Volledige versie bekijken : Samen met vrouw club bezoeken?
adje10
15 oktober 2020, 20:50
Ik zou graag eens samen met mijn vrouw/vriendin (welke bi geinteresseerd is) een club bezoeken.
Weten jullie of dit mogelijk is? En zo ja waar?
En moet de vrouw dan een badjas aan? Of is lingerie ook ok?
quickstep
15 oktober 2020, 21:28
Dolce Vita (DUS) meerdere keren gezien, GT (vroeger :-)) ook
Ik zou ff wachten...
Piet Plezier
15 oktober 2020, 21:30
Venus in Hamminkeln
Sixsens te Vaals
Van GOCH te Goch
Willem2
15 oktober 2020, 21:34
Naar mijn weten zijn op dit moment alle swingerclubs weer verboden in NRW.
mentholbear
15 oktober 2020, 23:09
Sixsens te Vaals
Die is de komende 2 weken sowieso dicht. Bovendien hadden ze een paren stop. Ik weet niet of die later weer is opgeheven.
In het verleden kon je als koppel ook in PHG terecht. Leek soms wel meer een party club.
Ook in Villa Vertigo/Vanilla paren gespot. Weet niet hoe get na de overname zal gaan, maar als het bij zusterclub GT kon, wellicht daar dan ook wanneer ze weer open gaan.
Ik weet eerlijk gezegd niet of een ijsberin ook alleen in lingerie mag rondlopen. Ik herkende de paartjes alleen, doordat de ijsberin juist in een badjas rondliep. Weliswaar met lingerie er onder.
WANDELAAR5
15 oktober 2020, 23:42
In Babylon kan dat. Ik heb er 2 keer een dame gezien. In Villa Vanilla heb ik een man gezien die een DVP van buiten de club meenam. Ze lagen bijna de hele tijd in zo’n groot rond ligbed wijn te drinken. De dame was niet beschikbaar voor andere mannen. Ik heb ze niet naar een kamer zien gaan, dus ik weet niet hoe dat daar geregeld werd.
Husky
16 oktober 2020, 00:47
WANDELAAR5 dan waren we daar op dezelfde zonnige dag,o.a. voor Braziliaanse Morena,de man en de vrouw in het ronde ligbed ken ik alle twee,de dame in kwestie werkte toen gedeeltelijk in VV en AG,en de
man in kwestie kwestie had haar inderdaad voor 6 uur als leenbruid ingehuurd, incl. een paar flessen witte wijn ,mogelijkerwijs is ze met hem meegereden, daar ze beide uit de omgeving van Düsseldorf komen.
Later heb ik met die zelfde dame meerdere keer fijne tijden beleefd in AG, waar ze overigens een andere artiestennaam had als in VV.
Zo zie je,de wereld kan klein zijn:)
pret
16 oktober 2020, 06:58
WANDELAAR5 dan waren we daar op dezelfde zonnige dag,o.a. voor Braziliaanse Morena,de man en de vrouw in het ronde ligbed ken ik alle twee,de dame in kwestie werkte toen gedeeltelijk in VV en AG,en de
man in kwestie kwestie had haar inderdaad voor 6 uur als leenbruid ingehuurd, incl. een paar flessen witte wijn ,mogelijkerwijs is ze met hem meegereden, daar ze beide uit de omgeving van Düsseldorf komen.
Later heb ik met die zelfde dame meerdere keer fijne tijden beleefd in AG, waar ze overigens een andere artiestennaam had als in VV.
Zo zie je,de wereld kan klein zijn:)
Wat zijn de artiestennamen van de betreffende dame?
Herr Fick
22 oktober 2020, 06:34
Ik zou graag eens samen met mijn vrouw/vriendin (welke bi geinteresseerd is) een club bezoeken.
SC's zijn de beste men caves ooit. Laat je vrouw maar thuis als je naar de hoeren wil.:mad:
adje10
22 oktober 2020, 15:57
Ik vraag niet om je advies inzake mijn vrouw thuis te laten ja of nee...dus hou je snuit.
schoolmeester
22 oktober 2020, 18:45
Kort lontje, je kan beter helemaal geen saunaclub bezoeken, blijf ALLEBEI maar thuis !
Brad Clitt
22 oktober 2020, 18:51
Beter je vrouw naar de club nemen, dan daar een clubvrouw nemen... :biggrin:
Herr Fick
23 oktober 2020, 12:55
Ik vraag niet om je advies inzake mijn vrouw thuis te laten ja of nee...dus hou je snuit.
Neen