PDA

Volledige versie bekijken : Club 22 Emmerich, Algemeen

Pagina's : 1 [2]

fervent
5 december 2021, 21:07
Tot nu toe is het niet gelukt op deze plek een goed lopende saunaclub te vestigen. Ik vind het wel lef hebben van degene die het nu weer gaat proberen. Ik kijk er naar uit.

pret
5 december 2021, 21:25
Wat een gezever of Husky betrouwbaar:confused:
En om een "bron meer body te geven" aldus meneer Pret!
2 december gaf ik op het Forum de informatie door dat er op de locatie van Club 22 weer een nieuwe saunaclub komt.
bertje600 is wezen kijken,en heeft hierover een duidelijk bericht gestuurd.
Mijn informatie omtrent de nieuwe eigenaar zou ik nog niet prijsgeven tot begin volgend jaar,jullie horen het nog wel!
Wees blij dat er een nieuwe saunaclub komt Pret,en probeer niet interessant te doen om zo nodig bewijzen boven water te krijgen die er nu niet toe doen.

De bron vraagstelling was voor bezoek van bertje600.

Over interessant doen gesproken, waarom wacht je tot begin volgend jaar om de nieuwe club-eigenaar bekend te maken?

Willem2
5 december 2021, 21:27
Ik ben er vandaag langsgefietst maar ik kon niks zien van enige verbouwing. De platen van Club 22 zitten er nog op en het lijkt van de buitenkant in doornroosje slaap te zijn.

pret
5 december 2021, 22:14
Nou dat zegt dus al genoeg over betrouwbaarheid van zowel Bertje600 als Husky.

Dalton
6 december 2021, 08:44
Slechter dan de oude Club22 is weliswaar nauwelijks mogelijk, maar dit nieuws klinkt zeker veelbelovend.
Met zwembad zelfs, dan kan ik eindelijk m’n voorraad strandballen jaargang 20-21 eens gaan gebruiken :)

hET ZAG ER VAN BINNEN BETER UIT DAN GT,DUS ZO SLECHT WAS DEZE CLUB NIET OF HET KAN ZIJN DAT JE ER NOOIT GEWEEST BENT.

bertje600
6 december 2021, 09:02
Ik ben dan ook via de linkerzijkant binnen kunnen komen.
Op het parkeerterrein en de ingang is het nog steeds hetzelfde als vroeger.

bertje600
6 december 2021, 09:03

Waarom zou ik dit verzinnen pretje?
Om jou misschien een pleziertje te gunnen?
Ik denk het niet, maar jij hebt een andere interpretatie voor DENK.

Willem2
6 december 2021, 09:05

Dat zeg ik niet.
Het kan zijn dat ze met Sinterklaas bezig waren. Alhoewel de buren met de kerstbomenverkoop bezig zijn. :cool:
Laten we maar wachten tot de lente ...

Husky
6 december 2021, 10:30
Meneer Pret is evenals zijn grote Turkse voorbeeld een wantrouwend persoon.
Hij geloofd niet zo snel zaken die anderen vertellen of schrijven, achterdocht beheerst zijn leven!!
Ik verwacht ook van hem dat hij woorden als"Nou dat zegt al genoeg over de betrouwbaarheid van zowel bertje600 als Husky" terugneemt en t.z.t., bijvoorbeeld bij de opening van deze saunaclub zijn excuus
aanbied.
Ik "Denk" dat meneer Pret net een stapje te ver is gegaan om twee leden van dit Forum als onbetrouwbaar te betitelen.
Snap echt niet waar jij je zo druk over maakt,is er misschien een primeur van je weggenomen?
En interessant probeer ik ook niet te zijn zie post 252,er is mij slechts gevraagd nog geen namen te noemen,en dat respecteer ik:)

hallodaarbenikweer
6 december 2021, 10:44
Husky, er is niemand op dit forum die twijfelt aan jou hoge betrouwbaarheid en kennis van zaken.

Eddy_V
6 december 2021, 11:04
hET ZAG ER VAN BINNEN BETER UIT DAN GT,DUS ZO SLECHT WAS DEZE CLUB NIET OF HET KAN ZIJN DAT JE ER NOOIT GEWEEST BENT.
Ja hoor ben er 2 keer geweest en binnen zag het er inderdaad nog net zo goed uit als in de Fungarden tijd met dien verstande dat de voederbakken in die tijd nog netjes gevuld werden en aan de bar bediend werd (maar dat werd aan Corona toegeschreven)
De dames waren helaas niet net zo goed als in de Fungarden tijd (althans qua uiterlijk), dames die nergens meer aan de slag konden kwamen bij Club22 nog binnen (die 2 keer dat ik er geweest ben in de korte tijd dat ze open waren).
hopelijk dat ze dat nu beter gaan doen

Dalton
6 december 2021, 12:00
De bar was schitterend en vele malen mooier dan die in GT,zelfs de kamers waren beter maar vooral de sauna was super en met een deur zonder dat daar een strook onder ontbrak.
Het bubbelbad was eens zo groot hier hoefde je niet bij elkaar op schoot te zitten.
De dames waren een probleem alhoewel ik er regelmatig kwam om lekker te rollebollen met LAURA(BEA) en dan was ik ook de enigste in de tent.
Wat de voederbakken betreft viel reuze mee ze hebben er zelfs een grieks restaurant in gehad waar je kon eten wat je wilde,door deze dingen allemaal is het al te zien dat je veel lult maar nergens komt EDDY maakt ook niks uit dat ben jij nu eenmaal ten voeten uit.
TOT ZIENS MAAR WEER IN CLUB 22.

kempie
6 december 2021, 12:15
Klinkt goed.

Ik heb begrepen dat het een klein clubje is dus weinig kamers? Dus de potentie om een mooie luxe club te worden maar geen grote club?

Zou mooi zijn een goede club zo dicht bij. Alhoewel venus bewijst dat ook als er niet zoveel dames zijn het goed kan zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Husky
6 december 2021, 23:18
Kempie ik dacht dat ze in het verleden 8-10 kamers hadden en een kino met een groot ligbed waar behoorlijk gerollebold werd:)
Maar dan spreek ik over de Fungarden,Lekker Ding en Club 22 tijd.
Er word een enorme interne verbouwing doorgevoerd, en mij is niet direct bekend hoeveel kamers er komen.
Wij zullen het binnenkort zien:)

mentholbear
10 december 2021, 19:37
Klinkt goed.

Ik heb begrepen dat het een klein clubje is dus weinig kamers? Dus de potentie om een mooie luxe club te worden maar geen grote club?

Zou mooi zijn een goede club zo dicht bij. Alhoewel venus bewijst dat ook als er niet zoveel dames zijn het goed kan zijn.

Inderdaad. Ik vermoed ook dat we richting Venus moeten denken. Klein maar hopelijk fijn.

zelfs de kamers waren beter maar vooral de sauna was super

Klopt ze, ze hadden ook 2 grote jacuzzi kamers. Daar voor het eerst wezen pannenkoeken, nog voor ik wist dat het beestje een naampje had.

Persoonlijk vond ik het fijn dat ze in hun saunahok (buiten) ook 2 ligbedjes hadden. Lekker warm en rustig was het daar altijd. En in het tuintje kon je lekker afkoelen na een sauna rondje.

De jacuzzi heb ik helaas ten tijde van Lekker Ding nooit meegemaakt.

Kempie ik dacht dat ze in het verleden 8-10 kamers hadden

Ik wchat ook zo iets. Ze hadden 2 grote jacuzzi kamers, waar je bij 1 in elk duidelijk kon zien dat ze er 2 kamers bij elkaar hadden gevoegd. Bij de andere die ik minder vaak had bezocht moest je een paar trapjes naar beneden nemen in de kamer zelf. Wel geinig.

Mochten ze de jacuzzi's in de kamer behouden, dan hoop ik dat ze oppassen voor lekkage. Menig maal mee te maken gehad. Dan zag je het plafond van de kleedkamer nat worden... :bibber_2:

achterhoeker6
27 januari 2022, 08:58
Het zou geweldig kunnen zijn, als er weer wat komt. Handig qua reistijd enzo. Ze kunnen het natuurlijk heel mooi en luxe maken, maar uiteindelijk gaat het om de dames. Hopelijk weten ze voldoende fijne dames aan te trekken. Ben benieuwd, kan niet wachten :biggrin:

dabass
27 januari 2022, 13:03
Ik vroeg het ooit in ratingen. Acapulco heeft niets te maken met de winkel

kent iemand de nieuwe eigenaar ? :gruebel:

avi
27 januari 2022, 17:16
Ik was bij Prime in Velbert en daar beweerde een dame (die vroeger in Club22 of fungarden heeft gewerkt) dat de eigenaar van Prime in Velbert er mee bezig is.
Nou komt de informatie van een dame en ik weet niet goed hoe correct dit is.

Willem2
27 januari 2022, 22:06
Ik was bij Prime in Velbert en daar beweerde een dame (die vroeger in Club22 of fungarden heeft gewerkt) dat de eigenaar van Prime in Velbert er mee bezig is.
Nou komt de informatie van een dame en ik weet niet goed hoe correct dit is.

Dat is denk ik niet correct.
Die hebben dat reeds geprobeerd met Lekker Ding op dezelfde plek.
Die zijn bezig om Freude weer open te krijgen.
Maar goed ik zal het nog eens vragen....

freek12000
30 januari 2022, 19:25
Dat is denk ik niet correct.
Die hebben dat reeds geprobeerd met Lekker Ding op dezelfde plek.
Die zijn bezig om Freude weer open te krijgen.
Maar goed ik zal het nog eens vragen....

Gaat Freude weer open ??:):):):)??

Willem2
30 januari 2022, 21:57
Gaat Freude weer open ??:):):):)??

Tja...

Husky
2 februari 2022, 16:21
Word nog hard gewerkt om deze saunaclub tiptop te maken,en ook.................................met zwembad.
Lekker dichtbij voor vele van ons ijsberen:freu:
Wij laten ons graag verrassen!

de denker
13 februari 2022, 15:42
Word nog hard gewerkt om deze saunaclub tiptop te maken,en ook.................................met zwembad.
Lekker dichtbij voor vele van ons ijsberen:freu:
Wij laten ons graag verrassen!

zou mooi nieuws als deze zaak weer opengaat. Dan maar hopen dat er ook kwaliteit wordt geleverd: prima meiden met goede service. Dat is immers toch het belangrijkste.

pret
13 februari 2022, 15:52
Dan maar hopen dat er ook kwaliteit wordt geleverd: prima meiden met goede service.

Voorgaande uitbaters is het niet gelukt. Blijkt dus nogal een uitdaging te zijn op deze locatie.

Husky
13 februari 2022, 16:02
Niet zo negatief pret,de voortekenen zijn dusdanig dat het nu wel lukt:)
En wees blij dat er weer ondernemers zijn die bij de grens in Emmerich weer een saunaclub openen!

Shakir
13 februari 2022, 16:33
zou mooi nieuws als deze zaak weer opengaat. Dan maar hopen dat er ook kwaliteit wordt geleverd: prima meiden met goede service. Dat is immers toch het belangrijkste.

Voorgaande uitbaters is het niet gelukt. Blijkt dus nogal een uitdaging te zijn op deze locatie.

Het kan zeker werken! De club kan immers dienen om misnoegde Venusklanten op te vangen. Als de nieuwe uitbater de business zo'n beetje begrijpt dan zet je daar een hoop serviceknallers en stel je hier bovenop een lagere entree dan in Venus. Dan zullen we volgend jaar nog eens klappen.

pret
13 februari 2022, 16:46
Niet zo negatief pret,l

Nee ben niet negatief eerder realistisch :)

schoolmeester
13 februari 2022, 16:52
Gewoon allemaal naar Emmerich zodra deze saunaclub met zwembad geopend is !

Groet, schoolmeester.

de duisburg spesjalist
14 februari 2022, 17:06

er is wel het een en ander veranderd grens clubs zijn er maar weinig of je moet van goch mee tellen :heul: dejavu-vip.com
gesloten en ze zijn al bijna 2 jaar bezig om een nieuw concept te bedenken :hammer: GT heeft de vlammen echt gezien zo zelfs dat je verwezen wordt naar dusseldorf :asshole:

avi
14 februari 2022, 17:06
Ja zou mooi zijn als deze weer los is mooi in de buurt en er is zeker markt voor

Player
14 februari 2022, 19:05
Zou zeker mooi zijn om meer Clubs erbij te hebben in de grensstreek. Ik begrijp de cynische reacties totaal niet. 2022 zou wel eens de renaissance kunnen worden in het SC-landschap, als ik het nieuws in de wandelgangen mag geloven. En er zouden minder klanten zijn die dwangmatig bij ieder clubbezoek ruzie maken met DVP's of Duitse klanten. Of een toevluchtsoord zoeken als Aca Gold 35€ eintritt zou gaan kosten.
Het kan alleen maar beter worden dit jaar, ook voor de azijnpissers.

JonnyFontane
14 februari 2022, 19:50
Gewoon allemaal naar Emmerich zodra deze saunaclub met zwembad geopend is !

Groet, schoolmeester.

De kans is aanwezig.....

mentholbear
15 februari 2022, 16:12
Hopelijk komt die gezellige Jeanet weer terug als theke.

Shakir
15 februari 2022, 18:09
En er zouden minder klanten zijn die dwangmatig bij ieder clubbezoek ruzie maken met DVP's of Duitse klanten. Of een toevluchtsoord zoeken als Aca Gold 35€ eintritt zou gaan kosten.
Het kan alleen maar beter worden dit jaar, ook voor de azijnpissers.
Het valt me de laatste tijd op dat jij enkel op het forum komt om verwijten te maken (en geen informatieve reviews schrijft). Zeg nou eens concreet: wie bedoel je hierboven?

de denker
15 februari 2022, 21:26
Het is zeker realistisch. De vorige eigenaren is het niet gelukt om er een goede club van te maken. Dat lag niet aan de accommodatie en niet aan de kamers, niet aan de bereikbaarheid. Wel aan de meiden die daar werkten op een enkeling na. De ongeïnteresseerdheid droop er vaak vanaf en de service op de kamer vaak onvoldoende. Als er goede meiden komen (hoeft echt niet super mooi of jong te zijn)die weten hoe een man te behagen, goede service bieden en je weten te verleiden in de openbare ruimte er geil uitzien en niet te vies zijn van een beetje flirten, dan wordt het wat en dan is de locatie top.
Nee ben niet negatief eerder realistisch :)

Heet Jantje
16 februari 2022, 15:57
Precies de Denker, daar ben ik het 100% mee eens.
Daar voor gaan we naar de club, voor een ontspannen sfeer, waar de dames mogen animeren, naar eigen keuze FKK, en dames die het vak verstaan.
En ook niet onbelangrijk dat alles voor een redelijke prijs. We hoeve niet voor een knaak op de eerste rang te zitten, maar intree prijzen van 50 of 60 euro vind ik toch te hoog, want in die clubs vind je ook niet altijd wat je zoekt.

de denker
16 februari 2022, 18:41
Precies de Denker, daar ben ik het 100% mee eens.
Daar voor gaan we naar de club, voor een ontspannen sfeer, waar de dames mogen animeren, naar eigen keuze FKK, en dames die het vak verstaan.
En ook niet onbelangrijk dat alles voor een redelijke prijs. We hoeve niet voor een knaak op de eerste rang te zitten, maar intree prijzen van 50 of 60 euro vind ik toch te hoog, want in die clubs vind je ook niet altijd wat je zoekt.

Als de club goede service verleent, goed eten, goede sauna, kino, etc en vooral ervoor zorgt dat de meiden goed werk leveren (niet dat ongeïnteresseerde afwerkgedoe) en weten allemaal wat we daaronder verstaan, lekker animeren er lekker geil uitzien, liefst FKK (maar daar verschillen de meningen over) dan ben ik wel bereid om 50/60 te betalen. Maar de meiden moeten vooral goed gecoached worden en de zwakke plekken in de line up eruit. Dan verdient zo'n club goede klandizie en dat krijgen ze dan ook, want daar komen de klanten op af. Kijk maar naar de voor corona-periode bij Venus. Kortom: goede service, goed werk, dan komen de klanten vanzelf.

mentholbear
17 februari 2022, 03:20
Wel aan de meiden die daar werkten op een enkeling na. De ongeïnteresseerdheid droop er vaak vanaf en de service op de kamer vaak onvoldoende.

Mwoah, vond die ongeïnteresseerdheid ten tijde van Lekkerding wel meevallen. Ook was er toen een animatie verbod.

En de dames gewoon 40p30 of 50p30. En niet tot 7 uur in de ochtend open of grote flesen wodka.

noglangnietuitgewandeld
17 februari 2022, 05:53
Ik ben er één keer geweest, en daar is het bij gebleven. Dat lag niet aan de ambiance, want die was best goed. Barruimte, sauna, kleedruimte, kamer, alles mooi, schoon en netjes. Buffet was nog niet open, kan er niks van zeggen. Achter het terras een braakliggend stuk land waar best wat van te maken viel. Maar inderdaad de dames waren het grote manco. Eén knappe en een viertal eh, minder knappe. Maar ze waren totaal niet geïnteresseerd in de gast en al helemaal niet bereid om een beetje normale service te verlenen. Jammer, want met een goed gemotiveerd damesteam zou het een topclub kunnen worden, zo dicht aan de Nederlandse grens.

Heet Jantje
17 februari 2022, 16:34
Als de club goede service verleent, goed eten, goede sauna, kino, etc en vooral ervoor zorgt dat de meiden goed werk leveren (niet dat ongeïnteresseerde afwerkgedoe) en weten allemaal wat we daaronder verstaan, lekker animeren er lekker geil uitzien, liefst FKK (maar daar verschillen de meningen over) dan ben ik wel bereid om 50/60 te betalen. Maar de meiden moeten vooral goed gecoached worden en de zwakke plekken in de line up eruit. Dan verdient zo'n club goede klandizie en dat krijgen ze dan ook, want daar komen de klanten op af. Kijk maar naar de voor corona-periode bij Venus. Kortom: goede service, goed werk, dan komen de klanten vanzelf.

Ook daar ben ik het mee eens, maar helaas die clubs vindt je niet, zeker op dit moment niet (voor de coronatijd was het ietsje beter) het belangrijkste, vind ik, de line up en daar schort het wel aan ook bij de dure clubs, Venus, Babylon en Sixsens daar lopen er rond daar wil je nog niet met op straat gezien worden laat staan van het bed induiken.
In de prijsvriendelijke clubs zitten echt wel kanjers die weten hoe ze een man moeten verwennen.
En daarom dit forum om ervaringen met clubs en de DVP uit te wisselen, maar het is ook spannend om het zelf te ontdekken dat je voor minder geld meer plezier kan hebben dan voor veel geld, want hier gaat de regel, goedkoop is duurkoop, niet op.

mentholbear
17 februari 2022, 19:54
het belangrijkste, vind ik, de line up en daar schort het wel aan ook bij de dure clubs, Venus, Babylon en Sixsens daar lopen er rond daar wil je nog niet met op straat gezien worden laat staan van het bed induiken.
In de prijsvriendelijke clubs zitten echt wel kanjers die weten hoe ze een man moeten verwennen.

Mijn ervaring en mening is dat in praktisch elke club wel dames zitten waar je graag of voor geen goud de kamer mee op zou willen. Maar smaken verschillen ook. Dus in dat opzichte vind ik het wel prima dat er variatie in de line up zit.

bertje600
29 maart 2022, 16:11
Ik moets vandaag weer boodschappen gaan doen in Duitsland, dus ik ben even langs
saunaclub 22 gereden.
Ik was namelijk benieuwd hoe het er met de verbouwing bijstond nadat ik daar
de vorige keer was geweest en dat was al geruime tijd geleden.
Dat was het gevolg van een zware knieoperatie waarvan de revalidatie altijd langer duurt
dan jezelf wil.
Jammer genoeg was er totaal geen activiteit te bekennen en alles was stevig afgesloten.
Binnenkort moet ik weer die kant uit en zal dan weer eens langsrijden en jullie witvellen
over mijn bevindingen berichten.
Gegroet

schmidtchen
30 maart 2022, 10:37
Ik woon er niet ver vandaan en rij regelmatig langs, het gebeurd helemaal niks in het gebouw. Alle deuren dicht en geen mens bezig.

Willem2
30 maart 2022, 11:56
Achter de schermen schijnt wel iets te gebeuren. Dus afwachten ...

Amanbigtitlover
5 april 2022, 13:46
Weet iemand of het inmiddels geopend is? Volgens Google is het open tot 01.00 uur.

Zo niet, iemand een suggestie voor een vergelijkbaar concept langs de grens?

Ook Ben ik benieuwd naar meer informatie over de werkwijze. Je betaalt entree, en dan kun je je meer en dame terug trekken, maar wat betaal je voor de dame bij club 22?

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

FrankBlack
6 april 2022, 19:57
Denk niet dat ze al open zijn. Gezien de discussie hier boven verwacht ik dat we wel een officiële melding krijgen als ze open gaan.

Half uur zuidelijker ligt van Gogh in Goch. Ook een grensclub. 15 min van de grens bij Boxmeer.

Je betaalt entree, krijgt daar berenvel en afhankelijk van de club eten/drinken en faciliteiten voor terug. Soms betaal je voor bv bier extra. In de club zoek je dame, daarmee spreek je af wat je wil en je betaalt haar direct. Meestal 50€ per 30 min. Servicelevel verschilt beetje per club maar is vaak stuk beter dan bv raambuurt in NL. Voor extra's betaal je extra, maar dat bespreek je met de dame. Lees de topic over de dames dan krijg je vaak wel idee.

Veel plezier!

schoolmeester
7 april 2022, 04:23
Bij van Goch moet men de consumpties wel apart betalen, zit niet bij de entreeprijs inbegrepen.
Eten wel, maar is matig van kwaliteit.
Entree is 30 euro.

Groet, schoolmeester.

Amanbigtitlover
7 april 2022, 14:50
Bedankt heren!

Ik ben mijn weg hier nog aan het vinden. Gebruikte Hookers veelvuldig, ijsberen nog ontdekken :-).

Maar zaterdag ben ik in Arnhem, van daaruit wel ik een grensclub bezoeken. Vandaar de vraag :-)

Eddy_V
7 april 2022, 15:10
Maar zaterdag ben ik in Arnhem, van daaruit wel ik een grensclub bezoeken. Vandaar de vraag :-)
Venus is een leuke kleine club, maar dames die aan jouw nickname voldoen zul je daar maar beperkt (of niet) aantreffen , vooral slanke dames met prettige A- of B-cupjes. Kijk maar eens via de website naar de aanwezige dames, daar staan foto’s en beschrijvingen bij.

mentholbear
8 april 2022, 15:24
Bedankt heren!

Ik ben mijn weg hier nog aan het vinden. Gebruikte Hookers veelvuldig, ijsberen nog ontdekken :-).

Lol, er gaat straks een wereld voor je open ;)
Er zijn clubs met entree (al dan niet tijdens happy hour) vanaf 25 euro tot 65 euro is de regio NRW. En clubs waar dames 30 euro per 20 minuten rekenen, 40p30, 50p30 en 50p30 met een 10 euro 'opstartkosten' (oftewel 1e 30 minuten zijn 60 euro elk volgend half uurtje met dezelfde dame in dezelfde sessie is 50 euro).

Misschien iets concreter: hoe ver wil/kun je maximaal Duitsland in reizen vanuit Arnhem? Dan kunnen we je misschien gerichtere suggesties doen voor clubs die daar binnen vallen.
Wat je verder ook kunt doen is met Google Maps in die buurt zoeken op saunaclub en FKK. Wel oppassen dat je incognito modus gebruikt als je niet wilt dat iemand zo een locatie op je tijdlijn ofzo ziet.

En ook oppassen voor: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?49056-Theo-s-saunaclub-Wuppertal&p=564208#post564208

Amanbigtitlover
8 april 2022, 18:28
Bedankt weer!

Ik kwam voorheen weleens bij xantener, maar die is permanent gesloten.
Daar heb ik verschillende formule voorbij zien komen. Eenmalig all-in entree, betalen net kamer bezoek en een rittenkaart idee.

Vanuit (van der valk) arnhem wil ik eigenlijk niet meer dan 45 minuten rijden.

Tips hoor ik graag! Waar mogelijk met welke formule er wordt gehanteerd.

En @eddy_v inderdaad, een paar dames met minimaal wel een volle c cup zou ik erg fijn vinden ;-P

Amanbigtitlover
8 april 2022, 18:33
En bedankt voor de tip! Zag ook al zoiets vlakbij het hotel, snel weer verder gezocht naar wat anders hahaha!

uurtje
8 april 2022, 18:35
Kerel, hoeveel tips wil je hebben? Ik denk dat er al redelijk wat tips gegeven zijn maar durf ook eens een beetje te lezen. Zelfhulpzaamheid is iets moois hoor. Maar mocht je het gemist hebben.. de Xanten formule bestaat niet meer. Het is overal entree en per dame + tijdseenheid afrekenen.

Ik weet niet of je aan vd Valk gebonden bent, maar in Duitsland liggen de prijzen voor hotelkamers lager. Vanuit Arnhem vallen Hamminkeln (Villa Venus) en eventueel Acapulco Gold redelijk te bereiken.

Lees je ff in v,w,b, de milieusticker....voorkomt vragen stellen..

WA
8 april 2022, 18:56
Sharing is caring

Amanbigtitlover
8 april 2022, 18:58
De tekst "tips" was een reactie op de vraag/opmerking hoe ver ik wil rijden. Zo kon er gerichter advies gegeven worden :-).

Ben inderdaad aan het hotel gebonden. En zoals aangegeven, ik heb gezocht maar ben mijn weg nog aan het vinden op dit forum. Tips en ervaringen delen hoor er toch ook gewoon bij? Ook de milieu sticker is een goeie, dat was me wel even ontschoten :-(

Alles is welkom aan info en tips, niks moet uiteraard. Ben blij met reacties.

Eddy_V
8 april 2022, 19:49
En @eddy_v inderdaad, een paar dames met minimaal wel een volle c cup zou ik erg fijn vinden ;-P
Nu Lydia weer in Hamminkeln is, maar dan bij Venus ipv het voormalige Marisol, zijn er samen met Sabina 2 hele leuke meiden in Venus die aan dit criterium voldoen. En mocht je naar Venus gaan doe dan gerust de groeten aan die “Gitane” Sabina :biggrin:

mentholbear
8 april 2022, 23:01
Vanuit Arnhem vallen Hamminkeln (Villa Venus) en eventueel Acapulco Gold redelijk te bereiken.

Aca G lijkt me met 1 uur en 12 minuten een brug te ver voor em. Line up is wel een stuk uitgebreider dan bij onderstaande 2 clubs. Ook is entree 30 en dames 40p30 (service verschilt wat van dames en sommigen proberen 50p30 te vragen).

SC Venus ligt wel binnen z'n straal en aan Sabina heb je inderdaad een goeie. Leuke ervaring mee gehad.
(Klein dingetje als je een veelvraat bent als ik: bij deze club is ontbijtbuffet tot 14 open. Daarna zit er nog slechts 1 maaltijd bij je entree inbegrepen. Koffie, thee, fris is wel onbeperkt).
Entree 50 en dames 50p30 (wel ouderwets goeie service)

Ik vrees dat je binnen 45 min dan alleen nog Goch binnen handbereik is. Als ik me niet vergis is daar drank apart betalen. Geen idee of er de hele dag gratis eten is. Geen idee wat de entree en de dames kosten.

schoolmeester
9 april 2022, 04:19
Bij van Goch: entree 30 euro, drankjes apart betalen en 1 keer warm eten.
Ga je vaker warm eten , moet je bijbetalen d.m.v. je drankkaart.
Eten word voor je opgeschept, is geen zelfbediening.
Ook is de sauna regelmatig niet goed op temperatuur, met name door de weeks.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
10 april 2022, 00:34
Bij van Goch: entree 30 euro, drankjes apart betalen en 1 keer warm eten.
Ga je vaker warm eten , moet je bijbetalen d.m.v. je drankkaart.
Eten word voor je opgeschept, is geen zelfbediening.
Ook is de sauna regelmatig niet goed op temperatuur, met name door de weeks.

Thx, is dus nog steeds echt geen club voor iemand als ik die van vreten houdt, graag een sauna rondje doet, en daarna z'n dorst lest.

veralove
28 april 2022, 11:54
Vorige week langs gereden, maar club 22 lijkt nog in diepe rust. Heb geen activiteiten waargenomen.
Heeft iemand een update over deze grensclub????
Ik hoop echt dat deze weer heropend want gezelligheid/knusheid altijd troef.
Aangezien van Goch performance steeds verder afneemt liggen er voor deze club, gezien de locatie, kansen.

bertje600
3 mei 2022, 14:28
Ik moest vandaag nog even in Emmerich zijn en ik ben dan ook langs
Club 22 gereden.
Al lange tijd was er totaal geen beweging te bekennen.
En zal voorlopig ook wel niet meer gebeuren want alle toegangen zijn geblokkeerd
met grote betonblokken. Zelfs het parkeerterrein is met beton afgesloten.
Wellicht dat een overheid heeft ingegrepen, maar dat is nog niet te achterhalen.

Speelkwartier
5 mei 2022, 15:48
Klopt. Helemaal afgesloten.

DutchZeus
15 mei 2022, 12:54
Ik begreep van een meisje dat het wel weer open gaat; ik weet niet wanneer

bertje600
15 mei 2022, 15:04
Binnenkort moet ik weer in die omgeving zijn dus ik zal er weer langs rijden
Natuurlijk zal ik daarvan verslag uitbrengen op dit forum.

mentholbear
15 mei 2022, 23:01
Ik begreep van een meisje dat het wel weer open gaat; ik weet niet wanneer

Eerst zien, dan geloven :rolleyes:

bertje600
1 juni 2022, 15:31
Vandaag maar weer eens langs saunaclub 22 gereden.
Het is daar nog steeds een stille boel, zeker met de betonblokken die iedere ingang blokkeren.

schoolmeester
1 juni 2022, 16:53
Duurt allemaal wel erg lang.
Hopelijk komt hier wel weer een nieuwe saunaclub.

Groet, schoolmeester.

uurtje
10 juni 2022, 19:13
Was toevallig in de buurt en heb een kijkje genomen. Situatie ongewijzigd. Het lijkt er trouwens niet op dat de overheid dit gedaan heeft maar meer de eigenaar. Is een soort barricade voor deuren, ingangen etc.

Dalton
13 juni 2022, 09:39
Het zijn containers op wieltjes halfvol met betonblokken die je gewoon weg kan duwen.

bertje600
13 juni 2022, 12:45
Nee, de betonblokken staan op pallets en dien met een heftruck verwijderd te worden.

avi
21 juni 2022, 11:47
Duur ondertussen wel erg lang in de hoop dat er toch beweging in gaat komen

Speelkwartier
15 juli 2022, 19:04
Duur ondertussen wel erg lang in de hoop dat er toch beweging in gaat komen

De blokken zijn inmiddels weggehaald (afgelopen donderdag) Er was verder niemand daar, ben volgende week weer een paar keer in de buurt. Zal kijken of ik iemand te spreken krijg over de stand van zaken

Dalton
4 augustus 2022, 10:42
Gisteren stond er een leuke dame voor de deur en ik denk dat het een medewerkster van de club wordt dus even een praatje met haar gemaakt.
Ze kwam uit BULGARIJE en had een uitnodiging gekregen om hier te komen werken.
Waaruit blijkt dat ze misschien dit weekend weer open gaan,was een lekker ding heb haar meteen gevraagd of ze een beurt van me wilde hebben,jammer genoeg kon ze niet want ze was ongesteld.
Dat is dan gewoon pech hebben.

uurtje
4 augustus 2022, 22:11
Bijzonder....en we gaan het zien. Ik heb nog nergens een aankondiging gezien maar wle mooi dat er leven is.

Voor de diesel rijdende ijsbeer nog ff een tip. Durf de laatste afslag voor de grens A12, afslag Beek, te nemen en je komt uit bij 1 van de goedkoopste Nederlandse tankstations. Betaalde vandaag 1.74 Euro voor de diesel. Prijzen zijn in het weekend meestal wat hoger.

https://www.esso.nl/nl-nl/find-station/esso-beekgembergh-essoexpressbeek-100360296?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=gmb&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=gmb

Husky
4 augustus 2022, 23:25
Hoop dat je gelijk krijgt uurtje omtrent Club 22,
In Elten heb je ook 2 tankstations 800 meter uit elkaar en die beginnen elkaar nu te concurreren op prijs vooral het rode niet Aral tankstation is ook zo rond 1.72-1.76 !
Dalton heeft volgens mij weer het sprookjesboek te voorschijn gehaald:)

bertje600
5 augustus 2022, 07:10
Dat is het merk Star en is in Duitsland. Wedl staan er veelvuldig lange rijen om te tanken.
Het Aral-station even verder richting Elten is wel altijd iets duurder.
En een straat nog verder vind je Casa Rossa met prettige dames die je verwennen.

Husky
5 augustus 2022, 11:54
Verderop is inderdaad Casa Rossa bertje,zodoende heb je het eerste geld alweer terug verdiend van onze dure hobby,via het minder duur tanken dan in Nederland:freu:

bertje600
5 augustus 2022, 13:16
Ik ben vandaag weer eens een keertje boodschappen gaan doen in Emmerich en dan rij ik
altijd nog even lang Club 22.
Deze keer was de poort aan de linkerkant open en men was druk bezig met al de klimop en ander tuinonkruid
van achter het pand weg te halen.
Op mijn vraag of de club nog een keer open zou gaan werd mij duidelijk gemaakt dat dat voorlopig zeker
nog niet het geval is want de club was al zo lang dicht.
Voorlopig dus nog geen duidelijkheid.
En ik zal zeker de ijsberen op deze site berichten als er iets staat te gebeuren.
Ik ga namelijk regelmatig in Duitsland boodschappen doen, zeker wat betreft de drank die daar aanzienlijk goedkoper is.

Husky
5 augustus 2022, 15:24
Goed bezig Bertje en hou ons op de hoogte, zelf ga ik ook vaak boodschappen doen in die buurt en het zal mooi zijn als er daar weer leven in de brouwerij komt:)
Denk morgen ook weer die kant op te gaan,maar dan wel wat verder denk ik,het word weer tijd voor AG in Ratingen!
Morgen is de A50 richting Arnhem open,maar van Arnhem richting Apeldoorn is de A50 vanwege wegwerkzaamheden vanaf morgen 16 dagen dicht:gruebel:
Dus morgen op de terugweg via Ede en Barneveld op de A30 weer een dikke 40 minuten omrijden:heul: om de mooie Veluwe te bereiken!
Maar ja,je moet wat overhebben voor je hobby:)
Was afgelopen woensdag vanaf tien uur in de morgen actief in Sixsens en dat zijn ook weer giga afstanden,maar twee fijne kamers gemaakt,leuke ijsberen ontmoet o.a. Azis weer na lange tijd gesproken,
gezwommen,heerlijk hapje gegeten,biertjes waren gratis, inclusief de entree van 55 euro en dat alles omgeven door de Limburgse heuvels,het was weer genieten:freu:

bertje600
5 augustus 2022, 15:51
Husky,

veel sterkte morgen op de terugweg, want er kan ook nog eens een grote file staan zoals vanmorgen
met alle Duitsers die nog een kuil willen gaan graven aan onze Noordzeekust.

Erru
23 november 2022, 07:59
Gezien de tijd die er over heen gaat zal het hier wel niks meer worden of?????

Willem2
23 november 2022, 08:31
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt :rolleyes:

Wentelt Eefje
23 november 2022, 14:27
Je weet nooit hoe een koe een haas vangt :rolleyes:

Jawel toch? De koe verstopt zich achter een boom en doet een wortel na…
(Sorry, kon me niet inhouden.)

JonnyFontane
23 november 2022, 15:23
Jawel toch? De koe verstopt zich achter een boom en doet een wortel na…
(Sorry, kon me niet inhouden.)

Ik dacht dat een krop sla na deed......:gruebel:

leovanes
25 november 2022, 09:01
Ik heb er een hard hoofd in dat deze club ooit nog eens de deuren opent , er wordt al meer dan 2 jaar over gepraat dat deze club weer opent .

bertje600
2 december 2022, 12:48
Gisteren nog een keertje langsgereden en daar was toevallig iemand aanwezig.
Het bleek een makelaar te zijn die de boel kwam inspecteren.
Hij heeft mij het nodige uitgelegd wat er in het verleden heeft afgespeeld.
Het blijkt dat een potentiele huurder al bezig is geweest om het pand geschikt te maken, maar dat
hij de huurovereenkomst ntoen nog niet wilde ondertekenen. Dat heeft ertoe geleid dat de eigenaar
de toegang tot het pand geruime tijd heeft verboden en er zelfs betonblokken heeft neergezet.
Die zijn al geruime tijd weg, maar er gebeurde niets meer.
Nu is er, volgens de makelaar iemand die interesse heeft getoond in het pand.
Wel vertelde hij mij dat, als dit weer een nieuwe club moet gaan worden, er zeker nog een half jaar nodig is om het pand
geschikt te maken voor de huidige tijd.
Het pand staat te koop of te huur en het is niet zeker of er nog horizontale mogelijkheden nog gaan voordoen.
Het kan ook een normaal bedrijfspand worden.
Maar de makelaar staat nog steeds open voor eventuele huurders of kopers.
Ik ben benieuwd wat de toekomst voor dit pand gaat brengen.
Ik zal zeker in de toekomst nog een keertje langsrijden en daarvan verslag uitbrengen.
Het zou toch jammer zijn als er een definieve sluiting gaat plaatsvinden van deze club zo dicht
bij de Nederlandse grens.

dabass
8 april 2023, 00:20
Ist der Laden immer noch am schlafen ??

achterhoeker6
18 mei 2024, 18:23
Nou, dit zal wel nooit meer wat worden :mad:

pret
18 mei 2024, 18:43
Nou, dit zal wel nooit meer wat worden :mad:

Goedemorgen :biggrin:

mentholbear
18 mei 2024, 23:28
Never say never ;)

achterhoeker6
20 mei 2024, 16:27
Nee, da's waar, maar ik heb er toch geen hoop meer op....

dabass
29 juli 2024, 12:09
Heute morgen aus Richtung Duisburg in Emmerich abgefahren. Es scheint sich was zu tun. Das Verkaufsschild ist abgehängt und die Fassade neu gestrichen !

mentholbear
29 juli 2024, 13:58
Ben benieuwd. Hopelijk wordt het weer een saunaclub. He er leuke herinneringen aan... :rolleyes:

dabass
29 juli 2024, 23:43
39572

Husky
30 juli 2024, 20:33
dabass bedankt voor je bericht,
zou mij heel goed uitkomen als daar weer een attractieve saunaclub geopend word!
Geen uren meer rijden maar binnen de 40 minuten Husky junior aan het werk mogen zetten:freu:

uurtje
31 augustus 2024, 14:01
Voor de liefhebber denk ik zo. Te koop…39720