Volledige versie bekijken : Inna (Roemeense)
mechelen
11 oktober 2020, 03:00
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/romania.gif
Inna (Roemeense)
Leeftijd:23 jaarTaal:Duits (goed), Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Halflang
Lengte:1.65 m - 1.70 mPostuur:Normaal
Tatoeage:JaLichaamsdeel:Arm, Nek
Piercing:NeeLichaamsdeel:n.v.t.
Cup-maat:BSiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg
Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC, Deepthroat, GFE, Massage
Extra info:
mechelen
11 oktober 2020, 03:14
Inna werkt toch al enkele jaren in Samya. Ze zit meestal links van de ingang van de barruimte, en bijna altijd topless.
't Is een meisje dat weet wat ze wil, en ook wat ze niet wil. Vraag geen extra's, doet ze niet, ook zoenen niet. Zelfs niet voor 1000 euro, al wil ik het wel eens zien als iemand effectief zoveel flappen onder haar neus duwt. Ze heeft overigens wel een een haakneus, een klein schoonheidsfoutje.
Maar het is wél een zeer aangename dame. En omdat ze wel een uitstekende massage geeft, ook body-to-body en dat zonder hier meer geld voor te vragen. Een goed alternatief voor het niet zoenen.
En dus éérst een massage om op temperatuur te komen. Met handen en dan de rest van haar mooie lichaam.
En dan het echte werk : pijpen met cd en neuken uiteraard ook met. Zij op mij, ik op haar, doggy en uiteindelijk zij weer op mij waarbij ze haar bovenlichaam helemaal tegen me aan drukte. En knal, weer raak geschoten. :tongue:
Ze vertelde me nadien dat het in Roemenië niet zo slecht was de afgelopen maanden, maar dat ze wel willens nillens terugkwam toen de gewone horeca in D weer open ging. Want anders zou het thuisfront wel eens vragen kunnen stellen.
Een heel goede sessie met een hele leuke meid die, zo lijkt het toch, stevig in haar schoenen staat.
mentholbear
11 oktober 2020, 12:46
Ze vertelde me nadien dat het in Roemenië niet zo slecht was de afgelopen maanden, maar dat ze wel willens nillens terugkwam toen de gewone horeca in D weer open ging. Want anders zou het thuisfront wel eens vragen kunnen stellen.
Volgende keer vertellen dat ze in een supermarkt ofzo terecht kan?
mechelen
3 juni 2022, 02:29
Dame is weer terug na een lange afwezigheid en haar haakneus is weggewerkt.