Volledige versie bekijken : Lellebel exposed
lellebel
20 maart 2007, 00:30
Het leek mij leuk om zo nu en dan mijn ervaringen,als dvp,hier neer te zetten.
Zowel de leuke dingen die ik meemaak maar ook soms de minder leuke dingen.
Ik kan alleen geen namen noemen bij mijn ervaringen,want ik wil de privacy van de mannen die bij me komen waarborgen,maar dat begrijpen jullie wel....:D
Groetjes Lellebel :smkiss:
lellebel
20 maart 2007, 00:39
Nou,ik zal dan maar meteen beginnen.....:teuflisch
Tja,over het afgelopen weekend kan ik heel kort zijn,sex,sex en nog eens sex....heerlijk! Ik heb 2 keer sex met een heerlijke man gehad die echt weet hoe een vrouw te verwennen,echt lekker en als toetje mezelf nog eens verwend met 1 van mijn altijd bij de hand vriendjes hahahah:rofl: ik heb gewoon een zwak voor die dingen,heerlijk gewoon,het nadeel is alleen dat het me een fortuin aan batterijen kost:rofl: maar ook daar hebben ze weer gelukkig iets op gevonden,een vibrator met een oplaadstation,is dat niet even handig! Uiteraard heb ik hem meteen bestelt en wacht nu ongeduldig op de postbode. :D Ik hou jullie op de hoogte als ik hem getest heb..:D
rplover
20 maart 2007, 00:43
Tja,over het afgelopen weekend kan ik heel kort zijn,sex,sex en nog eens sex....heerlijk! Ik heb 2 keer sex met een heerlijke man gehad die echt weet hoe een vrouw te verwennen
Kennen we mekaar? :D
Groetjes,
rplover - ook lekkere sex gehad, toevallig :teuflisch
Bredero
20 maart 2007, 09:48
ik heb gewoon een zwak voor die dingen,heerlijk gewoon,het nadeel is alleen dat het me een fortuin aan batterijen kost:rofl: maar ook daar hebben ze weer gelukkig iets op gevonden,een vibrator met een oplaadstation,is dat niet even handig! Uiteraard heb ik hem meteen bestelt en wacht nu ongeduldig op de postbode. :D Ik hou jullie op de hoogte als ik hem getest heb..:D
Een ecologisch verantwoord genietende lellebel. :luvlove:
Flurkman
20 maart 2007, 09:58
... en wacht nu ongeduldig op de postbode. :D Ik hou jullie op de hoogte als ik hem getest heb..:D
Ik wou dat ik die postbode was...
Sphinx
20 maart 2007, 11:34
:teuflisch Grinnik. Ik ben ooit postbode geweest en heb vaker zoiets moeten bezorgen bij een Club in Weert die op mijn weekendronde lag.
Silvester
20 maart 2007, 13:15
Ahaaa....
Silvester ruikt handel....!!
Ik ga Lellebel in natura betalen... :luvlove: een doos batterijen....:rolleyes: goudkleurig nog wel....:cool: met rose konijntjes er op....:smile2:
:wink:
little diablo
20 maart 2007, 21:08
Ik moet me constant opladen:D
Saluti L Diablo
lellebel
20 maart 2007, 21:15
Leuke reactie's allemaal....:lostit:
Flurkman,weet je zeker dat je die postbode wilt zijn ipv de bestelling? :rofl:
Silvester,als het goed is,heb ik de batterijen in de toekomst niet meer nodig...:D
maar rose konijntjes zijn wel erg lief he....:D
RPlover,jij ook al goede sex gehad? Wat zijn we toch gelukkige mensen he :freu:
Straks zal ik nog een verhaaltje schrijven hier,iets wat ik nooit meer vergeet wat ik ooit heb meegemaakt....
XXX lellebel :smkiss:
Silvester
21 maart 2007, 00:35
....Silvester,als het goed is,heb ik de batterijen in de toekomst niet meer nodig...:D
maar rose konijntjes zijn wel erg lief he....:DXXX lellebel :smkiss:....
Geef maar een seintje als je er alsnog nodig hebt, dan sta ik voor je klaar http://www.cosgan.de/images/smilie/haushalt/a080.gif (en anders mag dat ook wel....:rolleyes: )
Trek ik een rose ijsberenvel aan met konijnenoortjes http://www.cosgan.de/images/smilie/tiere/c020.gif
Gaan we lekker om te beginnen op de bank wat rollebollen... http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/m030.gif
Dan lekker tussen de welbekende lakens.. http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/f055.gif
Onder het verwennen kijk ik je af en toe met een van je speeltjes in mijn hand even aan..http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/s035.gif
Ja Lellebel, ook zonder batterijen wordt je vrolijk...http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/s040.gif
En als je rookt, doen we samen een peukie na... http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/s060.gif
lellebel
21 maart 2007, 01:13
Hier dan het beloofde waargebeurde verhaaltje....
Ik heb ooit eens een afspraak gehad met een man,nette aardige man, midden dertig..... na een korte kennismaking zijn we naar de speelkamer gegaan.
We waren net lekker op dreef toen hij een beetje raar ging doen, beetje rammelen, keek raar... ik vroeg, is alles wel goed en hij zei al niks meer terug en begon helemaal te shaken, toen zag ik meteen wat er aan de hand was, een epileptische aanval, ik meteen gehandeld zoals me geleerd is en 112 gebeld, maar tegelijkertijd zat ik ook ermee, wat vertel je nu zijn auto staat hier, hoe verklaart die dat bij zijn vrouw enz. ik heb het toen het ambulance personeel uitgelegd en die zouden vertellen dat ze hem op straat gevonden hadden, gelukkig voor hem maar. Een 2 weekjes daarna kreeg ik een bosje bloemen bezorgd van hem, hij bedankte zich dat ik het zo geregeld had zodat zijn vrouw niet daadwerkelijk wist waar hij was.
Dit kun je dus ook eens meemaken he..... gelukkig wel allemaal goed afgelopen... :freu:
Groetjes lellebel:smkiss:
lellebel
21 maart 2007, 01:18
@Silvester
Je bent wel vindingrijk silvester,leuk! Enne,ik geef je een seintje....:green_smi
Spermie
21 maart 2007, 10:13
Maar Lellebel toch,
Er gaat toch niets boven een levend exemplaar????
Die van mij bijvoorbeeld:D :D :D :D
Bredero
21 maart 2007, 11:38
Maar Lellebel toch,
En hoe lang gaan jou batterijen dan wel mee? :D
thesickboy
21 maart 2007, 12:04
En hoe lang gaan jou batterijen dan wel mee? :D
:hah: Tot hij begint te sputteren? :D
lellebel
21 maart 2007, 12:11
Maar Lellebel toch,
Dat klopt helemaal,maar die heb ik niet altijd bij de hand he en dan komen ze goed van pas :D
Daarbij vind ik het gewoon lekker om ook zo nu en dan eens met mezelf bezig te zijn,zelftherapie noemen ze dat,toch? :rofl:
Stiffmaster
21 maart 2007, 13:40
Bij ons heet dat voorhuidjoggen zoals jij eens ergens hebt omschreven, maar liever doe ik het in het echie :fuck: :fuck: .
Dat klopt helemaal,maar die heb ik niet altijd bij de hand he en dan komen ze goed van pas :D
Daarbij vind ik het gewoon lekker om ook zo nu en dan eens met mezelf bezig te zijn,zelftherapie noemen ze dat,toch? :rofl:
Silvester
21 maart 2007, 15:29
Voor diegenen die het gemist hebben: dit is Lellebel's nieuwste speeltje, zonder batterijen (en zonder reclame :rolleyes: )....
http://38.101.8.10/dl/4f93855c0eec7140ec20cc34adb677bc/46012c50/image/Lellebels_speeltje.jpg
[Edit=Befke] Werkt niet --> 408 - Request Timeout - Excess traffic loads on the Web server may be timing out the connection and causing 408 errors. If the trouble occurs with only a certain Web site, the problem is likely at the Web-server end—there is little you can do except try again later.
Flurkman
21 maart 2007, 16:09
Silvester: graag toch wat technische details, zoals afmetingen, elasticiteit, buigzaamheid, aanbevolen dagelijkse gebruiksduur, garantiebepalingen, ...
Befke
21 maart 2007, 17:25
- 100% hypoallergeen materiaal
- 100% waterproof
- Enorm stil!
- 3 verschillende programma`s
- Multispeed
- Geen gek ruikende materialen
- GEEN BATTERIJEN NODIG!
Lengte 20 cm, doorsnede 4 cm.
lellebel
21 maart 2007, 17:43
- 100% hypoallergeen materiaal
- 100% waterproof
- Enorm stil!
- 3 verschillende programma`s
- Multispeed
- Geen gek ruikende materialen
- GEEN BATTERIJEN NODIG!
Lengte 20 cm, doorsnede 4 cm.
Geweldig toch! :freu:
Silvester
22 maart 2007, 10:45
Lellebel, ik weet dat je al een hele tijd smachtend naar je nieuwe speeltje uitkijkt....:cool:
Mocht de spanning je teveel worden, geef maar een seintje, dan heb ik wel een instant oplossing voor je:
Ik schilder mijn Silvesterje in de bekende mooie rose kleur, de ballen worden voorzien van een zilverkleurig laagje :smile: ....en....ik kom hem persoonlijk bij je afleveren!
Ik zorg wel dat ie al opgeladen is, dus dat lastige snoertje hebben we niet nodig....
(Zou behoudens 1 plekje :moon: trouwens ook niet weten waar dat plugje anders in zou moeten, en aangezien ik zelf niet zo op een buttplug val :nee: , is dat geen optie, hoewel electrosex ook hevig kan zijn..:p ?)
De specificaties qua shape en size zijn om en nabij hetzelfde, Silvestertje kan echter nog wat extra bonus-dingetjes....:rolleyes:
Ik hoor het wel....:luvlove:
P.s. Ik gebruik sneldrogende paint, dus al te lang hoef je niet te wachten..:green_smi
:love2:
lellebel
23 maart 2007, 00:02
Postbode is nog niet geweest...:nee: helaas....
Maar silverster,wat zijn dat dan voor bonusdingetjes wat jouw silvestertje kent? :green_smi
Kusjes Lellebel :smkiss:
Silvester
23 maart 2007, 21:59
Oeps…nu gaat Silvester “exposed”…..:eek:
Welnu, aan Silvestertje zit nog een grote Silvester vast….:cool:
En die grote Silvester heeft lekker zachte kantoorhandjes met kriebelende, strelende, knedende en masserende vingertjes die dol zijn op spannende lekkere plekjes zoeken…en verwennen…
Die grote Silvester heeft ook een lekker tongetje wat heerlijk kan strelen en likken en wat ook graag naar spannende en vooral smakelijke plekjes zoekt…en verwent…:rolleyes:
Die grote Silvester heeft ook een mond die lieve woordjes kan fluisteren, lekker kan knabbelen, blazen, zuigen en zachtjes bijten…:love:
Die grote Silvester heeft ook een lekker warm lichaam wat body to body over je heen kan glibberen...
Die grote Silvester vindt het ook meer dan heerlijk als jij dat ook bij hem kan en wil doen…:luvlove:
Silvestertje is een levend wezen wat jij ook lekker op vele manieren kan vertroetelen, wat je kunt laten en zien groeien, voorzien van een lekker zacht en te bewegen velletje...
Silvestertje is een levend wezen wat dol is op warme natte tongetjes, mondjes en andere warme natte plekjes…en daar heerlijk van gaat kloppen...
Silvester is een levend wezen wat jij in tegenstelling tot je speeltje echt kunt laten s…., nou ja genoeg voor vandaag…:smile:
Wat je met ons helaas niet kunt doen, is ons even uit je nachtkastje halen….:heul:
:love2:
lellebel
23 maart 2007, 23:51
Wow silverster...hier krijgt lellebel het even warm van :lostit:
Silvester
24 maart 2007, 00:12
Wow silverster...hier krijgt lellebel het even warm van :lostit:
...Wat je met ons helaas niet kunt doen, is ons even uit je nachtkastje halen….:heul:
Sweet dreams vannacht!!!
:herz:
rplover
24 maart 2007, 00:34
...komt dat zien, hier bloeit iets moois :luvlove:
Kortelings verwacht: lellebel's en sylverster's bedverhalen, in primeur, op deze website :smile2:
lellebel
24 maart 2007, 01:15
Sweet dreams vannacht!!!
:herz:
Zal zeker lukken nu! :teuflisch
Dikke kus :smkiss:
lellebel
24 maart 2007, 01:23
Even een vraagje:
Ik krijg vaak de vraag of ik een klaarkom-garantie geef,nu ook weer iemand die dat vraagt in een mail...vinden jullie dat zo belangrijk? En hoe kan ik die geven?Dat gaat toch niet?
Hoe denken jullie daarover?
Groetjes lellebel :smkiss:
rplover
24 maart 2007, 01:26
...mogen wij dan niet klaarkomen bij je?
Je bent een duivelse vrouw? :teuflisch
Zelf trekken nadien thuis dan?
Bwah, twee keer genot :smile2:
Of zie ik het weer verkeerd? :D
lellebel
24 maart 2007, 01:29
...mogen wij dan niet klaarkomen bij je?
Je bent een duivelse vrouw? :teuflisch
Zelf trekken nadien thuis dan?
Bwah, twee keer genot :smile2:
Of zie ik het weer verkeerd? :D
Zou dat mijn naam moeten worden dan? Evil Lellebel :green_smi ?
Nee RPlover,jij bent hier de evil Lover,want je weet precies wat Lellebel bedoelt,Foei toch....dat verdient straf eigenlijk.....:teuflisch
rplover
24 maart 2007, 01:38
...mijn blote kont :teuflisch
Aha, dat is dus voor een ander topic, maar ik ben te lui.
SM? Doe jij aan SM ook??? :D
rplover - die klaarkomen van ondergeschikt belang vindt :luvlove:, zeker van de dame
lellebel
24 maart 2007, 01:42
rplover - die klaarkomen van ondergeschikt belang vindt :luvlove:, zeker van de dame
SM....ja hoor,ik wandel wel eens met je aan de hondenriem door het park als je dat opwindend vind,zo ben ik niet hoor,ik doe dat voor jou wel...:rofl:
Lellebel - die niet te beroerd is mede-forumlid te helpen....
Jansen
24 maart 2007, 10:01
Ik doe wel aan S.M. ik heb al meerdere malen zeurpieten in elkaar geslagen.:rofl: maak gerust een afspraak.
P.S. ik zal ook niet klaarkomen,vind ik namelijk ook niet van belang.
( xxxxxxxxxxxxxx Jansen die wel eens hard overkomt maar wel alles meent. xxxxxxxxxxxxxxxxx )
lellebel
24 maart 2007, 10:27
Maar om even serieus op het onderwerp terug te komen....
Een klaarkom-garantie vind ik niet dat ik die geven kan,ik kan niet garanderen dat iemand klaarkomt,dat is afhankelijk van zoveel factoren.Ik kan ook niet van te voren zeggen of ik klaarkom.Ik heb wel eens mannen die niet klaarkomen,door zenuwen enz. maar als ze de keer daarna komen is het meestal geen probleem,die hebben dan bij zo'n eerste ontmoeting de spanning net iets teveel denk ik.Ik begrijp dat je als man natuurlijk graag wilt klaarkomen en ik zal ook de hele trukendoos openhalen,maar een garantie geven,nee dat kan en doe ik niet.(tenzij ik die ook krijg ;) )
Stiffmaster
24 maart 2007, 11:51
Nee, het is natuurlijk altijd prettig om klaar te komen als man, maar soms lukt het niet. Ook ik heb dat weleens meegemaakt, ondanks dat ik zowat toen elke week met de zelfde dame was in GT en waar ik helemaal lierisch van was, sommigen van mijn medeijsberen dachten al dat ik verliefd op was, maar ik kan nou niet zeggen dat ik daardoor minder plezier aan mijn tijd met deze dame heb gehad, er is meer dan klaarkomen alleen. :bowlol: :bowlol:
Maar om even serieus op het onderwerp terug te komen....
Een klaarkom-garantie vind ik niet dat ik die geven kan,ik kan niet garanderen dat iemand klaarkomt,dat is afhankelijk van zoveel factoren.Ik kan ook niet van te voren zeggen of ik klaarkom.Ik heb wel eens mannen die niet klaarkomen,door zenuwen enz. maar als ze de keer daarna komen is het meestal geen probleem,die hebben dan bij zo'n eerste ontmoeting de spanning net iets teveel denk ik.Ik begrijp dat je als man natuurlijk graag wilt klaarkomen en ik zal ook de hele trukendoos openhalen,maar een garantie geven,nee dat kan en doe ik niet.(tenzij ik die ook krijg ;) )
Anvers
24 maart 2007, 15:40
Ik doe wel aan S.M. ik heb al meerdere malen zeurpieten in elkaar geslagen.:rofl: maak gerust een afspraak.
P.S. ik zal ook niet klaarkomen,vind ik namelijk ook niet van belang.
( xxxxxxxxxxxxxx Jansen die wel eens hard overkomt maar wel alles meent. xxxxxxxxxxxxxxxxx )
Foei, mensen in elkaar slaan! :motz: :angryfire
Loop je hier niet wat te hard van stapel Jansen? En gebruik je hier niet wat opruiende taal?:teuflisch
Anvers :wink:
Silvester
25 maart 2007, 14:23
Zal zeker lukken nu! :teuflisch
Dikke kus :smkiss:
...komt dat zien, hier bloeit iets moois :luvlove:
Kortelings verwacht: lellebel's en sylverster's bedverhalen, in primeur, op deze website :smile2:
Zodra ik likbare (welke smaak Lellebel? ;) ) rose verf gevonden heb :green_smi , zullen we eens de navigator van stal halen....:smile:
:luvlove:
Jansen
25 maart 2007, 21:13
Foei, mensen in elkaar slaan! :motz: :angryfire
Loop je hier niet wat te hard van stapel Jansen? En gebruik je hier niet wat opruiende taal?:teuflisch
Anvers :wink:
Nee,:D
Opruiende taal :rolleyes: mischien komt hier iemand op :rubbel: klaar ;) ;)
Ik ben net terug vanuit jouw zeer mooie omgeving en heb daar gisteren en vandaag weer super zaken gedaan.
Ik houdt van de Leien.
P.S. loopt jullie klok nu 2 uur achter ?
lellebel
26 maart 2007, 18:53
Zodra ik likbare (welke smaak Lellebel? ;) ) rose verf gevonden heb :green_smi , zullen we eens de navigator van stal halen....:smile:
HHmmm,ik hou wel van banaan.....:teuflisch
lellebel
29 maart 2007, 14:29
Even een up to date....
Ik heb mijn nieuwe speeltje nog altijd niet :angryfire ik maar eens gebeld naar het bedrijf waar ik het bestelt heb(mag geen reclame maken he;) )
en die wisten me te vertellen dat die kleur niet uit voorraad leverbaar was en nog even kon duren, pppffff..... nog langer wachten :wand:
Maar goed,Lellebel laat zich niet uit het veld slaan natuurlijk....:green_smi
Ik heb vanmorgen een heerlijk geile ochtend beleeft met 2 van mijn favo speeltjes :teuflisch en nu kan ik er weer even tegenaan....het tintelt nu nog overal :teuflisch
Ik was aan het denken om een sticker aan de voordeur te plakken,voor de brandweer,ik heb er ook al eentje waarop staat dat er dieren in huis zijn,nu dacht ik dus om er eentje te plakken waarop staat dat er vibrators in huis zijn,ik bedoel,die moeten ook gered worden bij brand,dat vind ik toch vrij belangrijk dat al mijn vriendjes heel buiten komen dan,toch? :D
Befke
29 maart 2007, 14:31
... het bedrijf waar ik het besteld heb (mag geen reclame maken he;) )
:D
Goed zo, Lellebelleke!
Jammer voor je van de trage levering van je mooie roze fiep...
thesickboy
29 maart 2007, 14:57
Wel voorzichtig blijven Lellebel
Hou het volgende citaat in het achterhoofd:
If you use an electric vibrator near water, you will come and go at the same time.
Louise Sammons
:eek:
Silvester
29 maart 2007, 22:08
....Ik heb vanmorgen een heerlijk geile ochtend beleeft met 2 van mijn favo speeltjes :teuflisch en nu kan ik er weer even tegenaan....het tintelt nu nog overal :teuflisch....
:green_smi ....Teaser!!!! :D
....Ik was aan het denken om een sticker aan de voordeur te plakken,voor de brandweer,ik heb er ook al eentje waarop staat dat er dieren in huis zijn...
Ijsberen....?:rolleyes:
Silvester
lellebel
30 maart 2007, 08:28
:green_smi ....Teaser!!!! :D
Ijsberen....?:rolleyes:
Silvester
:rofl: ijsberen? :rofl: wie weet,ik heb misschien wel een heel nest ijsberen :rofl: :rofl:
pelikonjoe
30 maart 2007, 16:34
.(tenzij ik die ook krijg ;) )
Llaat mijn tong het werk doen...en ik geef je die garantie!!:p
Silvester
1 april 2007, 13:32
....Ik was aan het denken om een sticker aan de voordeur te plakken,voor de brandweer,ik heb er ook al eentje waarop staat dat er dieren in huis zijn,nu dacht ik dus om er eentje te plakken waarop staat dat er vibrators in huis zijn....
Lieve Lellebel,
Ik zie het al helemaaaaaal voor me:
Briefje voor de postbode, (bovenaan, we weten wel waarom :rolleyes: )
Briefje voor de melkboer,
Briefje voor de leesmap,
Briefje voor manlief,
Briefje voor de tuinman,
Briefje voor de buurvrouw,
Briefje voor de vuilnisman,
Briefje voor de glazenwasser,
Briefje voor de poolboy,
Briefje voor de poetsvrouw,
Briefje voor de stomerij,
Briefje voor de schilder,
Briefje voor de brandweer over dieren,
Briefje voor de brandweer over vibe's....
Tegen de tijd dat de brandweer al deze briefjes gelezen heeft, is er van je stulpje weinig meer over vrees ik....:cool: ;)
Silvester
http://www.cosgan.de/images/smilie/figuren/k070.gif
lellebel
2 april 2007, 23:00
Ik heb vandaag een voicemail-berichtje gekregen van een vrouw,een hele boze vrouw,die vroeg wie ik was en wat ik met haar man moest,ze eindigde haar voicemail met de mededeling haar man met rust te laten anders kreeg ik problemen.Ik was even met stomheid geslagen:eek: ,weet bij god niet wie dat is.
Heeft iemand zeker mijn nummer laten slingeren ergens....tja.....:hammer:
Vraag me af hoe vaak mannen betrapt worden dan? Denk dat ik deze man waarschijnlijk niet meer zal zien....:confused:
little diablo
2 april 2007, 23:04
...Denk dat ik deze man waarschijnlijk niet meer zal zien....
Jawel die zie je nog wel ,maakt de spanning alleen maar groter:D of hij krijgt straks nog meer vrije tijd van zijn vrouw:teuflisch
Saluti L Diablo
lellebel
2 april 2007, 23:07
Jawel die zie je nog wel ,maakt de spanning alleen maar groter:D of hij krijgt straks nog meer vrije tijd van zijn vrouw:teuflisch
Saluti L Diablo
Ik weet alleen niet om welke man het gaat,dat is wel een beetje lastig he,nu weet ik niet van welke man ik moet afblijven:D als ik dat uberhaubt al zou kunnen:green_smi
little diablo
2 april 2007, 23:10
Ik weet alleen niet om welke man het gaat,dat is wel een beetje lastig he,nu weet ik niet van welke man ik moet afblijven:D als ik dat uberhaubt al zou kunnen:green_smi
Als je nou gewoon een paar nageltjes over zijn rug zet :teuflisch dan belt ze weer:p en dan weet je het. Goede tip van me toch.
Saluti L Diablo
lellebel
2 april 2007, 23:15
Als je nou gewoon een paar nageltjes over zijn rug zet :teuflisch dan belt ze weer:p en dan weet je het. Goede tip van me toch.
Saluti L Diablo
Denk je dat ze dan nog belt? Volgens mij huurt ze dan een privé-detective in om mij te traceren,ojee......beter niet nageltjes over de rug dan he..:D
Silvester
2 april 2007, 23:22
....Ik heb vandaag een voicemail-berichtje gekregen van een vrouw,een hele boze vrouw,die vroeg wie ik was en wat ik met haar man moest,ze eindigde haar voicemail met de mededeling haar man met rust te laten anders kreeg ik problemen....
Het is voor jou nu maar te hopen dat het niet de vrouw van de al lang verwachtte postbode is....:eek: :roll3:
:luvlove: Silvester
lellebel
2 april 2007, 23:30
Het is voor jou nu maar te hopen dat het niet de vrouw van de al lang verwachtte postbode is....:eek: :roll3:
OOhhhh,neeeeeeeeee.....zal toch niet:huch: daar had ik nog niet aan gedacht dat het de vrouw van de postbode kon zijn....:rofl: :rofl:
Befke
10 april 2007, 12:11
Hee meissie, hoe is het nu? :D
Postbode al geweest? Heb je'm nog naar dat berichtje gevraagd?
lellebel
10 april 2007, 18:56
Hee meissie, hoe is het nu? :D
Postbode al geweest? Heb je'm nog naar dat berichtje gevraagd?
JOEHOE :freu: :freu: ik heb hem....:lostit: en ook al getest :teuflisch en hij is helemaal geweldig! Hij heeft het keurmerk van Lellebel verdient!:green_smi
Postbode in vrijgezel,dus zijn vrouw was het niet....ben toch wel nieuwsgierig welke vrouw het dan was.:D
little diablo
10 april 2007, 19:53
Zoeken zoeken zoeken:D Toch die nageltjes;)
Saluti L Diablo
lellebel
14 april 2007, 09:16
Hallo,hier weer even een update...
Heb me weer een roerig weekje achter de rug zeg....
Op het werk werd iemand binnengebracht die mij herkende,hij bleef maar erover bezig dat die me ergens van kende,hij wist het zeker,het zou hem zo wel invallen enz. en zijn vrouw keek me al met een blik aan :angryfire ik wist het wel waar die me van kende,hij is voor een 3 weken geleden nog bij me geweest,maar ik zei er uiteraard niks over en probeerde ook eroverheen te praten. Ik zei,je zult me wel van een optreden kennen,ik zing namelijk ook,maar hij wist zeker dat het daar niet van was. Toen heb ik de moed maar opgegeven en verder maar niet meer op in gegaan en zijn vrouw gezegd dat het wel door de medicatie zou komen dat die iets ijlde :smile2: :smile2:
Tja,dat zijn van die ongemakkelijke situatie's,maar het is wel goed gekomen gelukkig. Toch raar om dan oog in oog met zijn vrouw te staan,terwijl ik voor een 3 weken terug nog lekker aan de rol met hem was :teuflisch
Vorige week was ik jarig en ik vond het echt hartverwarmend hoeveel mannen eraan gedacht hadden,heb zelfs een bos rozen thuis bezorgt gekregen van een man die vaker komt,sms-jes,mailtjes,echt heel lief hoor,ze bestaan echt wel,de lieve beertjes :freu: en gelukkig komen al die lieve beertjes bij Lellebel :teuflisch (en niet alleen lief,maar ook nog eens lekker:green_smi )
Spermie
16 april 2007, 10:02
Dus de dame van het anonieme voice-mail bericht heeft zich bekend gemaakt door haar man het ziekenhuis in te meppen???:D :D :D :D
Wat een manier...
Silvester
16 april 2007, 11:34
....ik zing namelijk ook...
En Silvester weet wel welke song je favoriet is:
"Please Mr Postman" van de Marvelettes... (http://www.radioblogclub.com/open/89190/postman/THE%20MARVELETTES%20-%20Please%20M.%20Postman) :D
lellebel
16 april 2007, 13:20
Dus de dame van het anonieme voice-mail bericht heeft zich bekend gemaakt door haar man het ziekenhuis in te meppen???:D :D :D :D
Wat een manier...
:smile2: hahahahh :smile2: zou het zijn? Dan pas maar op mannen.....hahahahah :hah: stel je voor zeg.... nee deze man was gelukkig niet mishandelt,werd voor iets heel anders binnengebracht....anders zou ik misschien wel hebben zitten denken ja....:D
lellebel
16 april 2007, 13:21
En Silvester weet wel welke song je favoriet is:
"Please Mr Postman" van de Marvelettes... (http://www.radioblogclub.com/open/89190/postman/THE%20MARVELETTES%20-%20Please%20M.%20Postman) :D
Silvester wat ken je me toch goed :smile2: maar nog niet goed genoeg :teuflisch :green_smi
little diablo
17 april 2007, 23:32
hey lellebel
Het klopt toch als ik zeg dat een vrouw het lekkerder vind als ze met de tong bespeelt wordt dan dat ze :fuck: :rolleyes: Of zeg jij.........................:confused:
Saluti L Diablo
lellebel
18 april 2007, 07:46
hey lellebel
Het klopt toch als ik zeg dat een vrouw het lekkerder vind als ze met de tong bespeelt wordt dan dat ze :fuck: :rolleyes: Of zeg jij.........................:confused:
Saluti L Diablo
Het ligt helemaal aan de situatie...
Met de tong bespeelt worden is super lekker,mits de man in kwestie niet maar wat er langs af slabbert,dan ben ik wel nat,maar niet van geiligheid :smile2:
maar ik ben toch aardig bedreven erin om een man zo te sturen als dat ik het lekker vind.Het orgasme wat ik daarbij krijg,clitoraal dus is heel anders en veel gevoeliger als met neuken,tenzij de clitoris met neuken meegestimuleert wordt,wat bij mij sowieso vaak een must moet zijn om neukend een orgasme te krijgen.Ik vind beffen heerlijk,maar op de den duur wil ik toch ook graag :fuck: een man in me voelen,heerlijk,dat is dan de perfecte combinatie.
Het is gewoon erg verschillend,er zijn mannen die je perfect kunnen aanvoelen met beffen,waardoor dat dan het heftigste is,maar er zijn ook mannen die zo goed,bedreven en gedoseerd kunnen neuken dat dat ook tot een behoorlijke explosie kan komen dan en als je dat beide hebt,dan is die heerlijke sexuele klik er en is alles geweldig lekker!Daarbij vind ik dat het ook vaak aan de vrouw ligt,een vrouw moet wel goed kunnen aangeven hoe ze iets lekker vind en wanneer ze iets niet lekker vind,elke vrouw is anders,dus een man moet wel weten hoe die iets moet doen,zo is dat omgedraaid ook,een man geeft toch ook aan hoe die iets lekker vind,dat is nu net het spannende aan het hele sexspel,om uit te vinden hoe iemand het lekker vindt,waar zijn gevoelige plekjes zitten enz. Dus voor het perfecte orgamse ben je beide verantwoordelijk....oke,ik heb ook wel eens een perfect orgamse als ik helemaal alleen ben :smile2: :green_smi
neukie
18 april 2007, 10:24
een combinatie is soms mooi, neuken in het lepeltje en met de vingeren dijn clit bewerken.....:fuck: :lostit:
blauwebeer
18 april 2007, 10:45
een combinatie is soms mooi, neuken in het lepeltje en met de vingeren dijn clit bewerken.....:fuck: :lostit:
Dit is ook Krimsons favoriete standje om te eindigen, en hij heeft hier nog van geen enkele dame klachten over gehad, ook niet als deze door beffen al een hoogtepunt bereikt had. :freu: :smile2:
neukie
18 april 2007, 15:52
Vorige week was ik jarig
Waarom hebt je niet dijn verjaardag in dijn profiel ingetoetst? :smkiss: :D
Wat is'n dijn leeftijd?
lellebel
19 april 2007, 07:45
Waarom hebt je niet dijn verjaardag in dijn profiel ingetoetst? :smkiss: :D
Wat is'n dijn leeftijd?
Ik ben net een weekje geleden jarig geweest :lostit: ben 34 jaartjes jong geworden :freu:
:smkiss:
Spermie
19 april 2007, 08:14
......wat heb je zoal aan cadeaus gehad????
lellebel
19 april 2007, 08:34
......wat heb je zoal aan cadeaus gehad????
Ik heb best veel kadootjes gekregen....
Parfum,bodylotion,douchegel,ketting,armband,horlog e,schilderij,bloemen,
handtas-viberator,dildo,geld,etentje en super lekkere sex:teuflisch
Binky007
19 april 2007, 08:44
Ik heb best veel kadootjes gekregen....
Parfum,bodylotion,douchegel,ketting,armband,horlog e,schilderij,bloemen,
handtas-viberator,dildo,geld,etentje en super lekkere sex:teuflisch
En.........waar was je het blijste mee ???? :thefinger
Binky
lellebel
19 april 2007, 09:46
En.........waar was je het blijste mee ???? :thefinger
Binky
uuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh,moeilijk.....:baeh:
Binky007
19 april 2007, 09:48
uuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhh,moeilijk.....:baeh:
Nou je heb nog even om na te denken.......
Maar ja, we willen dat wel weten natuurlijk :lol:
Binky
lellebel
19 april 2007, 12:59
Nou je heb nog even om na te denken.......
Maar ja, we willen dat wel weten natuurlijk :lol:
Binky
Nou,laat ik het zo zeggen:
Ik heb me gedouched met de douchegel,ingesmeerd met de bijpassende bodylotion,bijpassende parfum opgespoten,nieuwe kleren aangedaan wat ik gekocht had van het geld,nieuwe ketting,armband en horloge om,naar onderlopend het schilderij bewonderd wat aan de muur hangt,lekker gaan uit eten,onderweg naar huis genoten van de handtas-viberator,thuis gekomen super sex gehad met mijn partner en nieuwe dildo.:smile2: :smile2: :smile2:
Binky007
19 april 2007, 13:02
Nou,laat ik het zo zeggen:
Ik heb me gedouched met de douchegel,ingesmeerd met de bijpassende bodylotion,bijpassende parfum opgespoten,nieuwe kleren aangedaan wat ik gekocht had van het geld,nieuwe ketting,armband en horloge om,naar onderlopend het schilderij bewonderd wat aan de muur hangt,lekker gaan uit eten,onderweg naar huis genoten van de handtas-viberator,thuis gekomen super sex gehad met mijn partner en nieuwe dildo.:smile2: :smile2: :smile2:
Ha ha leuk verzonnen
Tja wat moet ik nou schrijven...........
Binky
Sucseks met je verjaardagkado's
Geniet ervan
Azrael
19 april 2007, 13:38
Ik ben net een weekje geleden jarig geweest :lostit: ben 34 jaartjes jong geworden :freu:
:smkiss:
Een mooie leeftijd toch? Ik heb nog een jaartje te gaan om te ervaren hoe het is om 34 te zijn...;)
neukie
23 april 2007, 23:52
34....Mooi, dan kunt je ook mijn dochter zijn. :freu:
grt van opa neukie :wink:
jong geblijven
Azrael
24 april 2007, 08:16
grt van opa neukie :wink:
jong geblijven
Opa heeft toch nog plezier genoeg, nietwaar... ;)
neukie
24 april 2007, 12:28
Opa heeft toch nog plezier genoeg, nietwaar... ;)
Zeker dat. Opa ben ik alleen in mijn identiteitskaart. Je kunt graag eens een bepaalde dame vragen of ik een opa ben.........:baeh: :fuck: :hammer:
Azrael
24 april 2007, 14:26
Zeker dat. Opa ben ik alleen in mijn identiteitskaart. Je kunt graag eens een bepaalde dame vragen of ik een opa ben.........:baeh: :fuck: :hammer:
Alleen maar 1 bepaalde dame? Er zullen er toch wel meer zijn? ;)
neukie
24 april 2007, 18:14
Alleen maar 1 bepaalde dame? Er zullen er toch wel meer zijn? ;)
Hebt jij meer? :green_smi
momenteel ben ik trouw bigam.......:D :hammer: ;)
Azrael
25 april 2007, 11:55
Hebt jij meer? :green_smi
momenteel ben ik trouw bigam.......:D :hammer: ;)
Nee, ik heb er ook maar eentje.. Maar ik ben dan ook normaal niet in de club te zien. Als ik daar nu zomaar naar toe zou gaan, denk ik weer alleen te zijn...:eek:
neukie
25 april 2007, 15:11
Azrael,
jij bent in een ander situatie dan ik. Ik ben "trouw bigam" :D. Jij bent "trouw monogam" :luvlove:
Azrael
25 april 2007, 15:17
Azrael,
jij bent in een ander situatie dan ik. Ik ben "trouw bigam" :D. Jij bent "trouw monogam" :luvlove:
Aha, nu begrijp ik je.... :D
lellebel
2 mei 2007, 19:49
Weer even een update....
Ben vorige week enorm verwend door een man die elke week komt,hij heeft me mee naar Brussel genomen,dagje shoppen en ik mocht iets uitzoeken voor mijn verjaardag.We hebben nog heerlijk geluncht(op mijn kosten) en lekker door Brussel geslentert,wat een mooie stad zeg.Hij heeft me ook meegenomen naar het Horta-musuem,echt super om te zien,heel interessant ook(zo leert Lellebel ook nog eens iets bij)
Toen de avond viel hebben we een mooie kamer gehuurd in een hotelletje en hebben we ons heerlijk vermaakt,eerst onder de douche:teuflisch en daarna op bed....:green_smi
Op zo'n dag voel ik me net Julia Roberts uit die film Pretty Woman.:luvlove:
Ik heb met hem zo'n enorme klik op sexgebied,echt super!Hij voelt mij heel goed aan en ik hem,maar goed we kennen mekaar ook al een dik jaar en dan leer je elk plekje van diegene wel kennen:green_smi en geloof me,ik ken ze:green_smi
Verder heb ik deze week lekker vakantie,heerlijk genieten van het weer en lekker lezen,heb het boek gekocht van heleen van Rooyen,"stout" en ik vind het een erg leuk boek....Ik heb de test gedaan,hoe stout ben jij,nou,ik ben wel erg stout(volgens dat boek) :teuflisch vraag me af wat sommige ijsbeertjes scoren in die test...:smile2:
Groetjes en kusjes Lellebel :smkiss:
Stiffmaster
3 mei 2007, 10:38
Misschien iets om het op ijsberen te zetten, de test wel te verstaan, kunnen we zien hoe stout de ijsbeertjes nu zijn. :teuflisch
Verder heb ik deze week lekker vakantie,heerlijk genieten van het weer en lekker lezen,heb het boek gekocht van heleen van Rooyen,"stout" en ik vind het een erg leuk boek....Ik heb de test gedaan,hoe stout ben jij,nou,ik ben wel erg stout(volgens dat boek) :teuflisch vraag me af wat sommige ijsbeertjes scoren in die test...:smile2:
Groetjes en kusjes Lellebel :smkiss:
Willem2
3 mei 2007, 12:43
Misschien iets om het op ijsberen te zetten, de test wel te verstaan, kunnen we zien hoe stout de ijsbeertjes nu zijn. :teuflisch
Met de test heb ik geen probleem. Ik heb wel een probleem met mevr van Rooijen en dat heeft te maken met de wijze waarop ze Rob Oudkerk heeft bejegend.
...dat heeft te maken met de wijze waarop ze Rob Oudkerk heeft bejegend.
:hah: :smile2: :rofl:
Willem2
3 mei 2007, 13:02
:hah: :smile2: :rofl:
Ja ik lach niet met deze vrouw. Dit is een doortrapte vrouw die misbruik maakt van de media. En het is niet helemaal toevallig dat in de tijd van de volle maan haar naam weer wordt genoemd :green_smi
Silvester
3 mei 2007, 13:40
Met de test heb ik geen probleem. Ik heb wel een probleem met mevr van Rooijen en dat heeft te maken met de wijze waarop ze Rob Oudkerk heeft bejegend.Ik geloof dat Rob hier zelf niet zo'n probleem mee had, en uiteindelijk heeft het geharrewar hem zeker geen windeieren opgeleverd....
Silvester die het stemmetje van Helene haar -overigens enigste- mooiste asset vindt..
Ja ik lach niet met deze vrouw. Dit is een doortrapte vrouw die misbruik maakt van de media. En het is niet helemaal toevallig dat in de tijd van de volle maan haar naam weer wordt genoemd :green_smi
Rustig... Ik ben het wel met Silvester eens dat de hele affaire ook Rob geen windeieren heeft gelegd. Ok, dat ze gebruik maakt van de media is ook zo, maar doen dat niet zoveel mensen?
Stiffmaster
3 mei 2007, 15:25
Doen wij toch ook kijk maar op ijsberenforum. :smile2: :smile2:
Rustig... Ik ben het wel met Silvester eens dat de hele affaire ook Rob geen windeieren heeft gelegd. Ok, dat ze gebruik maakt van de media is ook zo, maar doen dat niet zoveel mensen?
lellebel
4 mei 2007, 19:03
Ik zal eens kijken of ik die test op het forum kan zetten,ff uitvogelen hoe dat het beste te doen..:D
lellebel
5 juni 2007, 09:42
Hoi....
Is weer een tijdje geleden dat ik gepost heb,heb het druk gehad met mijn andere ;) hobby,namelijk zingen.Er is iets gebeurt waar ik me niet fijn bij voel en zou graag willen weten hoe jullie erover denken en wat ik het beste zou kunnen doen.
Ik kreeg gisteren een mailtje gestuurt,waarin iemand met grote letters in schreef dat ik (de naam van een klant) niet meer hoefde te pijpen,ik hem met rust moest laten,hem niet meer moest mailen of bellen.Groeten van de vrouw van ( de naam van de klant) en zijn dochters.ps,dit is de jongste dochter van ( de naam van de klant) en het is dat ik fatsoenlijk ben opgevoed anders was je er nu niet meer.Ik hoop dat je s'nachts nog kunt slapen wetende dat je huwelijken kapot maakt.
Ik schrok hier wel behoorlijk van,ik ken de klant namelijk,die komt al een tijdje bij me,hele aardige man,hij had een eerder op die avond mij een mail gestuurt met een nieuwe afspraakdatum,deze heb ik beantwoord met dat het oke was.
Ik vind het heel erg deze situatie,maar meer voor hem,heb medelijden,zou iets willen doen,maar weet niet wat.Ik kan me ook de reactie van die dochter voorstellen en zijn vrouw,maar ik kan toch niet verantwoordelijk gestelt worden voor dat huwelijk,dat dat huwelijk nu kapot is door mij?Hij heeft mij toch opgezocht,niet ik hem,je bent toch verantwoordelijk voor je eigen,het was toch zijn beslissing,daarbij kan ik niet aan iemands gezicht zien of hij getrouwd is en als ik geen afspraken meer mocht maken met mannen die getrouwd waren of een relatie hadden,dan had ik bitter weinig afspraken.
Hoe denken jullie hierover,zou ik terug reageren,ik vind het namelijk niet echt eerlijk hoe er gereageerd wordt ten opzichte van mij,of beter negeren,contact met hem opnemen via mail,maar dat lijkt me ook niet verstandig aangezien hun alle mailtjes waarschijnlijk gelezen hebben en er zo achter gekomen zijn.....pppfff,ik weet het ff niet meer:confused: ,weet ook niet of ik dat dreigement serieus moet nemen......
Groetjes lellebel(en alvast bedankt!)
Stiffmaster
5 juni 2007, 10:57
Wel Lellebel, je geeft het eigenlijk zelf al aan. Hij heeft jou opgezocht en niet andersom, het is een volwassen vent die naar ik aanneem weet waar ie mee bezig is, zoniet dan is dat zijn probleem en niet van jou. Vindt het trouwens wel dom van die kerel om jou zijn E-mail te geven of een mail te sturen die jij dan beantwoord en niet omdat jij er verkeerd mee om zou gaan maar hij kan op zijn vingers natellen dat er ook andere op kunnen kijken of hij moet een geheim e-mailadres hebben voor hem persoonlijk. Of het verstandig is om alsnog een keer contact op te nemen met zijn vrouw en dochter? ik denk dat je het moet laten rusten en het dreigement laten voor wat het is, of nog èèn mail sturen en hun uitleggen dat je ter goede trouw gehandeld hebt en niet aan de gezichten van een man kan aflezen of ze getrouwd zijn, wens ze verder geluk. En weet zelf dat zij zich afvragen waarom haar man vreemd gaat. Heel veel sterkte en wijsheid.
Hoi....
Is weer een tijdje geleden dat ik gepost heb,heb het druk gehad met mijn andere ;) hobby,namelijk zingen.Er is iets gebeurt waar ik me niet fijn bij voel en zou graag willen weten hoe jullie erover denken en wat ik het beste zou kunnen doen....
sofaking
5 juni 2007, 11:11
Hoi....
Is weer een tijdje geleden dat ik gepost heb,heb het druk gehad met mijn andere ;) hobby,namelijk zingen.Er is iets gebeurt waar ik me niet fijn bij voel en zou graag willen weten hoe jullie erover denken en wat ik het beste zou kunnen doen.
Ik zou zeker niet reageren. Als dit geschreven is net nadat de dochter de escapades van haar pa ontdekte, is dat waarschijnlijk in een opwelling van woede geschreven. Die juffrouw is mogelijk echt in een diepe put gevallen door het "bedrog" van haar vader te ontdekken.. Het is nu de vader die zijn zaken moet regelen met de familie. Jij hoeft je niet te verdedigen.
Ik veronderstel dat je er verder niet meer van zal horen. Als je echter zou reageren, en ze leest je reply als de hevigste emoties over zijn maak je jezelf betrokken partij in hun familie affaires en dan zal het moeilijker zijn om er terug vantussen geraken denk ik.
Dus, ik zou niets doen. Wel de mail bijhouden voor het geval er toch nog een vervolg zou komen. Als er meer mails of andere intimidaties komen, dan zal er opnieuw over nagedacht moeten worden, maar laat ons hopen dat het niet nodig is.
sofa
lellebel
5 juni 2007, 22:55
Bedankt voor jullie reactei's,ik heb besloten niet te reageren....
Nogmaals bedankt :remybussi
Beste Lellebel,
Als ik lees hoe je met je klanten omgaat dan geef je heel veel warmte en liefde. Blijkbaar is daar veel behoefte aan bij klanten die te weinig in hun omgeving krijgen.
En laten we nu eerlijk zijn. Hebben wij niet allemaal behoefte aan warmte en liefde ?
Jij geeft iets wat heel belangrijk is, alle respect er voor. Jouw valt niets te verwijten. Het probleem zit bij die klant thuis, misschien hij hem, misschien bij zijn vrouw, waarschijnlijk bij allebei.
Jij hebt het leven voor hem alleen maar beter gemaakt.
Trek het je niet aan, je doet goed werk.
Bart
En nog een tip: als je nieuwe mailcontacten aangaat, vertel hun dat dit gebeurd is!!! Een gewaarschuwd man telt voor 2. Zeker bij familiePC's (iedereen maakt er gebruik van) kunnen slimme kindertjes, of een achterdochtige echtgenote, sneller je email achterhalen dan je denkt. Met een webmail dienst (hotmail, gmail, yahoo etc) waarbij je iedere keer opnieuw in moet loggen (met de hand!) kan je privémail makkelijker privé houden.
Voor de echte paranoia's onder ons: gebruik 1 browser (bijv Firefox) voor de reguliere zaken, en een andere (IE) voor de zeer gevoelige emails. Wis de geschiedenis en de cookies elke keer als je die browser afsluit. Kun je geloof ik ook automatisch laten doen.
Flipper
6 juni 2007, 19:47
Maar even over die klaarkom garantie... Zoiets heb ik dus nog nooit gehoord is dat voor "Impotent 'R' us" of hoe bedoelt die kerel dat nou. ik bedoel als die zich helemaal dichtknallen met viagra of impotent zijn ofzo nou dan geef ik het je te doen....
:hammer:
Willem2
6 juni 2007, 20:25
Maar even over die klaarkom garantie... Zoiets heb ik dus nog nooit gehoord is dat voor "Impotent 'R' us" of hoe bedoelt die kerel dat nou. ik bedoel als die zich helemaal dichtknallen met viagra of impotent zijn ofzo nou dan geef ik het je te doen....
:hammer:
Een klaarkomgarantie heb je bijvoorbeeld wel in The Pascha in Keulen. Tenminste er wordt mee geadverteerd :cool:
lellebel
10 juni 2007, 19:45
Een klaarkomgarantie heb je bijvoorbeeld wel in The Pascha in Keulen. Tenminste er wordt mee geadverteerd :cool:
Vind ik dus de grootste onzin,je kunt echt niet garanderen dat iemand daadwerkelijk gaat klaarkomen.Die zullen dan wel heel veel kleine lettertjes bij die advertentie hebben.;)
Women Lover
10 juni 2007, 21:10
Als je dat ene moment als hoofddoel hebt dan mis je alle andere mooie momenten.
neukie
19 september 2007, 03:21
Schatz je kunt Dijn halve blog graag weer doen.