PDA

Volledige versie bekijken : Kunnen we niet beter even thuisblijven?

Herr Fick
10 oktober 2020, 07:55
Het loopt de laatste week toch wel weer erg fout met de corona-cijfers. Kunnen we niet gewoon even uit Saunaclubs en andere P6-gelegenheden wegblijven tot alles echt veilig is?

pret
10 oktober 2020, 07:57
Blijf jij maar lekker thuis :biggrin:

schoolmeester
10 oktober 2020, 08:10
Herr Fick, bang zijn is niet goed, voorzichtig zijn wel.

Groet, schoolmeester.

deket
10 oktober 2020, 08:15
Wanneer je niezen moet ga je niet naar de meiden,maar ook niet naar je kennissen of je bejaarde ouders
Wees blij dat je in Europa woont,wanneer je het wat donker inziet
In Afrika zijn er bijna geen dokters en in de USA moet je jouw huis verkopen met een hoest

Piet Plezier
10 oktober 2020, 08:18
Het loopt de laatste week toch wel weer erg fout met de corona-cijfers. Kunnen we niet gewoon even uit Saunaclubs en andere P6-gelegenheden wegblijven tot alles echt veilig is?

blijf jij maar lekker thuis
Je leeft maar 1 keer

schoolmeester
10 oktober 2020, 08:24
Kun je dat bewijzen dat je maar 1 keer leeft ?

Groet, schoolmeester.

pret
10 oktober 2020, 08:27

Goh wat ben je weer eens origineel!

phoenix
10 oktober 2020, 08:56
Ik denk dat het niet veiliger wordt... maanden aan een stuk dames die honderde mannen van dichtbij zonder afstand zien voor ten minste een half uur werken gewoon door die hebben allang weerstand opgebouwd.....

orgasmaddict
10 oktober 2020, 10:45
Daar zit wel wat in, Phea. Ik heb de eerste drie maanden van dit jaar Duisburg druk bezocht, en toen waren er beslist dames bij die verkouden waren. Ik heb, nu nog steeds, na weer een aantal bezoeken sinds half september, het idee dat mijn weerstand (ik heb geen overgewicht, een behoorlijke conditie, fysiek aardig sterk, goed eten en goed slapen, geen alcohol, geen rookwaren, niet spuiten/slikken/schuiven) voldoende is om de aanslag van een virus in te kunnen kapselen. Ben wel behoorlijk moe, heb hersteltijd nodig. Geen koorts (kan wel koortsig worden, maar dan meer in de betekenis van hitsig), gelukkig geen koppijn. Hoogstens chaos in mijn hoofd, als ik niet weet of het verstandig is, om het reisje naar Duisburg te maken. Maar ben ik eenmaal onderweg, dan gaat het plezier in mijn hoofd het winnen van iedere mogelijke dreiging. Niets lucht zo op als een genomen beslissing. Maar gebruik wel je verstand (dit geldt niet voor de mensen die hun verstand verbannen hebben, of zich nooit bewust zijn geweest van het feit dat ze mogelijk verstand hebben).
Feest!, maar doe het met mate.

ilovethaigirls
10 oktober 2020, 11:00
Onder de huidige omstandigheden is het beter om thuis te blijven. In Duitsland zijn we niet welkom en in Sixsens zijn de omstandigheden oninteressant geworden (hopelijk maar voor korte tijd).
Er zijn zowel in Belgie als Nederland duizenden besmettingen per dag en binnen enkele weken tientallen doden....
Ik zie de jeugd hier doen alsof er niets aan de hand is. Donderdag honderden feestvierders in de studentenbuurten....
Hoop dat die eens goed gaan nadenken als binnenkort hun ouders of grootouders op ic liggen of erger nog op het kerkhof

Levitrus
10 oktober 2020, 11:18
Er zijn zowel in Belgie als Nederland duizenden besmettingen per dag en binnen enkele weken tientallen doden....
Ik zie de jeugd hier doen alsof er niets aan de hand is....
Hoop dat die eens goed gaan nadenken als binnenkort hun ouders of grootouders op ic liggen of erger nog op het kerkhof

Terechte bedenking maar moeten we dan de hand ook niet in eigen boezem (en niet enkel in die van een dvp) stoppen? Velen van ons hebben ongetwijfeld bv. ouders in de risicoleeftijd. In welke mate verschillen wij dan van die feestvierende jongelui.

Iets van 'wie zonder zonde is etc.'...

kempie
10 oktober 2020, 11:27
Onder de huidige omstandigheden is het beter om thuis te blijven. In Duitsland zijn we niet welkom en in Sixsens zijn de omstandigheden oninteressant geworden (hopelijk maar voor korte tijd).
Ik zie de jeugd hier doen alsof er niets aan de hand is. Donderdag honderden feestvierders in de studentenbuurten....

Blijven julie lekker thuis. Hoe minder mannen hoe minder kans dat er een zieken tussen zit hoe kleiner de kans dat de mensen die wel gaan niet besmet worden.

In duitsland is de kans op besmettingen iig een stuk lager, wat ik een wonder vindt gezien wat ik er laatste keer heb ervaren, lijkt niet of ze er verstandiger mee omgaan.

Ik zou zeggen ga er verstandig mee om. Op dit moment werk ik al weken thuis, tennnis ik alleen in de buitenlucht, heb eigenlijk maar met 3 familieleden contact waar ik het misschien zou kunnen oplopen of doorgeven maar daar houden we ook afstand en die hebben ook heel beperkte contacten.

Ik denk dat de mensen met schoolgaande kinder wel meer gevaar lopen of net zoveel als club bezoekers en zijn die allemaal zo braaf en zoeken hun opa en oma niet op om het risico uit te sluiten. Denk het niet.

Wees gewoon verstandig, als je mogelijk symptomen hebt ga je niet, maar als je je top voelt ga je gewoon. Anders kan het nog lang duren voor je weer mag of kan. Hoop dat mensen zich bij het clubben hier een beetje aan houden maar zich verder niet bang laten maken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

phoenix
10 oktober 2020, 11:54
af en toe met een dame van plezier seks hebben is nou niet zo heel gevaarlijk, massaal samen in ene club staan is hetzelfde als levritus beweert... dat soort clubs vermijd ik nog... of ik ga inde vroegmiddag en zorg dat ik om 20.00 weg ben.... afstand houden is echt cruciaal, dat merk ik ook in mijn werk...

Husky
10 oktober 2020, 11:57
Sluit me volledig aan bij het bericht van kempie,vanmorgen nog gevoetbald, dus fris van geest en lichaam(helaas zonder de 5000 man publiek die normaal komt kijken):)
Daarbij seksuele spanning en geestelijke ontspanning brengen ook je lichaam in een betere conditie om het virus niet toe te laten:)

de duisburg spesjalist
10 oktober 2020, 12:53

dat is niet de oplossing in Duitsland lopen de cijfers ook op en daar mogen geen NL BE komen ;)

Herr Fick
10 oktober 2020, 12:59
...Ik zou zeggen ga er verstandig mee om...als je mogelijk symptomen hebt ga je niet, maar als je je top voelt ga je gewoon...

Kan je niemand besmetten als je je top voelt?

Herr Fick
10 oktober 2020, 13:01
dat is niet de oplossing in Duitsland lopen de cijfers ook op en daar mogen geen NL BE komen ;)

Kunnen de cijfers niet extra oplopen in NDL en BEL door naar SS of naar andere P6 in NDL of BEL te gaan?

Herr Fick
10 oktober 2020, 13:03
Daarbij seksuele spanning en geestelijke ontspanning brengen ook je lichaam in een betere conditie om het virus niet toe te laten:)

Dus, hoe meer we naar P6 gaan hoe lager het aantal besmettingen wordt?

Herr Fick
10 oktober 2020, 13:06
af en toe met een dame van plezier seks hebben is nou niet zo heel gevaarlijk, massaal samen in ene club staan is hetzelfde als levritus beweert... dat soort clubs vermijd ik nog... of ik ga inde vroegmiddag en zorg dat ik om 20.00 weg ben.... afstand houden is echt cruciaal, dat merk ik ook in mijn werk...

Dus je maakt nauwelijks kans om besmet te worden als je voor 20:00 komt, ook als je DVP de avond voordien na 20:00 seks met 10 mannen heeft gehad die dicht bij elkaar in de bar zaten?

Brad Clitt
10 oktober 2020, 13:08
Kunnen de cijfers niet extra oplopen in NDL en BEL door naar SS of naar andere P6 in NDL of BEL te gaan?

Waarschijnlijk al gebeurd... ;)

Herr Fick
10 oktober 2020, 13:11
Ik heb, nu nog steeds, na weer een aantal bezoeken sinds half september, het idee dat mijn weerstand (ik heb geen overgewicht, een behoorlijke conditie, fysiek aardig sterk, goed eten en goed slapen, geen alcohol, geen rookwaren, niet spuiten/slikken/schuiven) voldoende is om de aanslag van een virus in te kunnen kapselen. Ben wel behoorlijk moe, heb hersteltijd nodig. .

Je doet dus eigenlijk aan P6 om nadien te genieten van supercompensatie, zoals bij het sporten, om er achteraf sterker tegen corona uit te komen?

de duisburg spesjalist
10 oktober 2020, 13:14

ik ben gisteren in aca gold geweest om de cijfers verhouding gewijs gelijk te brengen met Duitslands dan komen we vanzelf uit het rode gebied .:rolleyes:

Herr Fick
10 oktober 2020, 13:15
Wanneer je niezen moet ga je niet naar de meiden,maar ook niet naar je kennissen of je bejaarde ouders
Wees blij dat je in Europa woont,wanneer je het wat donker inziet
In Afrika zijn er bijna geen dokters en in de USA moet je jouw huis verkopen met een hoest

Dus, als ik niet aan P6 doe als ik moet niezen besmet in geen DVP's en omdat we in België goede dokters hebben hoef ik me over Covid geen zorgen te maken, in tegenstelling tot Amerikanen en Afrikanen?

Piet Plezier
10 oktober 2020, 13:15
Goh wat ben je weer eens origineel!

jij moet thuis blijven want jij zit in Quarantaine, jij was on Turkije

de duisburg spesjalist
10 oktober 2020, 13:18
jij moet thuis blijven want jij zit in Quarantaine, jij was on Turkije

jij was toch ook in Roemenië pret is al meer dan 10 dagen terug pp jij hoefde toch oo niet heel je leven in quarantaine :wink2:

Piet Plezier
10 oktober 2020, 13:30
jij was toch ook in Roemenië pret is al meer dan 10 dagen terug pp jij hoefde toch oo niet heel je leven in quarantaine :wink2:

ik ben nu nog in Roemenië ja

phoenix
10 oktober 2020, 20:54
ach herr fick in probeer niet teveel mensen te treffen en natuurlijk weet ik ook wel dat een dvp avond aan avond van dichtbij contact heeft... al weken roepen ze jaja pas op in belgie... nou ik ga daar heen wip met een paar dvp's en rijd weer naar huis..., dat zijn nog minder mensen dan bij een saunaclub in duitsland... waar ik nog neit geweest ben...

Dus je maakt nauwelijks kans om besmet te worden als je voor 20:00 komt, ook als je DVP de avond voordien na 20:00 seks met 10 mannen heeft gehad die dicht bij elkaar in de bar zaten?

stimpy3
10 oktober 2020, 21:49
D'r is eigenlijk een hele andere reden waarom het misschien wel eens beter zou kunnen zijn om de clubs even te mijden: de service is door corona gewoon ondermaats geworden. De formele regels voor betaalde sex zijn 'geen gezichtscontact, anderhalve meter afstand tussen de gezichten van beide partners, dus ook standjes waarbij zo min mogelijk kans op besmetting is.' Dat betekent dus heel veel doggie, reverse cowgirl, en blowjobs met condoom. Natuurlijk kun je geluk hebben, maar ga d'r maar vanuit dat de standaad service echt way, way down is de komende tijd.

Sowieso verwacht ik dat de clubs over een maand weer allemaal dicht zijn omdat de shit weer eens tegen het plafond zit. Ik denk dathet voor ijsberen beter is om tot medio 2022 in winterslaap te gaan en alle cash die je daarmee uitspaart fijn op de bank te zetten.

phoenix
10 oktober 2020, 22:02
ik weet niet met wie jij neukt Stimpy maar ik heb dat nog niet meegemaakt.... en ik geloof dat bijvoorbeeld husky in club22 dat ook niet meemaakt.., vele berichten zijn gewoon zoals het altijd is geweest....

. maar ik kan me natuurlijk vergissen. Beste oplossing is niet meer gaan Stimpy, ik beperk me tot een paar dames, dan is denk ik het risico te overzien... vele verschillende vrouwen is meer risico...

The Joker
10 oktober 2020, 22:52
Vanaf maart/april verwacht ik wel dat we de grootste shit achter ons hebben gelaten, maar nog 5,5 maand een knoop in je pik leggen is nog een aardige rit.
Met de huidige beperkingen in alle saunaclubs is er voor mij toch geen lol meer aan dus ik maak er thuis maar het beste van...

amigo70
11 oktober 2020, 02:35
ik beperk me tot een paar dames, dan is denk ik het risico te overzien... vele verschillende vrouwen is meer risico...

Ongelooflijk dat beren zulke risico's durven nemen.

pret
11 oktober 2020, 02:38

Dat noemen ze risico’s van de hobby. Zo kun je ook net zo goed mogelijk SOA oplopen wat ik velen malen erger zal vinden dan Corona.

pietpotent44
11 oktober 2020, 04:13

De cijfers zullen oplopen.
Maar dat is niet iets om van in paniek te moeten raken, dat is normaal voor de tijd van het jaar.

Maar om de een of andere reden blijven rivm, politici en media het dagelijks aantal positieve testgevallen uiterst interessant te vinden. Want zo kunnen ze zo ongeveer elke dag opnieuw alarm slaan dat er weer meer dagelijkse positieve pcr testen zijn.
In mijn optiek totaal niet interessant, omdat een 'besmetting' op zich weinig zegt (zelfs nog afgezien vd betrouwbaarheid vd test), en het werkelijk aantal besmettingen pakweg een factor 20! hoger ligt (pcr testen is maar topje van ijsberg) en maar 1% van die besmettingen is ernstig, waarvan het gros 70+ of 80+.
Veruit de meeste ijsberen zullen beneden de 60 zijn, en is het percentage nog veel lager dan 1%. En beneden de 50 jaar zelfs dicht tegen de 0% kans om eraan te overlijden.
Indien je geen onderliggende kwalen hebt, en een redelijke gezondheid (niet moddervet) dan heb je voor je eigen gezondheid niks te vrezen.
(Momenteel is ca. 4% van alle dagelijkse Nederlandse doden corona gerelateerd, de overige 96% heeft dus een andere doodsoorzaak.)

Ben wel benieuwd hoe mensen zouden reageren als elke dag in het nieuws het aantal nieuwe griep besmettingen zou worden gemeld. En het aantal doden door (long)kanker.
Zouden we dan ook in paniek raken, en pleiten voor massaal afstand houden en nooit meer roken ? En massaal niet meer naar de clubs gaan uit angst voor een griep besmetting ?
Griep is ook besmettelijk, niet of nauwelijks minder dodelijk dan corona, en ook van de gevolgen van griep kan je op de IC belanden (momenteel 250 corona patienten op IC).

Maar mijn reden om waarschijnlijk voorlopig niet meer te gaan zijn de toenemende restricties, waardoor het nu al niet meer aantrekkelijk is om nog te gaan. En Duitsland ook, of anders toch op korte termijn.
In Sixsens moet je nu eerst reserveren, dan mag je maar 3 uur binnen (met een mondkapje), en dan zie je in plaats van pakweg 60 vrouwen nog maar 10 vrouwen.
De reistijd naar ss is voor mij al het dubbele.

Ik vrees met de steeds verder toenemende maatregelen de komende weken uiteindelijk opnieuw een sluiting. En in Duitsland ook. Dan wordt het pas rond volgend jaar maart ofzo weer interessant vrees ik. Zucht.

Badslippers
11 oktober 2020, 10:39
In mijn optiek totaal niet interessant, omdat een 'besmetting' op zich weinig zegt (zelfs nog afgezien vd betrouwbaarheid vd test)

Daarom zou het voor de beeldvorming handiger zijn als we harde cijfers hebben van mensen die besmet zijn en daadwerkelijk in het ziekenhuis komen en intensieve medische behandeling nodig hebben. Hetzelfde geldt voor de IC. Nu zul je zeggen: "Die cijfers zijn er." Dat klopt maar met harde cijfers bedoel ik dat mensen die met zeer lichte verschijnselen een dag in het ziekenhuis liggen en de klachten dermate licht zijn dat ze na 24 alweer naar huis kunnen niet meetellen. Hetzelfde betreft het aantal overledenen. Welke mensen zijn daadwerkelijk aan Covid19 overleden.

Wat kanker betreft, dat is een ziekte die niet zo'n schommelend beeld laat zien als corona. Het zou opmerkelijk zijn als opeens binnen een week of een maand de cijfers m.b.t. kanker omhoog schieten. Vooral als dat in een bepaald gebied gebeurt. Bovendien zijn er veel verschillende vormen van kanker. Maar ik ben met je eens dat andere ziektes meer slachtoffers maken en dodelijker zijn en dat we daar geen dagelijkse cijfers over presenteren.

phoenix
11 oktober 2020, 10:45
De manier waarop de politiek met ons mensen communiceert en de manier waarop hier in Nederland wordt geregeerd toont mij aan hoe weinig gezag we in Nederland hebben en hoe dom dat 'gezag' in elkaar steekt, Grapperhaus die doodleuk zelf de ander halve meter afstand niet bewaart....iets in mij zegt mij dat hoewel ik dat niemand gun, maar dat deze doldwaze geheimzinnige cijfer bedriegerij veel meer leed veroorzaakt dan men nu kan overzien...en wederom roep ik hier als een roepende in de woestijn.... hef het begrip schaarste op voor het ziekenhuiswezen .....centraliseer en ga op cursus bij de duitsers....

Herr Fick
11 oktober 2020, 13:11
Hetzelfde geldt voor de IC. Nu zul je zeggen: "Die cijfers zijn er." Dat klopt maar met harde cijfers bedoel ik dat mensen die met zeer lichte verschijnselen een dag in het ziekenhuis liggen en de klachten dermate licht zijn dat ze na 24 alweer naar huis kunnen niet meetellen. Hetzelfde betreft het aantal overledenen. Welke mensen zijn daadwerkelijk aan Covid19 overleden?
Dus, een verblijf in het ziekenhuis en zelfs enige tijd bij IC, is eigenlijk als argument te ligt om P6 tijdelijk stop te zetten, op voorwaarde dat je niet dood gaat?

mentholbear
11 oktober 2020, 13:16
De manier waarop de politiek met ons mensen communiceert en de manier waarop hier in Nederland wordt geregeerd toont mij aan hoe weinig gezag we in Nederland hebben en hoe dom dat 'gezag' in elkaar steekt,

Geinig stukje van Arjen over hoe onze 'baas' zichzelf ziet. Of niet ziet :rolleyes:

Vanaf 3:50

https://m.youtube.com/watch?v=uRJwVqx5tJc

stimpy3
11 oktober 2020, 14:36
Dus, een verblijf in het ziekenhuis en zelfs enige tijd bij IC, is eigenlijk als argument te ligt om P6 tijdelijk stop te zetten, op voorwaarde dat je niet dood gaat?

Dan denk je wel veel te makkelijker over corona. De mensen die d'r stevig last van hebben gehad zeggen allemaal 'vergeet maar dat dit net zoiets is als een griepje; dit is echt veel enger en zwaarder" . Daarnaast heb je blaatapende aandachtshoeren zoals maurice de hond en idioten zoals willem engel die roepen dat 'corona net zo dodelikj is als een griepje'. Toch een beetje apart dat niet iedere winter de hele zorg vollocht met grieppatienten die net kunnen ademhalen. Zelfs met die '0.1% dodelijkheid' bij jongeren waar zo vaak mee gepocht wordt door wannabe-experts, zit je met het feit dat je naast die 0.1% nog 0.5% luitjes op de IC krijgt. Met 1 miljoen jongeren tussen de 20 en 30 jaar betekent dat dat er 5000 jongeren op de IC komen. Die plaats is er niet, dus met 1500 IC-plaatsen ga je zo al 3500 doden krijgen omdat ze het niet redden zonder zorg.

Maar goed: zelfs al zou je dat allemaal dikke onzin vinden, dan nog heb je ruwweg een kans van 1 op 10 op 'long covid': langdurige klachten als vermoedheid, moeite met ademhalen, etc. Een wandelingetje naar de supermakrkt kost je een dag om bij te komen, laat staan een ritje naar een club en een beetje ketsen met een dvp daar.

Maar most of all: zelfs al zou de overheid de paysex helemaal vrij laten, dan nog zul je zien dat de dvp's zelf d'r geen zin in hebben. Ze zien het risico gewoon als te groot. Geldt trouwens niet alleen voor dvp's hoor, dat zagen we rond 1918 met de spaanse griep ook met andere beroepen; mensen gaan uit zichzelf in quarantaine en beperken de contacten tot het minimum.

phoenix
11 oktober 2020, 15:22
hoe zit het dan met de dvp's stimpy die er in december vorig jaar zaten en nu nog steeds zitten, zijn die allemaal soms corona immuun? leg me dat eens uit.... ik ken vrouwen zelf die weten dat ze dat hebben gehad en ze gaan rustig verder de kans dat jij daar corona van krijgt is niet zo geweldig groot anders zaten ze inderdaad allang in quarantaine, echter dat is feitelijk niet zo....

pietpotent44
11 oktober 2020, 18:57
Daarnaast heb je blaatapende aandachtshoeren zoals maurice de hond en idioten zoals willem engel die roepen dat 'corona net zo dodelikj is als een griepje'.

Toch een beetje apart dat niet iedere winter de hele zorg vollocht met grieppatienten die net kunnen ademhalen. Zelfs met die '0.1% dodelijkheid' bij jongeren waar zo vaak mee gepocht wordt door wannabe-experts, zit je met het feit dat je naast die 0.1% nog 0.5% luitjes op de IC krijgt. Met 1 miljoen jongeren tussen de 20 en 30 jaar betekent dat dat er 5000 jongeren op de IC komen.

Die plaats is er niet, dus met 1500 IC-plaatsen ga je zo al 3500 doden krijgen omdat ze het niet redden zonder zorg.

Maar goed: zelfs al zou je dat allemaal dikke onzin vinden, dan nog heb je ruwweg een kans van 1 op 10 op 'long covid': langdurige klachten als vermoedheid, moeite met ademhalen, etc.

Maar most of all: zelfs al zou de overheid de paysex helemaal vrij laten, dan nog zul je zien dat de dvp's zelf d'r geen zin in hebben. Ze zien het risico gewoon als te groot.

Daar hebben die blaatapende aandachtshoeren wel gelijk in. Of toch in elk geval in die orde van grootte. In het slechtste geval is corona 2 keer zo dodelijk als een gewone griep. Maar waarschijnlijk minder.

En elk jaar puilen de ICs in het najaar / winter uit. Alleen komt het dan niet zo groot in de kranten. Het klopt wel dat het ziekteverloop van de ernstige corona gevallen op de IC meestal heftiger zijn dan griep. Zoals ademhalingsproblemen.

Verder: er komen geen 5000 jongeren op de IC. Not even close. Momenteel liggen er in Nederland 2 patienten van 30-34 jaar op de IC, 0 patienten van 25-29, en 1 tiener.

En wat die 'blijvende' lange termijn problemen betreft: we moeten nog maar afwachten hoe blijvend dat die zijn. Want we hebben nog maar iets meer dan een half jaar ervaring met dit virus.
Ik heb zelf vroeger als tiener 2 vermoeidheidsvirussen gehad (Pfeiffer en Cytomegalovirus) waar ik lang mee gesukkeld heb. Het was rond mijn eindexamenperiode. 's ochtends bij het ontbijt druppelden de zweetdruppeltjes op mijn bord. Niet overdreven. Totaal kapot. Ik heb daar ruim 2 jaar last van gehad, terwijl er ook mensen met Pfeiffer waren die er al na enkele weken vanaf waren. Maar uiteindelijk ging het toch allemaal over, na meer dan 2 jaar.

In de paysex sector zitten niet de grote risicos. Mensen beneden de 60 zonder onderliggende kwalen hebben niks te vrezen. Uitzonderingen van 1 op een half miljoen (die de talkshows vullen) daar gelaten. Maar hoe erg het ook voor die mensen is, het is statistisch en beleidsmatig gewoon niet relevant.

Eddy_V
11 oktober 2020, 19:25
Maar most of all: zelfs al zou de overheid de paysex helemaal vrij laten, dan nog zul je zien dat de dvp's zelf d'r geen zin in hebben. Ze zien het risico gewoon als te groot. Geldt trouwens niet alleen voor dvp's hoor, dat zagen we rond 1918 met de spaanse griep ook met andere beroepen; mensen gaan uit zichzelf in quarantaine en beperken de contacten tot het minimum.
Voor andere beroepen geldt dat ongetwijfeld en zeker als men in loondienst is, is dat makkelijk te doen zolang de werkgever niet failliet is. Het merendeel van dvp’s echter wil gewoon doorwerken. Het was niet voor niets dat veel van de clubdames privé en in hotels hun klanten ontvingen, adverteerden op de diverse websites of met hun bekende klanten via Whatsapp afspraken. Ook in de periode dat het officieel verboden was.
En dit heb ik niet alleen van horen zeggen ;)

stimpy3
11 oktober 2020, 19:29
Mensen beneden de 60 zonder onderliggende kwalen hebben niks te vrezen.

Als ik zo naar de leeftijden van de stamgasten in PSR en Babylon kijk, dan heeft ruwweg de helft van de klanten daar wel degelijk wat te vrezen :biggrin::cool:

Eddy_V
11 oktober 2020, 19:48
En elk jaar puilen de ICs in het najaar / winter uit. Alleen komt het dan niet zo groot in de kranten. Het klopt wel dat het ziekteverloop van de ernstige corona gevallen op de IC meestal heftiger zijn dan griep. Zoals ademhalingsproblemen.

Puilen de IC’s elk najaar uit ?
Het zou zomaar kunnen maar ben benieuwd waar je dat op baseert. Zelf heb ik dat vanuit de sector zelf nog nooit gehoord maar misschien vertellen ze mij ook niet alles als ik weer eens in één van bestuurskamers zit.
Maar stel dat dit een feit is: dan zijn zeer strenge extra maatregelen onontkoombaar! Want met nog meer extra patiënten in ziekenhuizen en op de IC’s barst het stelsel volledig uit zijn voegen.
Maar dat laatste zou volgens jou niet gaan gebeuren?
Ik ben benieuwd hoe je deze tegenstelling gaat verklaren.
Ik hoop dat je ongelijk hebt met die uitpuilende IC’s in het najaar, want ook ik zit niet te wachten op nog meer vrijheidsbeperkende maatregelen (die voor het grootste deel de belangrijkste doelgroep nog mist ook).

pietpotent44
11 oktober 2020, 20:12
Puilen de IC’s elk najaar uit ?
Het zou zomaar kunnen maar ben benieuwd waar je dat op baseert. Zelf heb ik dat vanuit de sector zelf nog nooit gehoord
Maar stel dat dit een feit is: dan zijn zeer strenge extra maatregelen onontkoombaar! Want met nog meer extra patiënten in ziekenhuizen en op de IC’s barst het stelsel volledig uit zijn voegen.
Maar dat laatste zou volgens jou niet gaan gebeuren?
Ik ben benieuwd hoe je deze tegenstelling gaat verklaren.
Ik hoop dat je ongelijk hebt met die uitpuilende IC’s in het najaar, want ook ik zit niet te wachten op nog meer vrijheidsbeperkende maatregelen (die voor het grootste deel de belangrijkste doelgroep nog mist ook).

Hieronder 4 artikelen van voorbeelden van uitpuilende ziekenhuizen en ICs in voorgaande jaren:

2014 / 2015
https://www.rivm.nl/nieuws/griepseizoen-winter-20142015-zwaarder-en-langer-dan-voorgaande-jaren

2016
https://amp.nos.nl/artikel/2084678-ziekenhuizen-hebben-handen-vol-aan-grieppatienten.html

2018
https://zorgnu.avrotros.nl/amp/item/ics-ziekenhuizen-overvol-door-verkoudheidsvirus/

2018
https://www.ad.nl/binnenland/ziekenhuizen-puilen-uit-van-de-grieppatienten~ab5eb9e0/

Waarschijnlijk krijgen de ICs het ook dit najaar zwaar te verduren.

Maar voorlopig valt het aantal corona patienten op de ICs nog mee: ongeveer 15-20 procent van de piek in maart/april (momenteel zon 250 corona patienten op IC, en zon 600-700 door andere ziektes)
Dat zal nog wel verder stijgen, en het grootste deel wat op de IC ligt is niet corona gerelateerd. We hebben 1400 IC bedden totaal in Nederland (we kunnen nog uitwijken naar bedden in Duitsland in geval van nood, daar hebben ze veel meer). Voorlopig nog geen grote problemen, maar kan mogelijk later nog wel komen.

Voordeel ten opzichte van maart is nu wel dat ze veel beter en sneller corona patienten kunnen behandelen, waardoor mensen veel sneller de IC weer kunnen verlaten, en plaats vrij maken voor anderen.

Willem2
11 oktober 2020, 22:07

Misschien wel, maar is ook eigen verantwoording. Ondanks oplopende cijfers is het totale aantal heel erg laag.

Willem2
11 oktober 2020, 22:10
Kan je niemand besmetten als je je top voelt?

Het is opvallend hoeveel topsporters positief getest worden. Die zijn meestal jong, goed getraind, slank en hebben geen of weinig levensbedreigende ziektes.
Ja, ik begrijp dat ze buitengewoon veel getest worden. De meeste topsporters voelen zich altijd top.

Willem2
11 oktober 2020, 22:15
Dus, hoe meer we naar P6 gaan hoe lager het aantal besmettingen wordt?

Nee, maar je bouwt wel weerstand op.
In het geval van corona is het wel de vraag of dat iets helpt ...

Picasso 1
11 oktober 2020, 23:12
Daarom zou het voor de beeldvorming handiger zijn als we harde cijfers hebben van mensen die besmet zijn en daadwerkelijk in het ziekenhuis komen en intensieve medische behandeling nodig hebben. Hetzelfde geldt voor de IC. Nu zul je zeggen: "Die cijfers zijn er." Dat klopt maar met harde cijfers bedoel ik dat mensen die met zeer lichte verschijnselen een dag in het ziekenhuis liggen en de klachten dermate licht zijn dat ze na 24 alweer naar huis kunnen niet meetellen. Hetzelfde betreft het aantal overledenen. Welke mensen zijn daadwerkelijk aan Covid19 overleden.

De cijfers van Worldometer vatten samen wat landen zelf opgeven. De enige kolommen die ik belangrijk acht zijn "New Deaths" en "Serious, Critical". Met name de totaalstand dus van Serious, Critical is mijn inziens belangrijk. Sterker nog, als het aantal besmettingen vermenigvuldigen en het aantal doden en kritieke gevallen blijven bij deze aantallen dan zie ik dat juist als goed nieuws (betekent dat de mortaliteit en kritieke gehalte van de besmetting afneemt) en niet als een situatie die een lockdown vereist.

34319

wervelwind
11 oktober 2020, 23:18
Het is opvallend hoeveel topsporters positief getest worden. Die zijn meestal jong, goed getraind, slank en hebben geen of weinig levensbedreigende ziektes.
Ja, ik begrijp dat ze buitengewoon veel getest worden. De meeste topsporters voelen zich altijd top.

Dat ze positief getest worden is niet zo vreemd; ze zijn namelijk net zo vatbaar om het virus te krijgen. Wat telt is dat fitte en slanke mensen veel kleinere kans hebben om er erg ziek van te worden.

stimpy3
11 oktober 2020, 23:43
Dat ze positief getest worden is niet zo vreemd; ze zijn namelijk net zo vatbaar om het virus te krijgen. Wat telt is dat fitte en slanke mensen veel kleinere kans hebben om er erg ziek van te worden.

Dat wordt vaak geroepen, en voor een deel is dat ook zo, maar het lijkt er ook op dat mensen met een bepaalde genetica / receptortypes harder geraakt worden dan anderen. En daar kom je pas achter als je het krijgt. Er zijn iets teveel verhalen van mensen met een prima conditie die door het virus in een wrak veranderden en het maar net redden op de IC.

kempie
11 oktober 2020, 23:43

En kunnen de ouders tieners en kids niet even thuis houden ipv naar school laten gaan, een veel grotere groep waar het virus flink rondwaard. Heb over grote uitbraken en besmetingshaarden bij saunaclubs nog niks gehoord.

Piet Plezier
12 oktober 2020, 05:21
En kunnen de ouders tieners en kids niet even thuis houden ipv naar school laten gaan, een veel grotere groep waar het virus flink rondwaard. Heb over grote uitbraken en besmetingshaarden bij saunaclubs nog niks gehoord.

dat zal je ook niet horen, want de meeste zeggen dat ze nooit bij de hoeren komen
Dus dat zal ook niet gebeuren denk ik

Slumme
12 oktober 2020, 07:11
Je leeft maar 1 keer

Dit is nu waar het omgaat.....
Deze quote zegt alles over onze Pietje.....
Ikke ikke ...egoistiser kan niet.....!!

WANDELAAR5
12 oktober 2020, 08:14
Hieronder 4 artikelen van voorbeelden van uitpuilende ziekenhuizen en ICs in voorgaande jaren:
2014 / 2015
https://www.rivm.nl/nieuws/griepseizoen-winter-20142015-zwaarder-en-langer-dan-voorgaande-jaren
2016
https://amp.nos.nl/artikel/2084678-ziekenhuizen-hebben-handen-vol-aan-grieppatienten.html
2018
https://zorgnu.avrotros.nl/amp/item/ics-ziekenhuizen-overvol-door-verkoudheidsvirus/
2018
https://www.ad.nl/binnenland/ziekenhuizen-puilen-uit-van-de-grieppatienten~ab5eb9e0/

De eerste link zegt niets over de ICs. “Door de griepgolf is het iets drukker in ziekenhuizen dan gebruikelijk.”
De tweede link zegt “Volgens de Nederlandse Vereniging van Ziekenhuizen zijn het drukke tijden voor ic-personeel. "Ze rennen de benen onder hun kont vandaan“, maar niets over het bereiken van de maximale capaciteit.
De derde link gaat over het RS virus. Dat treft alleen babies en gaat dus over de kinderICs.
De vierde link zegt dat de ziekenhuizen vol liggen en patiënten met ademhalingsproblemen naar de IC moeten. Maar niets over bereiken van de IC capaciteit.

Maar goed, feit is dat de capaciteit van de IC’s de laatste jaren maar net toereikend was, operaties werden afgezegd omdat er lokaal geen capaciteit was en het capaciteitsorgaan publiceert al jarenlang een tekort aan IC verpleegkundigen. En dat liep met Corona voor het eerst landelijk compleet uit de hand.

phoenix
12 oktober 2020, 09:43
das gelul pietje, als jij in een sauanclub als dame van plezier corona hebt dan weten ze dat heel snel bij het Gesundheitsambt, die namen en telefoonlijst zijn neit voor niets...einfach omdat er controles zijn zoals bijvoorbeeld de soa test bij fkk van Goch...

en natuurlijk zijn er genoeg mensen die nog nooit naar de hoeren zijn geweest..., alleen het Gesundsheitsmabt weet dat ... wel

Picasso 1
12 oktober 2020, 10:35
das gelul pietje, als jij in een sauanclub als dame van plezier corona hebt dan weten ze dat heel snel bij het Gesundheitsambt,

Denk het niet. Zou moeten samenvallen met dat aanwezigen zich in dezelfde korte periode na hun aanwezigheid laten testen.

Heeft hier iemand ook maar één keertje een telefoontje ontvangen inzake een gelegenheid waar die zich heeft geregistreerd en waarbij bij een medebezoeker een besmetting is geconstateerd?

sofaking
12 oktober 2020, 10:43
dat zal je ook niet horen, want de meeste zeggen dat ze nooit bij de hoeren komen
Dus dat zal ook niet gebeuren denk ik

Tot er iemand van het personeel ziek wordt.
Dan gaat de tent vermoedelijk wel een tijdje dicht

mentholbear
12 oktober 2020, 15:41
das gelul pietje, als jij in een sauanclub als dame van plezier corona hebt dan weten ze dat heel snel bij het Gesundheitsambt, die namen en telefoonlijst zijn neit voor niets.

Uitgaande dat iedereen braaf telkens alles correct heeft ingevuld. Als het merendeel wat gefantaseerd heeft, dan mis je een (kleine) uitbraak misschien alsnog.

deket
12 oktober 2020, 15:52
ik ben nog niemand tegengekomen die ooit gebeld of gemaild of wat dan ook geweest is betreffende een plaats waar hij is geweest en er een besmetting heeft aangetroffen,nog niemand!! Die contactopsporing,is een grote grap,niets efficient
beter zulke dingen via de huisarts regelen
een voorbeeldje , in Brussel lijkt het aantal besmettingen aan het escaleren,redenen heb ik aangehaald in het Coronatopic
maar tot op heden zijn de bezoekerslijsten van de Brusselse horeca nog nooit geraadpleegd,door de contactonderzoekers, nog nooit!

mentholbear
12 oktober 2020, 17:12
Ben benieuwd hoe die corona app het dan gaat doen, als contactformulieren in de horeca enzo weinig hebben bijgedragen.

Herr Fick
12 oktober 2020, 17:43
...maar tot op heden zijn de bezoekerslijsten van de Brusselse horeca nog nooit geraadpleegd,door de contactonderzoekers, nog nooit!

Die lijsten worden alleen opgevraagd als een patiënt meldt dat hij in het desbetreffende etablissement geweest is, denk ik.

mentholbear
12 oktober 2020, 17:53
Die lijsten worden alleen opgevraagd als een patiënt meldt dat hij in het desbetreffende etablissement geweest is, denk ik.

Vragen de GGD's dat uberhaupt aan de patiënten? Welk restaurant musea, enzo wat ze de afgelolen 14 dagen bezocht hebben?

Badslippers
12 oktober 2020, 19:12
Heeft hier iemand ook maar één keertje een telefoontje ontvangen inzake een gelegenheid waar die zich heeft geregistreerd en waarbij bij een medebezoeker een besmetting is geconstateerd?

Of . . . heeft iemand hier een test ondergaan en werd toen de mededeling gedaan dat hij postief was? En belangrijker nog, welke aanvullende vragen werden vervolgens gesteld aan de positief bevonden persoon? En werd er vervolgens mededeling gedaan hoe het contactonderzoek zou verlopen? Dus, is er informatie uit de eerste hand hoe e.e.a. in zijn werk gaat?

maar tot op heden zijn de bezoekerslijsten van de Brusselse horeca nog nooit geraadpleegd,door de contactonderzoekers, nog nooit!

Dit illustreert mijn punt deket. Hoe weet jij dat die bezoekerslijsten nog nooit geraadpleegd zijn door contactonderzoekers. De Brusselse café's , restaurants, bars vormen een zeer groot segment binnen de Brusselse horeca. Nu weet ik dat je een zeer uitgebreid netwerk hebt binnen de politiek, de horeca, seksbars, louche tenten en pandjesbazen. Sterker, je tentakels reiken zelf tot de Antwerpse en Brusselse maffia en onderwereld. Wellicht dat contactonderzoekers telefoneren met de kroegbazen i.p.v. op werkbezoek gaan.

deket
12 oktober 2020, 19:39
heb nu eenmaal een brede interesse,maat BS
maar de echte reden blijkt dat het federale(landelijke)IT platform niet werkt
Volgens de regionale contactonderzoekers komt de juiste informatie nog niet door via het federale IT-platform
dat platform heeft nog geen gegevens over de horecabezoekers
het lijkt hilarisch maar toch triestig,; regionale contactonderzoekers krijgen via hun computer van het federale IT_platform de instructies om mensen die positief getest hebben op het nieuwe Coronavirus op te bellen. Zij moeten dan vragen met wie ze in contact waren en in welke horecagelegenheden zij geweest zijn,deze gegevens moeten zij dan in hetzelfde programma noteren,waarna zij vanwege de privacyregels zelf niet meer aan die informatie komen
zo een meisje op zo een callcenter van een contactcentrum( ik ken niet alleen dvps he BS) heeft op een hele werkdag amper een telefoontje te doen
denkt men nu echt dat men de contacten tegen een wildvreemde jong iemand gaat vertellen? zulk moet via de huisarts

Herr Fick
13 oktober 2020, 19:47
GGD hebben we niet in België, maar de contactopsporingslui vragen dat. Als je echter niet zegt waar je hebt uitgehangen loopt het spoor dood.

Picasso 1
13 oktober 2020, 22:03
Of . . . heeft iemand hier een test ondergaan en werd toen de mededeling gedaan dat hij postief was? En belangrijker nog, welke aanvullende vragen werden vervolgens gesteld aan de positief bevonden persoon? En werd er vervolgens mededeling gedaan hoe het contactonderzoek zou verlopen? Dus, is er informatie uit de eerste hand hoe e.e.a. in zijn werk gaat?

Dit illustreert mijn punt deket. Hoe weet jij dat die bezoekerslijsten nog nooit geraadpleegd zijn door contactonderzoekers. De Brusselse café's , restaurants, bars vormen een zeer groot segment binnen de Brusselse horeca. Nu weet ik dat je een zeer uitgebreid netwerk hebt binnen de politiek, de horeca, seksbars, louche tenten en pandjesbazen. Sterker, je tentakels reiken zelf tot de Antwerpse en Brusselse maffia en onderwereld. Wellicht dat contactonderzoekers telefoneren met de kroegbazen i.p.v. op werkbezoek gaan.

Contactonderzoek...

34344

Why the fuck zitten we massaal al wekenlang registratieformulieren in allerlei gelegeheden in te vullen als ze voor geen ene fuck worden gebruikt?

orgasmaddict
15 oktober 2020, 11:06
Wie het weet mag het zeggen.
Ik bezocht gisteren een dame in de Duisburgse Laufhäuser, en die vertelde me dat de registratieformulieren opgehaald, verscheurd en weggegooid worden.
Vorige week vond de dame die ik bezocht het ook niet nodig dat ik dat formulier invulde. Weer een andere dame zei dat van de bezoekers die ze kreeg slechts de helft het formulier invulde.
Dit is Duitsland, één van de weinige landen die slechts code geel heeft.

nl-1813
15 oktober 2020, 11:56
Duitsland, code geel? De Duitse overheid had eergisteren al 40 steden en districten tot code rood verklaard en dagelijks volgen er meer. In NRW zijn zeker Keulen en Dusseldorp rood. Ik dacht Essen ook.
In het kader van de herfstvakanties weigerden diverse deelstaten gasten uit rode regio's in het eigen land.
Via de media waarschuwt de Duitse overheid de burgers om te controleren wat in eigen land wel en niet mogelijk is. Kan dus per district (Kreis) en per Gesundheitsamt als dag en nacht verschillen.
In Mecklenburg-Vorpommern moet men ondanks het overleggen van een actuele test 14 dagen in quarantaine of anders ter plaatse een 2de test ondergaan. In Thueringen daarentegen was iedereen welkom. Gisteren lang overleg tussen de 16 deelstaten en de Bundeskanzelerin met betrekking tot eenluidende regelgeving.

Zelfs als je als Nederlander 24 uur over de grens met onze oosterburen mag, moet je je bedenken of dat alles voor je eigen gezondheid en die van je naasten waard is? Vooral NRW verschiet de laatste dagen heftig van kleur.

Jack42
15 oktober 2020, 16:31
Duitsland, code geel?

Jazeker, orgasmaddict bedoelt dat Nederland (Buitenlandse Zaken) nog steeds code geel hanteert als reisadvies voor Duitsland.

marcelasnl
15 oktober 2020, 17:28
Donnerstag, 15. Oktober

17:17 Uhr: Niederlande und Frankreichs Grenzregion als Risikogebiete eingestuft

Die Bundesregierung hat die ganzen Niederlande, das gesamte französische Grenzgebiet zu Deutschland und erstmals auch Regionen in Italien und Polen mit Wirkung ab dem kommenden Samstag zu Corona-Risikogebieten erklärt.
https://www.derwesten.de/panorama/vermischtes/corona-covid-19-deutschland-coronavirus-risikogebiet-zahlen-rki-angela-merkel-neuinfektionen-id230644730.html

marcelasnl
19 oktober 2020, 16:54
Grensoverschrijdende corona-besmettingen: extra maatregelen na uitbraak in Gronau

De Duitse autoriteiten schrijven de toename van het aantal coronagevallen voor een deel toeschrijven aan activiteiten die aan de andere kant van de grens plaatshadden. Met name in Gronau blijken nieuwe coronapatiënten het virus onder meer te hebben opgelopen tijdens hun werk bij een niet nader genoemd vleesverwerkingsbedrijf in Nederland. Ook Turkse en Aramese bruiloften die de afgelopen tijd aan beide kanten van de grens plaatshadden worden opgevoerd als belangrijke besmettingshaard.

Opvallend is dat burgemeester Rainer Doetkotte van Gronau vorige week Nederlanders opriep om niet voor boodschappen of dagtripjes over de grens te gaan. Nederland geldt voor de oosterburen als risicogebied. Hoewel het is toegestaan om - zonder negatieve coronatest - voor korte bezoekjes over de grens te reizen, wil Doetkotte met de verspreiding van het coronavirus beperken.
https://www.tubantia.nl/enschede/grensoverschrijdende-corona-besmettingen-extra-maatregelen-na-uitbraak-in-gronau~a9f2d17d/

seksenfun
22 november 2020, 09:57
Moet je niet totaal hopeloos zijn (geworden) als je onder zo'n omstandigheden gaat neuken :smoke: ?

deket
22 november 2020, 21:39
Zegt hier nu iemand dat je hopeloos moet zijn om in deze omstandigheden te neuken terwijl die zelfde persoon 11uren in een trein zit op zoek naar een saunaclub in Oostenrijk en toen hij schijnbaar volgens zijn aankondiging op een ander forum een Zwitsers club ging bezoeken op dat moment in de Aarschotstraat werd gesignaleerd
Maar,soit ik verbaas mij nergens meer om
Alleen nog niet gek lang geleden kondigde hij zijn afscheid aan om zich op de internetdates te gaan richten
Ondertussen waarschijnlijk achter gekomen waar ze hem voor gewaarschuwd hebben. Je gaat niet zo een mooie zoals in clubs scoren, tenzij je knap bent of rijk.

wervelwind
22 november 2020, 23:02
Deket ik ken jou en S&F niet persoonlijk en heb tevens part noch deel aan hetgeen er blijkbaar ooit tussen jullie voorgevallen is.
Ik vind jouw bijdragen hier meestal plezierig om te lezen, informatief en ook al eens grappig. Dus denk ik dat je in het echt een prima kerel bent. Dat denk ik van hem ook.

Daarom verbaas ik me er telkens weer over dat je het nodig blijft vinden om sneren uit te delen naar S&F ( die ik nogmaals niet ken dus ik spreek me niet uit over jullie onenigheid op zich) als hij iets schrijft wat jou niet bevalt.
Het laat mij koud wat anderen van elkaar vinden maar hecht wel waarde aan een bepaalde sfeer hier, waar we best eens elkaar netjes de maat kunnen nemen maar elkaar verder met rust laten. En ik denk dat jij daar ook waarde aan hecht gezien het gros van je bijdragen.

deket
22 november 2020, 23:22
je hebt gelijk,betreffende mijn kritiek
Echter zijn post stond eerst in het topic van Sixsens,de moderator heeft het hier apart gezet en ik weet, omdat de eigenaar een vriend is(nou ja,wat heet vriend),hoe begaan hij met zijn zaak is,en in de mate van het mogelijke zijn best doet. ,Het moet demotiverend werken zijn om altijd dat gezeur te lezen,keer op keer, terwijl een club houden in de gegeven omstandigheden geen sinecure lijkt,ook zijn vrouw is de kritiek btw beu
Indien ik hem,de eigenaar van Sixsens dus, was,ik genoot van mijn verdere dagen onder een zuiderse zon en trok me van die gedemoraliserende kritiek niets meer aan

wervelwind
23 november 2020, 00:33
Ik heb ook enorm veel respect voor hoe Sixsens zich door deze tijd heen worstelt. Ik ben nog niet geweest sinds maart (waar ik veel spijt van heb) maar ga er hopelijk komend weekend heen ook al is het maar voor 3 uur.

mentholbear
23 november 2020, 03:46
maar ga er hopelijk komend weekend heen ook al is het maar voor 3 uur.

Dus je antwoord op de topic vraag is dus nee ;)

Tja, als ik de cijfers zo bekijk, loop ik in m'n supermarkt meer kans op corona, dan wanneer ik in SS de tong van een DVP in m'n keel heb zitten...

bebert
23 november 2020, 04:38
Tja, als ik de cijfers zo bekijk, loop ik in m'n supermarkt meer kans op corona, dan wanneer ik in SS de tong van een DVP in m'n keel heb zitten...
Tja ik denk dat jij de risico's volledig verkeerd inschat (by the way, risico's inschatting en beheersing in bedrijven is mijn beroep)

wervelwind
23 november 2020, 06:36
Dus je antwoord op de topic vraag is dus nee ;)

Inderdaad ;)
Ik vermoed dat de gemiddelde DVP al lang immuniteit heeft opgebouwd aangezien zij beroepshalve altijd al in de frontlinie zitten. Het virus was sowieso al eerder in Europa dan begin dit jaar. Ik schat daarom in dat ik het eerder krijg van iemand waarmee ik zit te eten dan van een DVP.

FOEF
23 november 2020, 09:28
Ik heb ook enorm veel respect voor hoe Sixsens zich door deze tijd heen worstelt. Ik ben nog niet geweest sinds maart (waar ik veel spijt van heb) maar ga er hopelijk komend weekend heen ook al is het maar voor 3 uur.

Komt er een verslagje?

wervelwind
23 november 2020, 09:30
Komt er een verslagje?

Ja.

Player
23 november 2020, 11:40
Het laat mij koud wat anderen van elkaar vinden maar hecht wel waarde aan een bepaalde sfeer hier, waar we best eens elkaar netjes de maat kunnen nemen maar elkaar verder met rust laten. En ik denk dat jij daar ook waarde aan hecht gezien het gros van je bijdragen.Heel blij dit te lezen. Uiteraard is de Club gefrustreerd door hoe ze nu moeten werken. Elke post die niet laaiend enthousiast is, moet daarom niet als een aanval of als onterecht worden afgedaan.

Tot wanneer het oude normaal terugkeert, hopelijk vroeger dan later volgend jaar, zal dat wel zo blijven. Clubbeleving etc zijn onder deze omstandigheden dan ook niet te verwezenlijken.

Badslippers
23 november 2020, 12:13
Laat het rusten deket. Concentreer je op je zinvolle bijdragen voor dit forum en haar lezers.

Herr Fick
24 november 2020, 17:25
...Je gaat niet zo een mooie zoals in clubs scoren, tenzij je knap bent of rijk.

Jammer dat ik niet rijk ben ...maar ach, ik ben een budgetbeer:)

Herr Fick
24 november 2020, 17:39

De cijfers zijn nog altijd veel slechter dan toen ik dit draadje startte. We zullen ons nog even moeten inhouden, beste medeberen.

Player
9 december 2020, 23:00
Ik denk dat er heel wat beter thuisblijven. Klagen over service en upselling voor PZC en TZ. Komt het dan bij hen niet op dat service vaak te maken heeft met de sympathie die de dame in kwestie voelt voor de klant en de algemene hygiëne? Maw, bij sommige klanten zal deze service van harte zijn en "gratis" in het basispakket. Bij minder frisse klanten zal dit zuinig met tegenzin zijn en enkel tegen extra euro's. Het goed recht van de dame in kwestie, dunkt me.

mentholbear
10 december 2020, 00:49
Komt het dan bij hen niet op dat service vaak te maken heeft met de sympathie die de dame in kwestie voelt voor de klant en de algemene hygiëne?

Precies, de dames neuken me graag gratis. Niet doorvertellen hoor! ;)

Ik ben het met je eens dat in normale tijden geldt, en nu ook deels wellicht (misschien met name bij hun vaste klanten die ze niet voor het hoofd willen stoten). Maar dat corona heerst, speelt denk ik bij menig DVP ook een rol. Of ze er zelf vrees voor hebben, of dat ze bij proberen te sprokkelen door daling in aantal bezoekers/klanten.

Maar je hebt gelijk. Kan beter thuis blijven. Zoals ik al vaker zei ben ik kwa dames de moeilijkste niet.
Maar dat er geen onbeperkt voederbakken plunderen bij Sixsens is, is natuurlijk onacceptabel voor deze veelvraat :roll:
Gaan klagen doe ik echter niet. Net als de dames met upselling, blijf ik wijselijk bij ze vandaan...

Herr Fick
10 december 2020, 06:01
Up selling of down selling? Geen selling is voorlopig de enige optie. Niet alleen voor P6 trouwens. Onmiddellijk alle niet essentiële winkels terug dicht. Avondklok om 22 u. Grenzen enkel open voor wie naar het werk moet. Indien niet => OK, dan maar longen uitkotsen op intensieve.

Player
10 december 2020, 07:38
Gaan klagen doe ik echter niet. Net als de dames met upselling, blijf ik wijselijk bij ze vandaan...Gaan klagen voor niet TZ, niet PZC of upselling is wat belachelijk. Ik heb al eens een dame een klant gewoon zien weigeren terwijl ze helemaal niet busy was. Ga je dan ook klagen? Haar goed recht, toch. Als een klant te afstotelijk, oud of vies is, geef ik de dame in kwestie 100% gelijk. Daarom ontgaat mij de zin van paspoortjes. De beschreven service is zeker geen standaard voor elke klant. Ik ben al vaak dames tegengekomen die beschreven worden als niet TZ terwijl ze het vol overgave bij mij deden. Maar goed, klanten die in Coronatijd denken dat dat misbruikt wordt, blijven beter even weg.

Wat als Club wel nuttig is, dat men vraagt bij het verlaten van de Club of alles naar wens was. En bij nieuwe dames dat de Thekes vragen wat je ervan vind. Zo hou je als Clubleiding de vinger aan de pols. In Duitse Clubs waar ik kom, doet men dit altijd.

deket
10 december 2020, 14:28
blijnaar begrijpt men het nog altijd niet
Natuurlijk hebben DVPs recht om TZ en PZC te weigeren ,in een saunaclubs werken ze bovendien zelfstandig
Er zijn bordelen zat waar de meiden verplicht moeten TZ en PZC,kan er zo een aantal opnoemen,ook in Nederland en dat is niet goed
vroeger had je soms in saunaclubs beeldmooie meiden waarvan iedereen het spijtig vond dat ze nooit TZ deed,ook in Sixsens was er ooit zo iemand,die daarna naar de Aarschotstraat ging werken,maar indien ik dantegen een zo echte deketmeid vroeg,wil er extra voor betalen;zij wel aan TZ deed,ook daar is niets mis mee,tenzij er weer zijn die beweren dat men er de markt mee gaat storen
Maar de kern van de zaak is dat schijnbaar meiden iets ergs als Corona misbruiken om dan te zeggen tegen de klanten,maar voor bijbetaling doe ik wel aan pzc en tz, dus dan is gezondheid niet de motivatie,maar een drogreden!

mentholbear
10 december 2020, 15:00
Daarom ontgaat mij de zin van paspoortjes. De beschreven service is zeker geen standaard voor elke klant. Ik ben al vaak dames tegengekomen die beschreven worden als niet TZ terwijl ze het vol overgave bij mij deden. Maar goed, klanten die in Coronatijd denken dat dat misbruikt wordt, blijven beter even weg.

Wat als Club wel nuttig is, dat men vraagt bij het verlaten van de Club of alles naar wens was. En bij nieuwe dames dat de Thekes vragen wat je ervan vind. Zo hou je als Clubleiding de vinger aan de pols. In Duitse Clubs waar ik kom, doet men dit altijd.

Paspoortjes zijn geen garanties. 10 positieve van deze fanboy, betekent bijvoorbeeld niet dat het de smaak van een ander hoeft te zijn. Maar het geeft imho wel een indicatie. Als er pagina's vol verschillende positieve recensies, dan vermoed ik dat het geen slechte kamer gaat worden. Hoe hoog of laag je de lat legt, ligt natuurlijk aan jezelf.
Aan de andere kans, als er vele ervaringen zijn dat een DVP haar afspraken niet nakomt, dan acht ik de kans groot dat die vos haar streken niet verleerd zal zijn.

Het scheelt natuurlijk ook nog dat je bij een SC een slechte kamer kunt afbreken. Maar bij de ramen betaal je bijvoorbeeld vooraf, en kans op restitutie is nihil. Voor iemand die eens in de maand of nog langer de tijd of centen eindelijk heeft voor een kamertje, kan het dan best balen zijn om met een klapekster opgescheept te zitten.
Ook heb je mensen die sociaal wat minder vaardig zijn en de krenten niet zo goed uit de pap weten te vinden, en er zullen vast nog wel andere redenen bestaan waarom paspoortjes nuttig kunnen zijn voor sommigen.

Ik kan het inderdaad wel waarderen als zo een vraag vanuit de club komt. Vooral als ze er ook naar handelen. Geregeld gezien dat bij een volgend bezoek ze iets aangepakt hebben. Zo hadden ze bij SC Venus direct na m'n opmerking over het ontbreken van een stoel of kruk, a la minute iets in de smalle kleed ruinte gezet. En een paar bezoekjes later was het vervangen door een poef.
Of in Samya dat ze geen fohn hadden. Oh die hebben ze wel, maar dan in de andere kleedruimte... Hoe moet je dat nou weten, zonder sticker ofzo. Nadien hadden ze er volgens mij eentje buiten het toilet gezet.
Maar heb ook wel es gehad dat ze zeiden, tja onze fohn is al weken kapot en moet nog es geregeld worden. Was niet zo een dure inbouw ding, maar een huis tuin keuken hand fohn die je voor een tientje bij de Action ofzo kunt halen. Of verhalen gelezen dat bij slechte ervaring met een DVP de theke simpel weg zegt dat je soms wel es een mindere te pakken kunt hebben...

mentholbear
10 december 2020, 15:04
Maar de kern van de zaak is dat schijnbaar meiden iets ergs als Corona misbruiken om dan te zeggen tegen de klanten,maar voor bijbetaling doe ik wel aan pzc en tz, dus dan is gezondheid niet de motivatie,maar een drogreden!

Ik zie het meer als dat ze je dat risico/ongemak/onplezier laten afkopen. Net als dat sommige dames met PZC,TZ, e.a. doen. Lopen ze ook meer risico op een SOA. Is dat dan ook een drogreden?

Player
10 december 2020, 15:28
Ik zie het meer als dat ze je dat risico/ongemak/onplezier laten afkopen. Net als dat sommige dames met PZC,TZ, e.a. doen. Lopen ze ook meer risico op een SOA. Is dat dan ook een drogreden?Uiteraard is het een afkoopsom/risicopremie. De reden op zich is niet relevant. Als klant heb je de keuze, de dame is niets verplicht.

Herr Fick
10 december 2020, 19:15
Euh ... ging dit draadje er niet over of het met deze coronacijfers nog verantwoord is om DVP's te bezoeken? :rolleyes:

mentholbear
10 december 2020, 20:07
Off-topic-bear strikes again, sorry :redface:

Maar hey, ik begon er niet mee :roll:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56402-Kunnen-we-niet-beter-even-thuisblijven&p=725981#post725981

Rotta
11 december 2020, 15:26
Ik blijf niet thuis.
Je leeft maar 1 keer en zo lang ik nog dames kan bezoeken doe ik het ook. Immers in Nederland is alles nog steeds open.
Trouwens sinds corona veel dames bezocht en nog steeds geen corona verschijnselen.
Ik ben een jonge, sprortieve en vitale kerel en de corona zal dus op mij wel geen vat hebben.

Herr Fick
11 december 2020, 17:32
Interessante stelling. En je hebt vast door je jeugdige, sportieve vitaliteit nog niemand besmet. Carry on.

phoenix
11 december 2020, 19:04
Herr fick ik doe werk waar ik de hele dag bloot sta aan virus... maar dit kabinet is nu eenmaal on-navolgzaam en doet echt maar wat, dat gelul over thuisblijven.. ik blijf thuis omdat helemaal geen zin heb ik in raamprostitutie... en ik allerlei regeltjes liever ook kwijt dan rijk ben, neem nou dat wat er nu speelt in sixsense, de eerste keer ging nog in juli augustus....... in bepaald werk raak je gewoon besmet , maar dat raak je ieder jaar. weer opnieuw.. dus ik ben er echt niet meer bang voor... ik heb al allerlei antistoffen aangemaakt... en te lang met snotneuzen en 5 maanden aan een stuk reukverlies rondgelopen.... mij maak je niet meer gek... ik ruik sinds maart uitstekend... en ja toen zou corona begonnen zijn, laat me niet lachen.... de enige waarvan we zeker weten dat die iedere december maand weer langskomt is st Nicolaas....

Nulnulzeseneenhalf
11 december 2020, 23:22
de enige waarvan we zeker weten dat die iedere december maand weer langskomt is st Nicolaas....

Ik help het jou hopen, maar ik ben er bang voor dat ook die zekerheid verdwijnt.

Herr Fick
13 december 2020, 07:59
.. dus ik ben er echt niet meer bang voor....
OK, maar moeten anderen dan niet bang van jou zijn?

schoolmeester
13 december 2020, 09:05
phea doet niemand geen vlieg kwaad.
Hij valt alleen dames lastig met dikke konten en tieten.

Groet, schoolmeester.

mentholbear
13 december 2020, 12:34
Ik heb wel een dikke kont en intussen ook wel een A cupje, maar gelukkig ben ik geen vrouw :roll:

Maar on topic, vrees ik dat we dinsdag niet te horen gaan krijgen of we niet beter even thuis kunnen blijven, maar moeten blijven (na 20:00) en menig winkel dicht.

Husky
13 december 2020, 16:45
Ik blijf absoluut thuis:)de mooie DVP komen bij mij thuis,ze komen graag,de gezelligheid word op prijs gesteld en ze trekken het vel financieel gezien niet over mij oren:freu:
Ben zo blij dat ik in de loop der saunaclubjaren een prima netwerk opgebouwd heb,mijn whatsapp ratelt de hele dag:freu:
Heerlijk om in je eigen mancave een erotisch feestje te mogen bouwen!!

phoenix
13 december 2020, 19:55
beste meneer Fick, sinds oktober in belgie de deuren van het bordeel zijn dichtgegaan kom ik bij weinig mensen over de vloer en ik kom niet in ene bordeel... helaas... , wel overal ander halve meter afstand.. en zelfs de ramen op ene kier als ik samen met mijn maat naar een sauna rijd
ook bij hem neem ik afstand....

OK, maar moeten anderen dan niet bang van jou zijn?

deket
22 december 2020, 23:41
zou toch maar voorzichtig zijn,; enkele dagen terug hebben de flikken een inval gedaan in een motel in het OostVlaamse Wetteren,dat bekend staat bij de escortdames (dus kamers van enkele uren)en hebben een dvp en haar klant kunnen betrappen in volle aktie, zwaar beboet. Weet niet of deze laatste met zijn vrouw of vriendin zou samenwonen,zoja hoop ik voor hem dat de vrouw niet de post opendoet met de bekeuring
hopelijk voor de dvp had hij haar wel al betaald,het zal beiden immers genoeg kosten

hermogalegin
24 december 2020, 07:50
Onder de huidige omstandigheden is het beter om thuis te blijven.

Brad Clitt
24 december 2020, 08:18
Toen ik gisteravond vanuit België naar huis ging stond er aan het eind van de parking bij Boorsem een wagen van de marechaussee. Gelukkig heb ik een zwarte auto, die valt niet zo op in het donker. Vind het toch wat ongemakkelijk worden zo, ondanks dat ik naar mijn mening essentiële verplaatsingen maak.

WANDELAAR5
24 december 2020, 09:16
Nu kan het nog. Vanaf morgen kunnen ze je aanhouden en om een negatief Corona testbewijs vragen van maximaal 2 dagen oud. En krijg je een boete als je die niet kunt tonen. Dan moet je Iubita (ik neem aan dat daar je grote noodzaak zit) naar Nederland laten komen.

Brad Clitt
24 december 2020, 10:01
Alleen als je langer dan 48 uur in België wil verblijven moet je een negatieve test kunnen tonen. Was weer wat onduidelijkheid over, maar staat nu ook op de site van buitenlandse zaken bij reisadvies. Ik ga overigens niet naar België voor een zekere dame, die woont daar niet maar gewoon in haar thuisland sinds enkele maanden. Maar dat gaat eigenlijk niemand iets aan, behalve mij natuurlijk.

Player
24 december 2020, 10:20
Een negatieve test is idd enkel een voorwaarde als de verblijfsduur meer dan 48u was. Bij reizen met trein, vliegtuig of boot zal dit altijd vereist zijn voor niet-verblijfhouders in België. En het blijft altijd afwachten hoe de federale politie hiermee omspringt bij grenscontroles. Maar Nederland schrijft wel een 10 dagen thuisquarantaine voor aan haar onderdanen als ze uit België terugkeren (rode zone). Dus lijkt me een patstelling.

Verbazend genoeg stagneren de besmettingen in België al enkele dagen rond de 2500 gevallen per dag. Nog ver weg van de 800 die als doel werd gesteld voor einde 2021, maar een stuk beter dan de meeste andere Europese landen (België staat op nr 7 van laagste besmettingen in Europa). En dat ondanks overvolle ondergrondse parkings in Antwerpen met gele nummerplaten.

Eddy_V
24 december 2020, 10:25
En dat ondanks overvolle ondergrondse parkings in Antwerpen met gele nummerplaten.
Die Luxemburgers trekken zich ook nergens iets van aan. Schandalig!
Met dat idiote taaltje dat ze daar ook spreken

Brad Clitt
24 december 2020, 10:27
Quarantaine is een sterk advies in NL, nog geen verplichting dacht ik zo.

Player
24 december 2020, 10:43
Het Nederlands ministerie van BZ adviseert sterk om niet te reizen, ook niet naar de buurlanden, tenzij om essentiële doeleinden en hoogdringend. Na terugkeer uit een rode zone is er 10 dagen thuisquarantaine vereist. Dit laatste interpreteer ik niet als een advies. Maar bij gebrek aan handhaving en controle, uiteraard een dode letter.

Wentelt Eefje
24 december 2020, 11:16
Na terugkeer uit een rode zone is er 10 dagen thuisquarantaine vereist. Dit laatste interpreteer ik niet als een advies.

Dat jij het anders interpreteert doet niet terzake. Wettelijk gezien is er in Nederland geen verplichte thuisquarantaine maar helaas niet meer dan een “dwingend advies”.

Player
24 december 2020, 11:31
Interpretatie doet alles terzake. Het is net met die 'vrijheid blijheid' dat NL staat waar het nu staat. Versoepelen terwijl de cijfers nog angstaanjagend hoog waren, mondmaskers waren ook niet nodig en in strijd met de grondwet,...

Eddy_V
24 december 2020, 18:44
Wettelijk gezien is er in Nederland geen verplichte thuisquarantaine maar helaas niet meer dan een “dwingend advies”.
Wassen neus ook allemaal, alsof je in België of NRW meer risico loopt op een besmetting dan bij de plaatselijke AH of Aldi
Bezoekers aan bouwmarkten, tuincentra en Ikea hadden beter in thuis quarantaine kunnen gaan!

Eddy_V
25 december 2020, 00:24
Het Nederlands ministerie van BZ adviseert sterk om niet te reizen, ook niet naar de buurlanden, tenzij om essentiële doeleinden en hoogdringend. Na terugkeer uit een rode zone is er 10 dagen thuisquarantaine vereist. Dit laatste interpreteer ik niet als een advies. Maar bij gebrek aan handhaving en controle, uiteraard een dode letter.
Maar dit geldt in België toch ook als uitgangspunt?
Nu doet u voorkomen alsof de Nederlanders zo asociaal zijn door massaal de grenzen over te steken, maar hoe gaat u zelf om met de thuis quarantaine adviezen na het bezoek aan uw lief in Duitsland? Bij gebrek aan handhaving en controle negeren ? En dat terwijl de dame toch tot de potentiële superspreaders behoort met haar intieme contacten met Jan en alleman.

Player
25 december 2020, 15:14
Maar dit geldt in België toch ook als uitgangspunt?
25 december 2020, NL 12000 besmettingen per dag, BE 2500 besmettingen per dag. En dan wordt er in BE nog meer getest dan in NL. Say no more, blijf in uw kot...

Eddy_V
25 december 2020, 16:59
Say no more, blijf in uw kot...
Het aantal besmettingen in Duitsland had je beter kunnen benoemen want daar ging de vraag over..
Bent u nu ook in thuis quarantaine na het bezoek aan uw populaire dame in Duitsland ?

Ik ben overigens al een paar weken niet naar m’n verloofde geweest. Wilde het zekere voor het onzekere nemen en een thuis quarantaine kwam mij in de laatste drukke weken van het jaar niet zo goed uit.
Maar aangezien zij mij zo mist zal ik komende week toch m’n hand over mijn hart strijken en m’n gemotoriseerde rollator uit de stalling halen. Gelukkig zitten er al winterbandjes onder, viel nog niet mee om deze in die maat te krijgen maar Profile heeft zijn naam eer aan gedaan :)

Pikkatrillah
25 december 2020, 19:20
SCHIPHOL - De 24-jarige Tim uit Amsterdam heeft een creatieve manier gevonden om toch buiten de deur een hapje te kunnen eten en een pilsje achterover te slaan. De student Arabisch wist een Ryanair-ticket voor 8 euro naar Dublin te boeken en kon daardoor probleemloos plaatsnemen bij de horeca voor de gates op Schiphol.

Tim gebruikte een ’lifehack’ om aan het spotgoedkope ticket naar de Ierse hoofdstad te komen. „Je zoekt dan het goedkoopste ticket wat je online maar kunt vinden. Dagelijks staan er wel tickets vanaf twaalf euro op. Maar als veel mensen dit doen, gaan de prijzen overigens wel omhoog.” De twintiger liep op Schiphol zonder problemen door. „Ik kon op het vliegveld zo door het poortje, ben naar een Aziatisch restaurant gegaan en heb een ramen-gerecht besteld en een dikke pils. Je kunt er rustig een romantische date hebben. En dan natuurlijk na afloop niet het vliegtuig instappen.” Een schuldgevoel vanwege de coronacrisis houdt hij er niet aan over, al komt hij liever niet herkenbaar in beeld. „Totaal niet, ik voel me meer benadeeld. Ik ga normaal gesproken helemaal niet vaak naar restaurants. Nu het niet mag, wil ik juist gaan.” Een Schiphol-woordvoerder zegt niet eerder gehoord te hebben van een dergelijke klant. „Maar het is natuurlijk niet de bedoeling. De ruimtes zijn bedoeld voor reizigers. Overigens zijn veel zaakjes gesloten.”

Misschien gelijke monniken gelijke kappen toepassen , in de rest van Nederland mag de horeca ook niet open zijn ?!

schoolmeester
25 december 2020, 19:46
Tim is niet slim.
Zulk soort mensen verpesten het voor de mensen die zich wel aan de regels houden.
TRIEST GEVAL.

Groet, schoolmeester.

Nulnulzeseneenhalf
25 december 2020, 22:30
25 december 2020, NL 12000 besmettingen per dag, BE 2500 besmettingen per dag. En dan wordt er in BE nog meer getest dan in NL. Say no more, blijf in uw kot...

Nederland 2700 in ziekenhuis, 600 op IC. België 2400 in ziekenhuis, 500 op IC. Hoezo verschil? Besmettingen alleen is niet de juiste parameter.

Cijfers bij benadering.

Wentelt Eefje
25 december 2020, 22:48
Nederland 2700 in ziekenhuis, 600 op IC. België 2400 in ziekenhuis, 500 op IC. Hoezo verschil? Besmettingen alleen is niet de juiste parameter.

Cijfers bij benadering.

En dat met een bevolking in Nederland 17,5M
België met een bevolking van 11,5M
Cijfers bij benadering

Mistralwind
25 december 2020, 22:51
Tim is niet slim.
Zulk soort mensen verpesten het voor de mensen die zich wel aan de regels houden.
TRIEST GEVAL.

Groet, schoolmeester.

Tja ... zal weer niet een student zijn, kon zeker geen illegaal feestje vinden:confused:

Player
25 december 2020, 22:57
Hoezo verschil? Besmettingen alleen is niet de juiste parameter.
Besmettingsratio is wel belangrijkste om in het oog te houden want duidt aan hoezeer het virus nog rondwoekert onder de bevolking. Vergelijken is moeilijk omdat het afhangt van aantal tests die worden uitgevoerd.

Aantal ziekenhuis- en IC-opnames worden gevoed door het aantal besmettingen maar zijn ook afhankelijk van welke bevolkingsgroep wordt getroffen. Zijn het veel oudere mensen en/of met onderliggende ziektebeelden (risicopatiënten), dan zullen er verhoudingsgewijs meer opnames zijn.

Aantal sterfgevallen is niet te vergelijken, vooral omdat BE elke dode met vermoeden van besmetting (dus ook zonder test) meetelt als Corona sterfgeval.

Wentelt Eefje
25 december 2020, 23:10
Het gaat dus veel slechter in België, al is het (wel)licht gechargeerd doordat België claimt alle COVID-19 vermoed gerelateerde overlijdens als zodanig te registreren, hoewel ze er vast ook genoeg missen. Nederland claimt dat niet te doen, hoewel het wel in lijn zou zijn met andere cijfermatige beleidskeuzes en dat dus misschien deels wel gecompenseerd wordt...

België is één grote code scharlakenrood, dat is zeker

Player
25 december 2020, 23:34
Tja, als je je veiliger voelt door jezelf dat aan te praten, mij niet gelaten... Dacht dat België bij het koppeleton zat in Europa qua laagste besmettingsgraad. Dat kan volgende maand weer anders zijn natuurlijk. Maar dan mijden onze buurlanden toch gewoon scharlakenrood België. Geen zorgen over een negatief COVID-attest, 48u regels, funshoppen,...

mentholbear
26 december 2020, 00:28
„Maar het is natuurlijk niet de bedoeling. De ruimtes zijn bedoeld voor reizigers. Overigens zijn veel zaakjes gesloten.”

Misschien gelijke monniken gelijke kappen toepassen , in de rest van Nederland mag de horeca ook niet open zijn ?!

In de rest van Nederland kun je wel naar de supermarkt en thuis je hapje opeten. Of Thuisbezorgd wat laten brengen.

Iemand die tijdens een tussenstop ofzo op z'n vlucht wacht kan dat niet. Die moeten ook eten en drinken. Maar tja, als meer mensen dat gaan doen, zit er misschien inderdaad niks op om al die zaken ook maar te sluiten. Straks staan er alleen nog maar snoepautomaten door dat soort mensen die de mazen in de wet opzoeken.

Misschien kunnen ze er net als in Azie van die instant noodles in de automaten stoppen. In Azie tappen veel lui kokend water uit gewoonte vanwege hygiëne. Op veel plaatsen is kraan water niet drinkbaar. Dus ook op luchthavens heb je van die kokend water taps. Ook zijn ze gewend om er veelal iets warms te eten. Dus zo kun je toch nog een warme 'maaltijd' nuttigen als je om 18:00 vast zit op Schiphol.

Laten we hopen dat lui hun date niet voor een hapje uit eten mee naar Schiphol nemen, dan hoeven dit soort maatregelen niet...

Eddy_V
26 december 2020, 00:44
Laten we hopen dat lui hun date niet voor een hapje uit eten mee naar Schiphol nemen, dan hoeven dit soort maatregelen niet...
Dat is eigenlijk wel een goede tip!
Zou zoiets ook op vliegveld Düsseldorf werken ??
Verloofde zou er wel van opkijken als we met onze retour tickets bij de sushi bar gaan zitten eten ipv het vliegtuig in te stappen naar Parijs, Dublin of Brussel.

mentholbear
26 december 2020, 00:59
https://banner2.cleanpng.com/20180617/klb/kisspng-emoji-facepalm-united-states-fm-broadcasting-emoti-emojiman-5b26b4d300cd32.6646488615292633150033.jpg

Eddy_V
26 december 2020, 01:01
Ik begrijp dat je er nog even over na moet denken?

mentholbear
26 december 2020, 01:04
Nee, ik moest even tot 10 tellen :smoke:

Nulnulzeseneenhalf
26 december 2020, 11:16
Besmettingsratio is wel belangrijkste om in het oog te houden want duidt aan hoezeer het virus nog rondwoekert onder de bevolking. Vergelijken is moeilijk omdat het afhangt van aantal tests die worden uitgevoerd.

Laat het pietpotent44 niet horen.

Daarnaast heb ik het idee dat we, juist door het besmettingsgetal zo belangrijk te maken, elkaar de afgrond in duwen. Dit virus valt onder de verkoudheidskansen- en griepvirussen. Die flakkeren op en neer met de seizoenen, de luchtvochtigheid en nog zo wat. Anders gezegd, over een tijdje, ik vrees een paar jaar, dan hebben we allemaal kennis gemaakt met dat virus en dragen we een zekere immuniteit bij ons tegen dat virus. Pietpotent44 noemt dat kruis-T-cel-nogwat-immuniteit. Geloof ik. Vraag het hem, ik krijg dat niet uitgelegd, ben daar niet slim genoeg voor. Beste is, volgens mij, zo snel mogelijk de hele bevolking voor de voet vaccineren. Je kunt blijven weglopen voor dit virus, maar vroeg of laat kom je het tegen. En als je er niet tegen kunt, om wat voor reden dan ook, dan ga je er aan. Risicogroep of niet.

pietpotent44
26 december 2020, 13:29
Dit virus valt onder de verkoudheidskansen- en griepvirussen. Die flakkeren op en neer met de seizoenen, de luchtvochtigheid en nog zo wat. Pietpotent44 noemt dat kruis-T-cel-nogwat-immuniteit. Geloof ik. Vraag het hem, ik krijg dat niet uitgelegd, ben daar niet slim genoeg voor. Beste is, volgens mij, zo snel mogelijk de hele bevolking voor de voet vaccineren.

Besmettingscijfers zijn inderdaad weinig zeggend. Tot nu toe in de pandemie hebben deze geen gelijke tred gehouden met werkelijke cijfers zoals het aantal doden en ziekenhuis- en IC opnames. Zo waren in het begin van de pandemie relatief weinig besmettingen en veel doden en IC opnames, in de zomer relatief veel besmettingen en nauwelijks doden en IC opnames. En nu in najaar en winter zijn alle 3 deze cijfers heel hoog. Wat ook te verwachten was.
Daarbij is het werkelijk aantal besmettingen hoogstwaarschijnlijk vele malen hoger dan het aantal positieve tests. Omdat veel mensen zich niet laten testen. Sommige mensen hebben niet eens gemerkt dat ze het gehad hebben. (Op basis van serologisch onderzoek zou dit zelfs wel 10 tot 20 keer zoveel kunnen zijn, de positieve pcr testen zijn dan dus slechts het topje van de ijsberg. Maar een besmetting zonder ernstige gevolgen is ook niet zo erg).

Kortom: besmettingcijfers zeggen weinig, beter naar werkelijke cijfers kijken zoals aantal doden en ziekenhuis- en IC opnames. Als je voorspellende indicatoren wil hebben, kan je beter naar seizoenspatronen kijken. Wat momenteel gebeurt was daardoor ook te verwachten.

Antistoffen zijn niet het enige middel om bescherming te bieden tegen het Sars cov 2 virus. Er is ook bescherming door kruis immuniteit, ofwel bescherming doordat mensen vroeger met andere (verwante) corona virussen geinfecteerd zijn geweest. (Ook een aantal triviale verkoudheidsvirussen zijn corona virussen). Zo zijn er mensen die nooit geinfecteerd zijn geweest met Sars cov 2, maar toch beschermd waren. Is ook aangetoond d.m.v. bloedmonsters van voor 2019 / 2020.
De vraag is natuurlijk hoe groot dit percentage mensen is, omdat daardoor mogelijk een veel lager percentage mensen antistoffen nodig heeft (aldanniet door vaccinatie) om groepsimmuniteit te bereiken. Schattingen lopen tussen 20 en 50 procent.

Je immuunsysteem heeft een geheugen (T cellen en B cellen) waardoor virussen herkend worden door eerdere infecties van hetzelfde virus, of van aanverwante virussen (die overlap hebben). Die beschermen mensen dus ook.

We moeten hoe dan ook naar groepsimmuniteit toe. Ofwel een groot genoeg percentage (70% ?) van de bevolking moet op de een of andere manier beschermd zijn, zodat het virus zich nauwelijks nog (grootschalig) kan verspreiden. Ofwel door Sars cov 2 antistoffen (door vaccinatie of natuurlijke besmetting), of door kruisimmuniteit, of door T cel immuniteit (indien je ooit eerder voor het virus antistoffen hebt gehad, zal je immuunsysteem dit herkennen, en direct nieuwe antistoffen aanmaken).
Die T cel immuniteit is dus belangrijk, omdat antistoffen na een bepaalde periode (3 maanden ?) weer uit iemands lichaam verdwijnen. Maar die mensen zijn door de T cellen dus nog altijd beschermd. Ook voor de aanstaande vaccinaties is dit natuurlijk belangrijk.

Na lange tijd zou het virus natuurlijk zodanig kunnen muteren dat de vaccins niet meer effectief (genoeg) zijn, maar de verwachting is dat een vaccinatie tenminste een jaar werkzaam zal zijn.

Overigens passen de recente (besmettelijkere) mutaties (in Engeland en Zuid-Afrika) die zich inmiddels wereldwijd verspreiden helemaal in een natuurlijke evolutie van een nieuw virus: de eerste golf is gewoonlijk het meest dodelijk en is de eerste 6 weken het meest heftig, daarna gaat het muteren, en dat resulteert meestal in varianten die besmettelijker maar minder dodelijk zijn. Waarschijnlijk is het nu nog niet minder dodelijk, maar uiteindelijk gaat het daar wel naartoe. Het gebeurt bijna nooit dat een virus naar een ernstigere variant muteert, vrijwel altijd naar een mildere. Dus misschien zijn de nieuwe mutaties toch ook nog een beetje goed nieuws.

marcelasnl
29 december 2020, 19:14
17.35 Uhr: Laschet sieht keine kurzfristigen Corona-Lockerungen

Nordrhein-Westfalens Ministerpräsident Armin Laschet (CDU) hat sich pessimistisch über Chancen geäußert, coronabedingte Einschränkungen kurzfristig wieder zu lockern. Auf die Frage, ob er Anlass sehe, Schülern, Eltern oder Geschäftsinhabern Hoffnungen auf ein Ende des Lockdowns ab 10. Januar zu machen, antwortete Laschet der Deutschen Presse-Agentur in Düsseldorf: „Wir müssen ehrlich und realistisch bleiben. Diese Hoffnung kann niemand seriös wecken.“
https://www.derwesten.de/region/nrw-corona-impfstart-covid-19-coronavirus-test-winterberg-skigebiete-polizei-reul-silvester-id231130340.html

deket
26 januari 2021, 13:05
Toch maar opletten.
In Antwerpen sloot men pas een bordeel.
Klanten,meisjes en uitbaatster beboet en onmiddellijk de zaak gesloten
Nieuwe buren belden de flikken omdat ze een permanent gaan en komen van bezoekers opmerkten, dachten ze aan een lockdownfeest.
Nochtans is dat een heel bekend bordeel dat al meer dan 20 jaar bestaat in Berchem ( Antwerpen) aan de Grote Steenweg tgo de Carrefour. De eigenaresse werkte eerder zelf in een ander bordeel
Nu escort en sommigen privés zijn moeilijk te controleren maar een bordeel moet toch weten dat ze vroeg of laat tijdens de lockdown tegen de lamp lopen

schoolmeester
26 januari 2021, 14:22
En de nieuwe buren rookten een permanente vislucht......

Groet, schoolmeester.

Shakir
26 januari 2021, 15:04
Toch maar opletten.
In Antwerpen sloot men pas een bordeel.
Klanten,meisjes en uitbaatster beboet en onmiddellijk de zaak gesloten
Nieuwe buren belden de flikken omdat ze een permanent gaan en komen van bezoekers opmerkten, dachten ze aan een lockdownfeest.
Nochtans is dat een heel bekend bordeel dat al meer dan 20 jaar bestaat in Berchem ( Antwerpen) aan de Grote Steenweg tgo de Carrefour. De eigenaresse werkte eerder zelf in een ander bordeel
Nu escort en sommigen privés zijn moeilijk te controleren maar een bordeel moet toch weten dat ze vroeg of laat tijdens de lockdown tegen de lamp lopen

Brussel is veel veiliger om te wandelen, en blijkbaar kom je er gewoon met een waarschuwing vanaf: https://www.bruzz.be/samenleving/politie-speurt-naar-prostitutie-advertenties-mensenhandel-niet-zomaar-verdwenen-2020-12

Ik ken dames die me zeggen dat de buren en de politie goed weten wat er zich op hun appartement afspeelt, vooralsnog zonder grote gevolgen.
Nog een voorbeeld: in de Alhambra-wijk wordt nog steeds uitbundig getippeld. Ik kreeg er zelfs oneerbare voorstellen terwijl de wijkagent er gewoon bij stond.

Veel mensen haten Brussel, maar ik niet. De lakse houding van laisser faire is al één van de geweldige voordelen die de stad te bieden heeft. Alles kan er.

Om on-topic te blijven: "Kunnen we niet beter even thuisblijven?". Dat "eventjes" is inmiddels al bijna een jaar, en iedereen beseft diep in zijn binnenste dat er zomaar ineens nog een jaartje kan bijkomen. Dat de overheid zich voor zo'n oneindig lange tijd met mijn seksualiteit bemoeit gaat me veel te ver, ik ben de barmhartige Samaritaan niet.

Na een jaar van maatregelen, een jaar van opsluiting d.m.v. telewerk, en mutaties aan de lopende band waarvan er vast ook enkele bij zijn waarvoor we opnieuw mogen aanhollen voor een aangepast vaccin, zie ik de zin van dit circus niet meer in. Cororna is er en zal er blijven, maatregelen of niet.

Jack42
4 maart 2021, 14:56
Zes minuten duurt een bezoek aan een sekswerker

Sekswerkers leggen aan het FD uit waarom ze veiliger zijn dan de kapper.

Zes minuten, langer duurt een gemiddeld bezoek aan een sekswerker niet. En dan heeft de klant zich ook nog uit- en aangekleed. ‘Kappers en masseurs hebben meer tijd nodig’, zegt Felicia Anna, die werkt op de Wallen. ‘Bovendien raken die beroepsgroepen hun klanten intensiever aan dan wij. Rutte heeft geen idee wat een sekswerker doet.’

Sekswerkers hebben zich altijd al moeten beschermen tegen virussen en bacteriën. Dus wordt er weinig gezoend en gebeurt er niets zonder condoom, plastic handschoenen en mondkapjes. De vrouwen houden afstand en wenden zelfs hun hoofd af als de klant uitademt.

Volgens Moira Mona hoeft ze lang niet altijd de klant aan te kijken tijdens haar werk. En bij een kwart van de klanten is er volgens haar niet eens sprake van seks. Die komen alleen maar om met een praatje de eenzaamheid te verdrijven.

Volgens schattingen telt Nederland tussen de tienduizend en dertigduizend prostituees. Maar hoe nauwkeurig die schattingen zijn, is onbekend. In verband met de privacyregels hoeft deze beroepsgroep zich namelijk niet te registreren.

Bron(nen): FD

schoolmeester
4 maart 2021, 15:05
Ga maar uit van 30.000.
Er zijn zoveel dames die zich liggende staande houden in Nederland.....

Groet, schoolmeester.

marcelasnl
4 maart 2021, 16:15
Sekszorg in verpleeghuizen gaat door. ‘Wij leveren zorg, net als fysiotherapeuten’
Al het sekswerk ligt stil, behalve bij aanbieders van ‘sekszorg’. De term medisch contactberoep wordt soms breed geïnterpreteerd, blijkt uit een rondvraag van Trouw. Is dat terecht of onverantwoord?
https://www.topics.nl/sekszorg-in-verpleeghuizen-gaat-door-wij-leveren-zorg-net-als-fysiotherapeuten-a15570629trouw/2e96e86a0df6c1a133a877fdfbbde0ae14ca89bb2227bfa401 fd1f61e28eac70/?utm_term=ankeiler&referrerBrand=tubantia&utm_campaign=topics-integratie-niet-ingelogd&utm_medium=referral&utm_source=TT&utm_content=topics

Herr Fick
4 maart 2021, 16:24
Zes minuten duurt een bezoek aan een sekswerker

Sekswerkers leggen aan het FD uit waarom ze veiliger zijn dan de kapper.

Zes minuten, langer duurt een gemiddeld bezoek aan een sekswerker niet.....alleen maar om met een praatje de eenzaamheid te verdrijven.

Dat is dan toch een heel kort praatje. Mij zien ze niet, daar op de Wallen:)

mentholbear
4 maart 2021, 17:40
De vrouwen houden afstand en wenden zelfs hun hoofd af als de klant uitademt.

Lopen de dames geen risico op whiplash? Vooral tegen het einde van die 6 minuten :rolleyes:

Johan35
5 maart 2021, 12:39
Een goed artikel. Relativeert.

Sekszorg in verpleeghuizen gaat door. ‘Wij leveren zorg, net als fysiotherapeuten’
Al het sekswerk ligt stil, behalve bij aanbieders van ‘sekszorg’. De term medisch contactberoep wordt soms breed geïnterpreteerd, blijkt uit een rondvraag van Trouw. Is dat terecht of onverantwoord?
https://www.topics.nl/sekszorg-in-verpleeghuizen-gaat-door-wij-leveren-zorg-net-als-fysiotherapeuten-a15570629trouw/2e96e86a0df6c1a133a877fdfbbde0ae14ca89bb2227bfa401 fd1f61e28eac70/?utm_term=ankeiler&referrerBrand=tubantia&utm_campaign=topics-integratie-niet-ingelogd&utm_medium=referral&utm_source=TT&utm_content=topics

Eddy_V
5 maart 2021, 17:31
Ik heb zojuist sekszorg geleverd aan verloofde, ze was er hard aan toe :biggrin:
(geen moeite is mij teveel!)

Lesyeux
5 maart 2021, 17:37
Een boeiend artikel! Ik was eigenlijk niet eens op de hoogte van het bestaan van "sekszorg"! Als deze "zorg" wel kan, roept dat natuurlijk allerlei interessante vragen op: waarom kunnen fysiotherapeuten en deze sekszorger hun werk wel doen, en seks"werkers" niet? En de vraag of we niet heel snel Sixsens om moeten dopen tot "dagopvang"...

hasta la pasta
5 maart 2021, 18:02
Ik heb zojuist sekszorg geleverd aan verloofde, ze was er hard aan toe :biggrin:

En straks thuis ontgoocheld in een lege portemonnee staren?

schoolmeester
5 maart 2021, 18:13
Nu begrijp ik waarom die premies zo hoog zijn: het zorgpakket word steeds uitgebreider.......

Groet, schoolmeester.

Dalton
5 maart 2021, 18:20
Massage en acupunctuur kunnen ook en dat met een happy-end kan bij de zorgaanbieders gedeclareerd worden toch lekker spuiten voor noppes.

schoolmeester
5 maart 2021, 18:23
Ik ben vandaag ook even weggeweest, lekker hoor!

Groet, schoolmeester.

bertje600
5 maart 2021, 19:15
Ik ben wel blij dat ik vandaag bij de kapper terecht kon komen om
net zoveel haar er af te laten halen dan dat er nu nog opstaat.
Met een opgeruimd koppie kan ik nu uitkijken naar de opening van mijn favoriete clubs om daar
de opening van mijn favoriete dames te kunnen gaan vinden.

schoolmeester
5 maart 2021, 19:37
Donderdag ga ik naar de kapster.
Helaas verleent ze geen extra hand en span diensten......

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
5 maart 2021, 19:42
En straks thuis ontgoocheld in een lege portemonnee staren?
Integendeel, nog met een brede glimlach en fris en fruitig van het gezamenlijk badderen in haar jacuzzi (ik bespaar je de smerige details..)

Was stiller op de Autobahn dan voorheen op een vrijdag, van controles geen sprake, wel weer een vriendelijke sms van de Duitse overheid ter verwelkoming in het land waar alles groter en beter is en waar alle Corona regels duidelijk vastgelegd zijn. Heb mij daar uiteraard weer keurig aan gehouden en na bezoek aan geliefde binnen 24 uur weer terug in ons kikkerlandje, keurig op tijd voor de avondklok ingaat.

Pikkatrillah
5 maart 2021, 20:21
Nee, statistisch gezien gaan de meeste mensen thuis dood!

Lesyeux
5 maart 2021, 20:47
Precies.... statistisch hebben we een gevaarlijke hobby... meeste sterfgevallen IN BED!!! :eek:

Meme Moo
5 maart 2021, 22:23
Precies.... statistisch hebben we een gevaarlijke hobby... meeste sterfgevallen IN BED!!! :eek:

Daarom neem ik ook altijd een keukentafel mee naar de club!

Liefje
5 maart 2021, 22:28
Een boeiend artikel! Ik was eigenlijk niet eens op de hoogte van het bestaan van "sekszorg"! Als deze "zorg" wel kan, roept dat natuurlijk allerlei interessante vragen op: waarom kunnen fysiotherapeuten en deze sekszorger hun werk wel doen, en seks"werkers" niet? En de vraag of we niet heel snel Sixsens om moeten dopen tot "dagopvang"...

Oftewel, waarom kunnen prostituees wel naar de kapper, maar de kapper niet naar de prostituees.

marcelasnl
5 maart 2021, 23:12
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
In de afgelopen 12 maand zo weinig prostituees bezocht, dat het geld wat ik normaal had uitgegeven aan prostituees en met een nog een paar maand drooghouden erbij straks een jaar eerder met pensioen kan.
Verder wissel ik mijn huidige auto in voor een splinternieuwe mercedes. Alleen hopen dat door de corona-shit de levertijd niet zwaar uitloopt. De mercedes is het enige lichtpuntje waar ik momenteel na toe leef.

mentholbear
5 maart 2021, 23:31
In de afgelopen 12 maand zo weinig prostituees bezocht, dat het geld wat ik normaal had uitgegeven aan prostituees en met een nog een paar maand drooghouden erbij straks een jaar eerder met pensioen kan.
Verder wissel ik mijn huidige auto in voor een splinternieuwe mercedes.

Doet me denken aan verhalen van mensen die gestopt zijn met roken ofzo :rolleyes:

Dalton
6 maart 2021, 08:02
Je moet zeker een beetje ruimte op de TV hebben om je nieuwe mercedes erop te zetten en haal hem niet uit het doosje dan is hij over 100 jaar nog meer waard.

Eddy_V
6 maart 2021, 10:28
Daarom neem ik ook altijd een keukentafel mee naar de club!
En ik altijd maar denken dat dat opklaptafeltje bedoeld was om etenswaren te nuttigen van je foodtruck !
Verklaart wel meteen waarom Sixsens badjassen verplicht stelt in het restaurant..

marcelasnl
6 maart 2021, 10:28
Je moet zeker een beetje ruimte op de TV hebben om je nieuwe mercedes erop te zetten en haal hem niet uit het doosje dan is hij over 100 jaar nog meer waard.
Tja, een beetje een triest antwoord. Wat moet ik er verder op zeggen? Dan geloof je mij niet. Ik heb strak een echte mercedes, splinternieuw voor de deur staan, ook al blijf jij hier van dit soort onzin schrijven.
Je had mij ook gewoon kunnen feliciteren met mijn nieuwe aankoop, een reactie wat normale sociaal ingestelde mensen doen.

pietpotent44
6 maart 2021, 10:40
Tja, een beetje een triest antwoord. Wat moet ik er verder op zeggen? Dan geloof je mij niet. Ik heb strak een echte mercedes, splinternieuw voor de deur staan, ook al blijf jij hier van dit soort onzin schrijven.
Je had mij ook gewoon kunnen feliciteren met mijn nieuwe aankoop, een reactie wat normale sociaal ingestelde mensen doen.

Wat Dalton onderwijs al niet met een mens kan doen he :biggrin:

Badslippers
6 maart 2021, 12:06
Ik heb strak een echte mercedes, splinternieuw voor de deur staan, ook al blijf jij hier van dit soort onzin schrijven.

Nou, proficiat dan. Bij deze.
Ik heb ooit één keer in mijn leven een domme beslissing genomen en dat was een spik splinter nieuwe auto kopen. Geen dikke Mercedes maar een gewone middenklasser, een Ford Escort jaren 90 type. Na een jaar was ik er al op uitgekeken. Daarna nog alleen maar tweede hands gekocht en dan vooral de wat meer aparte types omdat daar toch mijn voorkeur naar uitging.

Brad Clitt
6 maart 2021, 12:15
Dalton had beter kunnen schrijven: 'Als ik Mercedes wil rijden bel ik wel een taxi.'. Maar van mijn kant ook een felicitatie, hoop ik wel dat je een echte dikke Mercedes hebt en geen CLA of zoiets.

rob45
6 maart 2021, 12:22
De mercedes is het enige lichtpuntje waar ik momenteel na toe leef.

Jammer dat je die Mercedes niet heb kunnen verneuken !
Echt iets waar je spijt van kunt hebben.. [emoji23]

Husky
6 maart 2021, 12:52
Beste ijsberen, kietel jezelf want een ander doet het niet:)
Maar vergeet de leenbruiden seks niet,en liever een strakke Mercedes als je het kan veroorloven dan een saai Fordje:)
Dus marcelasnl gefeliciteerd:freu:
Zelf houd ik mijn saunaclub tempo als voor Corona nog steeds aan, heerlijk twee keer per week met verschillende leenbruiden genieten van het leven en wat kunnen relaxen en afreageren om alles wat onze overheid doet of niet doet!!!
Avondklok,mondkapjes,1,5 meter,horeca en winkels dicht,100 km per uur,deze vrije avontuurlijke jongen baalt er van:baeh:
En nog erger die politici die plotseling alles beloven,links is geen optie,maar de VVD is ook niet aan te gluren met teflon Rutte,Klaas Dijkhoff was nog de beste,maar de goede man hangt helaas zijn politieke ambities aan de wilgen !
En marcelasnl ik heb niet gespaard maar wel een ordinair fijne Honda R type onder mijn bips,die in Duitsland 300 km p/u kan en mag rijden,en dat doet dat monster ook.
Dus vrouwen en sportief autorijden geven deze avontuurlijke Husky weer wat perspectief naar de toekomst als we met ons vaccinatie bewijs of Covid app. weer overal terecht kunnen van restaurant tot saunaclub.:freu:

Herr Fick
6 maart 2021, 16:45
Verder wissel ik mijn huidige auto in voor een splinternieuwe mercedes.
Met wat geluk hoef je , als je met een Mercedes rijdt, niet meer te betalen voor de wijven:). Dan betaalt je auto zich zelf terug.

Meme Moo
6 maart 2021, 18:17
Jammer dat je die Mercedes niet heb kunnen verneuken !
Echt iets waar je spijt van kunt hebben.. [emoji23]

Dat zit wel goed, want met een nieuwe Mercedes voel je je pas echt verneukt.

Oh ja: gefeliciteerd! :biggrin:

hasta la pasta
6 maart 2021, 18:32
. . . (ik bespaar je de smerige details..) . . .

Ik wil het niet weten. Heeft ze huishoudelijke hulp om de rotzooi op te ruimen?

Eddy_V
6 maart 2021, 18:51
Ik wil het niet weten. Heeft ze huishoudelijke hulp om de rotzooi op te ruimen?
Uiteraard, het is een luxe dame.
Daarvoor heeft ze haar huisgenote, die door mij nog uitgenodigd was voor een trio, maar verloofde is enigszins jaloers aangelegd, dus “no chance”
Nu ik jou vraag lees begrijp ik dat ook beter, want wie zou dan de rotzooi hebben opgeruimd ?!

bertje600
7 maart 2021, 09:33
Ik maak, als ik Mercedes wil rijden, altijd een forse overtreding.
Dan mag ik mee in de Mercedes van de politie.

schoolmeester
7 maart 2021, 09:48
Dan rij je mee, maar nog steeds niet zelf......

Groet, schoolmeester.

Dalton
7 maart 2021, 10:49

Ik heb mijn 45 km karretje eind vorig jaar ingeruild voor een panamera hij was iets duurder niet nieuw maar al 2 maanden oud.
In den beginne was het even wennen met de snelheid er zit nl een turbo op en heeft 630 pk de vorige eigenaar was gewoon bang om er in te rijden dus een geluk voor mij.
Probeer je op volle snelheid weg te trekken dan zit het asfalt aan je banden,ik kan BADSLIPPERS alleen maar gelijk geven en koop zelf ook nooit een nieuwe auto zonde van de centen ik verneuk ze liever.
Deze auto speciaal aangeschaft om te zorgen dat ik 13 maart als 1ste met PHEA in ACAPULCO-GOLD ben.
Die blauwe kleur vind ik zo prachtig doet me nog denken aan de tijd dat iedere dag de zon schijnt zoals de zomers in ZUID-FRANRIJK en het heldere water aan de kust bij MONACO anders had ik hem niet gekocht.

schoolmeester
7 maart 2021, 10:57
Dan heb je meer power onder de motorkap dan in je hoofd......

Groet, schoolmeester.

Dalton
7 maart 2021, 11:12
Dan heb je meer power onder de motorkap dan in je hoofd......

Groet, schoolmeester.Gewoon

Eerst het stro eruit gehaald toen vlug naar de slager gerend en 2 ons olifanten-hersenen gehaald en onderweg naar huis onder die weelderige haardos van me gestopt.
Misschien iets voor jou schoolmeester want mijn slurfje begon gelijk te groeien en nu moet ik iedere week naar de dokter om de kiezelsteentjes uit mijn eikel te halen.

schoolmeester
7 maart 2021, 11:14
Pffffff.........wat het corona-beleid al niet met mensen kan doen..........

Groet, schoolmeester.

mentholbear
7 maart 2021, 12:47
Dan rij je mee, maar nog steeds niet zelf......
.

Daarvoor kan ie ook bij deze instappen ;)

https://f.eu1.jwwb.nl/public/0/b/8/berendbus/foto-b-van-nijen-retb367centraalstation2013-05-09.large.jpg

Tja, een beetje een triest antwoord.

Ik moest er wel even om grinniken. Mijn vader vroeg wel es of we een nieuwe auto zouden halen. Jaaa! Riep ik dan. En hij vervolgt dan met bij de Bart Smit of de Speelboom? :hammer:

Husky
7 maart 2021, 12:59
Ben je dit trauma te boven gekomen mentholbear of worstel je er nog steeds mee:biggrin:

mentholbear
7 maart 2021, 13:22
Ben je dit trauma te boven gekomen mentholbear of worstel je er nog steeds mee:biggrin:

Zo iets blijft je altijd bij. Ik koos ook altijd van die aparte veranderende auto's. Denk dat ik daarom maar ga sparen voor zo eentje ;)

https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/amv-prod-cad-assets/wp-content/uploads/2016/09/ezgif.com-resize-6.gif

Johan35
7 maart 2021, 16:16
Geeft die auto jou dan een beurt?.
Verkopen ze die ook al?

Met wat geluk hoef je , als je met een Mercedes rijdt, niet meer te betalen voor de wijven:). Dan betaalt je auto zich zelf terug.

Herr Fick
7 maart 2021, 16:21
Geeft die auto jou dan een beurt?.
Verkopen ze die ook al?

Sletten vallen voor mannen met patserbakken, vandaar. Helaas rij ikzelf met een bestelwagentje ..

Beest1982
5 mei 2021, 12:40
Welke clubs raden jullie mij aan om morgenmiddag eens langs te gaan! Het is serieus lang geleden :mad: Of wat denken jullie wanneer alles terug open mag?

Grtz

mentholbear
5 mei 2021, 13:04
Ik zou zeggen Diamond, Gallardo en als je nog tijd over hebt Yin Yang :roll:

De enige club die open is, lijkt deze Mabuhay, maar is geen SC.

Beest1982
5 mei 2021, 14:41
YY is toch dicht voor andere redenen spijtig genoeg :frown:

schoolmeester
5 mei 2021, 14:45
En Diamond en Gallardo bestaan niet meer, MB denkt dat hij leuk is......

mentholbear
5 mei 2021, 23:09
Ik zei nog wel er direct bij dat de enige club (niet eens saunaclub) die voor zo ver ik weet open lijkt Mabuhay is. Althans hier beetje in de buurt. Anders moet je helemaal naar zwitserland.

Toegegeven, niet helemaal eerlijk tegen een jong ijsbeertje :redface:

Beest1982
6 mei 2021, 13:12
Dank je! Deze avond eens langs gaan

mentholbear
6 mei 2021, 13:32
Veel plezier.

Jammer dat je Diamond en Gallardo niet hebt meegemaakt. Diamond was ideaal voor de Dagobeer met gratis entree voor de vroege vogels. Staat helaas sinds kort te koop.
En Gallardo was een fijne plek voor de budget relax beer door hun combi van voordelige happy hour tarief en uitgebreide wellness. Helaas door brand verwoest.