Volledige versie bekijken : Verschil tussen vrouwen uit het land van Maas en Waal met Oost Europese vrouwen
deket
14 november 2020, 21:27
Een vriend van mij,wereldreiziger die goed kan schrijven, ook sporadisch op dit forum wanneer hij nog eens in België verblijft (iedereen met een IQ hoger dan een kip of een gemiddelde Club Bruggesupporter weet over wie het gaat) heeft een relatie met een Nederlandse vrouw. Vroeg hem of hij geen klap van de molen heeft gekregen. Een Hollandse! Ze doen nooit moeite om er mooi uit te zien.,een en al gemak. Tuinbroek of boekrol,bah. Gymschoenen en nauwelijks make-up. Bij meiden uit de Karpaten geldt het omgekeerde.
Ze willen niet voor een man zorgen wegens bevestigen rolpatronen.
Idem voor was en plas,strijken en koken. Een Oost-Europese voelt zich goed wanneer een man haar kan beschermen en onderhouden.
Zij hebben nooit koppijn voor het neuken,en geloven dat sperma slikken goed is voor de gezondheid wegens de vitamine maar Nederlandse vrouwen vinden slikken over het algemeen vies,ze mengen zich liever in politieke discussies en kijken liever naar het feministische Sex en de City, dan naar Game of Thrones
Randbemerking dat je ook hier niet mag veralgemenen en dat bij een relatie met Oost Europese meiden ook niet alles roos en maneschijn lijkt. Wanneer ze kwaad zijn krijg je er geen woord tussen,zeer jaloers ook en wanneer je op hun vraag samen gaat winkelen resulteert dit een een lange lijdensweg,waar alleen extreem masochistische zich goed voelen
phoenix
14 november 2020, 21:40
ik weet niet hoe goed jij Nederland kent Deket, maar Hollandse vrouwen komen niet uit het land van maas en waal, ik ben in die streek opgegroeid, Hollandse vrouwen zitten in Den Haag, Gouda, leiden, t gooi, Amstelveen, Amsterdam Alkmaar... etc... het land van maas en waal is de provincie Gelderland...
deket
14 november 2020, 21:44
Is ook maar een boutade. Nederlands of Holland klinkt minder kleurrijk.
De Karpaten impliceert ook niet heel Roemenië
phoenix
14 november 2020, 21:47
nee inderdaad en belgie en Belginnen zal ook wel erg afwijken...
Player
14 november 2020, 22:02
Ach, de kennis van Clubs (waaronder de catering in Clubs) is hier al zo groot als de kennis van "Hollandse" vrouwen... Mij maak je zo blij met Doutzen Kroes, Famke Janssen, Marlies Horst, Sylvie Meis, Romee Strijd, Yasmin Wijnaldum,... en zo kan ik nog een tijdje doorgaan. Niet bepaald manwijven die zich niet willen optutten, enkel met sneakers rondlopen in een slobberbroek,... En een man plezieren zal hen ook wel lukken. Dringend eens verder Nederland intrekken dan het uiterste zuiden van Nederlands Limburg. Heb in mijn tijd in Amsterdan genoeg bloedmooie en gewillige inlandse gevonden.
deket
14 november 2020, 22:06
Daarom schreef ik ook dat je niet mag veralgemenen
Ben btw,al vaak in Amsterdam geweest, nou ja vaak,,,toch een keer of 10
phoenix
14 november 2020, 22:10
:blume: Amsterdam is toch geen nederland Deket.. daar neuken vrouwen maar geen Hollandse vrouwen meer... , maar ja wel geëmancipeerd.... dat wel ja, maar dat zal in brussel of Keulen niet anders zijn.. ik kwam veel in dusseldorf, ik had daar een vriendinnetje, ik weet niet 'vrouwen' in zuidamerika ken ik het beste... en die zijn altijd bereid...
Zeus1
14 november 2020, 23:41
In het Land van Maas en Waal wonen knappe en lelijke vrouwen maar ook in Oost Europa wonen knappe en lelijke vrouwen. Bovendien is er ook nog een verschil van smaak. Wat de een een mooie vrouw vindt zal de ander niet een mooie vrouw vinden. Kort samen gevat: hier kun je uren over lullen, eens worden zullen we het nooit.
deket
15 november 2020, 01:35
Zou toch aan enkele ijsberen de raad geven op te zoeken wat de woorden ironie,humor en provoceren betekenen
En ik heb in vorige posten vaak genoeg geschreven dat je niet mag verlagemenen,ondergetekende beleefde ook wel goede seks met Nederlandse meiden, bij oa Yab Yum en Jan BIk te Amsterdam,maar ook met Nederlandse dvps vroeger in Relaxxx en Dennenhof te Mol en YY te Roermond, in Breda bij een kennis zijn bordeel,zelfs in Eindhoven toen het provincieclubje van Big30 weer eens uitgeschakeld werd voor de CL door Anderlecht
maar je kan er niet omheen dat Oost Europese vrouwen meestal huiselijker zijn (was,plas,strijken,koken) dan Nederlandse of Belgische vrouwen
pietpotent44
15 november 2020, 04:58
Er zit zelfs al veel verschil tussen Nederlandse vrouwen uit de verschillende provincies.
Vrouwen uit de Zuidelijkere provincies (vooral Brabant, Maar ook Limburg en Zeeland) zijn bijvoorbeeld heel anders dan vrouwen uit Noord-Holland en Utrecht bijvoorbeeld.
Die hebben meer de mentaliteit van een Vlaamse. Wat bescheidener, meer down to earth.
Zuid-Holland zit daar een beetje tussenin, maar heb genoeg leuke dates gehad met vrouwen uit die regio. De meeste denk ik uit deze provincie. Terwijl ik zelf uit Brabant kom.
Met vrouwen uit het hoge Noorden heb ik nauwelijks ervaring. Gewoonweg omdat dat te ver weg ligt voor mij. Pas 1 keer een date gehad in Friesland, met een meid die daar niet geboren was.
Vrouwen uit (omgeving) Utrecht vind ik op basis van persoonlijke ervaringen het meest verwaand en arrogant.
Maar ook dat is natuurlijk generaliseren. Er zullen ongetwijfeld ook bescheiden en nuchtere vrouwen in omg. Utrecht wonen, en verwaande arrogante vrouwen in Brabant. (kan ook het verschil stad en platteland zijn). Maar dat zijn gewoon mijn persoonlijke ervaringen.
En over het algemeen zijn Oost Europese vrouwen inderdaad wat traditioneler, en hebben minder haar op de tanden dan Nederlandse.
En leeftijd speelt ook een grote rol. (Nederlandse) vrouwen van rond de 20 lijken echt te denken dat iedereen op hen zit te wachten, en dat ze superspeciaal zijn. Terwijl wat oudere vrouwen (35+) wat reeeler daarin zijn. Zal ook wel vanwege levenservaring zijn. Of is het het Millennials fenomeen misschien. Ik vraag het me af.
Maar het is geen toeval dat mooie, wat oudere Oost Europese milfs, mijn voorkeur hebben. Hoewel ik alleen met Nederlandse vrouwen relaties heb gehad. Hoe Oost Europese vrouwen in relaties zijn weet ik niet, geen ervaring mee.
Player
15 november 2020, 09:17
Wie enkel op zoek is naar een vrouw voor de was, plas, strijk,... is echt wel nog van de vorige eeuw. Past in het rijtje "15 jaar geleden waren de DVP's beter dan nu" of in zijn algemeenheid dat vroeger alles beter was. Als een meid geen ambitie heeft en haar op haar tanden, hoeft het voor mij niet. En Oost-Europese meiden of twintigers tout court staan er al lang niet meer op te wachten om de huisvader zijn pantoffels te brengen bij thuiskomst. Welkom tot 2020.
Zeus1
15 november 2020, 10:13
Maar alle gekheid op ‘n stokje, de mooiste meiden komen uit België :lostit:
3446034461
WA
15 november 2020, 10:41
Het gaat hier om smaak en voorkeuren voor bepaalde karakter trekken. Een deel daarvan word sterk beïnvloed door de cultuur in waar iemand opgroeit maar is niet alles bepalend.
Het probleem met een aantal ijsberen is dat ze de (soms grof) betaalde dienstbaarheid in de club verwarren met hoe de meiden in het leven staan buiten de club. Het is ook schier onmogelijke om daar bij in de buurt te komen als je zo’n madam in huis neemt als ze je kent als wandelende pinautomaat. Dat lijkt mij universeel voor om het even welke nationaliteit de dames in een club hebben.
schoolmeester
15 november 2020, 10:46
Ik denk dat die rechtse vrouw oorspronkelijk uit Duitsland komt.
Miss Hamburg(er).
Groet, schoolmeester.
Herr Fick
15 november 2020, 10:50
...En over het algemeen zijn Oost Europese vrouwen inderdaad wat traditioneler, en hebben minder haar op de tanden dan Nederlandse...
Misschien heb je gelijk voor wat betreft 'gewone' vrouwen. Of Roemeense en Bulgaarse DVP's minder haar op hun tanden hebben weet ik nog zo niet. Ten opzichte van hun eigen landgenoten-mannen -misschien hun pooiers/vriendjes- zijn ze erg volgzaam maar tegenover westerse mannen hebben ze dat niet, vind ik.
Servische vrouwen (geen DVP's) gaan er zelfs prat op dat ze niet onderdanig zijn. Zo zijn ze fier dat ze zo veel roken en drinken bijvoorbeeld opdat dit geen mannen-exclusiviteiten meer zouden zijn. Er doen ook grappen de ronde dat Servische mannen enkel nodig zijn voor de fysieke bescherming van huis en haard en voor de seks.
Maar ja, nu heb ik het natuurlijk over Zuid-Oost Europese dames. Mischien zijn Polinnen, Russinnen en Oekraininnen wel anders:)
sofaking
15 november 2020, 17:42
Maar alle gekheid op ‘n stokje, de mooiste meiden komen uit België :lostit:
3446034461
Dat was nog de goede oude tijd.
Ondertussen zijn we verder geëvolueerd en zitten we met deze:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/d7/Petra_de_Sutter_at_ILGA_conference_2018_Political_ Town_Hall_06_%28cropped%29.jpg/399px-Petra_de_Sutter_at_ILGA_conference_2018_Political_ Town_Hall_06_%28cropped%29.jpg
schoolmeester
15 november 2020, 18:18
De onderste foto is een man met een pruik op......
Groet, schoolmeester.
sofaking
15 november 2020, 18:56
Serieus? Is dat Deket soms :lostit:
Hela dat is vice-premier en minister van ambtenarenzaken Petra "this is my voice" De Sutter.
Jullie willen de LGBTQA gemeenschap toch niet kwetsen, hoop ik.
schoolmeester
15 november 2020, 19:07
Ik denk dat ze is geboren in het spookhuis op de kermis.
Groet, schoolmeester.
sofaking
15 november 2020, 19:40
Ja,het voordeel van Belgische tov -- bijvoorbeeld, Thaise Ladyboys -- is dat er in het eerste geval geen vergissing mogelijk is. :)
deket
15 november 2020, 23:31
wat wel belangrijk is dat jullie de eerste transgenderminister niet herkenden,dit werd zelfs CNN nieuws,zij is een poltica van Groen,bij jullie GL en kwam vanuit het Europees parlement,deze mijnheer,mevrouw Petra De Sutter
ach,wat maakt het uit,omgebouwd of niet,meer cruciaal vind ik of ze haar werk goed doet
Van opleiding is ze Gynaecoloog,ooit toen ik pas hoorde dat er zoiets als een dokter voor vrouwen bestond,gynaecoloog dus,dacht ik,; Wat een droomjob ;,betasten van vrouwenlichamen en er nog rijkelijk voor betaald worden ook
deket
16 november 2020, 01:43
maar dus stop the bullshit,ik weet heus wel waarover ik spreek betreffende vergelijkingen
mijn exvrouw,moeder van mijn kinderen en grootmoeder van mijn kleinzoon kende ik al van mijn studententijd,de periode dat Anderlecht tot de top van de wereld hoorde,is Belgisch en er is tweemaal een Roemeense bij mij ingetrokken,dus,,,wetenschappelijke ervaring
mentholbear
16 november 2020, 15:16
Van opleiding is ze Gynaecoloog,ooit toen ik pas hoorde dat er zoiets als een dokter voor vrouwen bestond,gynaecoloog dus,dacht ik,; Wat een droomjob ;,betasten van vrouwenlichamen en er nog rijkelijk voor betaald worden ook
Sommige hobbies zou ik liever hobbies laten :rolleyes:
Voodoodiver
17 november 2020, 00:15
Marisa Papen ff Google zou ik zeggen.
Verongelijkte Belg.
Player
17 november 2020, 09:22
Ja aan die Marisa Papen is wel een vijs los, maar leuk snoetje en lekker lichaam dat ze al te graag te pas en te onpas toont.
Maar een Belgisch model dat hier niet mag ontbreken is toch wel Jade Foret. Startte haar carrière al op 12 jarige leeftijd als model met een obsessieve moeder die haar dochter kost wat kost aan de top zou brengen. Op 22 jarige leeftijd trouwde ze met de 30 jaar oudere Arnaud Lagardère. Een Franse zakenman met een geschat vermogen van 240 mio € en eigenaar van een (tanend) mediaconcern. Bovendien graag vertoevend in de kringen van ex President Nicolas Sarkozy om deel te zijn van de mondaine en ietwat decadente Franse beau monde.
Een huwelijk gebaseerd op echte liefde dus. Grappig om zo'n golddigger met haar 1,82 m te zien naast haar stilaan bejaarde en 20 cm kleinere echtgenoot. Deze Belgische schone zal ook niet veel achter het aanrecht hebben gestaan ten huize Lagardère hoewel een notoire golddigger tot alles bereid is natuurlijk om haar doel te bereiken. Jade is het stereotiep geval van golddigging. Maar de Oost-Europese schones die naar het westen trekken, doen eigenlijk niets anders op kleinere schaal.
HellaHolla
17 november 2020, 09:38
En leeftijd speelt ook een grote rol. (Nederlandse) vrouwen van rond de 20 lijken echt te denken dat iedereen op hen zit te wachten, en dat ze superspeciaal zijn. Terwijl wat oudere vrouwen (35+) wat reeeler daarin zijn. Zal ook wel vanwege levenservaring zijn. Of is het het Millennials fenomeen misschien. Ik vraag het me af.
Maar het is geen toeval dat mooie, wat oudere Oost Europese milfs, mijn voorkeur hebben. Hoewel ik alleen met Nederlandse vrouwen relaties heb gehad. Hoe Oost Europese vrouwen in relaties zijn weet ik niet, geen ervaring mee.
Kan mij wel vinden in deze stelling. Komt volgens mij ook door de hele sterke invloed van social media op deze generatie. Alles moet perfect zijn tralalala. Oost Europese vrouwen zijn best wel leuk hoor in relaties. Erg verzorgd en verzorgend, zijn nog echte vrouwen. De jaloezie die er bij menig Oostblokster in slaat is dan weer wat minder fraai.
WANDELAAR5
17 november 2020, 12:50
Wat ik nog mis hier is de risico analyse. Israël is naar mijn ervaringen het land met de mooiste jonge vrouwen. Echt de mooiste Afrikaanse safari’s kunnen qua natuurbeleving niet op tegen wat je ziet op een strand in het beloofde land. Een goede tweede is hier Tsjechië. Daar ben ik helaas nooit naar het strand geweest, maar wat daar aan natuur gewoon in het wild op straat en in de metro rond loopt: WOW. Ik ben natuurlijk niet overal geweest en wat ik mooi vind, hoeft een ander niet mooi te vinden. Ik spreek dan over het gemiddelde wat ik zie.
Maar nu komt die: in beide landen zakt dat gemiddelde boven de 40 door een hele diepe ondergrens. Er zijn misschien aantrekkelijke 40+ dames in Tsjechië en Israël, maar ik heb er geen gezien. Dus die zeer aantrekkelijke Oost Europese kan zomaar veranderen in een lelijke Noorse trol (een wat oudere DVP in SS is op dit forum zelfs al eens vergeleken met Jeanine Hennis). Wat dan te doen? Accepteren omdat ze zo zorgzaam is, of inruilen voor een jonger exemplaar?
schoolmeester
17 november 2020, 17:55
Vrouwen moet je net zo behandelen als autos: jong gebruikt aanschaffen en als er veel op de teller staat weer inruilen voor een net ingereden exemplaar......
Groet, schoolmeester.
Meme Moo
17 november 2020, 18:00
Vrouwen moet je net zo behandelen als autos: jong gebruikt aanschaffen en als er veel op de teller staat weer inruilen voor een net ingereden exemplaar......
Groet, schoolmeester.
Ik rijd mijn auto’s altijd liever zelf in.
Je weet maar nooit hoe de eerste eigenaar ze heeft behandeld en welke verborgen gebreken er daardoor aan zitten.
Maar mooi om te weten dat ik nu een afzet-adresje heb voor mijn inruilers! :biggrin:
mentholbear
17 november 2020, 18:28
Maar nu komt die: in beide landen zakt dat gemiddelde boven de 40 door een hele diepe ondergrens.
kan zomaar veranderen in een lelijke Noorse trol
:roll3:
Precies, niemand die ik daar over hoor.
Wat dan te doen? Accepteren omdat ze zo zorgzaam is, of inruilen voor een jonger exemplaar?
Of af en toe naar de SC :smoke:
sofaking
17 november 2020, 21:06
Over een jaar of twintig zijn er de levensechte seksrobots.
We zijn te vroeg geboren.
deket
18 november 2020, 00:22
Daar zit ik niet op te wachten hoor,liever vlees en bloed,natuur
mentholbear
18 november 2020, 01:11
Daar zit ik niet op te wachten hoor,liever vlees en bloed,natuur
Misschien dat die straks ook van vlees en bloed zullen zijn
https://th.bing.com/th/id/OIP.e1-B9PaD2F_TdyLI89wm3AHaDi?pid=Api&dpr=3.38
https://terminator.fandom.com/wiki/Living_tissue
Misschien dat een Terminatrix iets is voor die andere MB ;)
https://images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/i/32087293-2555-4709-b3da-02403abfbd80/dcxl4jt-8cb59804-6fcb-4774-9647-866f7c8655ae.gif
Player
18 november 2020, 08:35
Op een vrouwelijke Terminator voor sexuele diensten zal het nog wat wachten zijn. Al kwam Kristanna Loken als prototype in T3 al aardig in de buurt [emoji1]. Maar voor heel wat heren op leeftijd die in het echte leven niet meer aan de bak komen, is een poupée gonflable al jaar en dag het enige alternatief. Alle respect daar voor.
schoolmeester
18 november 2020, 17:45
Liever echt dan namaak !
Groet, schoolmeester.
mentholbear
18 november 2020, 18:36
Liever echt dan namaak !
Hoe weet je dat als je het nooit hebt geprobeerd? Of eh...? ;)
SFL
19 november 2020, 11:32
Een vriend van mij,wereldreiziger die goed kan schrijven, ook sporadisch op dit forum wanneer hij nog eens in België verblijft (iedereen met een IQ hoger dan een kip of een gemiddelde Club Bruggesupporter weet over wie het gaat) heeft een relatie met een Nederlandse vrouw. Vroeg hem of hij geen klap van de molen heeft gekregen. Een Hollandse! Ze doen nooit moeite om er mooi uit te zien.,een en al gemak. Tuinbroek of boekrol,bah. Gymschoenen en nauwelijks make-up. Bij meiden uit de Karpaten geldt het omgekeerde.
Ze willen niet voor een man zorgen wegens bevestigen rolpatronen.
Idem voor was en plas,strijken en koken. Een Oost-Europese voelt zich goed wanneer een man haar kan beschermen en onderhouden.
Zij hebben nooit koppijn voor het neuken,en geloven dat sperma slikken goed is voor de gezondheid wegens de vitamine maar Nederlandse vrouwen vinden slikken over het algemeen vies,ze mengen zich liever in politieke discussies en kijken liever naar het feministische Sex en de City, dan naar Game of Thrones
Randbemerking dat je ook hier niet mag veralgemenen en dat bij een relatie met Oost Europese meiden ook niet alles roos en maneschijn lijkt. Wanneer ze kwaad zijn krijg je er geen woord tussen,zeer jaloers ook en wanneer je op hun vraag samen gaat winkelen resulteert dit een een lange lijdensweg,waar alleen extreem masochistische zich goed voelen
Moet het nog gekker worden... De man die continu pendelt tussen Anderlecht en Oostende, zal eens wat over de wereld gaan vertellen. Laat staan over vrouwen...
Ik zeg u, waarde Ket: ik heb nog nooit zo'n knap wijf gehad zonder dat ik er moet voor betalen. Thans zijn er zaken die niet in overeenstemming zijn met mijn smaak...
Ik ben 1m85 en ze is verdomme groter dan mij... In vele gevallen hebben zulke lange mokkels iets weg van omgebouwde venten, maar bij deze is dat niet het geval.
Ooit was ik fan van Ajax... Zij komt uit Rotterdam. Amsterdammers en Rotterdammers kunnen naar verluidt niet door één deur. Amsterdam heb ik altijd een gezellige stad gevonden en Rotterdam is in mijn ogen een overgewaardeerde metropool. Maakt me dat nu een flikker uit? Amsterdam is tegenwoordig groen-links en Rotterdam heeft een Marokkaan als burgervader. Dat Holland al lang verloren is, daar heb ik in andere discussies al genoeg over geschreven. Heel West-Europa kan niet meer gered worden.
Maar nu ga ik ff terugkomen op jouw beweringen:
Nederlandse mokkels vs Roemeense mokkels
Het huishouden kunnen bestieren en koken? In beide landen is er bij de huidige generatie een groot deel dat niet kan of wil koken. Last van luie tyfus, bij de Roemenen... Gemakzucht van aanbod bij de Nederlandse en met uitbreiding ook de Vlaamse vrouwen. Betreft koken, maakt me dat geen flikker uit, want ik kook zelf veel te graag als regelrecht Hobbykok. Ik ben trouwens nog geen één wijf tegengekomen die beter dan mij kan koken, dus dat moeten ze voor mij niet. Betreft het huishouden is het vooral hetgene wat je gewend bent. Over het algemeen zijn Roemeense mokkels zeer nonchalant. Bij hoeveel Roemeense wijven thuis heb ik al geen varkensstal aangetroffen. De west-Europese vrouw is op dat vlak planmatiger. Ze hebben een vaste dag in de week en wachten niet tot hun kot vuil genoeg is (ik spreek algemeen gezien, natuurlijk). Kortom: op dat vlak zit je bij een Roemeense niet persé beter dan bij een Hollandse. In beide gevallen zal het geluk je een beetje moeten meezitten.
Dan uiterlijk:
Je gaat te veel om met jonge meisjes en met snollen, die zelden of niet de deur uitgaan zonder zich op te dirken en hun smoel met make-up te plamuren.
De werkende vrouwen in Roemenie, Nederland en waar ook, doen het met weinig of geen make-up omdat ze minder tijd hebben. Alleen verwende nesten, die parttime werken of niets doen, kunnen de strekentrut uithangen. Maar goed nieuws: de Hollandse die ik nu bemin is ook zo'n strekenkut, die zich op maakt.
Voorts: je bent al in Roemenië geweest, zeg je.... Dus allemaal prachtwijven, ginds????? Vergeet het ouwe! Er zitten heel wat knappe wijven, maar iets meer dan de helft is niet om aan te zien. Voornamelijk dikkerds en onverzorgde mokkels bij de in schoonheid minder bedeelde aandelen. Afhankelijk op welke types je valt, moet Holland niet onder doen. Je hebt er knapperds en je hebt er die je nog niet eens naar de maan zou willen lanceren. Maar Hollandse wijven zijn beter geconserveerd of verzorgen zich beter. Kijk bij 30 en 40 plussers, daar ga je veel knappere wijven vinden dan bij de leeftijdsgenoten in Roemenië. Eens de 30 voorbij of enkele jongen geworpen en hun figuur is naar de kloten!
Qua types val ik wel op Nederlandse, Duitse en Scandinavische types. Naar mijn smaak heb ik in de algehele lijn op een paar landen na nergens zoveel knappe wijven gezien als in Denemarken. Maar dat is dan weer mijn smaak. Wie mij kent weet dat ik in niet echt een specifiek type heb... Ofschoon ik van vele types hou. Als het op blond, lang en sportief aankomt, dan smaak ik de Hollandse vrouwen wel. Wat vind ik fijn aan Hollandse wijven: ze zijn direct, ze draaien niet rond de pot, je kan er mee grappen en lachen. Dat is een verschil met een Vlaams bescheten wijf of een Roemeense hoer die enkel met zichzelf bezig zijn. Wederom spreek ik in algemeenheden, want er zijn genoeg uitzonderingen op de regel. Hebben ze minder smaak aangaande versitmentaire keuzes? Ja, volmomdig ja. Dat hebben de Duitse wijven ook, trouwens. Maar wanneer ze zich opkleden voor een feestje, uitgaan of op vakantie, dan zijn ze even lekker dan welke andere nationaliteit dan ook. Bovendien moet je er naakt mee neuken en moeten ze hun kledij niet aanhouden. Maar ook hier: algemeenheden, want mijn huidige Hollandse is een stijlvol mokkel.
Dan op vlak van seks: ik heb te weinig Hollandse vrouwen geneukt om daar al een lijn kunnen op te trekken. (zonder betaling bedoel ik dan) Algemeen genomen lig ik niet zo goed in de markt bij Nederlandse vrouwen. Als het is om te scoren, dan ligt Duitsland, Vlaanderen en voormalig Joegoslavië me beter. Maar de happy few Hollandse wijven die met mij de eer hadden, waren zeker niet slecht. En mijn huidige lief is de meest perverse die ik al ooit zonder betaling geneukt heb. Daarmee waarschijnlijk dat het nu na een paar maand nog steeds blijft duren. Ik wel al enkele zeer perverse Duitse mokkels gehad die voor veel open stonden en een Roemeense, maar zo'n van God losgerukt mokkel als mijn huidige Hollandse heb ik niet eerder gehad. De meeste hoeren die ik betaald heb, gingen zelfs niet zo ver. Ik val op lange vrouwen, voornamelijk om mee gezien te worden, voor de seks voelen ze meestal minder lekker aan dan een kleinere van gestalte (dat is mijn ondervinding), maar ook in deze is ze een uitzondering op de regel. Haar kut is zalig en toch nauw. Idem haar kont! Nog nooit een Roemeense tegen gekomen die voor zoveel open stond en al zeker geen Vlaamse. Bij de hoeren is dat anders: daar zijn algemeen genomen de Roemeense wel beter dan de Hollandse (voor zover er nog zijn, natuurlijk)
Over smaak valt te twisten, Ket. Jij valt op jonge meisjes, die er plastic uitzien. Ik val op naturelle vrouwen, die niet zo jong hoeven te zijn. Mijn doelpubliek ligt tussen 25 en 45 jaar. Uitzonderlijk eens eentje jonger of ouder bij de hoeren. Maar zoals je zelf zegt ben ik de wereldreiziger en ik ben al overal geweest. Roemenië heb ik tig keren bezocht... Dus kom niet af met vergelijkingen die niet kloppen. Boekarest is de hoofdstad en geeft een vertekend beeld, net zoals Brussel ook een andere weergave van de maatschappij is in ons apenland. Ga naar de andere steden en het platteland... Daar zal je zien dat de vrouwen ook duchtig kunnen tegenslaan qua uiterlijk.
bertje600
19 november 2020, 11:46
Bij die lelijke vrouwen neem in altijd een zak mee.
Die doe ik dan over hun kop.
De rest is dan goed.
mentholbear
19 november 2020, 15:31
Bij die lelijke vrouwen neem in altijd een zak mee.
Die doe ik dan over hun kop.
Vergeet je niet om 4 gaatjes te maken?
2 om te zien, 1 om door te ademen en de 4e... :roll:
deket
19 november 2020, 16:22
Haha,onze rookfetisj is nog eens op Ijsberenforum opgedoken
Eerst en vooral heb ik al 69 keer geschreven maatje dat je nooit mag veralgemenen
En in alle bescheidenheid, ik heb ook wel een beetje gereisd hoor. Alle werelddelen behalve Oceanie (Australië, waar bordelen legaal en talrijk aanwezig zijn staat nog op mijn bucketlijst, maar dat zal er nu niet meer van komen) Tenzij je de Noord-en Zuidpool ook als werelddeel zou beschouwen
En in Roemenië al herhaaldelijk zoals jij wel degelijk weet,ik zond je de beelden van 2 knappe mensen :wink2: Maar juist niet in de hoofdstad Boekarest en ook niet in het toeristische Constanta maar wel in Cluj en Brasov,alsook Craiova.
Natuurlijk zijn er ginds ook oude en lelijke meiden zoals óveral zelfs in het jouw geliefde Israël waar volgens jou volop deketmeiden rondlopen maar ik nog niet bezocht,ik mag daar misschien zelfs niet binnen of teeug buiten.
Het stukje van mij om dit topic te openen was dus eerder ironisch bedoeld maar niet de essentie. Namelijk :
Meisjes krijgen in Roemenië een meer huiselijk gerichte opvoeding en in andere werelddelen btw ook.
Dat is de kern van de zaak
En betreffende je Nederlandse vlam : ik geloof best dat ze voor veel in is maar vergeet niet in welk land de Dolle Mina's zijn ontstaan
WANDELAAR5
19 november 2020, 16:54
Als de vriendin van SFL voor zoveel open staat, dan wordt het tijd om haar te delen. PM SFL om in te schrijven voor de wekelijkse gangbang van zijn vriendin (of was het nu 2 keer per week?)! ;)
schoolmeester
19 november 2020, 19:42
WANDELAAR5 heeft hem al stijf.
SFL
20 november 2020, 13:53
Als de vriendin van SFL voor zoveel open staat, dan wordt het tijd om haar te delen. PM SFL om in te schrijven voor de wekelijkse gangbang van zijn vriendin (of was het nu 2 keer per week?)! ;)
Helaas sta ik daar niet voor open :biggrin:
SFL
20 november 2020, 14:02
Wat ik nog mis hier is de risico analyse. Israël is naar mijn ervaringen het land met de mooiste jonge vrouwen. Echt de mooiste Afrikaanse safari’s kunnen qua natuurbeleving niet op tegen wat je ziet op een strand in het beloofde land. Een goede tweede is hier Tsjechië. Daar ben ik helaas nooit naar het strand geweest, maar wat daar aan natuur gewoon in het wild op straat en in de metro rond loopt: WOW. Ik ben natuurlijk niet overal geweest en wat ik mooi vind, hoeft een ander niet mooi te vinden. Ik spreek dan over het gemiddelde wat ik zie.
Maar nu komt die: in beide landen zakt dat gemiddelde boven de 40 door een hele diepe ondergrens. Er zijn misschien aantrekkelijke 40+ dames in Tsjechië en Israël, maar ik heb er geen gezien. Dus die zeer aantrekkelijke Oost Europese kan zomaar veranderen in een lelijke Noorse trol (een wat oudere DVP in SS is op dit forum zelfs al eens vergeleken met Jeanine Hennis). Wat dan te doen? Accepteren omdat ze zo zorgzaam is, of inruilen voor een jonger exemplaar?
IDD, Israel heeft een mooie vrouwelijke bevolking. Zoals vaker gezegd zijn het Tel Aviv, Haifa en Eilat waar je moet zijn om te feesten en te jagen. Welk strand ben je geweest? Tel Aviv of Eilat?
Zoals veel zuiderse landen (Griekenland, Spanje...etc) is de houdbaarheidsdatum minder lang dan bij landen in het noorden. Door invloed van slavische joden uit Rusland, Polen, Oekraine... etc heb je ook een deel dat slank blijft. Maar in mindere mate. De Israelische dames worden snel volwassen. Ze trouwen en baren een kind of twee. Het beste is om op jacht te gaan bij de jongere generatie indien je bij die doelgroep nog aantrek hebt.
Over Tsjechië ben ik niet akkoord. In dat land ben ik enkel maar in Praag en Pilzen geweest en kan niet vergelijken met de rest van het land. Maar het sloeg me duchtig tegen. Tsjechië en Hongarije zijn mijn inziens de Oost-Europese landen met het minst knappe dames. Oekraïne, Polen, Bulgarije, Servië... Veel beter naar mijn smaak.
WANDELAAR5
20 november 2020, 14:21
Caring is sharing SFL! (Maar eigenlijk ben ik gewoon jaloers, zoals je zult begrijpen).
Ik ben op de stranden van Haifa, Netanja en Tel Aviv geweest.
Zeus1
20 november 2020, 15:38
Ik ben op de stranden van Haifa, Netanja en Tel Aviv geweest.
Ik ben op het strand van Vrouwenpolder geweest, viel tegen, veel lelijke dikke Vlaamse “dames” :nee:
Husky
21 november 2020, 00:22
Husky is veel in Zuid Amerika geweest, vooral in Brazilië maar ook wel in Venezuela, beide landen zijn een smeltkroes van verschillende culturen en diverse afkomst.
Hier komt al het mooie in een geweldige schoonheidsmix naar voren.
Ook 30 jaar voor een Belgisch bedrijf gewerkt en voor de Belgische dames kon ik niet echt warm lopen, in Europa kom je qua schoonheid toch snel terecht in Oost Europa, vooral Rusland en de Ukraine!
deket
28 november 2020, 00:19
Er werd mij door een Nederlander,die niet al te dom is,gezegd dat hij vaak met mij eens is(inderdaad vertandig :))maar dat ik klassiek ben ivm rolpatronen en teveel tegen femminsten zou schrijven
Dat ik van the old school ben,ga ik niet ontkennen maar eigenlijk sta ik achter femminsten . In de context van gelijk loon ,gelijk werk, baas in eigen buik (Dus recht op abortus)En hun acties tegen vrouwenmishandeling
Maar wanneer ze in plaats van anderen gaan beslissen dat ze niet als hostes mogen fungeren omdat dat vrouwonvriendelijk zou zijn krijg ik stenen kloten. Bv Autosalon,boksgala,darts, F1 etc. Ook dat dames niet in sexy kledij zich tot reklame mogen verlenen.
Niemand dwingt die vrouwen toch? Laat ze er zelf over beslissen, ze worden er goed voor betaald en dat om wat te lachen
Aan de kassa van Jumbo of AH moet de caissière ook lachen,klantvriendelijk zijn en dat voor een aalmoes als salaris
Maar daar hoor je de femminsten niet over
Zeus1
28 november 2020, 00:32
Mee eens Deket, blijkbaar heb je meer verstand van vrouwen dan van voetbal :freu:
mentholbear
28 november 2020, 01:44
Maar wanneer ze in plaats van anderen gaan beslissen dat ze niet als hostes mogen fungeren omdat dat vrouwonvriendelijk zou zijn krijg ik stenen kloten. Bv Autosalon,boksgala,darts, F1 etc. Ook dat dames niet in sexy kledij zich tot reklame mogen verlenen.
Niemand dwingt die vrouwen toch? Laat ze er zelf over beslissen, ze worden er goed voor betaald en dat om wat te lachen
Ik denk dat ze zich aangesproken voelen door iemands keuze en de stigma die er aan hing. Net zoals dat sommige zwarte mensen met een schuin zouden lijken naar een zwart iemand die als een butler voor een blanke iemand zou werken. Of dat Aziaten misschien met een schuin oog zouden kijken naar een Chinees die pinda's verkoopt op een festival ofzo.
Ze vinden het beledigend en kunnen het niet verkroppen dat iemand er geen/niet genoeg problemen heeft met die keuze.
Player
28 november 2020, 10:32
Feit blijft dat vrouwen anno 2020 al lang niet meer traditioneel denken in termen van huisje boompje beestje. Van welke nationaliteit ook, de jonge twintigers hebben geen zin in de huissloof te zijn en de heer des huizes te dienen. En dat is maar goed ook, want een vrouw heeft heel wat meer in haar mars. Als ze hun lichaam en schoonheid willen gebruiken om te bereiken wat ze willen, waarom niet. Maar de me too movement stelt dat in een slecht daglicht. Tot ergernis van heel wat jonge vrouwen, wat flirten wordt al als misdadig voorgesteld op die manier.