Volledige versie bekijken : Gloria (Poolse, donker haar)
Willem2
18 maart 2007, 17:18
Was deze dame er zaterdag ? Want er was wel sprake van een Sonja maar die scheen pas 2 dagen daar te werken..........:cool:
Willi69
18 maart 2007, 18:17
Was deze dame er zaterdag?
No.
Want er was wle sprake van een Sonja maar die scheen pas 2 dagen daar te werken.
Diese Sonja, Freundin von Editha, heißt Gloria. ;)
Naam : Sonja
Haarkleur/-lengte : Zwartlang haar
Lengte dame : 1.67 M
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Pools/Engels, duits
Leeftijd : 20-24jaar
Tatoeages/Piercings :
Service : Kussen, Beffen, PZC, NMC, FT?
Gisteren met deze dame naar de kamer geweest. De omschrijving van Bredero voldoet volledig aan de Sonja die ik gisteren heb geneukt.
En het was haar tweede dag in PHG, want vrijdag was haar eerste zo vertelde ze me.
Sonja viel me op, door haar ontzettende gitzwarte lange haar en hele mooie ogen. Op de kamer inderdaad zoenen alsof haar leven er van af hangt en pijpen doet ze ook uitstekend. Haar lekker gelikt en in doggy uiteindelijk heerlijk klaargekomen. :fuck:
Weer eens iets anders dan de meeste BLONDE Poolse dames. Sonja is zeker een aanrader.
Niet alleen een mooie dame maar ook prima op de kamer.
Willem2
18 maart 2007, 23:35
Bredero komt hopelijk met het verlossende woord...............indien hij het zich nog kan herrineren :green_smi
Ik ben bang dat het toch een andere dame is ......................
W2 :wink:
Big30
19 maart 2007, 00:00
De omschrijving van Bredero voldoet volledig aan de Sonja die ik gisteren heb geneukt.
En het was haar tweede dag in PHG, want vrijdag was haar eerste zo vertelde ze me.
Klopt als een bus Rex, alleen die dame waar ze naast (iets minder knap vond ik zelf, zou wel haar zuster kunnen zijn) voldoet ook aan het paspoort, zou ook deze "Sonja" kunnen zijn geweest.
Als het klopt dat ze pas 2 dagen in PHG is kan het dus niet de Sonja van Brederode zijn geweest, dat was misschien dat "zusje".
Noemde ze haar naam??
Of was het zoals Willi69 opmerkte Gloria en haar "vriendin/zus" Editha?? De "zus" in ieder geval had ik wel eens vaker gezien, jouw dame niet.
:wink: :wink:
Jansen
19 maart 2007, 00:12
Gisteren met deze dame naar de kamer geweest :fuck:
Weer eens iets anders dan de meeste BLONDE Poolse dames. Sonja is zeker een aanrader.
Niet alleen een mooie dame maar ook prima op de kamer.
He vriend wist je dat de meeste blonde dames waar jij goed sex mee hebt gehad ZWART haar hebben van hun zelf.
Ik zal geen namen noemen maar kom zelf aan 4 stuks :green_smi
Ik ben wel benieuwd wie deze is ,omdat we vaak dezelfde smaak hebben!!!!!!!
...Noemde ze haar naam??...
Ze vertelde me in het Engels dat ze Sonja heette, ook na onze kamersessie toen we beneden in de gang naar boven richting kleedruimte liepen, vroeg ik haar nogmaals '' What was your name again?? Sonja antwoorde ze toen.
Die nog iets kleinere Poolse ( die inderdaad in de bar naast haar zat, ook met zwart haar) heb ik ruim een jaar terug eens geneukt.
Zij was toen straalbezopen. En de sex was ronduit slecht. Haar naam zou ik niet (meer ) weten. Meen ook geen recensie over haar geschreven te hebben toen, zal eens speuren...........
Ja wat moeten we hier nu mee. Misschien een nieuwe draadje: Sonja (waar bredero mee heeft geneukt) en een draadje Sonja ( waar Rex mee heeft geneukt). Zoeken jullie het ff lekker uit, Willem en Biggie:confused:
Big30
19 maart 2007, 00:20
Ja wat moeten we hier nu mee. Misschien een nieuwe draadje: Sonja (waar bredero mee heeft geneukt) en een draadje Sonja ( waar Rex mee heeft geneukt). Zoeken jullie het ff lekker uit, Willem en Biggie:confused:
Jouw Sonja is niet die van Brederode, das wel duidelijk.
Willem als de opper-baas mag bepalen wat we nu gaan doen ;)!
Over straalbezopen dames gesproken wat was "Froukje" toch redelijk in de kan he zaterdag avond laat :cool: :eek:!
nb. dit bericht verdwijnt automatisch na enige tijd.
Willem2
19 maart 2007, 19:01
Naam : Sonja
Haarkleur/-lengte : Zwartlang haar
Lengte dame : 1.67 M
Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup
Nationaliteit/Taal : Pools/Engels, duits
Leeftijd : 20-24jaar
Tatoeages/Piercings :
Service : Kussen, Beffen, PZC, NMC, FT?
Was deze dame er zaterdag ? Want er was wel sprake van een Sonja maar die scheen pas 2 dagen daar te werken..........:cool:
Dit bericht wordt in het bericht van Rex geplaatst en één en ander zal nog worden opgeschoond. Graag nog wat aanvullingen...............
mr rocky
22 april 2007, 11:37
Gisteren was deze dame voor mij het toetje van de dag, prima sessie (van anderhalf uur) en na afloop ook nog goede after-service.
:moon: :hah: :fuck: :wink:
Ik was al eens eerder met deze zeer mooie meid meegeweest op avontuur en gisteren nog maar eens over gedaan.
Ze heeft ontzettend mooi en lang zwart haar en is niet al te groot en ze ziet er verdomd mooi en sexy uit.
Op de kamer meteen uitgebreid zoenen alsof haar leven er van af hing........................geweldig.
Heerlijk laten pijpen en heerlijk in verschillende standjes haar het hof gemaakt. Wederom een prima ervaring met deze mooie en charmante dame...................
Ze vertelde me dat ze haar naam heeft gewijzigd in Gloria.
Voorheen heette ze inderdaad Sonja.
Manni1A
28 mei 2007, 00:16
Also, Gloria und Sonja sind nicht identisch. Hab die beiden am Samstag zuerst auch verwechselt und mich dann aufklären lassen von einer Dame, die über jeden Zweifel erhaben ist: Maggie :love2:
Derzeit anwesend ist eindeutig Gloria, Sonja leider nicht
Fritzzz
28 mei 2007, 01:35
Also, Gloria und Sonja sind nicht identisch. Hab die beiden am Samstag zuerst auch verwechselt und mich dann aufklären lassen von einer Dame, die über jeden Zweifel erhaben ist: Maggie :love2:
Derzeit anwesend ist eindeutig Gloria, Sonja leider nicht
Gloria = dus Sonja ...en visaversa, de duitse vertaalslag moeten we maar ff vergeten..
Ook bij mij heeft ze aangegeven van naam gewisselt te zijn...
Lastig geval maar ik doop de Sonja van dit topic maar tot Gloria en mocht er nog een andere nog niet beschreven Poolse Sonja weer opduiken dan krijgt die een nieuw topic!
De Gloria waar rex zaterdag mee was is in ieder geval de dame die zich eerder Sonja noemde en daar gaat dit topic over.
Als ik het niet begrijp corrigeer me maar ;)!
Flipper
28 mei 2007, 11:03
Sonja is niet gloria!!! Ik snapte al niet waar ze zaterdag over zaten te baselen. Met Sonja ben ik naar de kamer geweest met Gloria ...nog niet...:D zal niet zo heel lang duren voordat gebeurt..
:D
Sonja is niet gloria!!! Ik snapte al niet waar ze zaterdag over zaten te baselen. Met Sonja ben ik naar de kamer geweest met Gloria ...nog niet...:D zal niet zo heel lang duren voordat gebeurt..
Voor de duidelijkheid we hebben dus dit topic wat gaat over Gloria die zich ook even Sonja noemde en dan hebben we nog de echte Sonja nl. deze,
Hallo mijn naam is Sonja en ik ben Pools (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3465)
en met die Sonja is Flipper dus naar de kamer geweest zonder daar maar een woord over te schrijven ;)!
Wat Rex zegt klopt d.i. bij zijn vorige keer met deze dame heette ze toch echt Sonja!
Big30
Flipper
29 mei 2007, 20:12
en met die Sonja is Flipper dus naar de kamer geweest zonder daar maar een woord over te schrijven ;)
Biggie als ik over alle dames moet gaan schijven dan zitten we hier nog wel een tijdje...
Biggie als ik over alle dames moet gaan schijven dan zitten we hier nog wel een tijdje...
Ach ik heb zitvlees hoor :D en je kunt 24/7 schrijven :p!
Ik schrijf altijd alles over alle dames, vooral die waar ik niet mee ben geweest :D.
mr rocky
9 september 2007, 11:56
Gisteren een leuke sessie met haar gehad. ze is inderdaad echt mooi, maar verder vind ik haar niet echt bijzonder.
:wink:
Willi69
4 april 2009, 14:55
Gloria = :wiederda:; Sonja = arbeitet nicht mehr in diesem Job
popey01
4 april 2009, 16:04
sonja van voorheen met lange zwarte haren komt ook binnenkort ook weer terug
Bosco
7 april 2009, 19:23
Gloria....Wat een verschrikkelijke bloedmooie dame is dat, is in mijn optiek perfect. Op de kamer vroeg ze gelijk of ik van zoenen hield, natuurlijk hou ik daarvan antwoorde ik. Ik was nauwlijks uitgesproken toen ze mij ineens bovenop mijn bek aanviel. Jesus, dacht ik wat is dit ( op de een of andere manier verwacht je dat nooit, van een bloedmooie dame ) dit was geen zoenen meer, ik werd gewoon tongverkracht.....ze vrat mij gewoon op. Enigzins van de schrik bijgekomen kon het genieten beginnen, heerlijk tongzoenend verkende onze handen elkaars lichaam, na een tijdje duwde ze mij op mijn rug en begon de weg zoenend en likkend te bewandelen naar kleine Bosco toe. Ook die werd goed verwend en had het naar zijn zin. Ikzelf wil ook altijd graag wat te doen hebben dus vroeg ik haar om om te draaien. Vreemd genoeg antwoorde ze dat ze dat niet wil doen, huh...waarom niet dan? vroeg ik, ik vind standje 69 gewoon niet leuk antwoorde zij. Ja maar, ik wil jouw kruis ook onzedelijk betasten met mijn tong, zei ik toen beteuterd. Lachend zei ze, ik heb toch niet gezegd dat dat niet mag, alleen in standje 69vind ik het niks.:confused: Ze ging meteen op haar rug liggen en zei doe je best :D Voor derest laat ik me er niet meer overuit, kan alleen maar zeggen dat het fantstisch is dat je met zo,n droomvrouw sex kan hebben. Gloria is niet alleen bloed en bloedmooi maar is ook leuk, gezellig en heefdt een gezonde dosis humor en een zeer aanstekelijke lach.
Helaas zal ze niet meer lang in PHG vertoeven. Ze vertelde mij dat ze in Zürich gaat werken binnenkort.
Flipper
9 april 2009, 16:27
sonja van voorheen met lange zwarte haren komt ook binnenkort ook weer terug
Nee hoor..
popey01
9 april 2009, 20:19
ja flipper zeker weten ik heb vandaag nog contact met haar gehad en komt half of eind volgende week weer naar happy garden
Flipper
10 april 2009, 11:26
Sure. :-) in your dreams.
Van mij mag son komen. Maar dat doet ze niet.
popey01
10 april 2009, 21:25
ik weet het zeker maar dan geloof je het toch nie
Flipper
10 april 2009, 23:35
Dat komt omdat ik haar vroeg of ze kwam. En ze zei nee. :-)
Maar van mij mag je gelijk krijgen.
Willi69
4 mei 2009, 12:36
So, der April ist vorbei und Sonja war nicht :wiederda:! Wer keine Ahnung hat, sollte sich zurückhalten und nicht unnötige Diskussionen auslösen! :nee: Am besten abtrennen und löschen.
Fritzzz
4 mei 2009, 15:13
Maggy heeft mij verteld dat Gloria vanaf 30 mei pas weer aanwezig zal zijn..:wand::heul::wand:
Grusse, Fritzell
egon, Dr. Rammler
4 mei 2009, 18:42
Maggy heeft mij verteld dat Gloria vanaf 30 mei pas weer aanwezig zal zijn..:wand::heul::wand:
Grusse, Fritzell
soso :rolleyes: und was machst du bis dahin :rubbel:
Willi69
4 mei 2009, 20:14
Hilfe! :eek: Es ging doch um Sonja... :rolleyes:
Bitte abtrennen! :loud:
Hilfe! :eek: Es ging doch um Sonja... :rolleyes:
Bitte abtrennen! :loud:
Dies ist doch das Topic von Gloria :confused::confused::confused:??
:wink::wink:
Willi69
4 mei 2009, 20:29
Aber die Diskussionen drehen sich um Sonja (anwesend - ja/nein). ;)
Fritzzz
5 mei 2009, 17:43
Waarde Willy,
Du kleine kale Weisnase....:hammer::lostit::hammer:....
Diese topic handelt um Gloria, und mein bericht handelt auch um....??
GLORIA.......
Flipper
5 mei 2009, 18:31
De zit een discussie van mij en popey in. Daar doelt men op.wel goed lezen allemaal je. :-)
Helaas zal ze niet meer lang in PHG vertoeven. Ze vertelde mij dat ze in Zürich gaat werken binnenkort.
Ze is er nog :freu:
Afgelopen zaterdag eindelijk, na lange tijd alleen met mijn ogen genoten te hebben van deze prachtige verschijning, Gloria uitgenodigd om naar de kamer te gaan. Tja eigenlijk herken ik mijn eigen half uur in het verhaal van bosco vrijwel volledig terug. Heren, deze dame is gewoon leuk, en haar schoonheid veranderd daar niets aan, haar karakter blijft te waarderen. Op de kamer inderdaad heftig zoenen, rollebollen, likken, zuigen, trekken, strelen, lachen, gieren, brullen, hijgen...en dat allemaal in een half uur.
Herhalingsgevaar: zeer groot...
Ik hoop dat ze nog een tijdje in PHG blijft, anders vrees ik dat ik een lange reis moet maken :)
Ik hoop dat ze nog een tijdje in PHG blijft, anders vrees ik dat ik een lange reis moet maken :)
Nog even met Gloria gebabbeld en gevraagd waarom ze niet in Zürich zat, ze antwoorde dat de plannen waren uitgesteld of niet meer door gingen. Het was mij in elk geval niet duidelijk en voor haar geloof ik ook niet.:confused:
Haar plannen zijn in ieder geval ( voorlopig ) mislukt. :freu: