustus 2020, 16:41
GMA,

Ik wens je alle succes toe bij het afkicken van het wandelen!

schoolmeester
25 augustus 2020, 18:04
Veel sterkte toegewenst !

Groet, schoolmeester.

pietpotent44
25 augustus 2020, 18:18
Wel 1,5m afstand blijven houden van die serveersters he :biggrin:

Pagero
25 augustus 2020, 18:24
Veel succes met het stoppen met wandelen. Ik dat we je hier na een tijdje wel weer zien voorbij komen. Dan begint het weer te kriebelen en dan moet je wat.

mentholbear
25 augustus 2020, 22:54
en ook wel email.

Jeez... Hoe oud zijn die serveersters? :roll:

pcenter
25 augustus 2020, 23:30
GoForIt:freu:

Willem2
26 augustus 2020, 00:09
Lieve Allemaal,

Ik ga stoppen met het "wandelen".

Fietsen is ook leuk.
Fiets ´m erin ;)

Kwibus2
26 augustus 2020, 00:12
Veel plezier in de vrije non paid sector.
Je mag altijd op je besluit terug komen.
Er zal veel begrip voor bestaan op dit forum.
Wanneer je een keer van de prettige sfeer en de aangename dames in SC's hebt genoten is een monogaam bestaan bijna onmogelijk geworden.

Sjeufke
26 augustus 2020, 00:14
Mentholbear en ik denken er al langer over na om te stoppen met onze hobby. Het kost toch de nodige eurootjes. We overwegen om taxichauffeur te worden bij Über. We zijn er nog niet uit of we ritten van 15', 30' of 60' minuten gaan aanbieden tegen een schappelijke prijs. We denken zelfs aan pannenkoekritten. Een en ander moet nog worden uitgewerkt...... . Wordt vervolgd :roll:
@pret, denk jij dat we voldoende klandizie gaan hebben bij de 15' ritten. We moeten vooraf toch wat aan marktonderzoek doen ;)

Kwibus2
26 augustus 2020, 00:33
Dat Uber idee zou ik maar snel laten varen. De Ubertarieven zijn veel te laag. Alle taxichauffeurs behalve de hele goeden klagen dat ze niets te doen hebben.
Twee, drie uur wachten bij het station voor er weer een ritje van 10 euro gemaakt wordt is heel gewoon.
De chauffeur waar ik bij voorkeur mee rijd in NL is een uitzondering. Hij heeft een vaste klantenkring die hem ook in deze tijd vraagt hen te vervoeren.
Veel chauffeurs zijn al blij wanneer ze aan het einde van hun dienst 100 euro hebben omgezet. Dat is net genoeg om de vaste lasten van te betalen.

Sjeufke
26 augustus 2020, 00:39
Oh man......zie je de humor dan niet? Ik hoop dat je met de meiden die humor wel hebt;)

mentholbear
26 augustus 2020, 01:04
Mentholbear en ik denken er al langer over na om te stoppen met onze hobby. Het kost toch de nodige eurootjes. We overwegen om taxichauffeur te worden bij Über.

Ik denk dat jij eerst je boodschappenwagentje en ik mijn rammelbak moet upgraden. Voor mij zal het een extra uitdaging worden om niet zelf alle chips en flesjes water bedoeld voor m'n Uber klanten te consumeren :roll:

Twee, drie uur wachten bij het station voor er weer een ritje van 10 euro gemaakt wordt is heel gewoon

Doet me denken aan de DVP's in SS. In de wachtrij staan voor een 50p30 kamertje :rolleyes:

Kwibus2
26 augustus 2020, 01:13
Ik begrijp GMA niet, je kunt de vrije sector er tochgewoon bij doen?:lostit::lostit::lostit:

Poppalarge
26 augustus 2020, 01:14
...Ik heb nog steeds geen vriendin maar sinds kort heb ik erg veel succes....

Voorheen betaalde je vrouwen om te gaan en die mogelijkheid kun je wel eens gaan missen. In sommige situaties meer dan in andere...

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

mentholbear
26 augustus 2020, 01:26
Voorheen betaalde je vrouwen om te gaan en die mogelijkheid kun je wel eens gaan missen. In sommige situaties meer dan in andere...

Straks is ie per saldo nog meer kwijt... :bibber_2:

pietpotent44
26 augustus 2020, 06:18

Ja, serveersters leven van de fooien he :biggrin:

En ik hoop ook dat ie uiteindelijk niet afgeserveerd wordt :redface:

Nulnulzeseneenhalf
26 augustus 2020, 10:14
Dit is nou een dag oud? En er is nog steeds niemand die begrijpt waarom die serveersters zijn telefoonnummer plus de rest vragen? 1 april?

WA
26 augustus 2020, 11:13

neuh, het hier verafschuwde feminisme heeft ook zo z'n goede kanten. Mocht GMA zich contractueel vast laten leggen dan is dat tegenwoordig geen wurgcontract meer.

hallodaarbenikweer
26 augustus 2020, 11:29
@006,5
Bij mij is het nog erger in de horeca hoor, naast lekkere serveersters vragen ook de kelners om mijn telefoonnummer en mailadres. :freu:

avi
26 augustus 2020, 14:31
Waarom zou je willen stoppen met wandelen ?
Waarom zou je in godsnaam je zelf de illusie geven dat het wat gaat worden met die serveerster ? begrijp me niet verkeerd maar vriend je houd jezelf voor de gek en ik probeer je te behoeden.
Er is maar 1 exit voor wandelen en dat is dat je echt geen rooie cent meer hebt !!! en als je het dan zo zwaar hebt moet je maar een meid uit de private sector gaan zoeken maar dat gun ik niemand.
Graag niet meer dit soort angst verhalen en negatieve verhalen posten aub ik begin echt sneu voor je te vinden en ik hoop dat je wakker word uit je droom en gewoon weer de wandelschoenen aantrekt.
Helaas door corona geen WK of EK wandelen maar beter een NK dan helemaal niets.
Ik wens je beterschap en gaarne geen trol verhalen meer.

Wandelen is iets wat je voor het leven doen niet omdat het moet maar omdat het kan en dankbaar zijn we dan het kan.

geen grote verhalen maar toen ik bij mijn vrouw thuis vertrok naar mijn scharrel 100 km verderop om daar verder te batsen ben ik uit principe tussendoor nog ff gaan wandelen.
Niet omdat het moet maar omdat het kan !

Verman jezelf en trek je spaarpot leeg en je wandelschoenen aan glorie aan de wandelhelden

hallodaarbenikweer
26 augustus 2020, 14:49
Avi, het is niet één serveerster die onze contactgegevens wil hebben, al die vlotte sexy bediening is er op belust. Ik volg dan ook het voorbeeld van GMA. Ik voel en zie zoveel verrukkelijke mogelijkheden.

Picasso 1
26 augustus 2020, 23:45
En als de mooie serveerster Goedemorgenallemaal belt met het advies zich snel eerst te laten testen, belt GMA kwijlend terug met het positieve resultaat van zijn snel uitgevoerde SOA onderzoek.

mentholbear
27 augustus 2020, 01:04
Ik heb ook altijd pech. Het zijn altijd van die minderjarige pubers nog met puisten en beugels die mijn naam en telefoonnummer willen. Misschien moet ik mijn geluk maar es buiten de Mc Donalds proberen te zoeken :roll:

pietpotent44
27 augustus 2020, 05:56
Ik heb ook altijd pech. Het zijn altijd van die minderjarige pubers nog met puisten en beugels die mijn naam en telefoonnummer willen. Misschien moet ik mijn geluk maar es buiten de Mc Donalds proberen te zoeken :roll:

Of wel bij de Mac, maar dan buiten de ballenbak :hah:

WANDELAAR5
27 augustus 2020, 10:20
Ik vraag vanaf nu hun 06 nummer in ruil voor het mijne!

Badslippers
27 augustus 2020, 11:25
Het schijnt een wijdverbreid fenomeen te zijn. Vorige week diverse terassen bezocht en allemaal wilden ze mijn naam en telefoonnummer. Zelfs de mannelijke obers. In Duitsland hetzelfde beeld. Daar ging ik met die kleine rooie eten bij de Spaanse Argentijnse eettent en de mannelijke ober vroeg verdomme haar naam en telefoonnummer en negeerde mij volkomen. Toen kwam de vrouwelijke serveerster een wijntje en een biertje brengen en ze legde een papier op tafel en vroeg liefdevol of ik mijn naam en telefoonnummer wilde noteren. Her moet niet gekker worden. Nog nooit zoveel aandacht gehad.

Goedemorgenallemaal
27 augustus 2020, 11:46
belt GMA kwijlend terug met het positieve resultaat van zijn snel uitgevoerde SOA onderzoek.
Heb me inderdaad laten testen.. Overigens is bij de SOATest negatief positief en positief negatief.

Nulnulzeseneenhalf
27 augustus 2020, 12:45
Heb me inderdaad laten testen.. Overigens is bij de SOATest negatief positief en positief negatief.

Dat is bij de Corona test niet anders.

Dalton
27 augustus 2020, 14:33
Sinds wanneer ben je ROEMEENS geworden BADSLIPPERS?

Picasso 1
27 augustus 2020, 14:54
belt GMA kwijlend terug met het positieve resultaat van zijn snel uitgevoerde SOA onderzoek.

Een negatieve uitslag is is hierbij een positief resultaat. ;)

Badslippers
27 augustus 2020, 20:53
Sinds wanneer ben je ROEMEENS geworden BADSLIPPERS?

Ja wat denk je? Sinds die serveertjes me naam en telefoon vragen heb ik me laten omturnen tot Roemeense gigolo.

Husky
27 augustus 2020, 23:21
Zijn de patronen op en werkt het geweer niet meer goed,dan stop je met wandelen!
Een goede keuze van GMA:136[1]:

Goedemorgenallemaal
28 augustus 2020, 01:03
Zijn de patronen op en werkt het geweer niet meer goed,dan stop je met wandelen!

Nou ja zeg...

Kwibus2
30 augustus 2020, 22:15

Mijn tandarts zie na zijn scheiding dat hij voor het bedrag dat de scheiding kostte bij ab Yum had kunnen wonen.

mentholbear
31 augustus 2020, 00:46
Mijn tandarts zie na zijn scheiding dat hij voor het bedrag dat de scheiding kostte bij ab Yum had kunnen wonen.

Ik was wijs genoeg om me dat te besparen en was bij PHG ingetrokken :roll:

Flipper
31 augustus 2020, 03:03
bent toch menthol, niet was :)

Kwibus2
31 augustus 2020, 10:58

Kan ik me best voorstellen. Voor overblijvers is er 's-morgens altijd een stevig ontbijt beschikbaar.
Zorg er wel voor dat je weer op tijd terug bent voor het avondeten :biggrin:

Ik vermoed dat GMA zijn voornemen inmiddels heeft laten varen dankzij de goede raad die hij hier heeft gekregen.
Het wachten is nu op het open gaan van de feestwinkels in Duitsland.

Goedemorgenallemaal
31 augustus 2020, 23:04
Ik vermoed dat GMA zijn voornemen
:wink2: (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?576-Humor-IJsberenlol!&p=713716#post713716)

Flipper
1 september 2020, 23:45
dr zijn er wel meer gestopt met wandelen.. Op het moment is het gewoon minder leuk.. Als het dadelijk wel weer leuk is, zullen er ook wel weer beginnen met wandelen..

Meme Moo
1 september 2020, 23:49
dr zijn er wel meer gestopt met wandelen.. Op het moment is het gewoon minder leuk.. Als het dadelijk wel weer leuk is, zullen er ook wel weer beginnen met wandelen..

Net als Kwibus heb je de clou gemist...
Zie het humor-topic voor de post van GMA daar.

mentholbear
2 september 2020, 00:09
Kan ik me best voorstellen. Voor overblijvers is er 's-morgens altijd een stevig ontbijt beschikbaar.
Zorg er wel voor dat je weer op tijd terug bent voor het avondeten :biggrin:

Ik was vooral fan van hun 'toetje' na al het eten ;)

Als het dadelijk wel weer leuk is, zullen er ook wel weer beginnen met wandelen..

Jij dus nog steeds niet? :smoke:

Eddy_V
2 september 2020, 00:28
Als het dadelijk wel weer leuk is, zullen er ook wel weer beginnen met wandelen..
Het is alweer leuk, daar ben je tenslotte zelf bij om er wat van te maken, maar ik blijf een hekel aan de wandelen houden en parkeer altijd zo dicht mogelijk bij de deur.

Ricardo Banana
2 september 2020, 07:53
Voor Eddy V zou t ideale zijn een soort ramenbuurt in Venetië :)

Willem2
2 september 2020, 08:58

Nu dacht ik toch even dat Ricardo Banana hier zou aankondigen te stoppen met wandelen omdat bier drinken met een mondkapje zo lastig is, maar gelukkig is dat niet zo. ;)

:wink2:

mentholbear
2 september 2020, 09:32

Inkoppertje: de Wallen :rolleyes:

Moet ie bij het zwemmen van de ene DVP naar de andere alleen oppassen voor de drijvende bierflesjes en roestige fietsen :roll:

Nulnulzeseneenhalf
2 september 2020, 10:48
Moet ie bij het zwemmen van de ene DVP naar de andere :

Zwemmen? Motorbootje natuurlijk. Niet wandelen betekent ook niet zwemmen en zeker niet roeien.

Eddy_V
2 september 2020, 10:50
Zwemmen? Motorbootje natuurlijk. Niet wandelen betekent ook niet zwemmen en zeker niet roeien.
Zo is dat, gondelier en bij voorkeur een topless dame op de punt van de gondel

Nulnulzeseneenhalf
2 september 2020, 10:55

Ik had toch echt gedacht dat U die topless dame op Uw eigen punt zou willen hebben.

Eddy_V
2 september 2020, 16:31
Ik had toch echt gedacht dat U die topless dame op Uw eigen punt zou willen hebben.
Dat wel natuurlijk, maar... net als in de bus mag je niet converseren met de chauffeur of in dit geval de gondelierre

Nulnulzeseneenhalf
2 september 2020, 17:28

Dat wel natuurlijk, maar... net als in de bus mag je niet converseren met de chauffeur of in dit geval de gondelierre

Als ik het goed lees heeft U al een chauffeur, de gondelier. En is de dame, topless of niet, medereizigster of misschien wel reisleidster