PDA

Volledige versie bekijken : Carmen (Bulgaarse)



schoolmeester
25 oktober 2020, 19:44
https://www.ijsberenforum.com/img/vlaggen/bulgaria.gif




Carmen (Bulgaarse)
Leeftijd:23 jaarTaal:Engels (goed)
Haarkleur:ZwartHaarlengte:Lang
Lengte:1.50 m - 1.55 mPostuur:Zeer slank
Tatoeage:OnbekendLichaamsdeel:
Piercing:OnbekendLichaamsdeel:
Cup-maat:ASiliconen:Nee
Kleur ogen:BruinHerhalingsgevaar:https://www.ijsberenforum.com/img/michelj/paspoortgenerator/5sterren.jpg

Prijs:50 euroTijdsduur:30 minuten
Service:NMC, PMC
Extra info:Lief meisje en correct.

pret
30 oktober 2020, 23:19
Pfff wat een sexbeest, zij is puur PSE. Heerlijk!

Elrond1
24 juli 2021, 17:36
I saw Carmen yesterday in Prime, Velbert. Nice girl. But she told me, that she is from Romania, not Bulgaria.

schoolmeester
24 juli 2021, 18:04
She is 50 % Romania and 50 % Bulgaria.

pret
28 augustus 2021, 15:44
@ Prime

DDDD
6 februari 2022, 20:21
Een prachtig slank meisje van half de twintig. Lang zwart haar, donkere ogen, naar eigen zeggen Roemeens. Grote tattoo op haar rechterschouderblad. Zat steeds op een kruk in het midden aan de bar. Het blijkt geen grote praatster, eerder een beetje verlegen en lief. Maar soms ontdooit dat op de kamer wel, dus ik ben er voor gegaan/gevallen. Ze zoent niet, ‘want dat is veiliger’. Op zich jammer, ik raak daar altijd wel van in de juiste stemming. Maar ze pijpt erg lekker. Het smaakte naar meer, dus doorgezet in 69. Ik werd zo geil van dat prachtige lijfje boven mijn gezicht dat ik al snel heerlijk explodeerde. Daarna nog even liggen relaxen, en een babbeltje geprobeerd. Maar ze ontdooide daarbij niet echt. Of het was de taal. Hoe dan ook vond ik het eigenlijk ook wel prima zo, en ging na 20 min voldaan de kamer af (EUR 50).

Nacer
7 februari 2022, 00:03
Carmen is amazing.To go with her in room is fantastic

mentholbear
11 oktober 2022, 17:21
Tegen mij zei ze ook Roemeens te zijn. En nu 25 lentes jong. Dus dat komt wel overeen.

Geweldig van elkaar genoten en een groen hartje om van te houden :liebe2:

Das
3 februari 2023, 22:41
@ Golden Gate