PDA

Volledige versie bekijken : Ander nieuws: Mensen die pindakaas eten zijn beter in bed

Goedemorgenallemaal
31 augustus 2020, 23:08
https://www.nieuwnieuws.nl/5148693/mensen-die-pindakaas-eten-zijn-beter-in-bed/

Goed nieuws voor de pindakaaseters, want uit onderzoek blijkt dat mensen die bij hun ontbijt het bruine goedje over hun boterham smeren gepassioneerde bedpartners zijn. Neem je juist wentelteefjes bij de opening van je dag, dan ben je waarschijnlijk een feestbeest.

Dit onderzoek komt uit Groot-Brittannië, waar ontbijtvoedselmaker Weetabix tweeduizend mensen vroeg naar hun ontbijtgewoontes en hun persoonlijke eigenschappen. Op basis daarvan hebben ze persoonskenmerken aan bepaalde ontbijtkeuzes gekoppeld. Daaruit bleek dus onder meer dat je van pindakaas ook groot en sterk in bed wordt. De gepassioneerde medemens smeert pindakaas op die bammetjes.

Willem2
31 augustus 2020, 23:37
Petje pitamientje :biggrin:

https://www.youtube.com/watch?v=iy6AhWkSKo8

Nulnulzeseneenhalf
1 september 2020, 00:21
Smerig tot op de bodem....

Of hoe was die reclame slogan ook alweer?

Poppalarge
1 september 2020, 00:43
Is er dan ook nog een onderscheid tussen pindakaas eters die pindakaas eten met en zonder stukjes pinda in de pindakaas, of is dat verschil verwaarloosbaar?

Tijd om maar weer wat XXL-potten pindakaas in te slaan...

Sent from my Atari 4160STFM[emoji3481]

JonnyFontane
1 september 2020, 06:09
Ik eet altijd wentelteefjes met pindakaas voor ontbijt....

Goedemorgenallemaal
1 september 2020, 08:30
Is er dan ook nog een onderscheid tussen pindakaas eters die pindakaas eten met en zonder stukjes pinda in de pindakaas, of is dat verschil verwaarloosbaar?
Dat weet ik niet, maar ik eet Pindakaas met stukjes. En sinds ik bij de dietiste ben (je wilt er toch wat strakker uitzien als de clubs weer open gaan) ook de 100% pindakaas. Ook hele goed basis voor pindasaus en pindasoep en zo. Scheelt ook veel werk als in een Indisch recept staat dat ik pinda's in de vijzel moet malen.

vrije jongen
1 september 2020, 13:44
Jij ging toch stoppen met clubben?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk

Goedemorgenallemaal
1 september 2020, 13:52
Jij ging toch stoppen met clubben?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) met Tapatalk
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?576-Humor-IJsberenlol!&p=713716#post713716

snaal88
1 september 2020, 14:17
ik smeer pindakaas altijd op mijn kont en dan laat ik me daar likken door de dame. Ik denk dat het voor dames dus ook goed is.

schoolmeester
1 september 2020, 19:08
snaal88, ik denk dat je ook VEEL pindakaas in je hoofd hebt zitten.......

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
1 september 2020, 20:58
Mensen die pindakaas eten stinken uit hun bek dus weinig kans dat ze überhaupt sex hebben :biggrin:

Nulnulzeseneenhalf
1 september 2020, 21:32
Mensen die pindakaas eten stinken uit hun bek dus weinig kans dat ze überhaupt sex hebben :biggrin:

Zelde vraag die ik net aan Megaboob heb gesteld, in een ander topic, kunt U dit met cijfers onderbouwen?

Eddy_V
1 september 2020, 23:02
Zelde vraag die ik net aan Megaboob heb gesteld, in een ander topic, kunt U dit met cijfers onderbouwen?
Stank met cijfers onderbouwen?
Ik ben niet bekend met stankmeters, dus helaas je zult het in dit geval met een gevoel moeten doen, hoe lastig dat wellicht moge zijn voor U. Maar zo autistisch zoals U zich nu voordoet bent U volgens mij helemaal niet.
Maar dat is slechts een gevoel, daar heb ik geen cijfermatige of statistische onderbouwing voor ;)

PS ik eet ook wel eens pindakaas maar dan ontzie ik de dames toch een dagje of twee, maar nu valt het kwartje ook pas bij mij: het gaat niet om de sex direct na het eten van de pindakaas maar meer als een soort van uitgestelde doping

mentholbear
1 september 2020, 23:58
PS ik eet ook wel eens pindakaas maar dan ontzie ik de dames toch een dagje of twee, maar nu valt het kwartje ook pas bij mij: het gaat niet om de sex direct na het eten van de pindakaas maar meer als een soort van uitgestelde doping

Ik ontbijt altijd met pindakaas. Behalve op een clubdag. Toeval? :rolleyes:

Nulnulzeseneenhalf
2 september 2020, 00:53
Stank met cijfers onderbouwen?
Ik ben niet bekend met stankmeters, dus helaas je zult het in dit geval met een gevoel moeten doen, hoe lastig dat wellicht moge zijn voor U. Maar zo autistisch zoals U zich nu voordoet bent U volgens mij helemaal niet.
Maar dat is slechts een gevoel, daar heb ik geen cijfermatige of statistische onderbouwing voor ;)

In de landbouw, dat wil zeggen, de controlerende en vergunning verlenende instanties, doet men niet anders als stank onderbouwen met cijfertjes. Dat er op die cijfers nog wel eens wat aan te merken is, is een ander verhaal.

Dat pindakaas niet direct na nuttigen, of bijvoorbeeld na een half uur, voor effect zorgt, was mij al direct duidelijk. Waarschijnlijk zit er een stofje in die dat effect heeft. En heb je dus voordeel als je een bepaalde hoeveelheid van dat stofje in je lichaam hebt. zou best kunnen dat er meer voedingsmiddelen zijn waar dat stofje in zit, maar moet je er zoveel van consumeren dat het niet haalbaar is bij een normaal eet patroon.
Ik ben een “dagelijkse” consument van pindakaas. Ik kan me voorstellen dat er een stank aan toegekend wordt, maar dat hebben wel meer voedingsmiddelen die dan weer wel als goed gezien worden. Is dus zeer subjectief. Ik heb ook nog nooit commentaar gehad van een dame. Maar ik schrob ook wel eens mijn bek, misschien dat dat er mee heeft te maken.

En wat dat autistische betreft waar U mij van beschuldigt, noem het het Megaboob-effect. Die strooit direct met allerlei tabellen en onderzoeken om zijn beweringen te staven. Al zijn ze vaak enkel uitgezocht naar zijn voordeel, en worden de niet gewenste uitkomsten zorgvuldig weggelaten.

schoolmeester
2 september 2020, 06:23
Ik eet iedere morgen pindakaas op mijn brood.
STOM HE, IK VIND HET GEWOON LEKKER.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
2 september 2020, 07:57
En wat dat autistische betreft waar U mij van beschuldigt

Nee, nee, integendeel, ik beschuldig u juist niet als u mijn stelling goed leest: Maar zo autistisch zoals U zich nu voordoet bent U volgens mij helemaal niet.

Dit ondanks dat er weinig ijsberen zijn die zo zorgvuldig feitjes en aantal traptredes bijhouden als U en deze ook direct als een ware Rainman weten te reproduceren.

Nulnulzeseneenhalf
2 september 2020, 10:53
Nee, nee, integendeel, ik beschuldig u juist niet als u mijn stelling goed leest: Maar zo autistisch zoals U zich nu voordoet bent U volgens mij helemaal niet.

Dit ondanks dat er weinig ijsberen zijn die zo zorgvuldig feitjes en aantal traptredes bijhouden als U en deze ook direct als een ware Rainman weten te reproduceren.

Dus U beticht me van een zekere mate van autisme. Geeft niet hoor. Kom de laatste tijd teveel familieleden tegen die ineens bekennen dat ze een zekere mate van autisme hebben.

En wat die traptreden betreft, tel ze eens eventjes na. Ben al te lang niet meer daar geweest. Ben niet meer zeker van het aantal. En met al die verbouwingen is het best mogelijk dat ze er hier of daar eentje hebben toegevoegd of weggehaald.

deket
3 september 2020, 21:15
goedenavondallemaal, dus dat topic van jou om te stoppen bleek een grap?
een gouden raad, die meiden houden niet van die sportschool bodybulderstypes, de blues nog wel,maar die leren snel
door hormonenspuiten zijn ze vaak nog impotent ook
neem aan van iemand,die het kan weten,;die meiden preferen teddybeertypes:wink2::):tongue::biggrin:voorbeelde n ga ik niet geven maar je kan stellen,mannen met ervaring die met hun bierbuikje een teddybeergevoel geven en niet van die onervaren,strakke kereltjes
btw, al die neponderzoeken dat is toch gelul, wat is het volgende? mannen die Bamisblokjes eten? braadworsten
ooit geloofde ik zo een onderzoek ivm dat rosse(roodharige)meisjes het meest geil zouden zijn,dus ik op zoek naar Roodharige deketmeiden:wink2:

Eddy_V
3 september 2020, 23:57
ooit geloofde ik zo een onderzoek ivm dat rosse(roodharige)meisjes het meest geil zouden zijn,dus ik op zoek naar Roodharige deketmeiden:wink2:
En toen je erachter kwam dat de blonde deketmeiden allemaal brunettes waren, was de teleurstelling navenant ?

deket
4 september 2020, 20:14
Deze grap bevat nog.meer waarheid dan dat je zou denken